Klopt en het mooiste vond ik nog toen Walter het gebit van Gus Fring deed stelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:18 schreef Rodawa het volgende:
Het derde seizoen van Baking Bread was ook top, toen kregen ze eindelijk onder de knie hoe ze volkoren moesten bakken. Wel een mooie plotwending in ep. 6 (met die witte puntjes).
(.Y.) This isn't where i parked my carquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Don't tell Scotty cause Scotty doesn't know, Scotty doesn't kno-how
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:24 schreef Equalz het volgende:
[..]
(.Y.) This isn't where i parked my car
2 maandjes later hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes mattie en wanneer terug
Wel financieel onafhankelijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 maandjes later he![]()
Nee ik zie welJust let it be
Dat ligt eraan hoe ver ik me te buiten ga daarquote:
Verstandig. Wens je alvast heel veel plezier daar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ver ik me te buiten ga daarMaar mij kennende zal dat wel meevallen
![]()
En als het budget op is kom ik sowieso terugGa niet mijn hele spaarrekening plunderen
Snap ik. Maar wie weet veranderd dat allemaal wel in een paar maanden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verstandig. Wens je alvast heel veel plezier daar.
Volgend jaar wil ik nog zo veel gaan proberen hé
Als ik dan gespaard heb en nog niet aan mijn opleiding begin (als ik in maart 2014 terugkom, heb ik nog bijna een half jaar) wil ik sowieso nog eens naar een ander land liften, en een taalreisje volgen.
"Proberen" omdat ik fysiek natuurlijk wel in orde moet zijn
gay-merhaaitje?quote:
Welke opleiding zit je aan te denken zoal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wie weet veranderd dat allemaal wel in een paar maanden.
Ik moet na mijn vakantie meteen weten wat voor opleiding ik wil doen volgend jaar.
Heb alleen een paar opleidingen die ik leuk vind, en zijn allemaal loting-studies__
welkequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Heb alleen een paar opleidingen die ik leuk vind, en zijn allemaal loting-studies__
omdat hij mijn type niet isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
Gok-it en HH jullie wonen toch vlakbij? Waarom hebben jullie nog nooit gemeet?
ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat hij mijn type niet is
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke opleiding zit je aan te denken zoal?
En nee verandert niet in een paar maanden, helaas.
Journalistiek, Toegepaste Psychologie, Communicatie Informatie en Media, en nog zo`n andere media-opleiding, en ik weet dat het de meest populaire opleidingen zijn op dit moment en dat er amper werk in is, maarja als ik het leuk vind moet ik het gewoon doen toch?quote:
:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat hij mijn type niet is
quote:
Journalistiekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Journalistiek, Toegepaste Psychologie, Communicatie Informatie en Media, en nog zo`n andere media-opleiding, en ik weet dat het de meest populaire opleidingen zijn op dit moment en dat er amper werk in is, maarja als ik het leuk vind moet ik het gewoon doen toch?
En ik vind European Studies ook wel tof, maar dat schijnt wel erg pittig te zijn en omdat ik er al zo lang uit lig vind ik dat wel risicovol
Later de sport-journalistiek in lijkt me nog altijd het tofst om te doenquote:
Gewoon op TV bekend worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later de sport-journalistiek in lijkt me nog altijd het tofst om te doen
RTL 7 mannenavond hostenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later de sport-journalistiek in lijkt me nog altijd het tofst om te doen
Geen RTL 7quote:
Ja als presentator inderdaad, of analist, of commentatorquote:
Bijvoorbeeldquote:
Ben jij toevallig gerelateerd aan Heisenberg?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wordt later miljonair drugsdealer en dan ga ik op de politie schieten want yolo en yayo
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wordt later miljonair drugsdealer en dan ga ik op de politie schieten want yolo en yayo
Je wordt in ieder geval geen docent Nederlands.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
bakkesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt in ieder geval geen docent Nederlands.
Jawel hij wel want jij weet hij yolo'd en yayo'dquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt in ieder geval geen docent Nederlands.
quote:
WAS VOOR JE MOEDERquote:
Ik ben er gewoon zo trots op, sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kun je stoppen met foto's van je piemel te DM'en?
Ja dus? ga lekker naar andere mensen DM'enquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon zo trots op, sorry
Weet jij mensen die het wel waarderen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dus? ga lekker naar andere mensen DM'en
Ik pasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dus? ga lekker naar andere mensen DM'en
Dm naar Braddie ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet jij mensen die het wel waarderen dan?
Zal ik doen dankje xxquote:
ik ken alleen andere nummers van sluipschuttersquote:
Daarom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar dit is altijd terecht
moet je teruglezenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar dit is altijd terecht
jammer danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan kom ik misschien meer posts van jou tegen
Ik begin mezelf ook steeds meer af te vragen waarom ik het heb.quote:
Voor mij natuurlijk dúuuuhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begin mezelf ook steeds meer af te vragen waarom ik het heb.
Ja zoals jij zegt, leuk om te lezen af en toe, maar ik zal er zelf nooit wat op gooienquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zoals jij zegt, leuk om te lezen af en toe, maar ik zal er zelf nooit wat op gooien
Ik vind het alleen handig om op bepaalde websites met facebook in te loggen zodat je geen profiel hoeft aan te makenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het alleen handig om op bepaalde websites met facebook in te loggen zodat je geen profiel hoeft aan te maken
Si si, de 18de ga ik wegquote:
Jij hebt JR op FB?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Fok-it het volgende:
JR-Style luisterde naar 100 Hits Of The '90s van Various Artists op Spotify.''
En dat is ook altijd leuk
Uhuquote:
watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Fok-it het volgende:
JR-Style luisterde naar 100 Hits Of The '90s van Various Artists op Spotify.''
En dat is ook altijd leuk
quote:
B. Stootquote:
Heel erg jaquote:
Neem wc papier mee!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel erg jaHeb nog 3 weekjes om alles te plannen dus het moet nog komen maar oke
quote:
Ja schattigquote:
Oh, jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef Fok-it het volgende:
En als je voor 1 euro een kilo appels kan kopen en je voor 5 euro in een restaurant eet zal wcpapier misschien 20 eurocent zijn
Hoezo jammer?quote:
nephippiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga me niet 2 maanden in de jungle begeven hoor
Zal meestal toch wel hotels worden
Doe eens origineel.quote:
quote:
een kinderhand is snel gevuld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Fag-it blijft wel leuk elke keer als ik het typ verschijnt er een glimlach op mijn gezicht
Dit jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een kinderhand is snel gevuld.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk de grootste hand van jullie allemaal
Van die piano-vingersquote:
Worstenvingers zijn heel aantrekkelijk hoorde ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb ook moeite meestal met typen op mijn mobiel maar yolo
+6 geloof ikquote:
Een heel grote rechtervoet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb geen enorm grote handen maar wel iets wat compenseert
Dat zijn worstenbroodjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worstenvingers zijn heel aantrekkelijk hoorde ik
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit kan niet allebei waar zijn.
5 uur later blijkbaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit kan niet allebei waar zijn.
de goden timezone.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Toto69 het volgende:
18:28 Woensdag (WEST) - Tijd in Lissabon, Portugal
Mensenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die nu niet in GMT+1 zitten
Mensen die dat wel zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit nu in GMT+2quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Polen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Gok-it we moeten volgend jaar als ik terug ben samen gaan liften man. Met z'n tweeën naar Hongarije liften of zo. Of Scandinavië.
Naar Noord-Korea #yoloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Gok-it we moeten volgend jaar als ik terug ben samen gaan liften man. Met z'n tweeën naar Hongarije liften of zo. Of Scandinavië.
Scandinavië lijkt me niet heel chill. Via Denemarken is fucking duur dus lijkt me vrij lastig liften en via Rusland is heel rustig dus ook lastig liften.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Nja, naar 't zuiden kan ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Scandinavië lijkt me niet heel chill. Via Denemarken is fucking duur dus lijkt me vrij lastig liften en via Rusland is heel rustig dus ook lastig liften.
Weet je hoe duur Scandinavië isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Nee man, we kunnen naar de Noordkaap gaan.
Dat is wel tof ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gozer, dan liften we naar Boedapest of zo.
Gewoon beginnen vlakbij Arnhem, daar is namelijk de hoofdroute naar Boedapestquote:
of onthoofd in de berm.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen vlakbij Arnhem, daar is namelijk de hoofdroute naar Boedapestbij een bepaald tankstation. Grote kans dat je een dag later in Boedapest staat.
Als je een dag later al in Boedapest bent, waarom dan niet verderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen vlakbij Arnhem, daar is namelijk de hoofdroute naar Boedapestbij een bepaald tankstation. Grote kans dat je een dag later in Boedapest staat.
Liften in Europa is wel veilig hoorquote:
Bah man, niet naar Turkije.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een dag later al in Boedapest bent, waarom dan niet verder![]()
Istanboel bijvoorbeeld.
Istanboel is een vette stad manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bah man, niet naar Turkije.
Doe dan Kroatië of zo.
Nahquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Istanboel is een vette stad manDaar wil je echt wel heen
Toto woont zo'n beetje in Turkije, niets nieuws voor hem.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Turkije > Oostblok qua kwaliteit man
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
Toto woont zo'n beetje in Turkije, niets nieuws voor hem.
Gastquote:
Mag beide manieren hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef Dearest het volgende:
Trouwens Istanbul schrijven als Istanboel
Darkoquote:
Ja, heb je gelijk inquote:
hij zoekt wel internetcafé'squote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
zullen we elkaar niet meer kunnen spreken op de fok als je thailand bent man
Supquote:
het hele internet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij moet verdomme internet kopen
Als het daar savonds is wel hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
zullen we elkaar niet meer kunnen spreken op de fok als je thailand bent man
Gewoon internet overkopen yolo tog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij moet verdomme internet kopen
je hebt toch gewoon wifi in hotel's daar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon internet overkopen yolo tog.
Nee 10 euro per mb daargekkenwerk
Wat, echt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Niet veel, duistere plannen aan het smeden. En jij?
Ik zoek meestal wel hotels met wifi denk ik ja, maar als je 3G zou willen gebruiken bedoel ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je hebt toch gewoon wifi in hotel's daar?
KOOP HET.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon internet overkopen yolo tog.
Nee 10 euro per mb daargekkenwerk
oh jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zoek meestal wel hotels met wifi denk ik ja, maar als je 3G zou willen gebruiken bedoel ikbetaal je 10 euro per mb, echt niet normaal
Komt goedquote:
Eriksen wordt verkochtquote:
Spursquote:
quote:52 jaar lang werd het leven van professor John Mainstone beheerst door de pitch drop, ook wel het saaiste experiment ter wereld genoemd. Het doel van het experiment, dat in 1927 van start ging in Brisbane, was om de lage vloeibaarheid van teer aan te tonen. Mainstone overleed vrijdag op 78-jarige leefijd. Hij heeft de druppel nooit zien vallen. Dat staat te lezen op de website Popular Science.
Teer is een materiaal dat bij kamertemperatuur vast lijkt te zijn, maar in feite stroomt, zij het zeer traag. Tijdens het experiment werd teer verwarmd en in een afgesloten glazen trechter gegoten. Vervolgens kreeg het teer lang de tijd om zich in de trechter te vestigen en te consolideren, voordat uiteindelijk de verzegelde steel van de trechter werd gesneden.
Geen druppel gezien
Sinds de start van het experiment in 1927 werden er acht teerdruppels gevormd, maar Mainstone zag er geen enkele. In 1988 zou hij de druppel kunnen hebben zien vallen, ware het niet dat hij net een kop koffie was gaan halen. En in 2000 miste hij de druppel omdat de webcam haperde op het moment dat de druppel viel. Hoewel hij in 1999 met pensioen ging, mocht hij zijn bureau op de universiteit behouden en bleef hij het project leiden. In 2005 ontving hij een Ig Nobel, een alternatieve 'Nobelprijs' voor onderzoek dat je eerst aan het lachen maakt en dan doet nadenken.
Bij een gelijkaardig experiment in Dublin, dat sinds 1944 loopt, kon op 18 juli wel op camera vastgelegd worden hoe een druppel gevormd werd. Bekijk het fenomeen in de onderstaande video.
quote:
Voetbalzonequote:
psv kampioenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
elke andere nederlandse club dan feyenoord
Ik keek gister nog de lange samenvatting van PSV-Feyenoord met de 10-0. Leuk om terug te zien. Ik was vergeten dat Been bijna huilde.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
elke andere nederlandse club dan feyenoord
ghehehehehehhehequote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik keek gister nog de lange samenvatting van PSV-Feyenoord met de 10-0. Leuk om terug te zien. Ik was vergeten dat Been bijna huilde.
En Timmetje de Cler ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik keek gister nog de lange samenvatting van PSV-Feyenoord met de 10-0. Leuk om terug te zien. Ik was vergeten dat Been bijna huilde.
Dat De Cler zei dat hij blij was dat het bij 10-0 was gebleven en daarvoor compleet belachelijk werd gemaakt door Johan Derksenquote:
Ik kan mij die wedstrijd niet zo goed meer herrineren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan mij die wedstrijd niet zo goed meer herrineren.
Ja dat sloeg ook echt nergens opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat De Cler zei dat hij blij was dat het bij 10-0 was gebleven en daarvoor compleet belachelijk werd gemaakt door Johan Derksen![]()
Debutantjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook echt nergens op![]()
En dat hij die aidsmiddenvelder van VVV liet invallen bij 7-0
"Ass'ie dan nooit meer mag spelen komt 'ie op verjaardagen en dan zegt 'ie ja! ik heb ook nog een keer voor Feyenoord gespeeld! en dat dan iemand zegt: 'En?' Ja, tien - nul"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook echt nergens op![]()
En dat hij die aidsmiddenvelder van VVV liet invallen bij 7-0
Was de naam al kwijt.quote:
lkkr schreeuwerig doen lol iksdeequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Hey, dit is vbl niet howeoeoheoeoeoeo.
wat een seizoen was dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was de naam al kwijt.
Ryo gister CL-debuut
Die gast hadden ze gewoon moeten halen
quote:I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character.
I have a dream today.
I have a dream that one day, down in Alabama, with its vicious racists, with its governor having his lips dripping with the words of interposition and nullification; one day right there in Alabama, little black boys and black girls will be able to join hands with little white boys and white girls as sisters and brothers.
Ja dat was echt om te huilen, dat elftal was pure armoequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Het meest epische was toch wel dat charistheas naar feyenoord kwam
Weet nog wel dat we daar toen gingen protesteren bij de kuip, mooi manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was echt om te huilen, dat elftal was pure armoe![]()
Met Pi-air
Dat doet hij waarschijnlijk ook want hij is deaudquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Nou die vent mag lekker verder dromen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Nou die vent mag lekker verder dromen.
Ik heb nooit stomme tekenfilms gekeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo'n onzin dat je op de middelbare school allerlei stomme tekenfilms en weet ik veel wat kijkt met als excuus dat het goed is voor je culturele vorming maar dat je nooit gewoon met de hele klas de I Have A Dream-speech gaat kijken.
Ditquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit stomme tekenfilms gekeken.
I have a dream speech heb ik wel gezien bij Geschiedenis hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo'n onzin dat je op de middelbare school allerlei stomme tekenfilms en weet ik veel wat kijkt met als excuus dat het goed is voor je culturele vorming maar dat je nooit gewoon met de hele klas de I Have A Dream-speech gaat kijken.
Ik wel. Animal Farm (die misschien nog enigszins nuttig is), Hercules, dat soort shit. En dan ook nog comedies en zo. Ga toch fietsen manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit stomme tekenfilms gekeken.
Goed zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I have a dream speech heb ik wel gezien bij Geschiedenis hoor
Ik vind dat maar gejankquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
De speechquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het jammer is dat niet iedereen hem kent of de speech in het algemeen?
En Woodstock ook veel van gekekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed zoIk had geen geschiedenis, misschien ligt het daar aan.
animal farm wel goed boek, wist niet dat er film van was,.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wel. Animal Farm (die misschien nog enigszins nuttig is), Hercules, dat soort shit. En dan ook nog comedies en zo. Ga toch fietsen man
Omdat het zo'n gejank is. Zo dramatisch, I HAVE A DREAM!! Okidokiquote:
Dit wordt trouble in paradisequote:
Je weet dat dat lang niet de hele speech is?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het zo'n gejank is. Zo dramatisch, I HAVE A DREAM!! Okidoki
quote:
Nou en?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat dat lang niet de hele speech is?Hij zegt dat maar acht keer, de speech duurt meer dan een kwartier.
Oh, is dát een goede speech.. Godverdomme zeg jezus neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
Goede speeches zijn altijd enigszins herhalend. Dat weet iedere spreker van Hitler tot Rutte tot Bush.
Tot Obama.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
Goede speeches zijn altijd enigszins herhalend. Dat weet iedere spreker van Hitler tot Rutte tot Bush.
Omdat het een hele goede speech is, omdat hij heel mooi kan spreken en omdat hij oproept tot verbroedering en samenkomst in een tijd dat het hele politieke spectrum gedomineerd werd door racistische groeperingen van beide kanten en een minderwaardige status van zwarten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dat meneertje vind ik dikke prima maar waarom iedereen zo OHOHO DIE SPEECH PRACHTITTGG!! Is snap ik niet.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dát een goede speech.. Godverdomme zeg jezus nee
Dit vind ik een betere speech:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dat meneertje vind ik dikke prima maar waarom iedereen zo OHOHO DIE SPEECH PRACHTITTGG!! Is snap ik niet.
gvd gewoon hardop lachenquote:
Oooh, dus het is mooi omdat het gewoon een verhaaltje verteld over hoe de wereld er toen uit zag? Nee, dat is echt geen reden genoegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het een hele goede speech is, omdat hij heel mooi kan spreken en omdat hij oproept tot verbroedering en samenkomst in een tijd dat het hele politieke spectrum gedomineerd werd door racistische groeperingen van beide kanten en een minderwaardige status van zwarten.
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Ze moeten danseressen bij zo'n speech neerzitten.
Nee, het is mooi omdat het overtuigend is, goed gesproken wordt, een prachtige opbouw heeft, voldoet aan veel dingen die normaal gesproken gezien worden als belangrijk in de retoriek, een belangrijk bericht heeft, politiek onconventioneel was, invloedrijk is geweest op zowel de geschiedenis als latere speeches, ga zo maar door.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, dus het is mooi omdat het gewoon een verhaaltje verteld over hoe de wereld er toen uit zag? Nee, dat is echt geen reden genoeg.
Ga janken, dat riep ik niet. Het woord neger heb ik zelfs nooit genoemd want dat is nogal raar om dat bij zo'n speech te zeggen hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is mooi omdat het overtuigend is, goed gesproken wordt, een prachtige opbouw heeft, voldoet aan veel dingen die normaal gesproken gezien worden als belangrijk in de retoriek, een belangrijk bericht heeft, politiek onconventioneel was, invloedrijk is geweest op zowel de geschiedenis als latere speeches, ga zo maar door.
Maar als je doet dat het alleen maar een neger is die dramatisch i have a dream roept...
Maak Huttenkase.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil mn kastje beetje leegmaken.. ik heb hier zo'n pot met gegrilde paprika staan. Iemand recept ideeën? Ik heb wel iets maar ben nog niet overtuigd eigenlijk.
Hij zegt zelf ook de hele tijd negro, dus in die zin is het normaler dan over een basketballer of zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga janken, dat riep ik niet. Het woord neger heb ik zelfs nooit genoemd want dat is nogal raar om dat over zo'n speech te zeggen he....
Iemand kent zijn geschiedenis niet helemaal. Naast dat het onzin is is die rechter én niet Marx en niet Stalin (die denk ik bedoeld wordt).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd kom dit gewoon tegen op google
republikeinen kun je vaak niet betrappen op veel feitenkennisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand kent zijn geschiedenis niet helemaal. Naast dat het onzin is is die rechter én niet Marx en niet Stalin (die denk ik bedoeld wordt).
Nee[quote]quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zegt zelf ook de hele tijd negro, dus in die zin is het normaler dan over een basketballer of zo![]()
Goed puntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
republikeinen kun je vaak niet betrappen op veel feitenkennis
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee[quote][ afbeelding ] [b]Op [url=http:/%
Nice. wanneer ga je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |