quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Nou die vent mag lekker verder dromen.
Ik heb nooit stomme tekenfilms gekeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo'n onzin dat je op de middelbare school allerlei stomme tekenfilms en weet ik veel wat kijkt met als excuus dat het goed is voor je culturele vorming maar dat je nooit gewoon met de hele klas de I Have A Dream-speech gaat kijken.
Ditquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit stomme tekenfilms gekeken.
I have a dream speech heb ik wel gezien bij Geschiedenis hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo'n onzin dat je op de middelbare school allerlei stomme tekenfilms en weet ik veel wat kijkt met als excuus dat het goed is voor je culturele vorming maar dat je nooit gewoon met de hele klas de I Have A Dream-speech gaat kijken.
Ik wel. Animal Farm (die misschien nog enigszins nuttig is), Hercules, dat soort shit. En dan ook nog comedies en zo. Ga toch fietsen manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit stomme tekenfilms gekeken.
Goed zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I have a dream speech heb ik wel gezien bij Geschiedenis hoor
Ik vind dat maar gejankquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
De speechquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het jammer is dat niet iedereen hem kent of de speech in het algemeen?
En Woodstock ook veel van gekekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed zoIk had geen geschiedenis, misschien ligt het daar aan.
animal farm wel goed boek, wist niet dat er film van was,.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wel. Animal Farm (die misschien nog enigszins nuttig is), Hercules, dat soort shit. En dan ook nog comedies en zo. Ga toch fietsen man
Omdat het zo'n gejank is. Zo dramatisch, I HAVE A DREAM!! Okidokiquote:
Dit wordt trouble in paradisequote:
Je weet dat dat lang niet de hele speech is?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het zo'n gejank is. Zo dramatisch, I HAVE A DREAM!! Okidoki
quote:
Nou en?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat dat lang niet de hele speech is?Hij zegt dat maar acht keer, de speech duurt meer dan een kwartier.
Oh, is dát een goede speech.. Godverdomme zeg jezus neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
Goede speeches zijn altijd enigszins herhalend. Dat weet iedere spreker van Hitler tot Rutte tot Bush.
Tot Obama.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
Goede speeches zijn altijd enigszins herhalend. Dat weet iedere spreker van Hitler tot Rutte tot Bush.
Omdat het een hele goede speech is, omdat hij heel mooi kan spreken en omdat hij oproept tot verbroedering en samenkomst in een tijd dat het hele politieke spectrum gedomineerd werd door racistische groeperingen van beide kanten en een minderwaardige status van zwarten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dat meneertje vind ik dikke prima maar waarom iedereen zo OHOHO DIE SPEECH PRACHTITTGG!! Is snap ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |