Díe aflevering had aan het einde wel prachtige muziek. Goed uitgekozen met die beelden. Jammer dat Wiet het weer moest verpesten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shot van Mike doet me toch wel denken aan dat van Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Frey het volgende:
De BelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:08 schreef roos85 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer benieuwd naar de stats van deze reeks.
Edit gevonden:
Poststats voor de Topicreeks: GTST
Gestart op 06-12-2001 om 15:25:25 door karoltje
Aantal topics: 402
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)Wie hebben het vaakst gepost in de reeks GTST
![]()
047 (044) 0501 MarrijeWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
062 (077) 064 Marrije
Meer reeksstats vind je hier: GC / De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
In het begin dacht ik trouwens nog dat PeterKelder weer een grapaccount was van Dr.Mikey.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:52 schreef LetsGame het volgende:
Grapje: PeterKelder komt uit midden 2009
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Frey het volgende:
De BelgenIk hoop het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de GTST van vandaag de dag, valt niks meer te redden...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen dat kan dit alles nog redden.
In de laatste weken wel, maar ik (en vele met mij) had(den) liever een ander personage zien vertrekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Was Mike dan zo populair? Ik heb al tijden niet of nauwelijks gekeken, maar zo geweldig is het personage toch niet
Oh, dat sowieso... Nina of Aysen of zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
In de laatste weken wel, maar ik (en vele met mij) hadden liever een ander personage zien vertrekken.
Nina had ik het graagst zien vertrekken.. maar helaas..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso... Nina of Aysen of zo
Ben allang blij dat het Wiet niet is...
Nina eruit en papa's andere prinsesje op nummer 1.... en dan partners in crime worden met Wietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nina had ik het graagst zien vertrekken.. maar helaas..
Mike was bij lange na geen Martine, maar het was tenminste wel een grappige bad guy. Ik had het liefst Noud zien vertrekken, gewoon omdat het één van de beroerdste acteurs is die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Was Mike dan zo populair? Ik heb al tijden niet of nauwelijks gekeken, maar zo geweldig is het personage toch niet
Ludo heeft het in scène gezet en stuurt een nog levende ontvoerde Mike nu op een bootje weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef MagicTheo het volgende:
Hij plaatste wel een leuke mysterieuze tweet vanmiddag:
[ afbeelding ]
Om vervolgens eind komend seizoen gezamenlijk met Martine weer in Meerdijk op te duiken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ludo heeft het in scène gezet en stuurt een nog levende ontvoerde Mike nu op een bootje weg.
Het is niet de keuze van GTST om Mike eruit te halen.. Hij wou zelf stoppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
In de laatste weken wel, maar ik (en vele met mij) had(den) liever een ander personage zien vertrekken.
Hij heeft in zijn testament staan dat Nola overgedragen wordt aan Bianca ofzo...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef MagicTheo het volgende:
Hij plaatste wel een leuke mysterieuze tweet vanmiddag:
[ afbeelding ]
En de Rozenboom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn testament staan dat Nola overgedragen wordt aan Bianca ofzo...
Maar waarschijnlijk wel om het personage te laten sterven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet de keuze van GTST om Mike eruit te halen.. Hij wou zelf stoppen
En ook om daar een cliffhanger voor te gebruiken..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel om het personage te laten sterven.
Ik hoop dat men de box voor september krijgt, ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef Frey het volgende:
Wordt spannend dit weekend. Zal de box er eindelijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |