Jij weet het blijkbaar beter dan mij danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet niet eens dat je een vraag wilt stellen?
sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar beter dan mij dan
Nee, je zat fout. Ik had geen vraagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar is dit nou je ongestelde vraag?
Mocht je ooit weer een vraag hebben, dan is het antwoord dus: "een platte knoop". Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, je zat fout. Ik had geen vraag
Hoe gaat het? "een platte knoop"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht je ooit weer een vraag hebben, dan is het antwoord dus: "een platte knoop". Doe er je voordeel mee.
Precies, zo moet het. Je leert het wel eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe gaat het? "een platte knoop"_!
Ik weet in ieder geval wie ik geen vragen hoef te stellenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, zo moet het. Je leert het wel eens.
Lekker rustig, mooi zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wie ik geen vragen hoef te stellen
ja hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
He, psstttt, Jitzzzze. Mag ik je een vraag stellen?
Heb je een goede dag achter de rug?quote:
hoezo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je een goede dag achter de rug?
Ik wilde eens origineler zijn dan vragen: "Alles goed?"quote:
*sobersoquote:
Nice, heb je wat te doen dit weekendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde eens origineler zijn dan vragen: "Alles goed?"
Mijn poetspakket is binnen
Yup, heb er zin inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nice, heb je wat te doen dit weekend
ah goed om te zien dat ik niet de enige was die me daar aan stoordequote:
Met je hont en je kadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef m.k het volgende:
[..]
ah goed om te zien dat ik niet de enige was die me daar aan stoorde
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met je vraag en je antwoord
Ik luister duitse mars liederen waar de top comments sieg heil zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Le Samouraï kijken. Film Noir, just the ones I like
Waar wil je hem voor gebruiken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef Wasmachinu het volgende:
Laptop uitzoeken, wat een kutklus. Snap er geen kont van, nooit bezig gehouden met merken en specs
Zelfstudie en multimediaal gebruik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar wil je hem voor gebruiken?
Ik persoonlijk vind apple (te) duur, tenzij je echt stevig gaat photoshoppen of andere zwaardere grafische dingen gaat doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Wasmachinu het volgende:
Ben trouwens vanuit huis opgegroeid met Apple, vind het ideaal werken maar vraag me af of de prijs niet te hoog is voor mijn doeleinden.
Nee al dat monteren begin ik niet aan, inderdaad gewoon kijken en luisteren. Dus goede geluidskwaliteit en hoge resolutie is een pré.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind apple (te) duur, tenzij je echt stevig gaat photoshoppen of andere zwaardere grafische dingen gaat doen.
Multi-media gebruik als in voornamelijk video's afkijken, wat streaming muziek/video? Of ook zelf video's monteren e.d.?
Ben je van plan te gaan gamen?
Je kan het beste een PC'tje zelf in elkaar zetten. Dat is het goedkoopste en het beste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zelfstudie en multimediaal gebruik.
Dacht me effe te gaan oriënteren in de Mediamarkt, negatVeel te veel modellen, veel te veel verkopers in plaats van adviseurs. Had het kunnen weten.
Klopt, maar wil niet gebonden zijn aan één plek in huis, dan voel ik me zo'n kluizenaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan het beste een PC'tje zelf in elkaar zetten. Dat is het goedkoopste en het beste.
Edit: oh scratch that, ik zie dat het om een laptop gaat.
Ik heb even in de webshop van de media geklikt en geselecteerde merken: Acer, Asus, Lenovo, 15-16"scherm, Intel Core i5 proc, 4-6Gb geheugen en een NVIDIA grafische kaart.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Nee al dat monteren begin ik niet aan, inderdaad gewoon kijken en luisteren. Dus goede geluidskwaliteit en hoge resolutie is een pré.
Gamen misschien incidenteel, te weinig tijd voor.
Touch vind ik idd ook een beetje onzin. Heb je ervaring of kennis met/van ultrabooks? Tot nu toe bedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb even in de webshop van de media geklikt en geselecteerde merken: Acer, Asus, Lenovo, 15-16"scherm, Intel Core i5 proc, 4-6Gb geheugen en een NVIDIA grafische kaart.
Komen 3 modelen uit. Asus is dan zo te zien wel een touchschreen (zou bij mij weer afvallen).
Als je echt intensief zou willen gamen is een i7 processor aan te raden (maar die zijn weer duurder).
Maar, misschien komt m.k. zo nog online, die weet ook altijd wel goede dingen te roepen
Die heb ik hoorquote:
Mijn prive laptop is officieel nog een notebook (te dik) mijn nieuwe werk laptop is een ultrabook. Een ultrabook is per definitie uitgerust met een Intel processor, maar moet aan een paar eisen voldoen als superplat scherm en zo. Oh, en hebben een SSD Flash harddisk ipv een normale. Zijn duurder. lichter en harddisk toegang is sneller.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Touch vind ik idd ook een beetje onzin. Heb je ervaring of kennis met/van ultrabooks? Tot nu toe bedankt in ieder geval
Roger, bedankt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn prive laptop is officieel nog een notebook (te dik) mijn nieuwe werk laptop is een ultrabook. Een ultrabook is per definitie uitgerust met een Intel processor, maar moet aan een paar eisen voldoen als superplat scherm en zo. Oh, en hebben een SSD Flash harddisk ipv een normale. Zijn duurder. lichter en harddisk toegang is sneller.
Ligt echt aan de kwaliteiten, vind het niet erg in zoiets te investeren. Stel hij kost 1100 euro maar de prijs/kwaliteit is er ook echt naar, vind ik het geen probleem om het neer te leggen. Mocht ie maar een kleine meerwaarde hebben tov een laptop van 700, is het natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kan wel even voor je rondkoekeloeren. Wat is je budget max. ?
Ah duidelijk. En het gaat je niet om gamen zei je? Dus daar hoeft het geld niet in te zitten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ligt echt aan de kwaliteiten, vind het niet erg in zoiets te investeren. Stel hij kost 1100 euro maar de prijs/kwaliteit is er ook echt naar, vind ik het geen probleem om het neer te leggen. Mocht ie maar een kleine meerwaarde hebben tov een laptop van 700, is het natuurlijk onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |