Jij weet het blijkbaar beter dan mij danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet niet eens dat je een vraag wilt stellen?
sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar beter dan mij dan
Nee, je zat fout. Ik had geen vraagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar is dit nou je ongestelde vraag?
Mocht je ooit weer een vraag hebben, dan is het antwoord dus: "een platte knoop". Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, je zat fout. Ik had geen vraag
Hoe gaat het? "een platte knoop"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht je ooit weer een vraag hebben, dan is het antwoord dus: "een platte knoop". Doe er je voordeel mee.
Precies, zo moet het. Je leert het wel eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe gaat het? "een platte knoop"_!
Ik weet in ieder geval wie ik geen vragen hoef te stellenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, zo moet het. Je leert het wel eens.
Lekker rustig, mooi zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wie ik geen vragen hoef te stellen
ja hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
He, psstttt, Jitzzzze. Mag ik je een vraag stellen?
Heb je een goede dag achter de rug?quote:
hoezo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je een goede dag achter de rug?
Ik wilde eens origineler zijn dan vragen: "Alles goed?"quote:
*sobersoquote:
Nice, heb je wat te doen dit weekendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde eens origineler zijn dan vragen: "Alles goed?"
Mijn poetspakket is binnen
Yup, heb er zin inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nice, heb je wat te doen dit weekend
ah goed om te zien dat ik niet de enige was die me daar aan stoordequote:
Met je hont en je kadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef m.k het volgende:
[..]
ah goed om te zien dat ik niet de enige was die me daar aan stoorde
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met je vraag en je antwoord
Ik luister duitse mars liederen waar de top comments sieg heil zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Le Samouraï kijken. Film Noir, just the ones I like
Waar wil je hem voor gebruiken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef Wasmachinu het volgende:
Laptop uitzoeken, wat een kutklus. Snap er geen kont van, nooit bezig gehouden met merken en specs
Zelfstudie en multimediaal gebruik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar wil je hem voor gebruiken?
Ik persoonlijk vind apple (te) duur, tenzij je echt stevig gaat photoshoppen of andere zwaardere grafische dingen gaat doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Wasmachinu het volgende:
Ben trouwens vanuit huis opgegroeid met Apple, vind het ideaal werken maar vraag me af of de prijs niet te hoog is voor mijn doeleinden.
Nee al dat monteren begin ik niet aan, inderdaad gewoon kijken en luisteren. Dus goede geluidskwaliteit en hoge resolutie is een pré.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind apple (te) duur, tenzij je echt stevig gaat photoshoppen of andere zwaardere grafische dingen gaat doen.
Multi-media gebruik als in voornamelijk video's afkijken, wat streaming muziek/video? Of ook zelf video's monteren e.d.?
Ben je van plan te gaan gamen?
Je kan het beste een PC'tje zelf in elkaar zetten. Dat is het goedkoopste en het beste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zelfstudie en multimediaal gebruik.
Dacht me effe te gaan oriënteren in de Mediamarkt, negatVeel te veel modellen, veel te veel verkopers in plaats van adviseurs. Had het kunnen weten.
Klopt, maar wil niet gebonden zijn aan één plek in huis, dan voel ik me zo'n kluizenaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan het beste een PC'tje zelf in elkaar zetten. Dat is het goedkoopste en het beste.
Edit: oh scratch that, ik zie dat het om een laptop gaat.
Ik heb even in de webshop van de media geklikt en geselecteerde merken: Acer, Asus, Lenovo, 15-16"scherm, Intel Core i5 proc, 4-6Gb geheugen en een NVIDIA grafische kaart.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Nee al dat monteren begin ik niet aan, inderdaad gewoon kijken en luisteren. Dus goede geluidskwaliteit en hoge resolutie is een pré.
Gamen misschien incidenteel, te weinig tijd voor.
Touch vind ik idd ook een beetje onzin. Heb je ervaring of kennis met/van ultrabooks? Tot nu toe bedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb even in de webshop van de media geklikt en geselecteerde merken: Acer, Asus, Lenovo, 15-16"scherm, Intel Core i5 proc, 4-6Gb geheugen en een NVIDIA grafische kaart.
Komen 3 modelen uit. Asus is dan zo te zien wel een touchschreen (zou bij mij weer afvallen).
Als je echt intensief zou willen gamen is een i7 processor aan te raden (maar die zijn weer duurder).
Maar, misschien komt m.k. zo nog online, die weet ook altijd wel goede dingen te roepen
Die heb ik hoorquote:
Mijn prive laptop is officieel nog een notebook (te dik) mijn nieuwe werk laptop is een ultrabook. Een ultrabook is per definitie uitgerust met een Intel processor, maar moet aan een paar eisen voldoen als superplat scherm en zo. Oh, en hebben een SSD Flash harddisk ipv een normale. Zijn duurder. lichter en harddisk toegang is sneller.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Touch vind ik idd ook een beetje onzin. Heb je ervaring of kennis met/van ultrabooks? Tot nu toe bedankt in ieder geval
Roger, bedankt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn prive laptop is officieel nog een notebook (te dik) mijn nieuwe werk laptop is een ultrabook. Een ultrabook is per definitie uitgerust met een Intel processor, maar moet aan een paar eisen voldoen als superplat scherm en zo. Oh, en hebben een SSD Flash harddisk ipv een normale. Zijn duurder. lichter en harddisk toegang is sneller.
Ligt echt aan de kwaliteiten, vind het niet erg in zoiets te investeren. Stel hij kost 1100 euro maar de prijs/kwaliteit is er ook echt naar, vind ik het geen probleem om het neer te leggen. Mocht ie maar een kleine meerwaarde hebben tov een laptop van 700, is het natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kan wel even voor je rondkoekeloeren. Wat is je budget max. ?
Ah duidelijk. En het gaat je niet om gamen zei je? Dus daar hoeft het geld niet in te zitten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ligt echt aan de kwaliteiten, vind het niet erg in zoiets te investeren. Stel hij kost 1100 euro maar de prijs/kwaliteit is er ook echt naar, vind ik het geen probleem om het neer te leggen. Mocht ie maar een kleine meerwaarde hebben tov een laptop van 700, is het natuurlijk onzin.
Nee is van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah duidelijk. En het gaat je niet om gamen zei je? Dus daar hoeft het geld niet in te zitten?
Slechte laptops bestaan eigenlijk niet meer. Je betaald vooral voor merk, en extra software meuk die je eigenlijk niet wilt hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ligt echt aan de kwaliteiten, vind het niet erg in zoiets te investeren. Stel hij kost 1100 euro maar de prijs/kwaliteit is er ook echt naar, vind ik het geen probleem om het neer te leggen.
Als je nu een bijdrage wilt leveren, in plaats van langs de zijlijn popcorn etenquote:
quote:
Heb het niet zo op tweedehands laptops, dan betaal ik liever wat extra voor nieuw. Heb al wel eens Windows laptops gehad, maar ben OS X idd gewend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef Nibb-it het volgende:
Je bent toch gewend aan OS X? Waarop koop je dan niet een mbp of zo, desnoods tweedehands?
Al oneindige keren gedaan, is altijd genegeerd, dus daar ben ik een beetje klaar mee. Maar ik vind het nog steeds vermakelijk om de adviezen te lezenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je nu een bijdrage wilt leveren, in plaats van langs de zijlijn popcorn eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Al oneindige keren gedaan, is altijd genegeerd, dus daar ben ik een beetje klaar mee. Maar ik vind het nog steeds vermakelijk om de adviezen te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet door mij hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Succes!quote:
quote:
dan moet jij zeker cluster 6 halenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
Maar bedankt heren! Even behoorlijk mn best doen. Als sammie cluster 4 haalt moet ik dat zeker ook kunnen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan moet jij zeker cluster 6 halen
Toen werkten we nog niet met clustersquote:
Je hebt nog op de Grebbeberg gezeten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:34 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Toen werkten we nog niet met clusters
Oa jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt nog op de Grebbeberg gezeten?
Had cluster 8 toen ik de vorige keer werd gekeurd.quote:
Netjes hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had cluster 8 toen ik de vorige keer werd gekeurd.
Nee, wel op Oost Java, en daarna in Hongsoen/Korea gevochten tegen de Chinezen en Noord Koreanen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En achter de Siegfriedlinie en de Waalbrug en de Ardennen?
Ik had cluster10. Het kunnen bedienen van een burostoel was voldoende.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had cluster 8 toen ik de vorige keer werd gekeurd.
Made in China waarin je gelanceerd werd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had cluster10. Het kunnen bedienen van een burostoel was voldoende.
Pff, ga jij nu maar een klein of groot wasje doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Made in China waarin je gelanceerd werd?
Straks, eerst mijn koffie opdrinkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, ga jij nu maar een klein of groot wasje doen.
Ik 12, ik kon ook de koffiezetter bedienenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had cluster10. Het kunnen bedienen van een burostoel was voldoende.
Daar heb ik een 5 daagse cursus voor gekregen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik 12, ik kon ook de koffiezetter bedienen
Wat een held was dat.quote:
Mag je een bepaalde kleur lijn volgen?quote:
Zwart?quote:
Dat is alleen bij het kpuquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag je een bepaalde kleur lijn volgen?
Prins Peppie en zijn hofhoudingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is alleen bij het kpu
Zitten nog wat sammie's hier met grote verhalen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prins Peppie en zijn hofhouding
*kuch*quote:
Zal ook nooit veranderen, die wachtruimte vol met lui met stoere praatjes. En al die geknakte zieltjes als ze terugkomen van het PO.quote:
De zwarte lijn is funest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal ook nooit veranderen, die wachtruimte vol met lui met stoere praatjes. En al die geknakte zieltjes als ze terugkomen van het PO.
Geen fiets die heel blijft bij dat formaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef gerco94 het volgende:
lui van 2 bij 2, maar scheiten balen voor de fietstest_!
Ik heb een nieuwe laptop nodig, maar ik schijt balen van Windows 8. Apple toch wel. Wat nu?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slechte laptops bestaan eigenlijk niet meer. Je betaald vooral voor merk, en extra software meuk die je eigenlijk niet wilt hebben.
Ik persoonlijk zou echt eerder richting acer, asus, levono kijken dan duurdere merken. Wél Intel Processor en NVIDIA grafische kaart. Dan moet je volgens mij tussen de 650 en 850 echt wel een laptop in huis kunnen halen waar je ten minste de komende drie jaren alles mee kunt doen, en de laatste 2 jaren met moeite nog mee kan gamen.
Oh, ik zou trouwens wél voor Windows 8 64-bit kiezen. Is even wennen in het begin, maar veel sneller t.o.v. Windows 7.
Moet je alleen niet meer willen proberen om oude 32-bit Win95/98 games op te willen spelen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe laptop nodig, maar ik schijt balen van Windows 8. Apple toch wel. Wat nu?
Een apple kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe laptop nodig, maar ik schijt balen van Windows 8. Apple toch wel. Wat nu?
Of linuxquote:
Zit in een andere wachtruimte dan de PO gasten. Alleen nog 'even' sporten dan gaan we het horen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal ook nooit veranderen, die wachtruimte vol met lui met stoere praatjes. En al die geknakte zieltjes als ze terugkomen van het PO.
Cluster 28!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit in een andere wachtruimte dan de PO gasten. Alleen nog 'even' sporten dan gaan we het horen.
Je kan ook te ver gaan met je grappen ravequote:[img]http://i.fokzine.net/p/15sr/img] Op donderdag 29 augustus 2013 11:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een nieuwe te krijgen met Vista ipv 8?
The line mister! YOU CROSSED IT!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een nieuwe te krijgen met Vista ipv 8?
Bron: http://nos.nl/artikel/545509-debat-syrie-meteen-geschorst.htmlquote:Debat Syrië meteen geschorst
Toegevoegd: donderdag 29 aug 2013, 14:16
Het Kamerdebat over de ontwikkelingen in Syrië is meteen na het begin geschorst. Minister Timmermans overhandigde een stuk van zijn volkenrechtelijk adviseur over allerlei juridische aspecten en de Kamer neemt er een half uur de tijd voor om dat te lezen.
Het debat begint nu om 14.30 uur. Het zal vooral gaan over de Nederlandse mening over wat er nu moet gebeuren en of een eventuele militaire actie wordt gesteund.
Voor het debat deed minister Timmermans nog eens een oproep aan de bondgenoten informatie die zij hebben over de aanwezigheid van chemische wapens met anderen te delen. "Als de Amerikanen zo stellig zijn over de bewijzen, laat ze die dan delen met de wereldgemeenschap, dan kan iedereen zijn conclusies daaraan verbinden."
Nummer 6.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef Trafassie het volgende:
Wat zal ik vanavond ens nemen?
Vriendin is toch weg uit eten.
http://www.restaurantmingming.nl/
Kroepoekquote:
Het menu met de happy endingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef Trafassie het volgende:
Wat zal ik vanavond ens nemen?
Vriendin is toch weg uit eten.
http://www.restaurantmingming.nl/
Je moet wat over hebben voor een Chineesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Trafassie het volgende:
meh, gaat me ook weer ¤35 kosten![]()
Laat maar.
Ik vreet wel enkel pabi pangang met nasi rammes erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een Chinees
Schoonmaakdag vandaag?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Trafassie het volgende:
Koffie nu, ik ben er klaar mee voor vandaag![]()
opstaan om 0730
Journaal kijken
Wasje erin doen nadat ik alle vuile was op de grond gesorteerd heb.
Huis aan kant gemaakt, troep netjes opbergen dus.
Afwas doen en afdrogen.
Stofzuigen
Was in de droger doen
Hele huis dweilen
Postpakketten weggebracht
Natte ruimte sauber gemacht
Was opvouwen en in de kast doen,
en nu aan de koffie en een peuk
Ben je de top 5000 aan 't afgaan ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Memento aan 't kijken.. vage film
Neenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben je de top 5000 aan 't afgaan ofzo?
Nee, ik word er niet gay van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Le Samouraï. Een ''film noir'' uit de jaren '60. It haz Alain Delon, en als je van hem niet spontaan gay wordt dan weet ik het ook niet meer:
[ afbeelding ]
Ja maar ik snap wel hoe ze het bedenken. Stel je voor hoeveel ouders gaan moeilijk doen als kindje lief pijn aan zijn voetjes krijgt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef jitzzzze het volgende:
Is aanstelleritus, om je arme kakken te laten wennen aan echte schoenen.
Had met scheenbeenvlies ontsteking te maken zei die, dat je er in het begin gevoeliger voor bent als je ze lange periodes aanhad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef jitzzzze het volgende:
Is aanstelleritus, om je arme kakken te laten wennen aan echte schoenen.
Feitelijk juistquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Had met scheenbeenvlies ontsteking te maken zei die, dat je er in het begin gevoeliger voor bent als je ze lange periodes aanhad.
En is 't dan 2 uur per dag aanhebben of 2 uur per dag mee lopen, want in 2 uur kun je theoretisch aardig wat kilometers afleggen, en van het aanhebben denk ik niet dat je blessures kan krijgen?quote:
heb je ze thuis liggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En is 't dan 2 uur per dag aanhebben of 2 uur per dag mee lopen, want in 2 uur kun je theoretisch aardig wat kilometers afleggen, en van het aanhebben denk ik niet dat je blessures kan krijgen?
Over een paar dagen ja, de meesten hebben ze al en sommigen negeren advies van 't kader en lopen er de hele dag op...quote:
Daarom doe ik dat ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
Juist, gewoon het advies negerenZo kom je er wel
Daar heb ik niet zo'n kijk opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je vindt hem geen knappe man?
Heeft ie ook een lekker kontje?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je vindt hem geen knappe man?
Ja, hehe, Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, een man knap vinden wil niet meteen zeggen dat je hem in z'n kont zou willen boren.
Surface to Ass Missilequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Nibb-it het volgende:
Sam. Israël's weapon of ass destruction.
Op 1 van de 3(!) hartfilpmjes zat iets vreemds ofzo... De arts heeft dat door gestuurd naar de cardioloog en krijg morgen te horen of ik ben goedgekeurd dus.... Helemaal kut. Maar ik mocht wel gewoon sporten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel, had je een ruis en ben je doorverwezen naar het CMH in Utrecht?
Arts belt me morgen even op met het antwoord. Voor de rest gewoon goed gekeurd. Deze optometrist vond dat ik helemaal geen bril nodig hadquote:
Ik hoop voor je dat je wel word goedgekeurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Arts belt me morgen even op met het antwoord. Voor de rest gewoon goed gekeurd. Deze optometrist vond dat ik helemaal geen bril nodig had
Ja ik ook natuurlijk! En de keurings arts+andere artsen (Ik bleef als laatste over) vond het eigenlijk niks bijzonders maar het moest toch langs de cardioloog. Kutzooiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je wel word goedgekeurd.
Hè vervelend van dat hartfilmpje. Ik hoop dat er niets aan de hand is wat je goedkeuring dan nog in de weg staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Op 1 van de 3(!) hartfilpmjes zat iets vreemds ofzo... De arts heeft dat door gestuurd naar de cardioloog en krijg morgen te horen of ik ben goedgekeurd dus.... Helemaal kut. Maar ik mocht wel gewoon sporten.
Maar beter dat dan dat er echt iets mis is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja ik ook natuurlijk! En de keurings arts+andere artsen (Ik bleef als laatste over) vond het eigenlijk niks bijzonders maar het moest toch langs de cardioloog. KutzooiDuurt het nog langer.
Broer had precies hetzelfde, ook naar de cardioloog. Bleek gelukkig onschuldig te zijn en mocht wel deelnemen toen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja ik ook natuurlijk! En de keurings arts+andere artsen (Ik bleef als laatste over) vond het eigenlijk niks bijzonders maar het moest toch langs de cardioloog. KutzooiDuurt het nog langer.
Als er echt iets serieus mis zou zijn was hij direct naar de cardioloog doorgestuurd. En Thaboel is tenslotte een paar jaar terug goedgekeurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar beter dat dan dat er echt iets mis is.
Zit je daar dan... Harde tampeloeres en een hartslag van 200+quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef Schild het volgende:
[..]
In CMH zat wel z'n lekker wijf die hart echo deed maken.![]()
Oeh zuster, iets verder naar beneden, daar klopt echt iets hards, zullen we daar samen een filmpje van makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef Schild het volgende:
[..]
In CMH zat wel z'n lekker wijf die hart echo deed maken.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oeh zuster, iets verder naar beneden, daar klopt echt iets hards, zullen we daar samen een filmpje van maken
Dat is geen garantie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als er echt iets serieus mis zou zijn was hij direct naar de cardioloog doorgestuurd. En Thaboel is tenslotte een paar jaar terug goedgekeurd.
Ik weet dat dat geen garantie is.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat dat geen garantie is.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Daarom altijd levenslange garantie nemen.
Op het ME in Amsterdam had ik ook een geile assistente die dat hartfilmpje aan 't maken was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit je daar dan... Harde tampeloeres en een hartslag van 200+
Ik had hetzelfde tijdens mijn keuring.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Op 1 van de 3(!) hartfilpmjes zat iets vreemds ofzo... De arts heeft dat door gestuurd naar de cardioloog en krijg morgen te horen of ik ben goedgekeurd dus.... Helemaal kut. Maar ik mocht wel gewoon sporten.
En toch goedgekeurdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde tijdens mijn keuring.
Nee, gewoon hartfilmpje gemaakt en toen was het goed. Nu is mijn functie wel een laag cluster, dus geen idee of het daar nog invloed op gehad zou hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch goedgekeurd![]()
Is er bij jou nog iets over gezegd?
Naar Utrecht?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, gewoon hartfilmpje gemaakt en toen was het goed. Nu is mijn functie wel een laag cluster, dus geen idee of het daar nog invloed op gehad zou hebben.
Zou ik ook niet kunnen zeggen. Weet van de dienstplichtigentijd dat er klasgenoten hoopten dat ze afgekeurd zouden worden omdat bij de initiele keuring een ruisje werd geconstateerd. Op één na mochten ze toch uiteindelijk richting kazerne vertrekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, gewoon hartfilmpje gemaakt en toen was het goed. Nu is mijn functie wel een laag cluster, dus geen idee of het daar nog invloed op gehad zou hebben.
Artikel moet zo fake zijn als watquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
Breaking news !!
US Military to deploy two airsoft battalions to Syria, "Operation Softening Blow"
http://www.duffelblog.com(...)ttack/#ixzz2dOUVnLh9![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Artikel moet zo fake zijn als wat![]()
weltruste
Fuck BB, ik geloof het lekker wel!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
Breaking news !!
US Military to deploy two airsoft battalions to Syria, "Operation Softening Blow"
http://www.duffelblog.com(...)ttack/#ixzz2dOUVnLh9![]()
![]()
![]()
![]()
Meld je dan snel aan!!11quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Fuck BB, ik geloof het lekker wel!
Met vet verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Nee, ik heb gewoon zin in koffie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:47 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Met vet verkeerde been uit bed gestapt?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon zin in koffie.
Ik nu ook. En water, en roosviceequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad, maar ik drink de hele dag koffie
Dus eigenlijk moet er staan "niet zeuren".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:50 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik nu ook. En water, en roosvicee
Niet mokken, lekker wokken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet er staan "niet zeuren".
Jawel, in stukjes gesneden voor beef teriyakiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In een wokpan kan je geen biefstuk bakken
Het moet juist één groot stuk blijvenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:58 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Jawel, in stukjes gesneden voor beef teriyaki
Heerlijk met gebakken piepers en tuinboontjes en vette jusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet juist één groot stuk blijven
Nu je het zegt ja, waar is die vent?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:29 schreef Nibb-it het volgende:
Waar hebben jullie ER eigelijk gelaten?
Wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:29 schreef Nibb-it het volgende:
Nee, er gaat geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die marinier die hier wel eens kwam.
Doe eens niet zo alsof johquote:[http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 30 augustus 2013 09:29 schreef Nibb-it het volgende:
Trafassie?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:43 schreef Thaboel het volgende:
Net gebeld en toch niks raars dus helemaal goedgekeurd! Hopelijk beld bureau aanstelling mij vandaag anders maandag zelf even bellen.
Wat is er?quote:
Wel lekker rustig zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, er gaat geen belletje rinkelen.
Feliquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:43 schreef Thaboel het volgende:
Net gebeld en toch niks raars dus helemaal goedgekeurd! Hopelijk beld bureau aanstelling mij vandaag anders maandag zelf even bellen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:43 schreef Thaboel het volgende:
Lekker je achterlampjes vervangen op de parkeerplaats? Gelijk een oefening meedraaien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga volgende week naar de vlindertuin toe
Nee, ik moet mijn jungletraining vernieuwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lekker je achterlampjes vervangen op de parkeerplaats? Gelijk een oefening meedraaien?
Echt wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In een wokpan kan je geen biefstuk bakken
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als je niks anders hebt dan kan het best.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:29 schreef Nibb-it het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:58 schreef Trafassie het volgende:
ER bestaat niet meer.
Vanuit zijn reïncarnatie is Trafassie opgestaan.
Een nieuw begin, een nieuw leven.
Lurkerquote:
In een tosti ijzer kan het zelfs, of in de frituur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als je niks anders hebt dan kan het best.
Of gewoon rauw, als een echte manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
In een tosti ijzer kan het zelfs, of in de frituur.
Carpaccioquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of gewoon rauw, als een echte man
Met zo'n kleine pohi was het niet moeilijk om te vinden hoorquote:
That this can in Netherland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb Sam nog niet gezien vandaag, zijn hofhouding gedeeltelijk.
Mooi, hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
Nibb-it, wat vind je van mijn nieuwe velgen?
[ afbeelding ]
Vast en zeker ja, dat had hij geweldig gevondenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat wijlen ER dit wel mooi had gevonden![]()
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nou? Je kent hem niet eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Vast en zeker ja, dat had hij geweldig gevonden
Ik las dingen van hem in SEX SCquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je kent hem niet eens
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik las dingen van hem in SEX SC
Hij en Sammy hadden daar een hele conversatie over crossdressing, hij vind dat schijnbaar leuk.quote:
Niks mis met crossdressingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Hij en Sammy hadden daar een hele conversatie over crossdressing, hij vind dat schijnbaar leuk.
In zo een pakje zeker??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom uit die bananenboom.
http://www.youtube.com/watch?v=wRBPmltf9Ug&list=PL6598C369918B9850&index=1
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:05 schreef Trafassie het volgende:
[..]
In zo een pakje zeker??
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ik hou het niet bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef Trafassie het volgende:
heh, al 10 koffie op, hoeveel jij Jitzzze?
Misschien heeft iemand wel een hele goede intrinsieke reden om verder te gaan met een nieuw account.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:09 schreef Thaboel het volgende:
Word een beetje gay hier. Als ER lekker doorgaat met zn ouwe account dan kan deze poppenkast weer stoppen.
hahaha, meaui!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef ledlamp het volgende:
Als ik de gemiddelde jongen/man bekijk gaat nederland het nog zwaar krijgen als de diensplicht wordt ingevoerd. Veel te veel klote hipstertjes. Zie je het al voor je op twitter: OMG net moeten schieten op de vijand #mis #grebbeberg #geweer
Maar als iedereen het al door heeft en alleen de gene achter het account een poppenkast opzet heeft het weinig zin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand wel een hele goede intrinsieke reden om verder te gaan met een nieuw account.
Heeft ook te maken met zaken buiten Fok. Dat moet je maar aan hem vragenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als iedereen het al door heeft en alleen de gene achter het account een poppenkast opzet heeft het weinig zin.
Radio Veronica!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
Pater Piemelot met de verkeersinformatie.
Pater Piemelot; in dienst van de heer, afdeling verkeer![]()
Maar niet allemaal tegelijk iets gaan vragen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met zaken buiten Fok. Dat moet je maar aan hem vragen
Shotgun!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar niet allemaal tegelijk iets gaan vragen hoor.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Lotusss het volgende:
Nog een kleine 2 uur totdat ik kan slapen
quote:
gefeliciteerd groene klontquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:43 schreef Thaboel het volgende:
Ik ben gewoon helemaal stuk na dat gekut van de afgelopen maanden. Ik loop op mijn tandvlees man.quote:
Nog geen aanstelling... Moet maandag even bellen dan hoor ik meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
gefeliciteerd groene klont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |