Díe aflevering had aan het einde wel prachtige muziek. Goed uitgekozen met die beelden. Jammer dat Wiet het weer moest verpesten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shot van Mike doet me toch wel denken aan dat van Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Frey het volgende:
De BelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:08 schreef roos85 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer benieuwd naar de stats van deze reeks.
Edit gevonden:
Poststats voor de Topicreeks: GTST
Gestart op 06-12-2001 om 15:25:25 door karoltje
Aantal topics: 402
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)Wie hebben het vaakst gepost in de reeks GTST
![]()
047 (044) 0501 MarrijeWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
062 (077) 064 Marrije
Meer reeksstats vind je hier: GC / De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
In het begin dacht ik trouwens nog dat PeterKelder weer een grapaccount was van Dr.Mikey.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:52 schreef LetsGame het volgende:
Grapje: PeterKelder komt uit midden 2009
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Frey het volgende:
De BelgenIk hoop het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de GTST van vandaag de dag, valt niks meer te redden...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen dat kan dit alles nog redden.
In de laatste weken wel, maar ik (en vele met mij) had(den) liever een ander personage zien vertrekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Was Mike dan zo populair? Ik heb al tijden niet of nauwelijks gekeken, maar zo geweldig is het personage toch niet
Oh, dat sowieso... Nina of Aysen of zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
In de laatste weken wel, maar ik (en vele met mij) hadden liever een ander personage zien vertrekken.
Nina had ik het graagst zien vertrekken.. maar helaas..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso... Nina of Aysen of zo
Ben allang blij dat het Wiet niet is...
Nina eruit en papa's andere prinsesje op nummer 1.... en dan partners in crime worden met Wietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nina had ik het graagst zien vertrekken.. maar helaas..
Mike was bij lange na geen Martine, maar het was tenminste wel een grappige bad guy. Ik had het liefst Noud zien vertrekken, gewoon omdat het één van de beroerdste acteurs is die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Was Mike dan zo populair? Ik heb al tijden niet of nauwelijks gekeken, maar zo geweldig is het personage toch niet
Ludo heeft het in scène gezet en stuurt een nog levende ontvoerde Mike nu op een bootje weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef MagicTheo het volgende:
Hij plaatste wel een leuke mysterieuze tweet vanmiddag:
[ afbeelding ]
Om vervolgens eind komend seizoen gezamenlijk met Martine weer in Meerdijk op te duiken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ludo heeft het in scène gezet en stuurt een nog levende ontvoerde Mike nu op een bootje weg.
Het is niet de keuze van GTST om Mike eruit te halen.. Hij wou zelf stoppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
In de laatste weken wel, maar ik (en vele met mij) had(den) liever een ander personage zien vertrekken.
Hij heeft in zijn testament staan dat Nola overgedragen wordt aan Bianca ofzo...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef MagicTheo het volgende:
Hij plaatste wel een leuke mysterieuze tweet vanmiddag:
[ afbeelding ]
En de Rozenboom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn testament staan dat Nola overgedragen wordt aan Bianca ofzo...
Maar waarschijnlijk wel om het personage te laten sterven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet de keuze van GTST om Mike eruit te halen.. Hij wou zelf stoppen
En ook om daar een cliffhanger voor te gebruiken..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel om het personage te laten sterven.
Ik hoop dat men de box voor september krijgt, ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef Frey het volgende:
Wordt spannend dit weekend. Zal de box er eindelijk zijn?
Hoezo dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:21 schreef Frey het volgende:
[..]
In het begin dacht ik trouwens nog dat PeterKelder weer een grapaccount was van Dr.Mikey.
Kon er niet bij zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef LetsGame het volgende:
Vreemd dat Cynthia ook mist op de castfoto van GTST Live?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Omdat hij wel vaker aan kwam zetten met GTST namen.quote:
Lorena Nina en Wiet zaten ook, n die film zijn die ook exit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef luftersel het volgende:
Nieuwtje: Louis gaat mee spelen in de serie van Verliefd op Ibiza. Ook de tijdelijke recast van Sjors!
Die periode had ik blijkbaar gemistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat hij wel vaker aan kwam zetten met GTST namen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Kon er niet bij zijn.Ik hoop 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Het seizoen waar ik het meest naar uit kijk, ondanks het vertrek van veel personages en de intrede van de Fischers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik hoop dat men de box voor september krijgt, ja.
Alleen StefanoSanders was ik en octaafdebollequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat hij wel vaker aan kwam zetten met GTST namen.
Ah. Dat verklaart het één en ander.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef luftersel het volgende:
Nieuwtje: Louis gaat mee spelen in de serie van Verliefd op Ibiza. Ook de tijdelijke recast van Sjors!
twitter:louistalpe twitterde op zondag 18-08-2013 om 13:45:57We're in heaven ... Much love @MarlyvdVelden http://t.co/pI7xB05ERV reageer retweet
In dat geval kwam die foto dus van Ibiza en zal Gigi ook wel weer meespelen in die serie.twitter:giravelli twitterde op zondag 18-08-2013 om 16:26:56@louistalpe @MarlyvdVelden omg Guys wat heerlijk!!!!! Kan niet wachten!!!! Xxxx reageer retweet
Octaaf de Bolle!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen StefanoSanders was ik en octaafdebolle
Dat account ligt in de prullenbak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Octaaf de Bolle!![]()
Dat je die naam niet gehouden hebt.
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
In de laatste weken wel, maar ik (en vele met mij) had(den) liever een ander personage zien vertrekken.
Ik vond Charlie en Morris best leuk in hun begintijd. Barbara was ook best rationeel soms, maar m'n favoriet was ze zeker niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Het seizoen waar ik het meest naar uit kijk, ondanks het vertrek van veel personages en de intrede van de Fischers.
Toch vreemd dat Gigi haar scenes nog niet heeft opgenomen, terwijl Marly en Louis het nu aan het doen zijn, ook tijdens de opnames van GTST...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart het één en ander.twitter:louistalpe twitterde op zondag 18-08-2013 om 13:45:57We're in heaven ... Much love @MarlyvdVelden http://t.co/pI7xB05ERV reageer retweet
In dat geval kwam die foto dus van Ibiza en zal Gigi ook wel weer meespelen in die serie.twitter:giravelli twitterde op zondag 18-08-2013 om 16:26:56@louistalpe @MarlyvdVelden omg Guys wat heerlijk!!!!! Kan niet wachten!!!! Xxxx reageer retweet
Christophe wou ook stoppen met zijn rol als Nick, maar die mocht van de schrijvers juist niet dood.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet de keuze van GTST om Mike eruit te halen.. Hij wou zelf stoppen
Dat van Sanne Langelaar (quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef luftersel het volgende:
Hebben deze schrijvers voor één keer hun verstand gebruiktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Christophe wou ook stoppen met zijn rol als Nick, maar die mocht van de schrijvers juist niet dood.
Kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hebben deze schrijvers voor één keer hun verstand gebruikt
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Frey het volgende:
Er schijnen klachten te zijn over te korte scènes in GTST:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mike en Sjors #2 worden dus herenigdquote:Louis Talpe na GTST in Verliefd op Ibiza de serie
Geplaatst op Thu 29 Aug 2013 om 13:10
Louis Talpe krijgt na zijn vertrek bij Goede Tijden Slechte Tijden een rol in Verliefd op Ibiza de serie op SBS 6. Hij geeft gestalte aan de beroemde dj Lo-Tus. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. Ook Sanne Langelaar speelt in de serie. Zij speelt Suus, die gaat werken in de strandtent van Sjoerd, gespeeld door de andere nieuwkomer Manuel Broekman. “En mannen? Even niet. Dat kan je wel bedenken, maar Suus ontmoet al heel snel de beroemde dj Lo-Tus.”
Suus ziet Lo-Tus wel zitten. “Hij is leuk, hij gaat vanaf het eerste moment tweehonderd procent voor haar en… hij is wereldberoemd. Maar kan Suus zich weer overgeven aan een man? Ze moet leren dat niet alle mannen je bedriegen en opnieuw in de liefde vertrouwen.”
“Naast de perikelen van onze vaste karakters komen er elke week mensen op het eiland op vakantie die hun eigen romantische avontuur beleven. Soms zijn dat hele nieuwe karakters, maar regelmatig komen er oude bekenden langs“, aldus SBS.
Veel acteurs uit de film doen ook mee aan de serie, waaronder Simone Kleinsma, Jim Bakkum en Marly van der Velden.
De eerste aflevering is op 26 oktober.
Ik zal er eerlijk gezegd niet naar gaan kijken (want Johan Nijenhuisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef luftersel het volgende:
Toch leuk voor Louis. En ook leuk voor Marly, mag ze eindelijk is wat anders spelen dan dat bloedirritante egoïstische prinsesje Nina. Ben benieuwd of het wat wordt! (eerlijk gezegd benieuwder naar die serie dan naar seizoen 24 van GTST![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |