Ik vind Laika de beste van de plaat. Sowieso een van mijn lievelingsnummers. Maar Arcade Fire lijdt aan het syndroom dat elke plaat geniaal is, alleen net een tikkeltje minder dan de eerste.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Arcade Fire met Tunnels is idd een hele goede!!!
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een lange lijst.
Make that: Artiesten die nooit hun eerste nummer van hun debuutalbum hebben overtroffen
The Doors misschien...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:48 schreef Tchock het volgende:
Ik kan er echt niet meer noemen dan Spinvis - Bagagedrager. Dat blijf ik zijn beste nummer vinden, hoewel hij er na nog veel meer hele goede nummers heeft geschreven.
Welke heb jij, Moody?
edit: Misschien Counting Crows - Round Here. Prachtig nummer.
Verrek, ik dacht dat dat de tweede plaat was. Dan moet die er ook sowieso bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:52 schreef Moody het volgende:
[..]
The Doors misschien...
Als is deze nog net wat beter...
Hoe goed Sunday Morning ook is, die hele plaat is van hetzelfde niveau imo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hoe goed Sunday Morning ook is, die hele plaat is van hetzelfde niveau imo.Zeker, absolute klassieker. Maar qua openingstracks op debuutalbums kan het wel tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Ja, tweede album komt nog niet eens in de buurt wat mij betreft. En het derd.. Oh, nee, wacht.quote:
Dat is de aller grootste. Dat nummer vind ik echt geweldig, maar ik heb nog nooit iets anders van ze gehoord dat ik echt leuk vindquote:
Ja, ook wel. Of althans, Syd Barrett tijdperk > de rest.quote:
O, op die manier. Ik ging even van de post van Moody uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zeker, absolute klassieker. Maar qua openingstracks op debuutalbums kan het wel tellen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
Make that: Artiesten die nooit hun eerste nummer van hun debuutalbum hebben overtroffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |