goeiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze spelen in het stadion van Internationale.
Zowel thuis als uitshirt van PSV lijkt teveel op dat van Milanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom speelt Milan eigenlijk in het uitshirt?
?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wel janken dat Milan wint.
Wat een koopclub zeg, net russenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
GRATIS GELD
JODEN
Ajax
[ afbeelding ]
GELD
Wie is het slachtoffer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef Darkestrah het volgende:
De bovenbuurman slaat hier keihard met de deur.
Eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja ach... die man doet maar wat. Snap je punt wel hoor, ben het ook met je eens... maar je ergeren aan Grueter is een beetje bodemloze put
Daarom bedoelde ik ook, geniet gewoon lekker van je 3-0 en lach je dood om t commentaar ipv je te ergeren
Grappig dat hij zo'n beetje de slechtste speler aan Milan-kant isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Gwunnik het volgende:
Jeroen wordt wel een beetje nat van Mexes geloof ik
Europees tenue.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom speelt Milan eigenlijk in het uitshirt?
Aad300 bedoelde 3-00quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Pedroso het volgende:
Aadje zag het toch niet zo goed met zijn 1-1
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Gwunnik het volgende:
Jeroen wordt wel een beetje nat van Mexes geloof ik
Eindelijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan de titel van dit topicje te zien zijn er eindelijk meer mensen die de pest hebben aan het commentaar van Jeroen Gruter.. Ik begrijp werkelijk niet waarom hij vaak zo hoog wordt ingeschat.. vind het een humorloze flapdrol.
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Jeroen Zoet.Kan niet meevoetballen, kan niet coachen, maakte bij RKC ook al vaak blunders.. Het is toch allemaal niet zo bijzonder?
Man man man, vertederend bijna. Je wil ze bijna een pakje Wicky geven en die aangekoekte etensresten in de mondhoeken wegvegen met een beetje spuug op een tissue.quote:
Het is een jeugdspeler van PSV, dus dan moet hij van heel Eindhoven in Oranjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Jeroen Zoet.Kan niet meevoetballen, kan niet coachen, maakte bij RKC ook al vaak blunders.. Het is toch allemaal niet zo bijzonder?
Precies dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een jeugdspeler van PSV, dus dan moet hij van heel Eindhoven in Oranje
Was dat nou Jan van Halst op 0:48?quote:
In het PSV-topic is iedereen onrealistiesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een jeugdspeler van PSV, dus dan moet hij van heel Eindhoven in Oranje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |