abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 28 augustus 2013 @ 12:16:04 #101
70532 loveli
N
pi_130548457
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
Ik zoek die post over fruit, wat er gekocht wordt voor 1 week.. Aardbeien blijven nooit zo lang goed
Appels en sinaasappels wel..

Voor de rest weet ik t niet zo :')
Vuistregel: als het in de supermarkt gekoeld ligt bederft het sneller dan spul dat niet gekoeld bewaard wordt.
crap in = crap out
pi_130548517
Het voelt tof om een spijkerbroek in maat 40 te dragen. Dat heb ik volgens mij eigenlijk nog nooit gered, of op mijn slankst toevallig nooit een spijkerbroek gekocht.

En alsnog een riem om moeten, omdat ik de maat vooral om de bovenbenen nodig heb.

Verder iemand nog ideeën om kamferspiritus onder het scherm van je telefoon uit te krijgen? :')_!
Ja doei.
pi_130548559
Busje met perslucht?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130548702
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.

Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130548710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik vond dit wel een site/kledingmerk voor jou Co, toen ik hem 2 weken geleden tegen kwam..

Weet niet zo goed waarom, heb ook niet alles goed bekeken.

http://www.samsoe.com/women
Veuls te duur. Wel mooie basics zo te zien.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:24:31 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130548801
Life of Pi O+ Eyecandy en aan het eind idd dat stuk wat Puff beschreef. Boek heb ik nog gehad via slankie-secret Santa O+

District 9 vond ik ook tof dacht ik :Y Kon me alleen de explosies niet zozeer herinneren :+

Ben ook nog benieuwd naar Pacific Rim!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130548838
Ik vond het ook een nogal kinderlijk geschreven en onwaarschijnlijke tearjerker. Ik zag het einde ook al van mijlenver aankomen. Was dus ook niet onder de indruk.
pi_130548871
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.

Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
Sorry maar :')
Hoezo mag je nou weer niet schrijven over jodenvergassing?!
Be someone that makes you happy
pi_130548932
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.
Ja doei.
pi_130548958
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je daarover schrijven.
Maar om er totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers over te schrijven vind ik raar. Dat staat er toch ook?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130548983
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het voelt tof om een spijkerbroek in maat 40 te dragen. Dat heb ik volgens mij eigenlijk nog nooit gered, of op mijn slankst toevallig nooit een spijkerbroek gekocht.

En alsnog een riem om moeten, omdat ik de maat vooral om de bovenbenen nodig heb.

Verder iemand nog ideeën om kamferspiritus onder het scherm van je telefoon uit te krijgen? :')_!
Dan heb je met een ander merk gewoon 38!
Worry is a misuse of imagination
pi_130549001
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.
lol
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130549121
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan heb je met een ander merk gewoon 38!
Wrsch nog wel afhankelijk van het merk, maar er zit schot in de zaak!
Mijn maat 42 spijkerbroek was anderhalf jaar geleden eigenlijk ook nog te klein :o en nu heb ik zelfs met de 40 geen muffintop! 8-)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Novem het volgende:

[..]

lol
Te slecht, ik weet 't :')
Ja doei.
pi_130549181
Goed bezig Mo ^O^
Het lijkt ook wel alsof alle broeken gemaakt zijn voor mensen met stokjes benen.. ik heb ook altijd ruimte over aan de bovenkant als ie bij mn benen goed zit!
pi_130549220
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Nallie het volgende:
Goed bezig Mo ^O^
Het lijkt ook wel alsof alle broeken gemaakt zijn voor mensen met stokjes benen.. ik heb ook altijd ruimte over aan de bovenkant als ie bij mn benen goed zit!
Soort basketbalring vaak bijna :')
Ja doei.
pi_130549266
Thanks voor de felicitaties! O+

District 9 is inderdaad tof! Heb laatst Pacific Rif gezien, die is ook goed. En Elyseum is bagger. Wil nu die heel enge film gaan kijken binnenkort, maar ben even vergeten hoe die heet :P

Pi vond ik zelf ook wel een goede film, overigens.

Hoera voor MoBlo's broek! *O*

Nallie, ik vind mensen in de bios aanspreken altijd een beetje eng. Doe het wel, als iemand echt annoying is. Maar ik ben altijd een beetje bang dat ze Heel Boos op me worden. Ben fysiek niet al te indrukwekkend :')

Ik kan ook niet echt blind typen. Al doe ik het meestal onbewust wel. Maar dan met vier vingers ofzo. En soms zit ik ernaast en dan moet ik wel even checken waar ik ook alweer zat :P Scheelt dat ik heel veel achter de pc zit, voor mijn werk én om te gamen enzo. Dus heb een beetje dat gevoel vanzelf ontwikkeld.

Vanmiddag gaat Martijn de taart ophalen bij de Hema. Ik heb gewoon de Hiep Hiep Hoer taart besteld :D Ben wel een beetje benieuwd of ze 'm echt zo leveren :+
pi_130549342
Moet je 5eurocent bijbetalen voor die 'a' :D
Ja doei.
pi_130549358
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:

Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?

Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?

Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
pi_130549382
Oh, was dat die met Ewan McGregor? Dat was gewoon een tijddodende film. Niet heel goed ofzo, maar ook verre van dramatisch slecht. Sowieso _O_ Ewan _O_
Ja doei.
pi_130549409
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?

Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?

Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Die tsunami film vond ik ook briljant. Ik heb misschien een slechte smaak :7
pi_130549418
*O* hoera voor de hoerentaart!

Ik type ook wel semi blind met een stuk of 6 vingers, maar ik probeer het nu met m'n vingers in de juiste positie, maar ik heb een beetje hetzelfde als met gitaarspelen, ik heb bij sommige letters het gevoel dat mijn vingers te kort zijn. :')
pi_130549428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, was dat die met Ewan McGregor? Dat was gewoon een tijddodende film. Niet heel goed ofzo, maar ook verre van dramatisch slecht. Sowieso _O_ Ewan _O_
Jaaaa klopt, Ewan O+ vond hem vet entertaining! En best wel zielig :'(
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130549465
Heb je Salmon Fishing in the Yemen al gezien?
Ja doei.
pi_130549517
De allerslechtste film allertijden, is Sharknado! Ik heb gebruld van het lachen though. Het regende haaien! Uit alle hoeken en gaten kwamen ze te voorschijn.
pi_130549542
Coco ook echt die hoertaart bestellen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')