Nou... graagquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als er nog liefhebbers zijn voor een lezing.. Komende week heb ik wrs wel tijd.
Oh leuk! Ik heb wel weer heel veel zin om weer eens de kaarten te hanterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou... graagIk ben een beetje op een kruispunt terecht gekomen en ik hoop er wat meer inzicht in te krijgen welke kant ik op moet
Hier is alvast de trekking:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou... graagIk ben een beetje op een kruispunt terecht gekomen en ik hoop er wat meer inzicht in te krijgen welke kant ik op moet
En hier is de uitleg:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een specifieke vraag kan heel prima hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef plieneminie het volgende:
E_O, doe je alleen algemene leggingen of kun je ook een specifieke vraag of situatie aangeven?
Mooi, dan dm ik mijn vraag alvast. Is nogal persoonlijk namelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een specifieke vraag kan heel prima hoor.
Prima hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Mooi, dan dm ik mijn vraag alvast. Is nogal persoonlijk namelijk.
Ik ben ermee bezig, binnekort PM ik de uitslagquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Mooi, dan dm ik mijn vraag alvast. Is nogal persoonlijk namelijk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig, binnekort PM ik de uitslag
Het is erg leuk om te doen dus schroom nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb van de week nog wel tijd en zin om eens de kaarten te pakken.. Als er nog liefhebbers zijn?
Ben benieuwd wat er evt over mij te zeggen valt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb van de week nog wel tijd en zin om eens de kaarten te pakken.. Als er nog liefhebbers zijn?
Ik had veel overwerk deze week, helaas..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:12 schreef vannelle het volgende:
Zal ik em zelf maar even invullen dan?
U wordt herhaaldelijk genegeerd maar daar over hoeft u zich geen zorgen te maken.
Voor de toekomst is het belangrijk dat u er aan went.
ach, overwerk zorgt voor extra beleg op brood, niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik had veel overwerk deze week, helaas..
Ik kan me iets herinneren over een lezing waar totaal niets van leek te kloppen, maar je naam komt me niet bekend voor, eigenljk.
Hier is alvast de trekking:quote:Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
ok, wat zal ik dit jaar zoal qua werk / mn baan meemaken ?
En hier is de duiding, hij is niet onverdeeld positief, maar ja, mijn kaarten kunnen soms een tikkeltje overdrijven. Ook is het natuurlijk maar vermaak:quote:Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
ok, wat zal ik dit jaar zoal qua werk / mn baan meemaken ?
Hier is de trekking:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
ach, overwerk zorgt voor extra beleg op brood, niks mis mee.
En die lezing waar ik het destijds over had was iets waar ik mezelf totaal niet in herkende maar dat is lastig om aan te tonen natuurlijk.
Heel eerlijk gezegd geloof ik er ook niet zo in al sta ik wel open voor spirituele dingen, zal daar geen grapjes over maken.
Ben wel heel erg benieuwd wat de kaarten over mij te zeggen hebben nu mijn omstandigheden nogal drastisch veranderd zijn.
Ik beloof je dat als jij voor mij een legging doet ik een gefundeerde reactie geef. Ook al is het in mijn nadeel, ik zal eerlijk zijn.
nou eindelijk is ie er dan, geen idee of er deze keer wel iets van klopt, maar ok, dit is wat eruit kwamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
ach, overwerk zorgt voor extra beleg op brood, niks mis mee.
En die lezing waar ik het destijds over had was iets waar ik mezelf totaal niet in herkende maar dat is lastig om aan te tonen natuurlijk.
Heel eerlijk gezegd geloof ik er ook niet zo in al sta ik wel open voor spirituele dingen, zal daar geen grapjes over maken.
Ben wel heel erg benieuwd wat de kaarten over mij te zeggen hebben nu mijn omstandigheden nogal drastisch veranderd zijn.
Ik beloof je dat als jij voor mij een legging doet ik een gefundeerde reactie geef. Ook al is het in mijn nadeel, ik zal eerlijk zijn.
Ik ben idd wel benieuwd naar in hoeverre het klopt. Dus als je wilt, PM maarquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef vannelle het volgende:
Bedankt!
Deze is echt enorm treffend! Herken er vrijwel alles in, vind het echt heel apart dat jij of iemand anders dat adhv kaarten kan interpreteren.
Dit zijn geen dingen die je tegen iedereen kan zeggen zoals soms in horoscopen gebeurt.
Ik heb iig geen tegenstrijdigheden gevonden waarvan ik zoals beloofd die toe zou lichten in het kader van eerlijkheid.
Maar als je er evt. iets aan hebt wil ik je in een pm best mijn situatie willen vertellen zodat ook jij een vergelijk kan trekken tussen jouw interpretatie en mijn situatie.
Ik hoor het wel van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |