Niet zo consequent als je een enorme hekel aan het land van herkomst hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ah ja, die 30 onbemande vliegtuigjes.
uh ok dude, jij hebt gelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ffs man, heb je nu nog niet door dat het westen een distributeur is aan de 'rebellen'(we bedoelen dus terroristen), je hele 'als het westen tegen assad zegt als jij stopt stoppen we en aan de """"rebellen"""" zegt als jullie stoppen stoppen we' gaat uberhaupt niet op.
Wat het westen wil is dat de rebellen ongemoeid assad's resistentie (en hemzelf als het ff kan) afknallen met sponsorschap van dat 'westen in de vorm van wapens, westen zelf doet niks, westerse belangen zijn bereikt, daarna verdwijnen de """rebellen""" weer in bijna niet te volgen microgroepjes/cellen en kunnen ze weer voor volgend doelwit ingezet worden in het asset/proxy grid.
Kan godverdomme zelf onderhand wel generaal worden. Makkelijke materie dit.
LaTEN WE HET EENS OMDRAAIEN: WELKE LANDEN HEBBEN PROFIJT GEHAD VAN INGRIJPEN?quote:
Dat wist ik jaren geleden al.quote:
En Al Qaida zal dan met de staart tussen de benen vertrekken uit Syrië uiteraard. Net zoals in Irak en Afghanistan... oh wacht...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dom dat je dit zegt, het Vrije Syrische Leger FSA wordt inderdaad ondersteunt met wapens, dat is alleen maar goed! Al Qaida wordt absoluut niet geholpen, en die worden na Assad gelijk aangepakt door de FSA en door Amerika, daar hoeven die nabestaanden van de 9 11 zich niet druk om te maken.
fuck if I knowquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LaTEN WE HET EENS OMDRAAIEN: WELKE LANDEN HEBBEN PROFIJT GEHAD VAN INGRIJPEN?
De slachtoffers van 9/11 zijn dubbel de pineut. Eerst creeerde Amerika in de jaren '80 zelf de Taliban en anno 2013 steunen ze de Al-Qaeda strijders die naar Syrie zijn komen vechtenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Baws het volgende:
Wat vinden de slachtoffers van 9/11 er van dat hun regering nu actief Al-Qaida steunt?
misschien werden die dingen ook wel doorgespeeld aan Iran.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Niet zo consequent als je een enorme hekel aan het land van herkomst hebt.
Owh, de mijne bevallen je niet? Zeg dat dan gewoon..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck if I know
ik was tegen, ben ik nu ook alleen heb ik daar wel fatsoenlijke argumenten voor
DAT ZEG IK TOCH AL DE HELE TIJD?????quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, de mijne bevallen je niet? Zeg dat dan gewoon..
Het escaleert helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH AL DE HELE TIJD?????
Niemand. Irak: een puinhoop. Afghanistan: de Taliban is nog steeds springlevend. In het geval van Syrie is Assad geen enkele bedreiging voor de Amerikanen dus ik snap niet waarom de Amerikanen nog een oorlog willen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, maak je niet zo druk.. We zijn het eens maar mijn argumenten bevallen je niet? Kniesoor..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH AL DE HELE TIJD?????
nee we zijn het niet eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, maak je niet zo druk.. We zijn het eens maar mijn argumenten bevallen je niet? Kniesoor..
En over 5 jaar gooien ze weer ergens een raam in van een amerikaans ambassade en komen de amerikaanse helikopters/drones/zeppelins/dolfijnenmetlasersophunrug weer een heel land ondersteboven knallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De slachtoffers van 9/11 zijn dubbel de pineut. Eerst creeede Amerika in de jaren '80 zelf de Taliban en anno 2013 steunen ze de Al-Qaeda strijders die naar Syrie zijn komen vechten
Mooi en slaap lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen, ik begrijp de wereld niet meer
In ons tijdperk, met zoveel informatiebronnen tot onze beschikking, zijn er nu nog mensen die zich volledig laten hersenspoelen door overheden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De slachtoffers van 9/11 zijn dubbel de pineut. Eerst creeede Amerika in de jaren '80 zelf de Taliban en anno 2013 steunen ze de Al-Qaeda strijders die naar Syrie zijn komen vechten
*zucht*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee we zijn het niet eens
absoluut niet
Zuid-Koreaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.whois.com/whois/nytimes.comquote:nytimes.com registrar whois
Updated 26 minutes ago
Domain Name.......... nytimes.com
Creation Date........ 1994-01-18
Registration Date.... 2011-08-31
Expiry Date.......... 2014-01-20
Organisation Name.... SEA
Organisation Address. 620 8th Avenue
Organisation Address.
Organisation Address.
Organisation Address. New York
Organisation Address. 10018
Organisation Address. NY
Organisation Address. UNITED STATES
Admin Name........... SEA SEA
Admin Address........ SEA
Admin Address........ 620 8th Avenue
Admin Address........
Admin Address. Syria
Admin Address........ 10018
Admin Address........ SY
Admin Address........ SYRIAN ARAB REPUBLIC
Admin Email.......... email@sea.sy
Admin Phone.......... +1.2125561234
Admin Fax............
Ik begrijp de wereld wel verder maar ik vind de wereld over het algemeen te dom om me er bezig mee te houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen, ik begrijp de wereld niet meer
Bingo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Baws het volgende:
[..]
En Al Qaida zal dan met de staart tussen de benen vertrekken uit Syrië uiteraard. Net zoals in Irak en Afghanistan... oh wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |