Milkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:38 schreef Perruche het volgende:
Oef novem gelukkig had ik beter publiek toen ik die films zag in de bios... Maar sowieso ergerlijk. Ik keek "Milk" (over het leven van Harvey Milk, die gay was en er voor uitkwam) en mensen gingen vet lachen en "apengeluiden" maken, echt zooo dom. Als ik nog zo'n film ga zien ga ik wel naar Eye. Hopelijk is dat te veel moeite voor dat volk.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij babel liep de halve zaal halverwege weg
Was in de cinerama in rotterdam (zeg maar halverwege blockbusters en filmhuis), dus ik begreep niet dat het buiten verwachting lag.
Nee, niet echt, maar dat komt vanzelf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef conleche het volgende:
Gefeliciteerd, coco!
lijstje:
O: 3 eiwitkoekjes met boter en ham, gekookt eitje
L: kiprollade met komkommerknoflookmayo en paprikareepjes
T: wodka, gemengde noten
D: Op de huid gebakken zalm, courgette, paprika, ui, wortel en een witte wijnsaus
Heb dit stukje blind getypt, zeker niet de bedoeling dat je daar 10 minuten over doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Kan heel lekker zijn!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:16 schreef Lonaa het volgende:
maak je je hummus zelf? Ik wil dat vandaag of morgen eens proberen...
Uhm, kikkererwten, tahin (sesampasta), olijfolie, citroen is de basis geloof ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Recept?
Ik heb nog nooit hummus gehad.. Geloof ik.
Dat heb ik allemaal in huis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm, kikkererwten, tahin (sesampasta), olijfolie, citroen is de basis geloof ik
Klote fransozenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Coco!
Die voedselvergiftiging speelt me nog steeds parten, klote fransozen.. Wilde gaan sporten maar ben nog steeds zo slap als een vaatdoek..
Ik hou van dat merk! Lekkere stofjes enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik vond dit wel een site/kledingmerk voor jou Co, toen ik hem 2 weken geleden tegen kwam..
Weet niet zo goed waarom, heb ook niet alles goed bekeken.
http://www.samsoe.com/women
Ik ken het niet, kwam het ergens tegen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:28 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik hou van dat merk! Lekkere stofjes enzo
1 keer eten in frankrijk, direct ziek.. Dus vandaar klote fransozenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Klote fransozen![]()
Maar balen van de voedselvergiftiging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |