voor 5 euro doe ik het!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik wil een meet & greet met Watdoeneenvulploegleider
Zoveel geld heb ik niet, eerst moet salaris gestort worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
voor 5 euro doe ik het!![]()
Dat duurt nog ruim 2 weken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet, eerst moet salaris gestort worden.
Dat wordt leven op water en brood.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat duurt nog ruim 2 weken.
Watdoeteenvulploegleider's aapje is uit de mouw gekomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Hallyu het volgende:
Ik heb het een paar dagen druk en jullie spammen meteen een heel topic vol.![]()
Geen zin en tijd om alles terug te lezen dus waar kan ik aanhaken?
Ik heb nog wat reserves achter de hand, en het is bijna de 1ste van de maand en dan krijg ik zakgeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Dat wordt leven op water en brood.
ZAKGELD............ whahahahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb nog wat reserves achter de hand, en het is bijna de 1ste van de maand en dan krijg ik zakgeld
Vertel verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Watdoeteenvulploegleider's aapje is uit de mouw gekomen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lees het topic maar even door, staat alles in
Er is helemaal geen rechtzaak geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er mis met van die borden?Waar ging de rechtzaak om?
Tevens, link naar filmpje?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Er is helemaal geen rechtzaak geweest
Je krijgt zakgeld en moet je eigen eten betalen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb nog wat reserves achter de hand, en het is bijna de 1ste van de maand en dan krijg ik zakgeld
Lol... Nee uiteraard krijg ik geen zakgeld (meer)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je krijgt zakgeld en moet je eigen eten betalen?Leuk leventje heb je
Ik hap te snelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lol... Nee uiteraard krijg ik geen zakgeld (meer)
Maar 5 euro voor een meet & greet met Watdoeteenvulploegleider gaat me net iets te ver
Inderdaad, 5 euro, wat een ster alluresquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lol... Nee uiteraard krijg ik geen zakgeld (meer)
Maar 5 euro voor een meet & greet met Watdoeteenvulploegleider gaat me net iets te ver
Vertegenwoordigersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
Vandaag kwam er een groepje vertegenwoordigers, 10 man sterk, van Unilever in onze winkel om te kijken hoe hun producten er bij lagen. Vervolgens gingen ze bij de boter staat en na een korte discussie gingen ze met 7 man sterk 1 meter boter lopen spiegelen. Nu is 1 vertegenwoordiger al redelijk nutteloos, maar als je er 10 bij elkaar hebt, is het echt om te huilen
Ik heb verder vrij weinig met die gladnekken. Ze denken altijd geweldige acties te hebben en dan kunnen ze 2 of 3 dubbeltjes van de reguliere verkoopprijs af doen. Flikker nou gauw opquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
Vandaag kwam er een groepje vertegenwoordigers, 10 man sterk, van Unilever in onze winkel om te kijken hoe hun producten er bij lagen. Vervolgens gingen ze bij de boter staat en na een korte discussie gingen ze met 7 man sterk 1 meter boter lopen spiegelen. Nu is 1 vertegenwoordiger al redelijk nutteloos, maar als je er 10 bij elkaar hebt, is het echt om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |