Leeg park, attracties bouwen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:30 schreef marcooooow het volgende:
Ik speel dit spel nu ook weer ! Ik heb nu een leeg park die ik gewoon op de achtergrond laat afspelen en verdien ongeveer ¤250,- per maand. Iemand tips hoe ik meer kan verdienen?
Al met al alsnog teleurstellend.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
Waarschijnlijk dezelfde graphics, alleen is de pc versie 'all inclusive' en de mobiele is met micropayments.
Maanden kleurenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:30 schreef marcooooow het volgende:
Is er ook een max. tijd? Ik ben nu op 12 jaar en nu gaan de maanden kleuren in het financieel overzicht.
Klopt wat hij zegt, als je in RCT 2 meer dan 10 jaar bezig bent krijgt de tekst in het financiële overzicht rare kleuren. Maar zover ik weet is er geen maximum tijd.quote:
Wat ik me nu afvraag hé... Dat geld wat je nu hebt betaald zal vast niet naar Atari gaan. Wat je nu gekocht hebt is dus gewoon een direct download van een pirated game?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
Net gekocht op gog.com
Gelijk installeren!
Dat zou illegaal zijn. GoG zou dan aangeklaagd worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag hé... Dat geld wat je nu hebt betaald zal vast niet naar Atari gaan. Wat je nu gekocht hebt is dus gewoon een direct download van een pirated game?
Nee hoor. Ik weet niet precies hoe ze dat geregeld hebben, maar als elk spel die ze verkopen illegaal is, dan wordt dat best een grote rechtszaakquote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag hé... Dat geld wat je nu hebt betaald zal vast niet naar Atari gaan. Wat je nu gekocht hebt is dus gewoon een direct download van een pirated game?
percentage X gaat naar de rechthebbende, percentage Y gaat naar gog.com (en misschien percentage Z naar een andere partij)quote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja ik geloof die regeltjes allemaal wel maar er zijn genoeg webshops die zich er niet aan houden. Overigens is RCT4 nu uit voor 2,30 in de app store. Wat een bagger zooiquote:Op woensdag 2 april 2014 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet niet precies hoe ze dat geregeld hebben, maar als elk spel die ze verkopen illegaal is, dan wordt dat best een grote rechtszaak
Best lastig om een goede rollercoaster te bouwen. Ben bij het begin begonnen, met dat lege park in het bos.
bronquote:Recensies van klanten
Disappointing
door Abdullah bin Nasser
They should have chosen; freemium with in-app purchases or the whole thing for a single price. Going for both is kind of sad. Plus it's nothing like the classic pc version. Disappointing.
Total crap
door Mhuberts
This is just a cheap cityville remake. I loved the original RTC games an played them for years. This game is nowhere near as fun, or even fun. I kinda want my money back. I hoped this was a decent game, but it is not!
Niet echt een verrassing die recensies.quote:
tuurlijk wel, mobiele versie op de pc is nog slechterquote:Op maandag 14 april 2014 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slechter dan de mobiele versie kan het niet worden.
Maar ze hebben nog maar enkele maanden de tijd, dus ze moeten of er al heel lang aan werken of het word weer zoiets prutquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef switchboy het volgende:
En ze alsnog een fatsoenlijke PC game uitpoepen.
Gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
Chris Sawyer heeft inmiddels ontkent iets te maken te hebben met RCT4, mobiel of anders.
quote:The PC version of Rollercoaster Tycoon 4 will be released in "holiday 2014", publisher Atari has announced.
Described as a "multiplayer" version of the game that will offer co-operative gameplay, the PC build will also include "even more social features".
multiplayer pretpark bouwen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-pc-for-holiday-2014
en voorheen heeft hij toch aangegeven als adviseur ofzo een rol te spelen?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
Chris Sawyer heeft inmiddels ontkent iets te maken te hebben met RCT4, mobiel of anders.
multiplayer pretparken bouwen en concurrerenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
multiplayer pretpark bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |