En Nina geld geven als ze daar om vraagt..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Zo ongeloofwaardig. Hij heeft zelf al zoveel aanvaringen gehad met Maxime in die paar jaar.![]()
En die scheiding ja!Sindsdien is de hoofdtaak van Janine, het gezeur van Lucas aanhoren.
![]()
En in wat mindere mate haar ''vriendschap'' met Bianca.
Haha er zelfs één van Jefquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef luftersel het volgende:
Oké dan, nog eentje om het af te leren:
https://www.facebook.com/(...)01353&type=1&theater
Dit is wel echt héél zielig.
Het had net zo goed iemand anders kunnen zijn die Maarten ingeschakeld heeft. En als ze Ludo toch heeft kunnen overtuigen dat het Maxime zou zijn, dan zat ze er weer helemaal naast (zelfde met die "medicijnen" van Nick waar Maxime de schuld van kreeg).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo gek vond ik dat niet dat Janine dat dacht. Maxime had al zo vaak lopen stoken.
Ze was gewoon zeker van haar zaak, en dat was zeker niet raar gedacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat ze gelijk had, had weer te maken met het verhaal dat uitgebeeld moest worden:
Ludo die Janine niet gelooft.
Maar als je iemand wat duidelijk wilt maken, dan moet je toch met bewijs komen?
En dat had Janine nietMaar toch blijft ze zichzelf wekenlang geloven.
Totdat Maarten het opeens toegaf en weggepest werd door iemand van Ludo
Waardoor Maxime wéér haar zin kreeg. Ze is immers een van de lieverdjes van de schrijvers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef PG18 het volgende:
Totdat Maarten het opeens toegaf en weggepest werd door iemand van Ludo
Oow ja!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
En Nina geld geven als ze daar om vraagt..
Dat vergeten we voor het gemak maar even.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En dat lag allemaal aan Janine?![]()
Maxime gaf toen zelf toe dat Nick door haar in die inrichting zat. En die actie van Nick (Wat totaal niet bij het personage paste. Maar dat terzijde) was heel fout. Maar Janine kon er aan sterven toch? Is het dan zo gek dat je heel boos bent?
Toen bekent werd dat Nick achter die daad zat. Bood ze direct haar excuses aan.
Ik had het logischer gevonden dat als Maxime al wraak wou nemen. Dat ze dat meer op Ludo zou moeten doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vergeten we voor het gemak maar even.
maar ok, het ging hem om de actrice / personage.
Ik keek meer naar de verhaallijn.
De kijkers wisten dat Maxime erachter zat, maar Janine wist op de een of andere manier precies hetzelfde. Alsof het personage Janine zelf ook GTST kijkt. Vond het toch eigenlijk wel een grote fout in die verhaallijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze was gewoon zeker van haar zaak, en dat was zeker niet raar gedacht.
Ik vond dat eigenlijk helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef PG18 het volgende:
[..]
De kijkers wisten dat Maxime erachter zat, maar Janine wist op de een of andere manier precies hetzelfde. Alsof het personage Janine zelf ook GTST kijkt. Vond het toch eigenlijk wel een grote fout in die verhaallijn.
Inderdaad. Het was juist idioot dat Ludo het niet wilde geloven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk helemaal niet raar.
Het was haar inmiddels wel duidelijk dat Maxime niet te vertrouwen is.
Zeker als je bedenkt wat ze hier allemaal zei:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was juist idioot dat Ludo het niet wilde geloven.
quote:
Sjoerd is toch net weg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer komt Sjoerd weer en Sjors? Sjors zou toch wel binnenkort weer te zien zijn lijkt me.
Oh haha, lijkt langer. Komt denk ik door de zomerstop. November pas zeker weer? Of telt de zomerstop ook mee als niet werken?quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
Ludo is het uitstel van JustBridge vanwege LetsGame meer dan zat en neemt maatregelen:
[ afbeelding ]
"Paul? Met Sanders. Ik wil dat je iets voor mij doet... Als het goed is, is ene LetsGame, ook wel Robert Alberts genoemd op vakantie. Ik wil dat jij voor mij uitzoekt waar hij precies is en ervoor zorgt dat hij ogenblikkelijk terugkomt... Het kan mij niets schelen dat het veel werk is, daar betaal ik je voor! Ik wil dat je het regelt, heb je dat goed begrepen?... Goed, ik hoor van je. Oh, en Paul... Verpest het niet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |