Nope, ik stelde een vraag die jij ontweek door over iets anders te beginnen. Daar pas ik voor.quote:
Daar kun je wellicht op doelen, maar je reageerde als volgt op mijn post over de Kosovo Crisis:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht ff: Lees even mijn "discussie" met Ryan (alleen Ryan): daar doel ik op.
FF aanpassen
quote:Hij schetste toen een scenario waarbij Rusland een oorlog in Europa zeer zeker niet uitsloot en als gevolg daarvan een Wereldoorlog te verwachten was. Het was zijn felle kritiek en waarschuwing aan het adres van de NAVO.
quote:De enkele deelname van Rusland maakt iets nog niet persé een WO.
denk niet dat hij gaat vluchtenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef waht het volgende:
De vraag is: waar kan Bashar heen vluchten? KSA staat vast niet te springen om hem op te nemen, in Iran is het leven niet echt rijk, Europa is sowieso uitgesloten.
Dat laatste was aan Ryan cq de start van de discussie met Ryan, die toen zei "wat dan?". De rest kun je teruglezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar kun je wellicht op doelen, maar je reageerde als volgt op mijn post over de Kosovo Crisis:
[..]
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat hij gaat vluchten
zal de oorlog ook wel in een of ander poepgat op het platteland af gaan zitten wachten net als zijn grote voorbeeld Saddam
Nee, niet, Je kopte in met je angst voor WO3, later stel je dat het niet alleen aan Rusland zou liggen, maak jij een vraagje van dat ik dat wel denk, wat niet zo is, en nu weiger je mijn aanvankelijk opmerking en vraag van antwoord te voorzien. We weten weer genoeg van Whiskertje...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, ik stelde een vraag die jij ontweek door over iets anders te beginnen. Daar pas ik voor.
Voor voer en drinken kan hij gewoon mee op pad ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet ie natuurlijk wel werken voor zijn zakgeld .......
mjah ik denk dat hij een comfortabele cel in scheveningen prefereert boven het leven als politiek vluchtelingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.
Ben Ali leeft prima geloof ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah ik denk dat hij een comfortabele cel in scheveningen prefereert boven het leven als politiek vluchteling
Nee. En nu houden we er over op want het is off topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet, Je kopte in met je angst voor WO3, later stel je dat het niet alleen aan Rusland zou liggen, maak jij een vraagje van dat ik dat wel denk, wat niet zo is, en nu weiger je mijn aanvankelijk opmerking en vraag van antwoord te voorzien. We weten weer genoeg van Whiskertje....
Het is helemaal niet off topic, je bent bang voor WO3, ik zou wel willen weten waarom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En nu houden we er over op want het is off topic.
Mijn discussie met jou ging daar niet over, en die is wel offtopic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet off topic, je bent bang voor WO3, ik zou wel willen weten waarom.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef IPA35 het volgende:
Nasrallah gaf onlangs trouwens nog een keiharde speech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |