Nee, dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dát een goede speech.. Godverdomme zeg jezus nee
Dit vind ik een betere speech:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dat meneertje vind ik dikke prima maar waarom iedereen zo OHOHO DIE SPEECH PRACHTITTGG!! Is snap ik niet.
gvd gewoon hardop lachenquote:
Oooh, dus het is mooi omdat het gewoon een verhaaltje verteld over hoe de wereld er toen uit zag? Nee, dat is echt geen reden genoegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het een hele goede speech is, omdat hij heel mooi kan spreken en omdat hij oproept tot verbroedering en samenkomst in een tijd dat het hele politieke spectrum gedomineerd werd door racistische groeperingen van beide kanten en een minderwaardige status van zwarten.
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Ze moeten danseressen bij zo'n speech neerzitten.
Nee, het is mooi omdat het overtuigend is, goed gesproken wordt, een prachtige opbouw heeft, voldoet aan veel dingen die normaal gesproken gezien worden als belangrijk in de retoriek, een belangrijk bericht heeft, politiek onconventioneel was, invloedrijk is geweest op zowel de geschiedenis als latere speeches, ga zo maar door.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, dus het is mooi omdat het gewoon een verhaaltje verteld over hoe de wereld er toen uit zag? Nee, dat is echt geen reden genoeg.
Ga janken, dat riep ik niet. Het woord neger heb ik zelfs nooit genoemd want dat is nogal raar om dat bij zo'n speech te zeggen hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is mooi omdat het overtuigend is, goed gesproken wordt, een prachtige opbouw heeft, voldoet aan veel dingen die normaal gesproken gezien worden als belangrijk in de retoriek, een belangrijk bericht heeft, politiek onconventioneel was, invloedrijk is geweest op zowel de geschiedenis als latere speeches, ga zo maar door.
Maar als je doet dat het alleen maar een neger is die dramatisch i have a dream roept...
Maak Huttenkase.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil mn kastje beetje leegmaken.. ik heb hier zo'n pot met gegrilde paprika staan. Iemand recept ideeën? Ik heb wel iets maar ben nog niet overtuigd eigenlijk.
Hij zegt zelf ook de hele tijd negro, dus in die zin is het normaler dan over een basketballer of zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga janken, dat riep ik niet. Het woord neger heb ik zelfs nooit genoemd want dat is nogal raar om dat over zo'n speech te zeggen he....
Iemand kent zijn geschiedenis niet helemaal. Naast dat het onzin is is die rechter én niet Marx en niet Stalin (die denk ik bedoeld wordt).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
gvd kom dit gewoon tegen op google
republikeinen kun je vaak niet betrappen op veel feitenkennisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand kent zijn geschiedenis niet helemaal. Naast dat het onzin is is die rechter én niet Marx en niet Stalin (die denk ik bedoeld wordt).
Nee[quote]quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zegt zelf ook de hele tijd negro, dus in die zin is het normaler dan over een basketballer of zo![]()
Goed puntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
republikeinen kun je vaak niet betrappen op veel feitenkennis
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee[quote][ afbeelding ] [b]Op [url=http:/%
Nice. wanneer ga je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |