Staat inboedel in, geen bank of loonbeslag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze hebben aangekondigd beslag te leggen op de inboedel, in die brief zal het staan.
Wat is de letterlijke tekst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:13 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat inboedel in, geen bank of loonbeslag.
Dat klinkt niet als de tekst die normaal in een brief van een deurwaarder staat, maargoed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:16 schreef Superheks het volgende:
[..]
Dat ik nog 4 dagen de tijd had om te betalen en dat er anders beslag gelegd op mijn inboedel.
Staat verder in dat als ik niet thuis ben ze met politie binnen kunnen komen. Daarop heb ik dus een mail gestuurd en duidelijk gemaakt dat het niet mijn woning is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als de tekst die normaal in een brief van een deurwaarder staat, maargoed.
http://www.judex.nl/recht(...)nbeslag-gelegd_-.htmquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat verder in dat als ik niet thuis ben ze met politie binnen kunnen komen. Daarop heb ik dus een mail gestuurd en duidelijk gemaakt dat het niet mijn woning is.
En nu dus zonder aankondiging dat bankbeslag.
Dus je zult binnen 8 dagen bericht krijgenquote:Op dat moment weet de schuldenaar zelf dus nog van niets. De schuldenaar krijgt pas later een kopie van het proces verbaal dat de deurwaarder bij de derde partij heeft achtergelaten. Volgens de wet moet dus binnen 8 dagen gebeuren.
Klopt dat zal de reden zijn dat ze het niet aan hoeven kondigen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Ja, anders trek je van tevoren je rekening leeg.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Ja, anders trek je van tevoren je rekening leeg.
Eigenlijk is het belachelijker dat je zo'n relatief laag bedrag niet op tijd betaald hebt..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef Superheks het volgende:
Vind het zelf belachelijk dat voor zo'n relatief laag bedrag geen betalingsregeling mogelijk is.
jawel, maar die heb je denk ik vergeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef Superheks het volgende:
Vind het zelf belachelijk dat voor zo'n relatief laag bedrag geen betalingsregeling mogelijk is.
Je vordering komt niet zomaar bij het CVZ terecht, he...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef Superheks het volgende:
Zoals met elk topic zit er altijd wat meer achter dan de TS initieel verteld...quote:Na 6 maanden niet betalen meldt de zorgverzekeraar u als wanbetaler aan bij het College voor Zorgverzekeringen (CVZ).
Dat dus, als je gewoon je rekeningen betaald is er niks aan de hand maar ja, het is áltijd de schuld van een ander en heel "toevallig "heeft de post gewoon die herinneringen en brandbrieven natuurlijk niet bezorgd... wat gek zeg....... jaja, het zijn altijd weer dezelfde verhaaltjes van mensen die hun eigen verantwoording niet willen nemen en hun rekeningen niet betalen (maar wel op vakantie gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:31 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zoals met elk topic zit er altijd wat meer achter dan de TS initieel verteld...
Dus TS, vertel eens het hele verhaal.
Ik krijg heel vaak post niet net als veel anderen hier in de straat, kaarten voor verjaardagen/feestdagen etc. komen hier vaak ook niet aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat dus, als je gewoon je rekeningen betaald is er niks aan de hand maar ja, het is áltijd de schuld van een ander en heel "toevallig "heeft de post gewoon die herinneringen en brandbrieven natuurlijk niet bezorgd... wat gek zeg....... jaja, het zijn altijd weer dezelfde verhaaltjes van mensen die hun eigen verantwoording niet willen nemen en hun rekeningen niet betalen (maar wel op vakantie gaan)
Wat raar dat ik altijd alle post braaf binnenkrijg en wanbetalers heel toevallig net nooit (behalve post die ze wel bevalt)![]()
Die 130% is ook zo mooi ja. Alsof ¤160,12 130% is van een 'normale' basisverzekeringquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:07 schreef Fer het volgende:
Wat ik uit dit verhaal begrijp, is dat CVZ nu 130% premie incasseert
Dat geld is naar instantie die beslag kon leggen en dat is weg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:13 schreef Superheks het volgende:
[..]
Heeft niks met fantasie te maken. Ik wil gewoon weten waar mijn geld precies naartoe is. Vandaar dat ik vannacht ook thuis blijf zodat ik morgenochtend naar de bank kan.
Nee hoor, iedereen kan dat: je advocaat dient een gemotiveerd en afgewogen verzoek in en klaar is kees.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Een reguliere schuldeiser of een incassobureau kunnen geen bankbeslag leggen, alleen een deurwaarder met een vonnis (uitgezonderd belasting, duo) kunnen dat.
Komt eerst nog wel even rechter bij kijken alleen bij CJIB en belastingdienst is die ineens niet nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:06 schreef MetalMessiah het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen kan dat: je advocaat dient een gemotiveerd en afgewogen verzoek in en klaar is kees.
Dat is hier toch het geval?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt eerst nog wel even rechter bij kijken alleen bij CJIB en belastingdienst is die ineens niet nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |