Die raket op israel komt er sws wel, als het assad niet is dan de rebellen wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:40 schreef practics het volgende:
[..]
Hah, en wat als Assad morgen raket op Israel gooit? Dan zal Amerika wel mee moeten.
Nogmaals ik geloof niet dat Iran zich hier mee gaat bemoeien, die vinden het wel best.
Hoezo?quote:
Als morgen Nederland word aangevallen zou ik inderdaad vechten voor mijn land ja. En ik zou inderdaad niet mee doen aan een nutteloze oorlog tussen paar moslims, wat al 2000 jaar terug gaat. Wel zou ik mee strijden om bepaalde westerse belangen zoals jou/mijn eigen veiligheid veilig te stellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als jij zo graag dat mensen een oorlog beginnen, pak zelf een geweer en ga vechten dan.
twitter:RamiAlLolah twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 20:25:38 #UPDATE #BreakingNews CONFIRMED! #Saudi army forces is now on ALERT state 1 in Northwest/Eastern sectors! #Syria reageer retweet
Ik wist niet dat Moslims al 2000 jaar onderling ruziemaken johquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:42 schreef practics het volgende:
[..]
Als morgen Nederland word aangevallen zou ik inderdaad vechten voor mijn land ja. En ik zou inderdaad niet mee doen aan een nutteloze oorlog tussen paar moslims, wat al 2000 jaar terug gaat. Wel zou ik mee strijden om bepaalde westerse belangen zoals jou/mijn eigen veiligheid veilig te stellen.
Dan geen moslims, maar gebied is al rommelig sinds mens heugenis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Moslims al 2000 jaar onderling ruziemaken joh
Tot voor 25 jaar terug nog..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:45 schreef arjan1212 het volgende:
Vroeger was het in Europa ook altijd oorlog... middeleeuwen enzo
twitter:PolishSoldier1 twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 20:44:41 All #Hezbollah members should report immediately 2 guard Presidential Palace, Mukhabarat HQ, Rep. Guard HQ. #Syria #Damascus reageer retweet
Jaquote:
Klopt, maar ik vind het ergens een beetje hypocriet om als Europeaan te zeggen dat het niet deugt in het Midden-Oosten terwijl we het zelf ook nog lang niet op de rit hebben met onze Europese eenheidquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:51 schreef arjan1212 het volgende:
ik bedoelde meer, dat de koning van pruisen oorlog ging voeren met frankrijk enz
Hoho, Frankrijk begon de oorlog tegen de Duitsers. De Duitsers verpletterden vervolgens eenvoudig de Fransen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:51 schreef arjan1212 het volgende:
ik bedoelde meer, dat de koning van pruisen oorlog ging voeren met frankrijk enz
omdat hij die beslissing niet neemtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoezo?
Als mensen die voor een oorlog zijn allemaal zelf zouden moeten vechten zouden er bijna geen mensen meer voor een oorlog zijn en hebben we (bijna) geen oorlog meer.
Zo dat is nog eens een kopbal...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ingrijpen levert een onaanvaardbaar risico op WOIII op, en daar is niemand mee geholpen. Ook onschuldige burgers in Syrië niet.
er komt echt geen WO3quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ingrijpen levert een onaanvaardbaar risico op WOIII op, en daar is niemand mee geholpen. Ook onschuldige burgers in Syrië niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |