Vuistregel: als het in de supermarkt gekoeld ligt bederft het sneller dan spul dat niet gekoeld bewaard wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
Ik zoek die post over fruit, wat er gekocht wordt voor 1 week.. Aardbeien blijven nooit zo lang goed
Appels en sinaasappels wel..
Voor de rest weet ik t niet zo
Veuls te duur. Wel mooie basics zo te zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik vond dit wel een site/kledingmerk voor jou Co, toen ik hem 2 weken geleden tegen kwam..
Weet niet zo goed waarom, heb ook niet alles goed bekeken.
http://www.samsoe.com/women
Sorry maarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.
Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sorry maar
Hoezo mag je nou weer niet schrijven over jodenvergassing?!
Natuurlijk mag je daarover schrijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sorry maar
Hoezo mag je nou weer niet schrijven over jodenvergassing?!
Dan heb je met een ander merk gewoon 38!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het voelt tof om een spijkerbroek in maat 40 te dragen. Dat heb ik volgens mij eigenlijk nog nooit gered, of op mijn slankst toevallig nooit een spijkerbroek gekocht.
En alsnog een riem om moeten, omdat ik de maat vooral om de bovenbenen nodig heb.
Verder iemand nog ideeën om kamferspiritus onder het scherm van je telefoon uit te krijgen?_!
lolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.
Wrsch nog wel afhankelijk van het merk, maar er zit schot in de zaak!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan heb je met een ander merk gewoon 38!
Te slecht, ik weet 'tquote:
Soort basketbalring vaak bijnaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Nallie het volgende:
Goed bezig Mo![]()
Het lijkt ook wel alsof alle broeken gemaakt zijn voor mensen met stokjes benen.. ik heb ook altijd ruimte over aan de bovenkant als ie bij mn benen goed zit!
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.
Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
Die tsunami film vond ik ook briljant. Ik heb misschien een slechte smaakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?
Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?
Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Jaaaa klopt, Ewanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, was dat die met Ewan McGregor? Dat was gewoon een tijddodende film. Niet heel goed ofzo, maar ook verre van dramatisch slecht. SowiesoEwan
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je Salmon Fishing in the Yemen al gezien?
i beg to diferquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die tsunami film vond ik ook briljant. Ik heb misschien een slechte smaak
The Roomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef conleche het volgende:
De allerslechtste film allertijden, is Sharknado! Ik heb gebruld van het lachen though. Het regende haaien! Uit alle hoeken en gaten kwamen ze te voorschijn.
Ik vond het ook een vermakelijke filmquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef Novem het volgende:
[..]
NeeMaar het verhaal klinkt hilarisch
Coco, geniaal
Over de film? Of over mijn slechte smaak? In films? In mannen?quote:
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?
Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?
Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Maar hoe maak ik nu lekker broccoli soep?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/health-23847632
Weer een broccoli-win!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!
Wat smaakvolle dingen fruitten, evt spekjes bakken, broccoli, bouillon, smaakmakers en evt room erbij, staafmixeren. Daarna pas spekjes erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Maar hoe maak ik nu lekker broccoli soep?
Je haalt er iets uit wat ik niet schrijf. Wat ik schrijf is dat ik een onwaarschijnlijke tranentrekker over de jodenvergassing, dermate absurd vind, dat ik het belachelijk vind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jezus. Ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Maar verder: wat ben je slankSupermooi! Staat leuk
^^ Helaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Veuls te duur. Wel mooie basics zo te zien.
thanks!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Maar verder: wat ben je slankSupermooi! Staat leuk
Sigme heeft 2 goede benen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
met welk been ben jij vanmorgen uit bed gestapt?
Nou, ik ben prima gehumeurd, dus op dit soort domme opmerkingen wil ik best even reageren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag gaat Martijn de taart ophalen bij de Hema. Ik heb gewoon de Hiep Hiep Hoer taart besteldBen wel een beetje benieuwd of ze 'm echt zo leveren
Ja het is ook echt een goede inhoudelijke reactiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ben prima gehumeurd, dus op dit soort domme opmerkingen wil ik best even reageren.
Op de opmerking dat ik iets totaal anders vast wel goed zal vinden want ik vind het boek de gestreepte pyama belachelijk. Tuurlijk. Logisch. Inhoudelijk op reageren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja het is ook echt een goede inhoudelijke reactie
Kleedt niet afquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind gestreepte pyama's niet zo mooi.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, gestreepte poemas dan. Pietlut.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Voordeel van blote voeten is geen blaren van schoenen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
De blaren zijn minder, maar loop nog even een paar dagen niet: ben de voeten (en telefoon) aan het insmeren met kamferspiritus in de hoop dat mijn huid daardoor wat meer aan kan.
Wel ene PR gelopen op de 5km toen we in NL waren: 26.18!
Jij liep ook nog lekker dit weekend las ikBen toch wel jaloers op je blote-voeten-ondernemingen
Echt Sigme, nog nooit zo'n triest persoon als jouw online persona meegemaakt, ongelooflijkquote:
Pardon? Nou ja, ook goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Echt Sigme, nog nooit zo'n triest persoon als jouw online persona meegemaakt, ongelooflijk
Het team is weer zoetquote:
Het team?quote:
Precies dit soort opmerkingen bedoel ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
Het superspeciale moderatorteam gok ik
Ja, dat laatste schoot mij ook wel even door het hoofd ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
Degenen die duiken op personen die een andere mening delen
Het is niet voor niets zo stil de laatste tijd, zonde!
^^quote:
Que? Ik snap je niet? ik dacht dat mensen misschien op report hadden geklikt ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Precies dit soort opmerkingen bedoel ik
Noem dan ook namenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
Degenen die duiken op personen die een andere mening delen
Het is niet voor niets zo stil de laatste tijd, zonde!
good for you! Doe je trouwens wel lang over.quote:
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
good for you! Doe je trouwens wel lang over.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Novem het volgende:
[..]
Noem dan ook namen
Ik dook op niemand met een andere mening, ik heb het boek/de film niet eens gezienIk maak een sarcastische opmerking over Sigme en de tsunamifilm, die opmerking wordt door Sigme blijkbaar niet gewaardeerd, en dan krijg ik een prutreactie over hoe dom ik ik wel niet ben en als ik daarop reageer is iedereen nu op z'n teentjes getrapt? Gimme a break
Op basis van 1 zinnetje nu, dat ik je dom noem omdat je een ontzettend domme opmerking maakt. Ja hoor, dan ben ik de meeste trieste online persona ooit. En heb jij een break nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Echt Sigme, nog nooit zo'n triest persoon als jouw online persona meegemaakt, ongelooflijk
Over je slechte smaak. Smaak in mannen =quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Over de film? Of over mijn slechte smaak? In films? In mannen?
Ah ik had hem niet gezien, dus eiks geen idee hoe onwaarschijnlijk het einde was, en hoe het einde sowieso wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat onvriendelijkquote:
Ja dat eigenlijk dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Que? Ik snap je niet? ik dacht dat mensen misschien op report hadden geklikt ofzo.
Maar jij insinueert mij als onderdeel van een team? Leuk man
Jullie twee onder anderequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Novem het volgende:
[..]
Noem dan ook namen
Ik dook op niemand met een andere mening, ik heb het boek/de film niet eens gezienIk maak een sarcastische opmerking over Sigme en de tsunamifilm, die opmerking wordt door Sigme blijkbaar niet gewaardeerd, en dan krijg ik een prutreactie over hoe dom ik ik wel niet ben en als ik daarop reageer is iedereen nu op z'n teentjes getrapt? Gimme a break
Oh, dat komt omdat ik de meest triest persoon als online persona ben die op fok rondloopt, wist je dat niet?quote:
Volgens mij hak ik helemaal nergens op in, maar geef ik slechts mijn mening. Volgens mij is dat hier niet verboden. Beetje flauw om te zeggen dat 'we' mensen wegjagen dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee onder andere
Zo gezellig is het hier niet als mensen wegvluchten, nogmaals zonde.
Respect voor elkaars mening en erop die manier mee omgaan dat siert, erop inhakken zoals bij Kwak toen niet.
Haha goede samenvatting welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef conleche het volgende:
Waar gáát dit over? Iemand vindt een boek stom en iemand anders vindt een boek niet stom. En nu zijn er ineens mensen dom en de triestste persoon online?
Korte lontjes heur.
Damn lowcarb. Popcorn was nu wel lekker geweest.
ik moet een college schrijven. Saaaaai!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Jaag mij eens weg. Ik moet aan m'n scriptie werken...
Begin je nu aan je eerste of heb je er al meer in de reeks gedaan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet een college schrijven. Saaaaai!
Ik zou een klacht indienen! Je hebt toch een bevestiging gehad voor 'Hiep hiep Hoer' mag ik aannemen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Er staat gewoon 'hiep hiep hoera' op de taart. Martijn is 'm net gaan ophalen. Ik ben licht teleurgsteld.
Zou ik ook zin als ik jou was!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Er staat gewoon 'hiep hiep hoera' op de taart. Martijn is 'm net gaan ophalen. Ik ben licht teleurgsteld.
Yup! Die heb ik ook nog wel gewoon in mijn mail staan, denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen! Je hebt toch een bevestiging gehad voor 'Hiep hiep Hoer' mag ik aannemen?
Valt onder extreme politieke correctheid, lijkt me?!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:56 schreef Laureline het volgende:
Nouja, als de 'sarcastische opmerkingen' hier volgens het klassieke redenatievoorbeeld: "Ik pas in m'n jas, m'n jas past in m'n tas, dus ik pas in m'n tas!" verlopen, kan ik de irritatie van sigme wel begrijpen. Zelf ben ik trouwens ook allergisch voor die van mijlenver aankomende Bedoeling van boeken/films met Heftig! Thema om je maar aan het Dramatisch Snikken te krijgen. Daarom heb ik destijds die jongen in gestreepte pyJama (dames!) maar overgeslagen, want dat voelde je op je klompen al aankomen. Ik heb me ooit al genoeg geërgerd bij de draakfilm 'Sophie's Choice' om me nog een keer door al die aanzwellende violen te worstelen.
Maar aangezien beide producten zo leep zijn de jodenvergassing als thema te gebruiken, is het blijkbaar not done hierop kritiek uit te oefenen, lijkt wel: āl het literaire/filmische werk wat hieruit voortkomt dient in gewijde stilte bewonderd te worden, al is het een draak van een boek/film.
Is hier eigenlijk ook een term voor? Soort Godwin-variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |