Nee, niet echt, maar dat komt vanzelf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef conleche het volgende:
Gefeliciteerd, coco!
lijstje:
O: 3 eiwitkoekjes met boter en ham, gekookt eitje
L: kiprollade met komkommerknoflookmayo en paprikareepjes
T: wodka, gemengde noten
D: Op de huid gebakken zalm, courgette, paprika, ui, wortel en een witte wijnsaus
Heb dit stukje blind getypt, zeker niet de bedoeling dat je daar 10 minuten over doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Kan heel lekker zijn!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:16 schreef Lonaa het volgende:
maak je je hummus zelf? Ik wil dat vandaag of morgen eens proberen...
Uhm, kikkererwten, tahin (sesampasta), olijfolie, citroen is de basis geloof ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Recept?
Ik heb nog nooit hummus gehad.. Geloof ik.
Dat heb ik allemaal in huis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm, kikkererwten, tahin (sesampasta), olijfolie, citroen is de basis geloof ik
Klote fransozenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Coco!
Die voedselvergiftiging speelt me nog steeds parten, klote fransozen.. Wilde gaan sporten maar ben nog steeds zo slap als een vaatdoek..
Ik hou van dat merk! Lekkere stofjes enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik vond dit wel een site/kledingmerk voor jou Co, toen ik hem 2 weken geleden tegen kwam..
Weet niet zo goed waarom, heb ook niet alles goed bekeken.
http://www.samsoe.com/women
Ik ken het niet, kwam het ergens tegen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:28 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik hou van dat merk! Lekkere stofjes enzo
1 keer eten in frankrijk, direct ziek.. Dus vandaar klote fransozenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Klote fransozen![]()
Maar balen van de voedselvergiftiging!
Nou heb ik daarvan het boek gelezen, maar ik denk dat ik nog nooit zo'n belachelijk boek in handen gehad heb. De film kan nauwelijks beter zijn lijkt me.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:40 schreef Nallie het volgende:
Dat had ik bij The boy in the striped pyjama's in de Munt.
Zo'n groep meisjes die keihard gingen lachen op t eind.. zo respectloos
We hebben ze nog aangesproken, maar toen werden we meteen uitgemaakt voor rascist
Hoezo dat ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou heb ik daarvan het boek gelezen, maar ik denk dat ik nog nooit zo'n belachelijk boek in handen gehad heb. De film kan nauwelijks beter zijn lijkt me.
Hoezo wat?quote:
Ja, dat het boek belachelijk is. Beter formuleren > waarom vond je het boek belachelijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo wat?
Dat het boek belachelijk is? Kom op..
Een film is zelden beter dan het boek, dus ik verwacht niet dat deze geschreven draak opeens een fraaie film heeft opgeleverd.
Uh, is het zo'raar om te vragen waarom je dat boek shit vind dan? Schijnbaar wel dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo wat?
Dat het boek belachelijk is? Kom op..
Een film is zelden beter dan het boek, dus ik verwacht niet dat deze geschreven draak opeens een fraaie film heeft opgeleverd.
Ik vond het een prachtig verhaal. Maar smaken verschillen hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou heb ik daarvan het boek gelezen, maar ik denk dat ik nog nooit zo'n belachelijk boek in handen gehad heb. De film kan nauwelijks beter zijn lijkt me.
Vuistregel: als het in de supermarkt gekoeld ligt bederft het sneller dan spul dat niet gekoeld bewaard wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
Ik zoek die post over fruit, wat er gekocht wordt voor 1 week.. Aardbeien blijven nooit zo lang goed
Appels en sinaasappels wel..
Voor de rest weet ik t niet zo
Veuls te duur. Wel mooie basics zo te zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik vond dit wel een site/kledingmerk voor jou Co, toen ik hem 2 weken geleden tegen kwam..
Weet niet zo goed waarom, heb ook niet alles goed bekeken.
http://www.samsoe.com/women
Sorry maarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.
Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sorry maar
Hoezo mag je nou weer niet schrijven over jodenvergassing?!
Natuurlijk mag je daarover schrijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sorry maar
Hoezo mag je nou weer niet schrijven over jodenvergassing?!
Dan heb je met een ander merk gewoon 38!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het voelt tof om een spijkerbroek in maat 40 te dragen. Dat heb ik volgens mij eigenlijk nog nooit gered, of op mijn slankst toevallig nooit een spijkerbroek gekocht.
En alsnog een riem om moeten, omdat ik de maat vooral om de bovenbenen nodig heb.
Verder iemand nog ideeën om kamferspiritus onder het scherm van je telefoon uit te krijgen?_!
lolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.
Wrsch nog wel afhankelijk van het merk, maar er zit schot in de zaak!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan heb je met een ander merk gewoon 38!
Te slecht, ik weet 'tquote:
Soort basketbalring vaak bijnaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Nallie het volgende:
Goed bezig Mo![]()
Het lijkt ook wel alsof alle broeken gemaakt zijn voor mensen met stokjes benen.. ik heb ook altijd ruimte over aan de bovenkant als ie bij mn benen goed zit!
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.
Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
Die tsunami film vond ik ook briljant. Ik heb misschien een slechte smaakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?
Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?
Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Jaaaa klopt, Ewanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, was dat die met Ewan McGregor? Dat was gewoon een tijddodende film. Niet heel goed ofzo, maar ook verre van dramatisch slecht. SowiesoEwan
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je Salmon Fishing in the Yemen al gezien?
i beg to diferquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die tsunami film vond ik ook briljant. Ik heb misschien een slechte smaak
The Roomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef conleche het volgende:
De allerslechtste film allertijden, is Sharknado! Ik heb gebruld van het lachen though. Het regende haaien! Uit alle hoeken en gaten kwamen ze te voorschijn.
Ik vond het ook een vermakelijke filmquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef Novem het volgende:
[..]
NeeMaar het verhaal klinkt hilarisch
Coco, geniaal
Over de film? Of over mijn slechte smaak? In films? In mannen?quote:
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?
Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?
Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Maar hoe maak ik nu lekker broccoli soep?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/health-23847632
Weer een broccoli-win!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!
Wat smaakvolle dingen fruitten, evt spekjes bakken, broccoli, bouillon, smaakmakers en evt room erbij, staafmixeren. Daarna pas spekjes erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Maar hoe maak ik nu lekker broccoli soep?
Je haalt er iets uit wat ik niet schrijf. Wat ik schrijf is dat ik een onwaarschijnlijke tranentrekker over de jodenvergassing, dermate absurd vind, dat ik het belachelijk vind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jezus. Ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Het onwaarschijnlijke tranentrekkende einde van deze film is overigens wel waargebeurd, dus Sigme zal dat dan vast wel ok vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |