quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
elke andere nederlandse club dan feyenoord
Ik keek gister nog de lange samenvatting van PSV-Feyenoord met de 10-0. Leuk om terug te zien. Ik was vergeten dat Been bijna huilde.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
elke andere nederlandse club dan feyenoord
ghehehehehehhehequote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik keek gister nog de lange samenvatting van PSV-Feyenoord met de 10-0. Leuk om terug te zien. Ik was vergeten dat Been bijna huilde.
En Timmetje de Cler ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik keek gister nog de lange samenvatting van PSV-Feyenoord met de 10-0. Leuk om terug te zien. Ik was vergeten dat Been bijna huilde.
Dat De Cler zei dat hij blij was dat het bij 10-0 was gebleven en daarvoor compleet belachelijk werd gemaakt door Johan Derksenquote:
Ik kan mij die wedstrijd niet zo goed meer herrineren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan mij die wedstrijd niet zo goed meer herrineren.
Ja dat sloeg ook echt nergens opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat De Cler zei dat hij blij was dat het bij 10-0 was gebleven en daarvoor compleet belachelijk werd gemaakt door Johan Derksen![]()
Debutantjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook echt nergens op![]()
En dat hij die aidsmiddenvelder van VVV liet invallen bij 7-0
"Ass'ie dan nooit meer mag spelen komt 'ie op verjaardagen en dan zegt 'ie ja! ik heb ook nog een keer voor Feyenoord gespeeld! en dat dan iemand zegt: 'En?' Ja, tien - nul"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook echt nergens op![]()
En dat hij die aidsmiddenvelder van VVV liet invallen bij 7-0
Was de naam al kwijt.quote:
lkkr schreeuwerig doen lol iksdeequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Hey, dit is vbl niet howeoeoheoeoeoeo.
wat een seizoen was dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was de naam al kwijt.
Ryo gister CL-debuut
Die gast hadden ze gewoon moeten halen
quote:I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character.
I have a dream today.
I have a dream that one day, down in Alabama, with its vicious racists, with its governor having his lips dripping with the words of interposition and nullification; one day right there in Alabama, little black boys and black girls will be able to join hands with little white boys and white girls as sisters and brothers.
Ja dat was echt om te huilen, dat elftal was pure armoequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Het meest epische was toch wel dat charistheas naar feyenoord kwam
Weet nog wel dat we daar toen gingen protesteren bij de kuip, mooi manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was echt om te huilen, dat elftal was pure armoe![]()
Met Pi-air
Dat doet hij waarschijnlijk ook want hij is deaudquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Nou die vent mag lekker verder dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |