quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:07 schreef Frey het volgende:
http://www.uitzendinggemi(...)_Slechte_Tijden.html
Deze scène![]()
![]()
![]()
![]()
Die cliffquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick
The winner takes it all
Toen was hij nog geweldig.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:42 schreef dikkedaniel het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=524597340946032
Zo'n scène had ik Mike ook nog wel gegundquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick
The winner takes it all
Toen was hij nog geweldig.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo'n scène had ik Mike ook nog wel gegund
Seizoen 15, het laatste seizoen wat ik van plan ben te kopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:45 schreef MagicTheo het volgende:
Ik kreeg kippenvel bij die Govert en Benjamin scene. Ik was toen nog jonger dus ik herinner me het heel vaag. Zou mooi zijn als die ook nog op DVD komen. Welk seizoen is dat precies?
En Geert Hoes die zijn lach zit in te houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
De scène vanaf 4:23 min. is echt prachtig
Wik![]()
![]()
Rop![]()
![]()
Koert-Jan![]()
![]()
Winston![]()
![]()
Dat was mij nog geeneens opgevallen, maar nu zie ik hetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
En Geert Hoes die zijn lach zit in te houden.
Ik ben benieuwd hoe vaak deze scene fout is gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was mij nog geeneens opgevallen, maar nu zie ik het![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef Frey het volgende:
Die gast die Ludo daar nog helpt met de ontvoering van Nina, zit in seizoen 8 bij de Internationale Recherche die al jaren achter Sanders aan zitten.
Ja, je ziet hem altijd wel weer ergens langskomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt die vent die hier in de eerste scène achter de Apple-laptop zit?Ik herken hem wel ergens van...
Zulk goed acteerwerk heb ik in tijden niet meer gezien. Ik kan me van dit seizoen alleen herinneren dat Sjors na de cliffhanger vorig jaar erg goed uit de hoek kon komen tegen Bing. En dan had je nog de dood van Anita een paar jaar geleden, die me altijd bij blijft (door Charlie, Rik en Anita zelf). Maar zúlk goed acteerwerk van Benjamin, Robin en Dennis is echt verleden tijd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
De scène vanaf 4:23 min. is echt prachtig
Wik![]()
![]()
Rop![]()
![]()
Koert-Jan![]()
![]()
Winston![]()
![]()
Dan moet je Caroline en vooral Erik eens los zien gaan hier bij 5:26.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zulk goed acteerwerk heb ik in tijden niet meer gezien. Ik kan me van dit seizoen alleen herinneren dat Sjors na de cliffhanger vorig jaar erg goed uit de hoek kon komen tegen Bing. En dan had je nog de dood van Anita een paar jaar geleden, die me altijd bij blijft (door Charlie, Rik en Anita zelf). Maar zúlk goed acteerwerk van Benjamin, Robin en Dennis is echt verleden tijd.
Iedere keer als ik die aflevering kijk, krijg ik weer tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Geheel terecht dat dit werd bestempeld als het beste moment in 20 jaar GTSTquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef luftersel het volgende:
Dit bedoel ik:
Die muziek, die tranen, die emotie van Rik, Rikki, Charlie en Anita zelf, en vooral die tekst; echt alles is precies perfect. Krijg nog steeds tranen in mijn ogen. Mooiste scene ooit.
![]()
![]()
![]()
Als je dit vergelijkt met Mikes dood... Dat kan eigenlijk niet eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die aflevering kijk, krijg ik weer tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Geheel terecht dat dit werd bestempeld als het beste moment in 20 jaar GTST
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je dit vergelijkt met Mikes dood... Dat kan eigenlijk niet eens.
Geweldig!! Vooral hoe Ludo die papieren open vouwt, zo veel woede; alsof het echt is. En Janine, Barbara, Charlie, Robin; echt klasse. Nu weet ik zeker dat ik dit seizoen niet meer ga volgen (zó veel slechter dan ooit), op spoilers en shorties soms na.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan moet je Caroline en vooral Erik eens los zien gaan hier bij 5:26.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |