Vuistregel: als het in de supermarkt gekoeld ligt bederft het sneller dan spul dat niet gekoeld bewaard wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef Probability het volgende:
Ik zoek die post over fruit, wat er gekocht wordt voor 1 week.. Aardbeien blijven nooit zo lang goed
Appels en sinaasappels wel..
Voor de rest weet ik t niet zo
Veuls te duur. Wel mooie basics zo te zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
Ik vond dit wel een site/kledingmerk voor jou Co, toen ik hem 2 weken geleden tegen kwam..
Weet niet zo goed waarom, heb ook niet alles goed bekeken.
http://www.samsoe.com/women
Sorry maarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.
Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sorry maar
Hoezo mag je nou weer niet schrijven over jodenvergassing?!
Natuurlijk mag je daarover schrijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sorry maar
Hoezo mag je nou weer niet schrijven over jodenvergassing?!
Dan heb je met een ander merk gewoon 38!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het voelt tof om een spijkerbroek in maat 40 te dragen. Dat heb ik volgens mij eigenlijk nog nooit gered, of op mijn slankst toevallig nooit een spijkerbroek gekocht.
En alsnog een riem om moeten, omdat ik de maat vooral om de bovenbenen nodig heb.
Verder iemand nog ideeën om kamferspiritus onder het scherm van je telefoon uit te krijgen?_!
lolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, je moet er een neus voor hebben denk ik.
Wrsch nog wel afhankelijk van het merk, maar er zit schot in de zaak!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan heb je met een ander merk gewoon 38!
Te slecht, ik weet 'tquote:
Soort basketbalring vaak bijnaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Nallie het volgende:
Goed bezig Mo![]()
Het lijkt ook wel alsof alle broeken gemaakt zijn voor mensen met stokjes benen.. ik heb ook altijd ruimte over aan de bovenkant als ie bij mn benen goed zit!
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh nou, het is een totaal onwaarschijnlijk verhaal dat geschreven is met 1 doel: het (even onwaarschijnlijk) maar Enorm Dramatische einde.
Totaal onwaarschijnlijke tranentrekkers schrijven met als onderwerp jodenvergassing, dat vind ik zo absurd dat het belachelijk is.
Die tsunami film vond ik ook briljant. Ik heb misschien een slechte smaakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njah ach, maakt dat het een slecht boek? Hooguit voor jou onsmakelijk. Maar er worden legio boeken geschreven gebaseerd op verschrikkelijke gebeurtenissen, met totaal onwaarschijnlijke eindes. Is dat dan echt allemaal erg? Mogen er alleen (droge) feiten gepresenteerd worden?
Ik herinner me zo'n film over de tsunami met ik geloof naomi watts, die werd neem ik aan ook alleen gemaakt vanwege zekere kaskraker. Is dat dan -daarom- ook een wanstaltige film?
Overigens heb ik het boek niet gelezen en die film ook niet gezirn, maar vind het wel een ... Apart argument.
Jaaaa klopt, Ewanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, was dat die met Ewan McGregor? Dat was gewoon een tijddodende film. Niet heel goed ofzo, maar ook verre van dramatisch slecht. SowiesoEwan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |