Is dat niet van Dolly Parton?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:41 schreef Arn0 het volgende:
Hoogtepuntje van Alex Chilton wat mij betreft.. (niet persoonlijk voor hem trouwens, lijkt me)
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:21 schreef DO2 het volgende:
Hier kan je over discussieren, maar wat mij beteft is ie hier nooit meer overheen gekomen:
Beide niet mee eens. Bon Iver's beste werk is toch echt Skinny Love. Flume is wel een wereldtrack, maar ze hebben minstens drie betere. Wat betreft Interpol: ook die heb ik afgewogen toen ik begon met typen, maar Obstacle 1 en Stella vind ik beiden beter van de debuutplaat.quote:
Maar dat is wel een hele goede! Mojo Pin isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik had ooit trouwens bij Grace dat de tracklist door elkaar was gehaald, waardoor dit de openingstrack was:
Franz Ferdinand dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:53 schreef DO2 het volgende:
Ik vind tot dusver alleen The Stone Roses echt een goed voorbeeld, eigenlijk.
Wat m'n eigen inzendingen betreft, dan.
Pearl Jam, Bettie Serveert, Radiohead...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
Bands die nooit een beter werk gemaakt hebben dan hun eerste album-lijst. Kom maar op.
dit vind ik toch verreweg hun bestequote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
Dat is de aller grootste. Dat nummer vind ik echt geweldig, maar ik heb nog nooit iets anders van ze gehoord dat ik echt leuk vind
Ha echt... dat album begint gewoon met een radiovriendelijk hitje, verplicht nummertje en dan begint-ie pas echt.quote:
Arctic Monkeysquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
Bands die nooit een beter werk gemaakt hebben dan hun eerste album-lijst. Kom maar op.
quote:
The Postal Servicequote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
Oneens met Gorillazquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Franz Ferdinand
Bloc Party
King Crimson (geen schande, veel beter dan dat wordt het niet)
Gorillaz
Wu-Tang Clan
Die sowieso, in Hip-Hop gebeurt het trouwens veel vaker dan in andere genres merk ik.
O en openingsnummers is 100% 21st Century Schizoid Man.
Ja, is ook geen heel goed voorbeeld. Hoewel ik het wel een fantastisch nummer vind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha echt... dat album begint gewoon met een radiovriendelijk hitje, verplicht nummertje en dan begint-ie pas echt.
Kant 2 begint een stuk beter.
Tja, maar de eerste single was al Sheela-na-gig... afgezien van dat ik dat verreweg het beste nummer vind geldt dat voor mij toch meer als eerste nummer dan wat als track 1 op album 1 staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef DO2 het volgende:
Nog zo'n prima donna die bij mij niet meer stuk kan.
Eerste nummer, eerste album... Je weet meteen dat je met een bijzonder talent te maken hebt:
Krijg er nu nog kippevel van,.
Daarna volgde er natuurlijk nog ontelbaar veel briljante nummers... Maar wat een begin.
Inderdaad! Audio bullys past ook wel in het lijstje!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Oneens met Gorillaz. #teamdemondays
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |