voor 5 euro doe ik het!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik wil een meet & greet met Watdoeneenvulploegleider
Zoveel geld heb ik niet, eerst moet salaris gestort worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
voor 5 euro doe ik het!![]()
Dat duurt nog ruim 2 weken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet, eerst moet salaris gestort worden.
Dat wordt leven op water en brood.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat duurt nog ruim 2 weken.
Watdoeteenvulploegleider's aapje is uit de mouw gekomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Hallyu het volgende:
Ik heb het een paar dagen druk en jullie spammen meteen een heel topic vol.![]()
Geen zin en tijd om alles terug te lezen dus waar kan ik aanhaken?
Ik heb nog wat reserves achter de hand, en het is bijna de 1ste van de maand en dan krijg ik zakgeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Dat wordt leven op water en brood.
ZAKGELD............ whahahahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb nog wat reserves achter de hand, en het is bijna de 1ste van de maand en dan krijg ik zakgeld
Vertel verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Watdoeteenvulploegleider's aapje is uit de mouw gekomen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lees het topic maar even door, staat alles in
Er is helemaal geen rechtzaak geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er mis met van die borden?Waar ging de rechtzaak om?
Tevens, link naar filmpje?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Er is helemaal geen rechtzaak geweest
Je krijgt zakgeld en moet je eigen eten betalen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb nog wat reserves achter de hand, en het is bijna de 1ste van de maand en dan krijg ik zakgeld
Lol... Nee uiteraard krijg ik geen zakgeld (meer)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je krijgt zakgeld en moet je eigen eten betalen?Leuk leventje heb je
Ik hap te snelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lol... Nee uiteraard krijg ik geen zakgeld (meer)
Maar 5 euro voor een meet & greet met Watdoeteenvulploegleider gaat me net iets te ver
Inderdaad, 5 euro, wat een ster alluresquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lol... Nee uiteraard krijg ik geen zakgeld (meer)
Maar 5 euro voor een meet & greet met Watdoeteenvulploegleider gaat me net iets te ver
Vertegenwoordigersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
Vandaag kwam er een groepje vertegenwoordigers, 10 man sterk, van Unilever in onze winkel om te kijken hoe hun producten er bij lagen. Vervolgens gingen ze bij de boter staat en na een korte discussie gingen ze met 7 man sterk 1 meter boter lopen spiegelen. Nu is 1 vertegenwoordiger al redelijk nutteloos, maar als je er 10 bij elkaar hebt, is het echt om te huilen
Ik heb verder vrij weinig met die gladnekken. Ze denken altijd geweldige acties te hebben en dan kunnen ze 2 of 3 dubbeltjes van de reguliere verkoopprijs af doen. Flikker nou gauw opquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
Vandaag kwam er een groepje vertegenwoordigers, 10 man sterk, van Unilever in onze winkel om te kijken hoe hun producten er bij lagen. Vervolgens gingen ze bij de boter staat en na een korte discussie gingen ze met 7 man sterk 1 meter boter lopen spiegelen. Nu is 1 vertegenwoordiger al redelijk nutteloos, maar als je er 10 bij elkaar hebt, is het echt om te huilen
Dat zal dit weekend eens proberen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:
Boter is een ramp met spiegelenMet het kleinste tikje valt alles om
![]()
De kuipjes zijn nog te doen, maar als je pakjes op elkaar hebt gezet en je komt er een keer met je arm langs valt alles weer om..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat zal dit weekend eens proberen.
SPOILER: dit soort dingen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2013 21:35:58 ]
Handboeken. In de cao is er inderdaad niets over vastgelegd, dus geldt het wettelijk minimum. AH gaat hier voor de werknemer gunstig mee om door de koffiepauzes door te betalen. Jumbo doet dit bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:20 schreef mujentas het volgende:
Waar zijn de pauzes eigenlijk geregeld? Er staat namelijk niets in het cao boekje hierover.
Gister opende die nog 'n topic in V&A, denk t wel dusquote:
*quote alert*quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:50 schreef einschtein het volgende:
Belletje nummer 2 van het UMCG. Vanmiddag ook nog een afspraak met KNO-arts.
Antwoord via @albertheijn:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nog een extra vraag. Mag ik die reclametegoedbon ook gebruiken bij een ander filiaal of moet het bij het uitgegeven filiaal zijn?
@Meppelmug_14quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:50 schreef joey_k het volgende:
[..]
Antwoord via @albertheijn:
Hij is ook in te wisselen in andere winkels. Het kan alleen zijn dat het product geen assortiment is van een bepaalde winkel. In dat geval is het natuurlijk niet mogelijk.
31-08-2013 16:13
twitter:JelleSwanenberg twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 14:51:50@albertheijn idee: brood verkopen vanuit het vriesvak. Mensen vriezen toch hun brood thuis vaak in + AH hoeft minder brood weg te gooien.. reageer retweet
AH staat voor Vers bij het brood. Niet voor niets hangt er in iedere winkel (DNAH) een schilderij of sticker met de tekst "Iedere twee uur vers brood. Elke dag weer" (of iets wat daar op lijkt).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:43 schreef d4v1d het volgende:
Kijk ik even op dat twitteraccounttwitter:JelleSwanenberg twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 14:51:50@albertheijn idee: brood verkopen vanuit het vriesvak. Mensen vriezen toch hun brood thuis vaak in + AH hoeft minder brood weg te gooien.. reageer retweet
Best goed idee
Ja oke, maar als je het thuis toch invriestquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
AH staat voor Vers bij het brood. Niet voor niets hangt er in iedere winkel (DNAH) een schilderij of sticker met de tekst "Iedere twee uur vers brood. Elke dag weer" (of iets wat daar op lijkt).
Er zijn ook klanten die het brood vers willen hebben. Daarnaast zie ik zo 1, 2, 3 ook geen assortiment op de diepvriesafdeling dat plaats zou kunnen maken voor brood. En extra vriezers plaatsen gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je het thuis toch invriest
Klopt. Maar zie ook mijn edit. het moet niet vervangen..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er zijn ook klanten die het brood vers willen hebben. Daarnaast zie ik zo 1, 2, 3 ook geen assortiment op de diepvriesafdeling dat plaats zou kunnen maken voor brood. En extra vriezers plaatsen gaat natuurlijk nooit gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 21:53:24 ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
Voor echt vers brood ga je sowieso niet naar een supermarkt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
Ook al vaak niet meer naar de "bakker" helaas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
Klopt de willen voor Kerst alle TL kleding uitleveren. De vesten zijn afgekeurd bij de wastest de rest rollen ze wel uit om de zichtbaarheid van leiding zo snel mogelijk te vergroten. Ik was nogal verbaast met de hoeveelheid TL kleding die je per TL krijgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef Schuimpjes het volgende:
Overigens vandaag mijn TL-kleding maat doorgegeven aan de ASM. Volgens mij gaan ze eerst de overhemden uitleveren en volgen de vestjes later, althans dat is wat ik uit die folder/brief begreep.
8 voor een KPT? Lol! Dan kan ik bijna 3 weken doen met die overhemden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Klopt de willen voor Kerst alle TL kleding uitleveren. De vesten zijn afgekeurd bij de wastest de rest rollen ze wel uit om de zichtbaarheid van leiding zo snel mogelijk te vergroten. Ik was nogal verbaast met de hoeveelheid TL kleding die je per TL krijgt.
12 voor een FT, 10 voor een LPT en 8 voor een KPTer. En ze gaan ook nog via het reguliere wasproces...
Sorry uit de Q&A. Het waren er 7quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
8 voor een KPT? Lol! Dan kan ik bijna 3 weken doen met die overhemden.
Maar goed, ik zou ze bijna thuis in de was erbij doen. Weet ik zeker dat ik "mijn" overhemd terugkrijg en dat ie ook netjes gestreken is enzo. Overhemdje meer of minder strijken maar voor mij niet zoveel uit.
Dan nog. Wat moet ik met 7 overhemdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Sorry uit de Q&A. Het waren er 7
Hoeveel blouses ontvang ik per TL?
Er wordt een onderscheid in aantallen gemaakt aan de hand van het dienstverband van de TL. Een fulltime TL heeft per week meer blouses nodig dan een kort parttime TL.
Fulltimer ontvangt 12 blouses
Lang partimer ontvangt 10 blouses
Kort partimer ontvangt 7 blouses
Wat als je in de vakantie 5 dagen werkt (dan heb je er als je ze zelf wast ook voldoende (mee eens)). Maar via het wasproces kan je misschien wel een tekort krijgen dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan nog. Wat moet ik met 7 overhemden. Aan 3 of 4 heb je er als KPT'er toch wel genoeg. Maar dan nog, ook die 7 was ik zelf wel even denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |