abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:09:45 #201
47102 Elvi
miemkwien
pi_135765617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als er nog liefhebbers zijn voor een lezing.. Komende week heb ik wrs wel tijd.
Nou... graag :P Ik ben een beetje op een kruispunt terecht gekomen en ik hoop er wat meer inzicht in te krijgen welke kant ik op moet :)
pi_135765736
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou... graag :P Ik ben een beetje op een kruispunt terecht gekomen en ik hoop er wat meer inzicht in te krijgen welke kant ik op moet :)
Oh leuk! Ik heb wel weer heel veel zin om weer eens de kaarten te hanteren :) Ik ga er morgen mee aan de gang.
pi_135806437
quote:

[..]

Hier is alvast de trekking:

0: bekers 2
1: arcana 7, de zegewagen
2: zwaarden 2, omgekeerd
3: staven 8, omgekeerd
4: bekers 9
5: zwaarden 6, omgekeerd
6: staven 9
7: arcana 19, de zon
8: munten 6
9: arcana 9. de kluizenaar
10: arcana 20, het oordeel, omgekeerd
pi_135817962
quote:

[..]

En hier is de uitleg:

Hopelijk herken je er iets in :P

Je bent bezig met het ontdekken van onbewuste motieven. Dat komt je goed uit. Je bent immers graag kapitein op eigen schip, maar als je je onbewuste motieven niet goed kent, zou je wat krampachtig controle willen kunnen houden.
je bent mss wat bitter over het feit dat dingen anders lopen dan je had gehoopt, de zinloosheid van iets dat je is aangedaan of dat je ten onrechte dacht ergens op te kunnen vertrouwen. In de grond voel je je wanhopig. je kunt, als je meer inzicht krijgt in jezelf, je bevrijden van een gedragspatroon dat min of meer dwangmatig of obsessief was.
Eerst zou je helderheid moeten krijgen omtrent je gevoelens. Wellicht leek de toekomst duidelijk, maar je verwachtingen werden in de knop gebroken. Je zult je nu opnieuw moeten orienteren. Het zou weleens verleidelijk kunnen zijn om je handelingen door onvrede te laten leiden.
Hoe dan ook, je maakt de beste voornemens.
als je op de juiste manier weet om te gaan met de schok en je gevoelens van onvrede, zul je merken dat je de situatie meester bent. Je visie is helder en je hoopt het beste, door niet bij de pakken neer te zitten zul je ook de ander beter leren kennen en begrijpen.
Je lijkt onaangedaan door de hele situatie. Je gaat zonnig door het leven. In de grond zit er echter wel een heilig moeten achter, ipv. plezier.
Je openstellen en delen wat je te bieden hebt is niet makkelijk voor je, ondanks dat het je een heel goed gevoel geeft. Loslaten is een kunst, alleen durven zijn is een uitdaging.
Hoewel je de beste intenties en hoop bljft houden, moet je wel oppassen dat het je niet allemaal teveel wordt.
pi_135861762
E_O, doe je alleen algemene leggingen of kun je ook een specifieke vraag of situatie aangeven?
pi_135863509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef plieneminie het volgende:
E_O, doe je alleen algemene leggingen of kun je ook een specifieke vraag of situatie aangeven?
Een specifieke vraag kan heel prima hoor. :)
pi_135863982
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een specifieke vraag kan heel prima hoor. :)
Mooi, dan dm ik mijn vraag alvast. Is nogal persoonlijk namelijk.
pi_135864068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Prima hoor :)
pi_135865202
quote:
Ik herken er veel in ja! Dankjewel voor de legging!
pi_135895166
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Ik ben ermee bezig, binnekort PM ik de uitslag :)
pi_135896447
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben ermee bezig, binnekort PM ik de uitslag :)
:)
pi_135943801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef plieneminie het volgende:

[..]

:)
Je hebt mail! :Y
pi_136022661
Ik heb van de week nog wel tijd en zin om eens de kaarten te pakken.. Als er nog liefhebbers zijn?
pi_136563458
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb van de week nog wel tijd en zin om eens de kaarten te pakken.. Als er nog liefhebbers zijn?
Het is erg leuk om te doen dus schroom niet :)
pi_136568098
ok, wat zal ik dit jaar zoal qua werk / mn baan meemaken ?
pi_136576423
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ben benieuwd wat er evt over mij te zeggen valt.
Heb het via dit topic eerder laten doen ( was het er toen totaal mee oneens ) maar de omstandigheden zijn nogal veranderd.
Dus als je tijd en zin hebt: Ga je gang. ;)
pi_136716800
Zal ik em zelf maar even invullen dan?

U wordt herhaaldelijk genegeerd maar daar over hoeft u zich geen zorgen te maken.
Voor de toekomst is het belangrijk dat u er aan went. :+
pi_136721115
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:12 schreef vannelle het volgende:
Zal ik em zelf maar even invullen dan?

U wordt herhaaldelijk genegeerd maar daar over hoeft u zich geen zorgen te maken.
Voor de toekomst is het belangrijk dat u er aan went. :+
Ik had veel overwerk deze week, helaas..
Ik kan me iets herinneren over een lezing waar totaal niets van leek te kloppen, maar je naam komt me niet bekend voor, eigenljk.
pi_136721859
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik had veel overwerk deze week, helaas..
Ik kan me iets herinneren over een lezing waar totaal niets van leek te kloppen, maar je naam komt me niet bekend voor, eigenljk.
ach, overwerk zorgt voor extra beleg op brood, niks mis mee. :)

En die lezing waar ik het destijds over had was iets waar ik mezelf totaal niet in herkende maar dat is lastig om aan te tonen natuurlijk.
Heel eerlijk gezegd geloof ik er ook niet zo in al sta ik wel open voor spirituele dingen, zal daar geen grapjes over maken.
Ben wel heel erg benieuwd wat de kaarten over mij te zeggen hebben nu mijn omstandigheden nogal drastisch veranderd zijn.
Ik beloof je dat als jij voor mij een legging doet ik een gefundeerde reactie geef. Ook al is het in mijn nadeel, ik zal eerlijk zijn.
pi_136727276
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

0: bekers 5
1: de ridder van zwaarden
2: de koning van zwaarden, omgekeerd
3: arcana 16, de toren, omgekeerd
4: de koningin van zwaarden, omgekeerd
5: staven 6
6: arcana 14, gematigdheid
7: zwaarden 9, omgekeerd
8: de schildknaap van zwaarden
9: munten 10
10: arcana 20, het oordeel, omgekeerd

3 arcana kaarten en 5 zwaarden :P
Ik zal ze zo spoedig mogelijk gaan duiden. :)
pi_136762913
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
En hier is de duiding, hij is niet onverdeeld positief, maar ja, mijn kaarten kunnen soms een tikkeltje overdrijven. Ook is het natuurlijk maar vermaak:

Het thema van deze lezing is bezinning en bewustwording van waar je je nou werkelijk in thuis voelt.
Het wordt duidelijk wat je nou eigenlijk wilt. Je probeert veel en leert door te proberen en ervaring op te doen, wellicht ben je het type dat door schade en schande wijzer wordt.
Je omgeving is veel te bureaucratisch naar jouw idee. Je zou mss. graag in een dynamischer omgeving willen werken, waar je ook meer vrijheid krijgt (om je eigen ding te doen).
Iedere keer als er een verandering dreigt, voel je de grond onder je voeten wegzakken. Zo hou je vernieuwing tegen.
Waar komt dat gevoel vandaan? Misschien is je wereldbeeld gekleurd en ben je cybnisch geworden door voorgaande ervaringen, mogelijk zelfs uit je vroege jeugd. Wat je mss mist en wat je mogelijk wilt bereiken is werken in een omgeving waarin je je altruisme kunt uitleven. Wellicht wil je je graag meer betrokken voelen met de mensen met wie je werkt. Om een voorbeeld te noemen: het zou kunnen dat je in een ziekenhuis werkt, maar dat je niet direct bezig bent met mensen helpen, maar met ziektes en de bureaucratie waar je onvermijdelijk mee te maken krijgt.
Uiteindelijk zul je iets vinden waar jeje ei in kwijt kunt. Daar zul je zeker voldoening in vinden.
Je hebt wel eens het deksel op je neus gekregen terwijl je juist de beste intenties had. Je hebt daardoor een vechtersmentaliteit gekregen.
Je bitterheid over gedane zaken en en het verwerken daarvan brengt je een zekere wijsheid. Iedere ervaring is zinvol, mits je ervan leert.
Omdat je eerst moet leren om niet in paniek te raken bij tegenslag, kun je nu ook niet standvastig en doelgericht werken.
Het is nu zaak om ondernemender te worden en niet verbitterd te worden.
Je krijgt een mogelijkheid om je verder te ontplooien op een manier die meer strookt met je idealen. Je moet alleen wel even durven.
Het is belangrijk dat je een zekere harmonie vindt, afrekent met je verleden en een betrekking vindt waarin je gelukkig wordt, anders zou je jezelf kwijt kunnen raken.
pi_136763720
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

En die lezing waar ik het destijds over had was iets waar ik mezelf totaal niet in herkende maar dat is lastig om aan te tonen natuurlijk.
Heel eerlijk gezegd geloof ik er ook niet zo in al sta ik wel open voor spirituele dingen, zal daar geen grapjes over maken.
Ben wel heel erg benieuwd wat de kaarten over mij te zeggen hebben nu mijn omstandigheden nogal drastisch veranderd zijn.
Ik beloof je dat als jij voor mij een legging doet ik een gefundeerde reactie geef. Ook al is het in mijn nadeel, ik zal eerlijk zijn.
Hier is de trekking:
0: arcana 6, de geliefden
1: het aas van zwaarden, omgekeerd
2: de zot
3: munten 8
4: staven 2
5: munten 9, omgekeerd
6: bekers 6
7: arcana 12, de gehangene
8: staven 9
9: de koningin van bokalen
10: de ridder van zwaarden
pi_136904871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

nou eindelijk is ie er dan, geen idee of er deze keer wel iets van klopt, maar ok, dit is wat eruit kwam :P

Werkelijke liefde is belangeloos. Ze kan gegeven worden, maar niet afgedwongen. Misbruik maken van vertrouwen of andermans gevoelens is iets waarvoor gewaakt moet worden.
Je zult blind moeten vertrouwen op een nieuwe situatie. Je zult het beste moeten zien te maken van de gegeven omstandigheden. Je hebt verschillende motieven en verlangens en het is tijd deze te herzien en eventueel uit te breiden. Hoe ga je deze integreren en toepassen in je leven?
Het is niet makkelijk om een definitieve keuze te maken. Soms is het lastig te bepalen wat je er zelf nou eigenlijk van vindt.
Als je de zaken duidelijk voor ogen krijgt, zou het resultaat kunnen zijn dat je in een goede verstandhouding komt te staan met de mensen die je het meest na staan.
Wellicht is er sprake van een lastig parket of een keuze tussen twee mogelijke partners die je allebei liefhebt?
je maakt wel optimaal gebruik van je mogelijkheden, maar omdat je je min of meer in de war voelt probeer je wellicht te volharden in de verkeerde keuze.
Je bereidheid echter om je idealen te herzien en je wil om het goede te zien in anderen zou je veel voldoening kunnen geven.
De juiste prioriteit stellen valt niet mee. Het is zenuwslopend. Je hebt hoe dan ook goede voornemens gemaakt en je bezonnen op de juiste keuze.
Misschien hoop je de juiste vrouw te zijn tegengekomen, maar op de een of andere manier weet je niet wat je ermee aan moet. (of mss. is zij een wat labiel typje)
Het beste wat je kunt doen is leren door ondervinding. Probeer het, toets de theorie aan de praktijk en breng het dan ook in praktijk, met je ideaal van volmaakte en onvoorwaardelijke liefde in je achterhoofd.
pi_136908455
Bedankt!

Deze is echt enorm treffend! Herken er vrijwel alles in, vind het echt heel apart dat jij of iemand anders dat adhv kaarten kan interpreteren.
Dit zijn geen dingen die je tegen iedereen kan zeggen zoals soms in horoscopen gebeurt.

Ik heb iig geen tegenstrijdigheden gevonden waarvan ik zoals beloofd die toe zou lichten in het kader van eerlijkheid.
Maar als je er evt. iets aan hebt wil ik je in een pm best mijn situatie willen vertellen zodat ook jij een vergelijk kan trekken tussen jouw interpretatie en mijn situatie.
Ik hoor het wel van je. ;)
pi_136918649
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef vannelle het volgende:
Bedankt!

Deze is echt enorm treffend! Herken er vrijwel alles in, vind het echt heel apart dat jij of iemand anders dat adhv kaarten kan interpreteren.
Dit zijn geen dingen die je tegen iedereen kan zeggen zoals soms in horoscopen gebeurt.

Ik heb iig geen tegenstrijdigheden gevonden waarvan ik zoals beloofd die toe zou lichten in het kader van eerlijkheid.
Maar als je er evt. iets aan hebt wil ik je in een pm best mijn situatie willen vertellen zodat ook jij een vergelijk kan trekken tussen jouw interpretatie en mijn situatie.
Ik hoor het wel van je. ;)
Ik ben idd wel benieuwd naar in hoeverre het klopt. Dus als je wilt, PM maar :)
pi_136918690
Ga ik doen, alleen nu niet direct.
ff andere bezigheden maar ik beloof je dat er een uitgebreide pm komt die ik graag privé wil houden maar ik kan in het openbaar wel even zeggen dat ik niet wist dat ik zulke soepele kaakspieren heb, zo ver is mijn mond nog nooit open gevallen van verbazing!
pi_136981060
En verstuurd. :)
pi_137101183
dank je wel EO voor je legging!!
pi_137123060
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef EilandjeOnline het volgende:
dank je wel EO voor je legging!!
Heel graag gedaan! Ben benieuwd of het iets voor je betekent.
Als er eventueel nog andere vrijwilligers zijn.. Ik heb van het weekend wel tijd voor een lezing.
pi_137126980
Ben na het doorhakken van een enorme knoop zeker geïnteresseerd in een legging. Anderen hebben uiteraard voorrang aangezien ik inmiddels vaste klant ben. ;)
pi_137135175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:14 schreef plieneminie het volgende:
Ben na het doorhakken van een enorme knoop zeker geïnteresseerd in een legging. Anderen hebben uiteraard voorrang aangezien ik inmiddels vaste klant ben. ;)
Oh graag! Er zijn geen wachtenden voor je en het is altijd een groot plezier om te doen. Ik vraag me af of er bij jou ook een lijn in meerdere leggingen zit. Nou ja, we zullen het zien :P
pi_137143870
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh graag! Er zijn geen wachtenden voor je en het is altijd een groot plezier om te doen. Ik vraag me af of er bij jou ook een lijn in meerdere leggingen zit. Nou ja, we zullen het zien :P
Je leggingen tot nu toe waren zeer treffend en de lijn zat er zeer zeker al in.
pi_137181836
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zou je mij ook willen doen? Ik ben net gescheiden en zit een beetje op een dood spoor. Ik zou graag willen weten welke kant ik op moet / op ga in de nabije toekomst. :)
pi_137182954
EO ik ben een stille meelezer en vind het altijd mooi om te lezen hoe de persoon zich wel/niet herkent in jouw legging.

Zonder meer info prijs te geven over mijn huidige situatie (tenzij jij daar om vraagt natuurlijk ;) zou ik je willen vragen om een legging voor mij te willen doen. Ik ben razend benieuwd en waardeer je inspanning enorm als het lukt.
pi_137266522
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hetzelfde thema zich herhaalt: hier is alvast de legging. :)

0: munten 7
1: arcana 6, de geliefden, omgekeerd
2: de schildknaap van staven
3: zwaarden 7
4: arcana 12, de gehangene, omgekeerd
5: de koningin van zwaaden, omgekeerd
6: arcana 1, de magier
7: arcana 21, de wereld
8: zwaarden 3, omgekeerd
9: zwaarden 4, omgekeerd
10: bekers 4
pi_137267493
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hetzelfde thema zich herhaalt: hier is alvast de legging. :)

0: munten 7
1: arcana 6, de geliefden, omgekeerd
2: de schildknaap van staven
3: zwaarden 7
4: arcana 12, de gehangene, omgekeerd
5: de koningin van zwaaden, omgekeerd
6: arcana 1, de magier
7: arcana 21, de wereld
8: zwaarden 3, omgekeerd
9: zwaarden 4, omgekeerd
10: bekers 4
Ben benieuwd!
pi_137308251
Ik ben een lezer, geen poster. Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar een legging.
Zou je die ook voor mij eens willen doen als je de tijd ervoor hebt?
pi_137312842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef plieneminie het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze duiding dan ook wat voor je betekent:

Je kent je verantwoordelijkheid en je beseft dat je zelf aansprakelijk bent voor de situatie waar je je in bevindt.
Er is sprake van een zekere gespletenheid tussen liefde en seksualiteit. Of mss. ook wel hechten aan de verkeerde zaken, als er sprake is van verwarring tussen liefde en lust of verliefdheid.
Je bent echter wel een nieuwsgierig type en je zult altijd dingen willen uitproberen.
Je handelen voorheen heeft gevolgen voor je daden van nu. Je accepteert dat en doet er je voordeel mee. Ook doorzie je mogelijk de volledige oplossing van je probleem.
Je hebt een behoorlijke crisis achter de rug. Het is dan ook belangrijk dat je de tijd neemt om je wonden te likken en niet alle schuld buiten jezelf te leggen.
Als je leert je struikelblokken te overwinnen, zul je aan het einde van dit avontuur - je zou het een symbolische reis kunnen noemen - jezelf beter leren kennen en je bewust worden van je kracht en van je roeping en van je verantwoordelijkheid. Het komt uiteindelijk op jezelf aan.
Je bent mss. wat bitter en cynisch over een verkeerde keuze in de liefde. Je neemt echter wel de consequenties en je ziet ook de zin van waarom het zo heeft moeten zijn.
De wereld mag dan door je persoonlijke crisis ingestort lijken, dat je zo teruggeworpen werd op jezelf heeft ook tot iets goeds geleid: je leert je leven op eigen kracht te leven en maakt zo goed mogelijk gebruik van je mogelijkheden.
Voor de buitenwereld lijkt het alsof je middenin het leven staat. Dat komt omdat je kennelijk altijd het juiste weet te doen.
Dat is, zo lijkt het, niet altijd zo geweest, tot nu toe. Je hebt een crisissituatie altijd willen vermijden. Om hier doorheen te komen moet je een keuze maken waarbij jezelf in de eerste instantie wegcijfert, of althans niet op de eerste plaats zet. Het zou de beste keuze of manier van optreden moeten zijn in het belang van een groter verband. Dat is beter dan een verwijtende houding.
Uiteindelijk zul je juist weten om te gaan met de gevoelens van alle betrokkenen. Tevens zul je zelf ook veel beter uit de verf komen.
pi_137313793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zou je mij ook willen doen? Ik ben net gescheiden en zit een beetje op een dood spoor. Ik zou graag willen weten welke kant ik op moet / op ga in de nabije toekomst. :)

0: arcana 13, de dood, omgekeerd
1: bekers 2
2: het aas van zwaarden
3: zwaarden 8
4: arcana 4, de keizer
5: arcana 16, de toren
6: arcana18, de maan
7: munten 4
8: munten 2
9: arcana 17, de ster, omgekeerd
10: arcana 7, de zegewagen
pi_137315399
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: arcana 13, de dood, omgekeerd
1: bekers 2
2: het aas van zwaarden
3: zwaarden 8
4: arcana 4, de keizer
5: arcana 16, de toren
6: arcana18, de maan
7: munten 4
8: munten 2
9: arcana 17, de ster, omgekeerd
10: arcana 7, de zegewagen
Dankjewel. Klinkt allemaal een beetje eng :@
pi_137320510
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dankjewel. Klinkt allemaal een beetje eng :@
Het valt wel mee hoor! Het is maar vermaak. En soms hebben mensen er iets aan..

Hier is de duiding:
Je staat met lege handen en hebt wellicht het gevoel dat je kansen gemist hebt. Eigenlijk ben je erg contactgericht en nu sta je er - schijnbaar - alleen voor.
Je zult praktisch moeten zijn. Weten wat je wilt en doortastend optreden.
Je bent bezig met de balans op te maken. Wat heb je goed gedaan? Welke fouten wil je niet meer maken? Het is van belang dat je meester wordt van de situatie, in ieder denkbaar opzicht. Emoties zijn niet bedoeld om onderdrukt te worden, maar zijn een deel van je persoonlijkheid.
Je hebt gezocht naar vervulling en je hebt gekozen voor zelfontplooïng. Ineens is het er. Je kunt dit ervaren als een crisis. Alle schijnbare zekerheden worden ineens overboord gegooid.
Door ervaringen te verwerken en een plaatsje te geven, zul je je kunnen bevrijden van vervelende ervaringen.
je maakt de balans op en je verkrijgt een 'aha-erlebnis'. Het is tijd voor zelfonderzoek.
En daarna op de juiste manier handelen: onverwerkte ervaringen kosten energie. Dat is logisch. Als je gevoelens moet onderdrukken moet je een imago van jezelf ophouden. Dat moet wel met beleid gebeuren, anders word je een speelbal van je emoties.
Op je eigen terrein weet je precies wat je doet en al je handelingen zijn afgewogen. Je maakt dan ook een degelijke indruk. Je zoekt naar mogelijkheden om je verder te ontplooien. Je hebt heel wat in je mars, zowel sociaal als qua energie, creativiteit en als organisatrice. Je wilt dan ook beter uit de verf komen dan tot nu toe het geval was.
Je moet wel een beetje oppassen om niet in een fantasiewereldje te vluchten. Ook al lijkt het er even op dat je wereld instort, het is feitelijk een bevrijding.
Uiteindelijk zul je kapitein zijn op eigen schip, zodra je weer wat meer jezelf wordt.

Wel een heftige lezing, met maar liefst 6 kaarten uit de grote arcana.
pi_137321914
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het valt wel mee hoor! Het is maar vermaak. En soms hebben mensen er iets aan..

Hier is de duiding:
Je staat met lege handen en hebt wellicht het gevoel dat je kansen gemist hebt. Eigenlijk ben je erg contactgericht en nu sta je er - schijnbaar - alleen voor.
Je zult praktisch moeten zijn. Weten wat je wilt en doortastend optreden.
Je bent bezig met de balans op te maken. Wat heb je goed gedaan? Welke fouten wil je niet meer maken? Het is van belang dat je meester wordt van de situatie, in ieder denkbaar opzicht. Emoties zijn niet bedoeld om onderdrukt te worden, maar zijn een deel van je persoonlijkheid.
Je hebt gezocht naar vervulling en je hebt gekozen voor zelfontplooïng. Ineens is het er. Je kunt dit ervaren als een crisis. Alle schijnbare zekerheden worden ineens overboord gegooid.
Door ervaringen te verwerken en een plaatsje te geven, zul je je kunnen bevrijden van vervelende ervaringen.
je maakt de balans op en je verkrijgt een 'aha-erlebnis'. Het is tijd voor zelfonderzoek.
En daarna op de juiste manier handelen: onverwerkte ervaringen kosten energie. Dat is logisch. Als je gevoelens moet onderdrukken moet je een imago van jezelf ophouden. Dat moet wel met beleid gebeuren, anders word je een speelbal van je emoties.
Op je eigen terrein weet je precies wat je doet en al je handelingen zijn afgewogen. Je maakt dan ook een degelijke indruk. Je zoekt naar mogelijkheden om je verder te ontplooien. Je hebt heel wat in je mars, zowel sociaal als qua energie, creativiteit en als organisatrice. Je wilt dan ook beter uit de verf komen dan tot nu toe het geval was.
Je moet wel een beetje oppassen om niet in een fantasiewereldje te vluchten. Ook al lijkt het er even op dat je wereld instort, het is feitelijk een bevrijding.
Uiteindelijk zul je kapitein zijn op eigen schip, zodra je weer wat meer jezelf wordt.

Wel een heftige lezing, met maar liefst 6 kaarten uit de grote arcana.
Dankjewel :)
Heel herkenbaar ook, hier kan ik zeker wat mee!
pi_137340287
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze duiding dan ook wat voor je betekent:

Je kent je verantwoordelijkheid en je beseft dat je zelf aansprakelijk bent voor de situatie waar je je in bevindt.
Er is sprake van een zekere gespletenheid tussen liefde en seksualiteit. Of mss. ook wel hechten aan de verkeerde zaken, als er sprake is van verwarring tussen liefde en lust of verliefdheid.
Je bent echter wel een nieuwsgierig type en je zult altijd dingen willen uitproberen.
Je handelen voorheen heeft gevolgen voor je daden van nu. Je accepteert dat en doet er je voordeel mee. Ook doorzie je mogelijk de volledige oplossing van je probleem.
Je hebt een behoorlijke crisis achter de rug. Het is dan ook belangrijk dat je de tijd neemt om je wonden te likken en niet alle schuld buiten jezelf te leggen.
Als je leert je struikelblokken te overwinnen, zul je aan het einde van dit avontuur - je zou het een symbolische reis kunnen noemen - jezelf beter leren kennen en je bewust worden van je kracht en van je roeping en van je verantwoordelijkheid. Het komt uiteindelijk op jezelf aan.
Je bent mss. wat bitter en cynisch over een verkeerde keuze in de liefde. Je neemt echter wel de consequenties en je ziet ook de zin van waarom het zo heeft moeten zijn.
De wereld mag dan door je persoonlijke crisis ingestort lijken, dat je zo teruggeworpen werd op jezelf heeft ook tot iets goeds geleid: je leert je leven op eigen kracht te leven en maakt zo goed mogelijk gebruik van je mogelijkheden.
Voor de buitenwereld lijkt het alsof je middenin het leven staat. Dat komt omdat je kennelijk altijd het juiste weet te doen.
Dat is, zo lijkt het, niet altijd zo geweest, tot nu toe. Je hebt een crisissituatie altijd willen vermijden. Om hier doorheen te komen moet je een keuze maken waarbij jezelf in de eerste instantie wegcijfert, of althans niet op de eerste plaats zet. Het zou de beste keuze of manier van optreden moeten zijn in het belang van een groter verband. Dat is beter dan een verwijtende houding.
Uiteindelijk zul je juist weten om te gaan met de gevoelens van alle betrokkenen. Tevens zul je zelf ook veel beter uit de verf komen.
Heel erg bedankt weer E_O. Herkenning is weer groot. Ongelooflijk eigenlijk!
pi_137348406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Twinkle20 het volgende:
EO ik ben een stille meelezer en vind het altijd mooi om te lezen hoe de persoon zich wel/niet herkent in jouw legging.

Zonder meer info prijs te geven over mijn huidige situatie (tenzij jij daar om vraagt natuurlijk ;) zou ik je willen vragen om een legging voor mij te willen doen. Ik ben razend benieuwd en waardeer je inspanning enorm als het lukt.

0: staven 5
1: de ridder van staven, omgekeerd
2: arcana 8, kracht
3: munten 10
4: de koning van pentagrammen, omgekeerd
5: arcana 20, het oordeel, omgekeerd
6: munten 9, omgekeerd
7: De zot
8: staven 9, omgekeerd
9: pentagrammen 5
10 munten 6
pi_137352043
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Twinkle20 het volgende:

Hier is dan de uitleg. Hij is niet onverdeeld positief.. Dus niet schieten asjeblieft :P

In de grond ben je heel impulsief en enthousiast en vol levensvreugde. In wezen is dat een goede eigenschap. je bent echter wat driftig en ongebreideld.
Je krijgt te maken met iets nieuws: als je stil bent zie je wat het juiste is om te doen.
Openstaan voor nieuwe mogelijkheden en je er bewust op te orienteren, zou tot een verrassende omwenteling, ten goede, kunnen leiden in je maatschappelijk leven.
Het nadeel van je zin willen doordrijven en manipuleren is dat je niet meer kunt geloven in de goede bedoelingen van anderen. Gelukkig heb je dat een beetje achter je gelaten. Je hebt weleens de neiging om je helemaal hopeloos te voelen en soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Er ligt een wereld van mogelijkheden voor je open en toch voel je je opgebrand. Het lijkt wel of je dat woedend maakt.
je wilt heel veel en je hebt nog niet duidelijk voor ogen wat, ineens kan dat veranderen en weet je precies wat je wilt en waarom.
Een nieuwe taak en verantwoordelijkheid accepteren betekent soms het oude vertrouwde loslaten. Dat kan best eng zijn. Je kunt je dan ook verward voelen. Misschien is het goed om te overwegen hoe zwaar materiele belangen nou eigenlijk wegen. Je hebt heel wat in huis aan ideeën en kwaliteiten. Je moet dan echter wel je gevoel van eigenwaarde terugvinden.
Uiteindelijk zul je je verbonden voelen met de mensen waar je het meest om geeft, zeker als je ophoudt te vechten tegen de omstandigheden.
Een alternatieve uitleg zou kunnen zijn dat je te maken hebt met een hevige verliefdheid maar dat je wordt meegesleept door je passie en je verlangen de ander te bezitten, je daar ongelukkig onder voelt, niet weet wat te doen en een stap in het duister moet zetten en jezelf in de hand moet krijgen om profijt te hebben van je handelen.
Hoe dan ook, het lijkt af te lopen met 'en ze leefden nog lang en gelukkig'.
pi_137367391
Woooh zit met open mond te lezen :o

Alleen bij de eerste paar zinnen al krijg ik het big-brother-is-watching-you gevoel :o

Ik ga hem uitprinten. En afwachten :D

Heel erg bedankt!
pi_137383154
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:23 schreef Coraline het volgende:
Ik ben een lezer, geen poster. Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar een legging.
Zou je die ook voor mij eens willen doen als je de tijd ervoor hebt?

0: de zot, omgekeerd
1: zwaarden 3
2: arcana 20, het oordeel
3: munten 4
4: het aas van staven
5: arcana 19, de zon, omgekeerd
6: arcana 21, de wereld
7: arcana 10, het rad van fortuin
8: zwaarden 8, omgekeerd
9: munten 2
10 arcana 4, de keizer, omgekeerd
pi_137384988
Wat lief dat je het al hebt gedaan!
Ik weet niet wat het allemaal betekent, ben benieuwd.
Maar alvast bedankt voor je moeite!
pi_137385203
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Woooh zit met open mond te lezen :o

Alleen bij de eerste paar zinnen al krijg ik het big-brother-is-watching-you gevoel :o

Ik ga hem uitprinten. En afwachten :D

Heel erg bedankt!
Laat je het weten, in hoeverre het klopt? Lijkt me spannend :)
pi_137392924
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is dan de uitleg. Hij is niet onverdeeld positief.. Dus niet schieten asjeblieft :P

In de grond ben je heel impulsief en enthousiast en vol levensvreugde. In wezen is dat een goede eigenschap. je bent echter wat driftig en ongebreideld.

Ik herken mijn persoontje hier vol-le-dig in. Je slaat de spijker op zijn kop. Ik zie het inderdaad niet direct als een verkeerde eigenschap, al kan het mij soms in lastige posities brengen. En dan denk ik soms: was ik maar niet zo ..... En waarom? Omdat anderen blijkbaar anders van mij verwachten. Maar ik verval dan toch weer in mijn oude patroon, want zo ben ik gewoon.

Je krijgt te maken met iets nieuws: als je stil bent zie je wat het juiste is om te doen.

Er zit inderdaad iets in de pijpleiding, en het enige wat ik kan doen is heel, heel hard hopen op een goede uitkomst. Want dan zit ik voor mijn gevoel 'geramd'. Het nadeel van mijn impulsieve, enthousiaste persoontje is dat ik soms vergeet stil te staan, luisteren. Daardoor zie ik soms belangrijke dingen over het hoofd.

Openstaan voor nieuwe mogelijkheden en je er bewust op te orienteren, zou tot een verrassende omwenteling, ten goede, kunnen leiden in je maatschappelijk leven.

Het nadeel van je zin willen doordrijven en manipuleren is dat je niet meer kunt geloven in de goede bedoelingen van anderen. Gelukkig heb je dat een beetje achter je gelaten. Je hebt weleens de neiging om je helemaal hopeloos te voelen en soms zie je door de bomen het bos niet meer.

Klopt. Ik voel me meestal goed hoor. Soms weet ik het gewoon niet meer welke keuze ik moet of moest maken, nu en in het verleden. En dat ik daar nu de prijs voor betaal. En dan baal ik gruwelijk.

Er ligt een wereld van mogelijkheden voor je open en toch voel je je opgebrand. Het lijkt wel of je dat woedend maakt.
je wilt heel veel en je hebt nog niet duidelijk voor ogen wat, ineens kan dat veranderen en weet je precies wat je wilt en waarom.

Ik heb soms idd moeite om door de bomen het bos te zien.Terwijl de oplossing zo dichtbij is.

Een nieuwe taak en verantwoordelijkheid accepteren betekent soms het oude vertrouwde loslaten. Dat kan best eng zijn. Je kunt je dan ook verward voelen.

Klopt ook, ik vind het ver-schrik-ke-lijk om het oude vertrouwde los te moeten laten. Hoe klote die situatie ook was. Nieuwe dingen hebben me al zo ver gebracht. Maar iedere keer is er weer die drempel waar ik overheen moet, om erachter te komen dat dat nieuwe soms 100 keer beter is als het oude vertrouwde.

Misschien is het goed om te overwegen hoe zwaar materiele belangen nou eigenlijk wegen.

Dat speelt nu idd mee ja. Huisje boompje beestje, fulltime baan. Maar voor hetgeen wat ik voor ogen heb en waarvan ik hoop dat het me gaat lukken, zal ik financieel moeten inleveren. Maar is dat zo erg? Rond moeten komen met minder? We hebben het nu toch al goed? Lastig...

Je hebt heel wat in huis aan ideeën en kwaliteiten. Je moet dan echter wel je gevoel van eigenwaarde terugvinden.

Ik ben mijn eigenwaarde v.w.b. studeren kwijt geraakt. Heb gefaald in het 4e jaar van een HBO studie, maar het ging echt niet meer door allerlei omstandigheden. Nu betaal ik daar de prijs voor. Ik heb de brains om er nog wat van te maken, je bent nooit te oud om te leren. Maar het gevoel van opnieuw falen is ZO inmens groot. Ik heb blijkbaar anderen nodig die laten merken dat ze in me geloven, in me willen investeren om het tot een goed einde te brengen. Die 'anderen' hoop ik binnenkort te vinden (door dat iets wat in de pijpleiding zit). Maar als ik het alleen zou moeten doen, heb ik er te weinig vertrouwen in bij mezelf [\i]

Uiteindelijk zul je je verbonden voelen met de mensen waar je het meest om geeft, zeker als je ophoudt te vechten tegen de omstandigheden.

Een alternatieve uitleg zou kunnen zijn dat je te maken hebt met een hevige verliefdheid maar dat je wordt meegesleept door je passie en je verlangen de ander te bezitten, je daar ongelukkig onder voelt, niet weet wat te doen en een stap in het duister moet zetten en jezelf in de hand moet krijgen om profijt te hebben van je handelen.

[i]Dit stukje herken ik dan weer niet .. Maar dat is ook het enige

Hoe dan ook, het lijkt af te lopen met 'en ze leefden nog lang en gelukkig'.

Klinkt hoopvol!! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')