Ooh ja hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hij op ging warmen natuurlijk
nogmaalsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Een 2-0 achterstand op de valreep goedmaken zie ik Ajax niet doen.
Morgen dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef TLC het volgende:
Dadelijk de mening van Johan Derksen en van der Gijp over deze poule van Ajax horen
Ten eerste was het niet tegen Kazachstan maar Shakhter Karagandy (nationale teams in de CL, hoe kom je daarbijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
nogmaals
tegen kazachtstan
thuis..
Halloquote:
Je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hallo
ik ben een vrouw en ik weet niks van voetbal
in de arena kan je kaartjes kopen maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi, ik ben 12 niet echt bekend met het bezoeken van voetbalwedstrijden (ik kom uit Haarlem) en ik wil naar Ajax-Barcelona in de Arena, kan ik daar gewoon ergens een kaartje voor kopen?
Sigarenwinkels, bestaan die nog? 35 jaar geleden liep ik daar nog wel eens in met m'n vader om een Toto-formuliertje te halen....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in de arena kan je kaartjes kopen maar dat weet ik niet zeker
je kan via ajax.nl of in de sigarenwinkel kopen
Volgens mij heb je een clubcard nodig voor Europese wedstrijden hoor, gezien zijn vraagstelling heeft hij dat niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in de arena kan je kaartjes kopen maar dat weet ik niet zeker
je kan via ajax.nl of in de sigarenwinkel kopen
Dat niet iddd., daarom vraag ik het ook. Ik heb daarentegen nog wel een contactje in de buurt (wiens parkeerruimte indertijd opgeslokt is door de ArenA, dat schept verplichtingenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een clubcard nodig voor Europese wedstrijden hoor, gezien zijn vraagstelling heeft hij dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |