Waarom zou Ajax moeten verliezen van Porto of Benfica?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat ik hoop:
1. Bayern, Barca, of Chelsea (Wil ik zelf graag heen kwa uit wedstrijden en Ajax verliest wss toch 2x van iedereen uit pot 1)
Dat zal de 2e wel worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Gunstige loting:
Arsenal
Shaktar Donetsk/Schalke 04
Ajax
Viktoria Plzen
Ongunstige loting:
Real Madrid ( zal wel weer)/ FC Barcelona/Bayern München
Atletico Madrid/PSG/Juventus
Ajax
Napoli
Zijn vele maler beter dan Ajax? Helemaal als er bepaalde spelers bij Ajax weg gaan en we lui terug krijgen zonder cl ervaring.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax moeten verliezen van Porto of Benfica?
4x Madrid achter elkaar zou wel heel kut zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Gunstige loting:
Arsenal
Shaktar Donetsk/Schalke 04
Ajax
Viktoria Plzen
Ongunstige loting:
Real Madrid ( zal wel weer)/ FC Barcelona/Bayern München
Atletico Madrid/PSG/Juventus
Ajax
Napoli
Misschien omdat Benfica een gigantisch sterk elftal heeft? Zelfde geldt voor Porto.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ondanks dat het de twee na beste club van de wereld is, is het niet eens leuk meer om er naar te kijken omdat Real altijd laf voetbal met een B-team speelt. Het frustrerende is dan dat je ook niet van dat B-team kan winnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
4x Madrid achter elkaar zou wel heel kut zijn
Die zijn veel beter dan Ajaxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Franse ploegen nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sociedad en Napoli wil je nmw ontlopen.
l'OM uit pot 2 heb je de beste kans tegen. Of Shaktar. Schalke is nu niet veel maar wel sterk tegen kleinere clubs.
Dinamo Zagreb ontloop je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Franse ploegen niet
Ja maar die Franse clubs zijn niet fijn hoor. Allemaal beren op dat veld en allemaal counteren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb ontloop je.
Toch nog 1 van de makkelijkere ploegen, maar het gat is groter dan een paar jaar terug met de europese top.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
FC Schalke 04 maakt gehakt van Ajax als ze die loten, verschil Bundesliga <--> Eredivisie is enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |