Ieder een halve sushi?quote:
Die is er niet dus gewoon sushi.quote:
Ja dat is een goedequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou 31 euro on losse eurocenten aan dat wijf geven
Ze is geen cougar, dat is haar zoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
voor 31 euro voor de rest van je leven bekend als zure geldcougar in Nederland...je moet het er maar voor over hebben :-)
Niet kunnen multi taskenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef richolio het volgende:
Ik was aan het Fok!ken dus heb niet geluisterd naar de uitspraak
Goede samenvatting ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
Voor 31 euro voor lul staan op TV. Priceless.
Gierige kanjerhollanders.
Idd, lekker bereik van 1 miljoen man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
Kijk, ze doet een commercieel slimme actie!
Jij doet begrijpen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
Voor 31 euro voor lul staan op TV. Priceless.
Gierige kanjerhollanders.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef alors het volgende:
Hahaha wat een kneus die zoon_____________! En zij ook
Team Chinezen
Haha, wel giftige.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Hadden ze vast Kogelvis gekregen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Hadden ze vast Kogelvis gekregen.
Nou inderdaad, gadverdamme.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef trovey het volgende:
Gadver, belerend toontje...hoop dat u er ook wat van geleerd heb....donder op wijf, het is geen klein kind.
whahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kutzoon je hebt geen vrienden je bent gewoon Marcodej.
Dat was ook schaamteloos ja, dat zou ik ook weigeren als ik die Chinees was, het was een persoonlijk voorstel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Onnoman het volgende:
de tering hee.. hij geeft de bon aan vrienden..
de haren van je kop schamen om dat op tv te zeggen
Dit. Volgegoten met alcohol dus die hebben daar de tent op zijn kop gezet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef BlueMage het volgende:
...en dan 't aanbod keihard weigeren.Sommige mensen. Kan me helemaal voorstellen hoe die ruzie is gegaan in dat restaurant, ja.
halve zigeuner tokkies!quote:
Ik mag die rechter ook niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
whahaha
die gast met stropdas die zei: "ik zat vol" ipv "ik heb genoeg gegeten"
je zeg de rechter echt kijken van.. WTF
Ja, ik geloof niet dat het het personeel was dat onredelijk was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef BlueMage het volgende:
...en dan 't aanbod keihard weigeren.Sommige mensen. Kan me helemaal voorstellen hoe die ruzie is gegaan in dat restaurant, ja.
Die is bang voor sushi "speciale".quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
7 man gratis eten. Vaak zijn dat van die all inclusive prijzen van 25 pp. Die Chinees geefr dus effe 175 euro weg en die zoon wilt het niet aannemen
Nee, die zit toch pal in t centrum?quote:
Die foto van verse mintplanten (?) vol met peukenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.facebook.com/IzumiJapaneseRestaurant
... en de hoorzitting was in Overveen, vlakbij Haarlem. Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die zit toch pal in t centrum?
't ziet er netjes uit, en hebben volgens mij de administratie ook aardig op orde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef arjan1212 het volgende:
ziet er erg lekker uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Onnoman het volgende:
ik krijg nog ¤7,50 groupon korting van die HOEREN moeder van je!
Izumi zit in veel plaatsen. Zelfs in Hengelooooo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Izumi Zandvoort is het denk ik.
Whaha, nu je t zegt...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Die foto van verse mintplanten (?) vol met peuken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Izumi zit in veel plaatsen. Zelfs in Hengelooooo.
ik stel me zo een kaal hoofd voor.. ergens in de jaren 45 van vorige eeuwquote:
twitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:58:46De VN Veiligheidsraad heeft zojuist gestemd vóór het bombarderen van moeder en zoon grouponklagers. #rijdenderechter reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:58:46De VN Veiligheidsraad heeft zojuist gestemd vóór het bombarderen van moeder en zoon grouponklagers. #rijdenderechter reageer retweet
Man man manquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ik zou het doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Verse nicotine..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This is the mint we served for our fresh mint tea, is this fresh enough?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Vorige: McDonalds Haarlemquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.facebook.com/tom.woods.5076![]()
Meteen een bericht gestuurd!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Werkt bij de mc donaldsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah, kan je reactie achterlaten in hun post over de uitzending.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.facebook.com/IzumiJapaneseRestaurant
Carola Veltenaar is de moeder, dan is het makkelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe the fuck achterhalen jullie die gast zo snel lol
We will be on the rijdende rechtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ah, kan je reactie achterlaten in hun post over de uitzending.
Die eerste reacties.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ah, kan je reactie achterlaten in hun post over de uitzending.
wie is dat van hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef DSVM het volgende:
''jullie zijn lief.. en die zoon mag je een hele kogelvis serveren''
Ging niet om het geld vertelde ze op het laatstquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een zeikerds zegMooi gebaar ook van dat Chinese vrouwtje om ze gratis te laten eten daar. Echt respectloos om dan nee te zeggen maar wel die 31 euro te eisen.
Nee, hun Nederlands is gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef DSVM het volgende:
Waarom hebben ze hun facebook in het engels, komen er zoveel engelsen in Zandvoort?
Nederlands was niet hun mother tonguequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef DSVM het volgende:
Waarom hebben ze hun facebook in het engels, komen er zoveel engelsen in Zandvoort?
quote:When we reach 30 like, the 30th like will come here to enjoy our dinner here for free!!!We will do the same for 40th,50th-------so what are you waiting for!!!
Bring your ID with you and make a reservation before the day you come, tell your friend about this as well, it is party time of the year, let's celebrate!!rinks are not included.
*Facebook name must be the same as your ID's
quote:Johan: jullie zijn lief.. en die zoon mag je een hele kogelvis serveren
10 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk · 2
Izumi Japanese Restaurant: Thanks a lots! We will do our best!
4 minuten geleden · Vind ik leuk · 2
Als je onderneming op Nederlanders gericht is,dan zorg je toch dat iemand die facebook in het Nederlands onderhoud.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nederlands was niet hun mother tongue![]()
Mja, eigenlijk moeten ze wel goed nederlands leren
Omfgquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die peuken in de bak met verse munt
Goh wat gek dat een restaurant winst wil makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zo positief over die Chinezen in dit topic. 'We hebben al grouponeters in de tent, u krijgt geen korting.', die Chinezen zijn nog meer op de centen dan Nederlanders.
Dat die Nederlanders dat gratis eten niet accepteren vind ik begrijpelijk. Aan vrienden geven vind ik dan wel ongepast.
Rob Geus is net langs geweest man man manquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef vuvuzela het volgende:
De peukenfoto is verdwenen van facebook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef vuvuzela het volgende:
De peukenfoto is verdwenen van facebook![]()
[ afbeelding ]
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
U bent 83% de Rijdende Rechter.
Terechte uitspraak, wat mij betreft. Tuurlijk was die blonde mevrouw een irritant zeikwijf (na afloop nog even op een badinerend toontje tegen die Chinese: "Ik hoop dat u hier wat van geleerd heeft"), maar het gaat er om wie het recht juridisch aan zijn of haar kant heeft staan, en dat je een strontvervelend persoon bent betekent niet dat je minder rechten hebt.
Als er niet in de voorwaarden staat dat er maar een beperkt aantal Groupon-klanten per avond toegelaten worden, moet je ze als restauranthouder gewoon accepteren. Alles goed en wel met "legels is legels", maar hou je dan ZELF ook aan de regels.
Zo, NRCV, die meester Visser-koffiemok mag mijn kant opgestuurd!
Die Belg zegt sowieso alleen maar zinnige dingen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef EvanStone het volgende:
Mooie aflevering. Super.
Geniale opmerking van die Belg in de jury overigens.
Dank voor t lezen, persoon die bij defensie werkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Dit is dan wel weer jammer, dat een of andere kerel db kailola, de facebook pagina van die gozer post op de pagina van zizumi. Dat willen ze zelf ook niet, als je een fokker bent, haal t weg joh.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat ik erg veel types herkende als Bloemendaalse /Aerdenhoutse geblondeerde snollen en hun zoontjes en hun maniertjes.
Hetzelfde soort dat bij ons in het Openluchttheater Bloemendaal (waar je geen zelf meegebrachte drankjes mag hebben) 's middags eerst even zogenaamd de hond uitlaat en vervolgens vooraan gaat zitten en aan een touwtje bij de vijver gaat trekken om een gekoelde fles wijn (6 euro) eruit te halen, want je verdomd het om een flesje bij ons horecapaviljoen te kopen.
Dat soort dus. Die Grouponbonnen helemaal niet nodig heeft. Die normaal het bedrag aan korting gewoon als fooi weg geeft.
En dat soort dat met veel dedain het heeft over taalbarrières met Japanners terwijl het Chinezen zijn en een aanbod van een gratis maaltijd voor 7 personen uit de hoogte wegwuift.
Maar ook het geblondeerde type die nu vol trots tegen haar kak-vriendinnen kan zeggen dat ze bij de Rijdende Rechter is geweest.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan me echt voorstellen hoe dat in die restaurant moet zijn gegaan. Die arrogante zoon die vol met drank zit en dan met zijn vreselijke moeder stennis gaat schoppen. Ook die achterbakse manier om te proberen reserveren
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat ik erg veel types herkende als Bloemendaalse /Aerdenhoutse geblondeerde snollen en hun zoontjes en hun maniertjes.
Hetzelfde soort dat bij ons in het Openluchttheater Bloemendaal (waar je geen zelf meegebrachte drankjes mag hebben) 's middags eerst even zogenaamd de hond uitlaat en vervolgens vooraan gaat zitten en aan een touwtje bij de vijver gaat trekken om een gekoelde fles wijn (6 euro) eruit te halen, want je verdomd het om een flesje bij ons horecapaviljoen te kopen.
Dat soort dus. Die Grouponbonnen helemaal niet nodig heeft. Die normaal het bedrag aan korting gewoon als fooi weg geeft.
En dat soort dat met veel dedain het heeft over taalbarrières met Japanners terwijl het Chinezen zijn en een aanbod van een gratis maaltijd voor 7 personen uit de hoogte wegwuift.
Maar ook het geblondeerde type die nu vol trots tegen haar kak-vriendinnen kan zeggen dat ze bij de Rijdende Rechter is geweest.
Die heks doet mij denken aan die Beverly Beethoven met die onlangs afgebrande zaak die zij samen met een kerel runde in dat programma Bij Ons In De PCquote:
Alice en Michael.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die heks doet mij denken aan die Beverly Beethoven met die onlangs afgebrande zaak die zij samen met een kerel runde in dat programma Bij Ons In De PC
Zeker weten van wel. Dat is Bloemendaal/Overveen/Aerdenhout geblondeerd ten voeten uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat gebeurd toch niet serieus, met die fles wijn aan een touwtje?!
Touché.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
No way.quote:
Zoals de meeste all-you-can-eat 'Japanse' restaurants in Chinese handen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef arjan1212 het volgende:
Waren het nou chinezen met een japans restaurant ?
Een succesfactor van de rijdende rechter is dat je een partij kiest. En gaat meeleven. De Nederlanders hadden in dit geval gewoon gelijk. Je kan niet naar een winkel/restaurant gaan met een kortingsbon, die dan opeens niet meer geldt, omdat er vandaag al andere mensen zijn geweest met dezelfde kortingsbon.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:05 schreef Tim21 het volgende:
nde rechter, aangezien dit eigenlijk puur om het geld ging. Niet iets wat je dagelijks dwars zit of grote gevolgen van ondervind (¤31).
In mijn wijk zit ook veel van dat nieuwe geld: precies dezelfde geblondeerde types die jou op je fietsje met hun zwarte, glimmende SUV van de sokken rijden omdat ze de verkeersregels niet kennen, en als je daar iets van zegt door het raampje wuiven:"Ja, maar jullie moeten ook uitkijken!"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
Die Hollander zal wel de vriend zijn van die Asian vrouw.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Toen die Nederlandse medewerker vh restaurant met die paardenstaart begon te praten stond eronder dat hij jing Jin Liu heette ofzo. Rare naam voor een kaaskop.
En dat vrouwtje met dr "segge maal" "segge maal".
En dan die moeder:"ik dacht dat japanse mensen zo vriendelijk waren", terwijl het duidelijk Chinezen zijn
En wat is die moeder een irritant mens en wat een kwal is haar zoon.
-edit: doe normaal-
Die opmerking van Visser was wel schitterend ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef SunChaser het volgende:
Hier moet je met stokjes eten
Vrouw: DAT KUNNEN WIJ HEEL GOED HE JA HE
Vrouw wil hap sushi nemen, Frank zegt: maar u zou hier niet meer eten
Vrouw legt sushi weg
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Wat een kleine Chineze flauwtje. Maar legels zijn legels!
Wat een debiel wijf. Net terug gekeken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Carola Veltenaar is de moeder, dan is het makkelijk
En Frank Visser benadrukte dat nog eens om de kansloosheid ervan aan te stippenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:34 schreef Bluezz het volgende:
En dan die Carola voor de uitspraak : Ja ik wil wel even zeggen dat ik het geld 'contant' wil![]()
Is hij van de herenliefde?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat pak met zwarte stropdas van dat snotjong
Daarom heet het labielquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Deckard het volgende:
Ik snap het labiele gedrag niet om de politie te bellen.
Dat zou in dit geval voor iedereen het beste zijn ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Deckard het volgende:
n alles gaat om 31 euro. Zucht. Sommige mensen moeten gewoon dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |