Later de sport-journalistiek in lijkt me nog altijd het tofst om te doenquote:
Gewoon op TV bekend worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later de sport-journalistiek in lijkt me nog altijd het tofst om te doen
RTL 7 mannenavond hostenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later de sport-journalistiek in lijkt me nog altijd het tofst om te doen
Geen RTL 7quote:
Ja als presentator inderdaad, of analist, of commentatorquote:
Bijvoorbeeldquote:
Ben jij toevallig gerelateerd aan Heisenberg?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wordt later miljonair drugsdealer en dan ga ik op de politie schieten want yolo en yayo
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wordt later miljonair drugsdealer en dan ga ik op de politie schieten want yolo en yayo
Je wordt in ieder geval geen docent Nederlands.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
bakkesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt in ieder geval geen docent Nederlands.
Jawel hij wel want jij weet hij yolo'd en yayo'dquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt in ieder geval geen docent Nederlands.
quote:
WAS VOOR JE MOEDERquote:
Ik ben er gewoon zo trots op, sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kun je stoppen met foto's van je piemel te DM'en?
Ja dus? ga lekker naar andere mensen DM'enquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon zo trots op, sorry
Weet jij mensen die het wel waarderen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dus? ga lekker naar andere mensen DM'en
Ik pasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dus? ga lekker naar andere mensen DM'en
Dm naar Braddie ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet jij mensen die het wel waarderen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |