Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je Salmon Fishing in the Yemen al gezien?
i beg to diferquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die tsunami film vond ik ook briljant. Ik heb misschien een slechte smaak
The Roomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef conleche het volgende:
De allerslechtste film allertijden, is Sharknado! Ik heb gebruld van het lachen though. Het regende haaien! Uit alle hoeken en gaten kwamen ze te voorschijn.
Ik vond het ook een vermakelijke filmquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef Novem het volgende:
[..]
NeeMaar het verhaal klinkt hilarisch
Coco, geniaal
Over de film? Of over mijn slechte smaak? In films? In mannen?quote:
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?
Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?
Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Maar hoe maak ik nu lekker broccoli soep?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/health-23847632
Weer een broccoli-win!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!
Wat smaakvolle dingen fruitten, evt spekjes bakken, broccoli, bouillon, smaakmakers en evt room erbij, staafmixeren. Daarna pas spekjes erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Maar hoe maak ik nu lekker broccoli soep?
Je haalt er iets uit wat ik niet schrijf. Wat ik schrijf is dat ik een onwaarschijnlijke tranentrekker over de jodenvergassing, dermate absurd vind, dat ik het belachelijk vind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?
Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?
Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Jezus. Ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Maar verder: wat ben je slankSupermooi! Staat leuk
^^ Helaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Veuls te duur. Wel mooie basics zo te zien.
thanks!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Maar verder: wat ben je slankSupermooi! Staat leuk
Sigme heeft 2 goede benen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
met welk been ben jij vanmorgen uit bed gestapt?
Nou, ik ben prima gehumeurd, dus op dit soort domme opmerkingen wil ik best even reageren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
met welk been ben jij vanmorgen uit bed gestapt?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag gaat Martijn de taart ophalen bij de Hema. Ik heb gewoon de Hiep Hiep Hoer taart besteldBen wel een beetje benieuwd of ze 'm echt zo leveren
Ja het is ook echt een goede inhoudelijke reactiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ben prima gehumeurd, dus op dit soort domme opmerkingen wil ik best even reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |