SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Hoesen kan je beter opbouwen en meer kansen creëren. Dat heeft Ajax meer nodig dan iemand die ruimtes maakt momenteel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat hij beter doet dan Hoesen is ruimte maken, Hoesen combineert beter
Dat ben ik dus niet met je eensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Hoesen kan je beter opbouwen en meer kansen creëren. Dat heeft Ajax meer nodig dan iemand die ruimtes maakt momenteel.
Die is goed op te vangenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Arsenal meldt zich bij Ajax voor Alderweireld'
Toby Alderweireld zag reeds een bod van Atlético Madrid van tafel worden geveegd door Ajax. Het bod zou volgens Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij de Amsterdamse club, niet passend zijn bij de status en het niveau van Alderweireld. Na Atlético heeft Arsenal zich naar verluidt gemeld bij de Ajacieden, zo meldt AD Sportwereld, die dat basseerden op hetgeen bronnen binnen Ajax zouden hebbenn gezegd.
Er is gedurende de huidige transferperiode al veel interesse geweest voor Alderweireld. Norwich City kwam tot een akkoord met Ajax, maar ving bot bij de speler in kwestie. Spartak Moskou werd behoorlijk concreet en de Belg werd ook in verband gebracht met Bayer Leverkusen en diverse Engelse clubs. Mocht Ajax de verdediger laten vertrekken, dan moet er wel diep in de buidel worden getast door de geïnteresseerde clubs: "Er moet normaal betaald worden voor onze spelers, áls we ze al willen laten gaan.", aldus Overmars.
Overmars heeft het deze dagen overigens bepaald niet rustig: "Ik ben aan het bellen met Jan en alleman", aldus de directeur voetbalzaken van Ajax tegen AD Sportwereld
Er zijn noggeen 5 fatsoenlijke aanvallen geweest dit seizoen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de 10 goals zijn er 5 goals uit een standaardsituatie, voor Ajax begrippen is dat wel triest dat je het daarvan moet hebben.
Neuh, dat is wel op te vangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Alderweireld hoef ik stiekem niet te missen, die is ook niet echt je van het de momenteel.
Cuencaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk komt er nog een buitenspeler en een fatsoenlijke middenvelder bij
Dat is het begin van de opbouw, het gaat om gaten trekken bij een aanval, die goal van De Jong tegen AZ was daar een goed voorbeeld van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Tarado, neger wat. Sigthorsson maakt juist op de verkeerde manier ruimte. Hij komt inzakken tot de middellijn, ontvangt de bal dan, probeert dan te kaatsen maar dat kan dan alleen terug op de verdediging waardoor je er echt helemaal niets mee opschiet. Ik vind dat je hier nu echt onzin verkoopt.
In september is die weer fitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuenca moet nog revalideren. Die zie je nog lang niet terug.
Duarte halen is een gebrek aan ambitie hebben. Waarom haalt Ajax steeds dezelfde middelmaat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte zal wel komen, en dan nog een aanvaller voor op rechts.
Onzin.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het begin van de opbouw, het gaat om gaten trekken bij een aanval, die goal van De Jong tegen AZ was daar een goed voorbeeld van.
Cuenca heeft ook maar 5 wedstrijden gespeeld. Mede door blessures.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien snap ik dat gefap op Cuenca niet die heeft nog minder laten zien dan Bojan en die is al slecht
Hoe bedoel je dezelfde middelmaat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Duarte halen is een gebrek aan ambitie hebben. Waarom haalt Ajax steeds dezelfde middelmaat?
Ja dat was echt een groot succes. In de wedstrijden dat hij erin stond was hij ook gewoon niveautje RKCquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca heeft ook maar 5 wedstrijden gespeeld. Mede door blessures.
dan heb je met je ogen dicht zitten kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat was echt een groot succes. In de wedstrijden dat hij erin stond was hij ook gewoon niveautje RKC
Jij teert nog steeds op die schwalbe tegen NAC als zijn enige goede actie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan heb je met je ogen dicht zitten kijken
Types als Schone of Sana en nu Duarte. Die eerste haakt leuk aan, maar hij brengt de club niet naar een ander niveau. Als Ajax echt een keer de stap wil maken naar de top, zullen ze een keer risico gaan moeten nemen. Dat ze Narsingh hebben laten lopen kan ik me voorstellen, maar een wereldtalent als Maher moet je altijd binnenhalen als je die kans hebt. Mocht Eriksen nog vertrekken, heeft Ajax een groot probleem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dezelfde middelmaat?
De wedstrijden dat Ajax het beste veldspel liet zien waren de wedstrijden dat Sigthorsson geblesseerd was. Dat is geen toeval.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, maar laten we maar ophouden, van de de 2 slechten vind ik hem de beste optie
Duarte is anders een hele sterke speler die wil ik al heel lang bij Ajax zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Types als Schone of Sana en nu Duarte. Die eerste haakt leuk aan, maar hij brengt de club niet naar een ander niveau. Als Ajax echt een keer de stap wil maken naar de top, zullen ze een keer risico gaan moeten nemen. Dat ze Narsingh hebben laten lopen kan ik me voorstellen, maar een wereldtalent als Maher moet je altijd binnenhalen als je die kans hebt. Mocht Eriksen nog vertrekken, heeft Ajax een groot probleem.
Maher laat nu ook vooral zien nog veel en veel te kort te komen. Ook hij was dus niet de oplossing mocht Eriksen vertrekken. De enige die dat rechtstreeks qua klasse zou kunnen is Tadic in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Types als Schone of Sana en nu Duarte. Die eerste haakt leuk aan, maar hij brengt de club niet naar een ander niveau. Als Ajax echt een keer de stap wil maken naar de top, zullen ze een keer risico gaan moeten nemen. Dat ze Narsingh hebben laten lopen kan ik me voorstellen, maar een wereldtalent als Maher moet je altijd binnenhalen als je die kans hebt. Mocht Eriksen nog vertrekken, heeft Ajax een groot probleem.
Dat was vorig seizoen, ze hebben dit seizoen als geheel nog sowieso te weinig laten zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De wedstrijden dat Ajax het beste veldspel liet zien waren de wedstrijden dat Sigthorsson geblesseerd was. Dat is geen toeval.
Het is een aardige speler, maar geen Ajax niveau. Die gaat je niet aan een titel helpen itt. Eriksen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is anders een hele sterke speler die wil ik al heel lang bij Ajax zien
Speelt bij ons in een dienende rol, verder van de goal af. Je ziet bij vlagen zijn klasse, komt wel goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maher laat nu ook vooral zien nog veel en veel te kort te komen. Ook hij was dus niet de oplossing mocht Eriksen vertrekken. De enige die dat rechtstreeks qua klasse zou kunnen is Tadic in de Eredivisie.
Maher is ook neit je van het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Types als Schone of Sana. Die eerste haakt leuk aan, maar hij brengt de club niet naar een ander niveau. Als Ajax echt een keer de stap wil maken naar de top, zullen ze een keer risico gaan moeten nemen. Dat ze Narsingh hebben laten lopen kan ik me voorstellen, maar een wereldtalent als Maher moet je altijd binnenhalen als je de kans hebt. Als Eriksen weggaat heeft Ajax een groot probleem.
Een nieuwe Eriksen kunnen wij niet kopen en Maher heeft nog een jaar of 4 te gaan voor hij in de buurt van dat niveau komtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is een aardige speler, maar geen Ajax niveau. Die gaat je niet aan een titel helpen itt. Eriksen.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maher laat nu ook vooral zien nog veel en veel te kort te komen. Ook hij was dus niet de oplossing mocht Eriksen vertrekken. De enige die dat rechtstreeks qua klasse zou kunnen is Tadic in de Eredivisie.
Sigthorsson staat dan ook weer in de basis. Het ligt niet alleen aan hem hoor, maar hij is wel de mede oorzaak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen, ze hebben dit seizoen als geheel nog sowieso te weinig laten zien
Bij vlagen ja. Daar staat tegenover dat hij het merendeel van de minuten er voor Jan lul bijstaat. Mooie zin om het falen van hem een andere wending te geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is een aardige speler, maar geen Ajax niveau. Die gaat je niet aan een titel helpen itt. Eriksen.
[..]
Speelt bij ons in een dienende rol, verder van de goal af. Je ziet bij vlagen zijn klasse, komt wel goed.
Kom op zeg, bij vlagen druipt de klasse van Maher af. Dat het nu wat minder loopt verandert daar weinig aan, het is nog altijd een toptalent. Die jongen is 19, daar horen dit soort dingen bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een nieuwe Eriksen kunnen wij niet kopen en Maher heeft nog een jaar of 4 te gaan voor hij in de buurt van dat niveau komt
Ik denk toch dat het ontbreken van een buitenspeler met diepgang een grotere oorzaak is + dat van De Jong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sigthorsson staat dan ook weer in de basis. Het ligt niet alleen aan hem hoor, maar hij is wel de mede oorzaak.
Vraag in dit topic maar eens aan wat mensen over mijn mening van Maherquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom op zeg, bij vlagen druipt de klasse van Maher af. Dat het nu wat minder loopt verandert daar weinig aan, het is nog altijd een toptalent. Die jongen is 19, daar horen dit soort dingen bij.
Een talent ja, die nog niets heeft bewezen en tot nu toe juist bewijst nog niet goed genoeg voor de top van Nederland te zijn. Natuurlijk kan het goed komen maar je hebt geen enkele garantie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom op zeg, bij vlagen druipt de klasse van Maher af. Dat het nu wat minder loopt verandert daar weinig aan, het is nog altijd een toptalent. Die jongen is 19, daar horen dit soort dingen bij.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij mij tot nu toe wat tegenvalt bij PSVquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Garanties heb je nooit. Enfin, niet het juiste topic om het over de huidige prestaties van Maher te hebben, lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een talent ja, die nog niets heeft bewezen en tot nu toe juist bewijst nog niet goed genoeg voor de top van Nederland te zijn. Natuurlijk kan het goed komen maar je hebt geen enkele garantie.
Dat hadden we in de wedstrijden dat Sig geblesseerd was ook niet (buitenspeler met diepgang) en toen liep het wel gewoon goed. Sig is alleen bruikbaar als je backs of vleugelspelers hebt die alleen maar vanaf de zijkanten voor de aanvoer zorgen en waarbij Sig geen bal hoeft aan te nemen, want dan gaat het fout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het ontbreken van een buitenspeler met diepgang een grotere oorzaak is + dat van De Jong.
Boerrigter erbij was toch al geen overbodige luxe geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Sigthorsson wil laten renderen, had je Boerrigter moeten houden.
Dan moet je er zelf niet over beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Garanties heb je nooit. Enfin, niet het juiste topic om het over de huidige prestaties van Maher te hebben, lijkt me.
Of Ligeon voorzetten laten geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Sigthorsson wil laten renderen, had je Boerrigter moeten houden.
Jawel, want hij kan er niet zo veel van. Van de middelmaat moeten we juist af.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter erbij was toch al geen overbodige luxe geweest
Ik begon over Maher als vervanger van Eriksen, dat is een ander verhaal dan een discussie over zijn huidige prestaties.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet je er zelf niet over beginnen.
Of een Bojan die wat meer op de flank blijft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of Ligeon voorzetten laten geven.
Ht is toch logisch dat dan nu zijn prestaties worden besproken als je hem aanhaalt. Je hebt toch wel enig denkvermogen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik begon over Maher als vervanger van Eriksen, dat is een ander verhaal dan een discussie over zijn huidige prestaties.
Dan houden we amper spelers overquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, want hij kan er niet zo veel van. Van de middelmaat moeten we juist af.
Boerrigter steekt er met kop en schouders bovenuit qua middelmaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan houden we amper spelers over
Eens. Maar laat dat maar een geleidelijk proces zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan houden we amper spelers over
Dus dan begin je inderdaad bij de positie die het matigst is ingevuldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Maar laat dat maar een geleidelijk proces zijn.
Nee, met de speler die het groepsproces het meeste kan verstoren. En dat is nu ook prima gebeurd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus dan begin je inderdaad bij de positie die het matigst is ingevuld!
Lets agree to disagreequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, met de speler die het groepsproces het meeste kan verstoren. En dat is nu ook prima gebeurd.
Boerrigter?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat hadden we in de wedstrijden dat Sig geblesseerd was ook niet (buitenspeler met diepgang) en toen liep het wel gewoon goed. Sig is alleen bruikbaar als je backs of vleugelspelers hebt die alleen maar vanaf de zijkanten voor de aanvoer zorgen en waarbij Sig geen bal hoeft aan te nemen, want dan gaat het fout.
Ik zie Duarte graag komen. Poor man Edgar Davids maar wel iemand die kwaliteiten heeft die Ajax mist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met Duarte erbij ga je er in ieder geval op vooruit nu nog een leuke winger en je wordt kampioen
Goede techniek, aardige dribbel, snelheid is ook niets mis mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie Duarte graag komen. Poor man Edgar Davids maar wel iemand die kwaliteiten heeft die Ajax mist.
En Nederlandsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede techniek, aardige dribbel, snelheid is ook niets mis mee.
En felheid. Wat ik dus zeg, een mindere versie van Edgar Davids.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede techniek, aardige dribbel, snelheid is ook niets mis mee.
Ik ken hem eigenlijk nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef Heeinz het volgende:
Hee er zijn toch nog meer mensen positief over Duarte
Goed nieuws voor jongens als Hoesen en Andersenquote:Basisspelers Ajax, PSV, Twente maandag inzetbaar in JL
De Jupiler League-wedstrijd op maandag geldt volgens de KNVB als een nieuwe speelronde, waardoor beloftenteams (Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente) elke speler kunnen opstellen.
Als een speler in het weekend is uitgekomen voor het eerste elftal van de betreffende club kan hij op maandag meedoen, omdat dit geldt als een nieuwe speelronde. Het weekend daarop mag hij wederom uitkomen voor het eerste team. In theorie zouden de jeugdteams van Ajax, PSV en FC Twente de elf bassispelers van het eerste op maandag zonder problemen gebruiken.
Wel geldt een maximaal aantal duels voor spelers. Na vijftien wedstrijden voor het eerste team mag een speler niet meer uitkomen voor de beloftenploeg. Andersom is dat niet het geval; een speler mag zo vaak uitkomen als hij wil voor het beloftenteam, als de grens van vijftien duels voor de hoofdmacht maar niet wordt overschreden.
De maandag wordt dus gezien als losse ronde. Tegen de winterstop zal de activiteit van spelers die zowel in het eerste als in het beloftenteam spelen minder worden, omdat dan de grens van vijftien duels in zicht komt.
De KNVB laat tevens weten dat de clubs in de algemene vergadering democratisch voor deze methode hebben gekozen. Een beloftenteam kan dus een speler selecteren die enkele dagen daarvoor nog in de hoofdmacht speelde, al is dit in de praktijk onwaarschijnlijk vanwege risico's op overbelasting.
Uitstekend nieuws zelfs!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jongens als Hoesen en Andersen
en betere versie van sereroquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En felheid. Wat ik dus zeg, een mindere versie van Edgar Davids.
Wou je De Sa voorzetten laten geven op Bojan dan..? Als Bojan in de spits staat komt daar iig wel ruimte, omdat hij overal en nergens loopt. Misschien werkt het wel als De Jong weer terug is, dan kan hij die ruimte benutten. Maar ik denk dat De Boer Sigi gewoon laat staan, en anders Hoesen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:35 schreef Sjappie_ het volgende:
Ze kunnen ook Bojan in de spits zetten ??
Of is dat een mislukking op die plek.
Vervolgens een echte buitenspeler a la De Sa op de flank
Nou ja, daar is hij sinds februari al mee bezig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:48 schreef Sjappie_ het volgende:
Ja denk ook dat hij Sig nog wel laat staan. Moet ook nog zijn draai vinden maybe? Of is die periode al voorbij
Sig verliest bijna al zijn duels. Hij ziet er sterk uit maar weet totaal niet zijn lichaam goed te gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:50 schreef Sjappie_ het volgende:
Ben sowieso wel een fan van een grote sterke spits, niet dat Sig nu een beer is, maar toch wat meer body. Anderzijds.. wanneer je zo speelt als ajax, dan kun je net zo goed een echte voetballer in de spits zetten, die uitzakt, en dan Siem erin laten duiken ja.
Die gaat gewoon weer in de basis staan hoor. Daar kan je op rekenen. Zal me niet verbazen als de basiself hetzelfde blijft tegen Groningen, behalve dat Blind er wel weer in zal staan. Is dit trouwens niet hét moment om Blind op CVM te proberen?quote:
Welke kwaliteiten heeft Blind waardoor hij goed op CVM kan spelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer in de basis staan hoor. Daar kan je op rekenen. Zal me niet verbazen als de basiself hetzelfde blijft tegen Groningen, behalve dat Blind er wel weer in zal staan. Is dit trouwens niet hét moment om Blind op CVM te proberen?
Hij is verdedigend aardig, begrijpt het Ajax spel, goede positionering, slimme speler.. Hij is eigenlijk ook middenvelder en ik geloof dat hij in de jeugd ook CVM heeft gespeeld, maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten heeft Blind waardoor hij goed op CVM kan spelen?
Positionering en verdedigen vind ik juist zijn zwakke punten op linksbackquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij is verdedigend aardig, begrijpt het Ajax spel, goede positionering, slimme speler.. Hij is eigenlijk ook middenvelder en ik geloof dat hij in de jeugd ook CVM heeft gespeeld, maar daar kan ik me in vergissen.
Hij was cv in de jeugd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij is verdedigend aardig, begrijpt het Ajax spel, goede positionering, slimme speler.. Hij is eigenlijk ook middenvelder en ik geloof dat hij in de jeugd ook CVM heeft gespeeld, maar daar kan ik me in vergissen.
Vooruit verdedigen vind ik hem niet slecht in, man tegen man is hij minderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Positionering en verdedigen vind ik juist zijn zwakke punten op linksback
We kunnen niet stellen dat hij vorig seizoen constant voorbij gelopen werd. Goed, door snelle spelers misschien wel, maar als zijn positionering én verdedigen slecht is, zou hij toch in principe geen vleugelspeler uit de wedstrijd kunnen houden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoewel die verdedigend ook niet geweldig was tegen Heerenveenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Tja, Blind is een aardige speler, maar geen geweldenaar. We waren vorig seizoen vooral blij dat hij leuk meedeed, maar als je Boilesen ziet spelen tegen Heerenveen dan zie je meteen wie er eigenlijk in de basis hoort te staan.
Vond je? Die werd een paar keer echt met een E-tjes niveau schijnbeweging uitgekapt. Ik vond hem echt niet zoveel beter dan Blind.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Tja, Blind is een aardige speler, maar geen geweldenaar. We waren vorig seizoen vooral blij dat hij leuk meedeed, maar als je Boilesen ziet spelen tegen Heerenveen dan zie je meteen wie er eigenlijk in de basis hoort te staan.
Maar voor de positie op het middenveld heb je juist andere positionering nodig. Ik sluit niet uit dat Blind daar tot zijn recht gaat komen. Twijfel alleen aan zijn wendbaarheid daar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is er wel heel lang uit geweest met een blessure, een paar wedstrijden met jong Ajax is leuk, maar daar wordt je niet getest zoals je bij het eerste getest wordt. Geef hem de tijd om weer op niveau te komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vond je? Die werd een paar keer echt met een E-tjes niveau schijnbeweging uitgekapt. Ik vond hem echt niet zoveel beter dan Blind.
Poulsen is ook niet bepaald wendbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar voor de positie op het middenveld heb je juist andere positionering nodig. Ik sluit niet uit dat Blind daar tot zijn recht gaat komen. Twijfel alleen aan zijn wendbaarheid daar.
Poulsen zou ik in een ideaal Ajax ook niet opstellen. Begrijp me niet verkeerd, Poulsen doet het niet onaardig hoor maar echt veel toevoegen vind ik hem ook niet. Beetje vlees noch vis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poulsen is ook niet bepaald wendbaar
Ik vind hem wel veel toevoegen want de wedstrijden dat hij erin stond werd er gewoon beter gespeeld. Ben benieuwd wie daar volgend seizoen gaat spelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Poulsen zou ik in een ideaal Ajax ook niet opstellen. Begrijp me niet verkeerd, Poulsen doet het niet onaardig hoor maar echt veel toevoegen vind ik hem ook niet. Beetje vlees noch vis.
Op dit moment hebben we met Poulsen wel een beetje kopkracht, wat zeker nodig is nu De Jong geblesseerd is. Ook hij had gewoon een slechte wedstrijd in Heerenveen, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Poulsen zou ik in een ideaal Ajax ook niet opstellen. Begrijp me niet verkeerd, Poulsen doet het niet onaardig hoor maar echt veel toevoegen vind ik hem ook niet. Beetje vlees noch vis.
En zo gaat hij ten onder in Londen. Waar hij bij ons had kunnen spelen, ai ai aiquote:Van Ginkel blijft wellicht niet bij Chelsea: ‘Je weet het nooit’
De transfermarkt is nog maar enkele dagen open en wie nu nog zou zeggen dat Marco van Ginkel vertrekt bij Chelsea, zou voor gek worden verklaard. Deze zomer stapte de middenvelder immers over van Vitesse naar Stamford Bridge. Er werden afspraken gemaakt over speeltijd voor de Oranje-international, maar zaakwaarnemer Rob Jansen geeft nu al toe dat hij niet weet of Chelsea zich er écht aan gaat houden.
Van Ginkel belde met José Mourinho, voordat hij zijn definitieve ‘ja’ gaf aan the Blues. Mourinho beloofde dat Van Ginkel speeltijd zou krijgen in Engeland, wanneer hij in zou gaan op de aanbieding van Chelsea. De club heeft inmiddels wedstrijden achter de rug tegen Hull City, Aston Villa en Manchester United. Van Ginkel kreeg in de eerste duels zes en zeven minuten, maar nul tegen United.
Het scenario lijkt zich nu al af te tekenen dat Van Ginkel het de komende tijd met invalbeurten van een handvol minuten moet doen. De vraag is of hij daar beter van wordt. Zaakwaarnemer Jansen zegt tegen NUsport dat hij erop rekent dat zijn cliënt niet nog verhuurd wordt in de laatste momenten van de zomerse transferperiode. “We hopen het niet, want dat zou tegen alle afspraken in zijn. Maar je weet het nooit bij die topclubs”, aldus Jansen.
Volgens hem heeft Chelsea benadrukt dat Van Ginkel echt aan spelen toe zal komen tijdens zijn debuutseizoen in Londen. “Hij was daarvoor gehaald. We zullen zien of ze woord houden. Er kan zelfs op de laatste dag nog wat veranderen”, zegt Jansen. Van Ginkel wilde eigenlijk naar Ajax vertrekken, maar Vitesse wilde dat niet. De Amsterdammers boden een bedrag dat niet eens zo ver af zat van wat Chelsea bood, zei Jansen onlangs.
Voor de duidelijkheid is dit wel een uitzondering voor dit weekend. Jupiler League speelt op vrijdag speelronde 5 en op maandag speelronde 6. Daarna is het gewoon weer niet mogelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jongens als Hoesen en Andersen
Diep triest, weer een veel belovend talent dat verdwijntquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En zo gaat hij ten onder in Londen. Waar hij bij ons had kunnen spelen, ai ai ai
Hij zit er net joh die kerel gaat echt wel minuten makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En zo gaat hij ten onder in Londen. Waar hij bij ons had kunnen spelen, ai ai ai
Sja, eigen schuld, moeten ze maar gewoon eens nadenken voor ze happen op het gewauwel van de zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Diep triest, weer een veel belovend talent dat verdwijnt
Uh, niet van de zaakwaarnemer. Er werd druk op hem uitgeoefend door de leiding van Vitesse en van Chelsea. Met nog wat simpele verhaaltjes van Mourinho kwam hij over de streep.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, moeten ze maar gewoon eens nadenken voor ze happen op het gewauwel van de zaakwaarnemer.
Onzin dus van het ADtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 16:08:47Alle partijen geven aan: Toby #Alderweireld geen optie voor #Arsenal. Gesprekken tussen Atletico en #Ajax nog gaande reageer retweet
'Transfertalk' van het AD.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin dus van het ADtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 16:08:47Alle partijen geven aan: Toby #Alderweireld geen optie voor #Arsenal. Gesprekken tussen Atletico en #Ajax nog gaande reageer retweet
Ja 5 minuutjes invallen als de buit al binnen is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zit er net joh die kerel gaat echt wel minuten maken
quote:Van der Sar enige Nederlandse kandidaat voor ECA-zetel
De European Club Association (ECA) krijgt op 10 september een nieuw bestuur. 204 Clubs uit 53 landen brengen dan hun stem uit. Edwin van der Sar wordt door de Nederlandse clubs als enige kandidaat naar voren geschoven.
Enkele weken voor de zomervakantie werd Van der Sar al om advies gevraagd bij een ECA-bijeenkomst over de Uefa Youth League. 'Sar' verving toen zijn landgenoot Maarten Fontein (AZ).
Vanuit zijn voetbalervaring kon Van der Sar de overige aanwezigen – louter bestuurders – adviseren over allerlei zaken die het jeugdtoernooi raakten, zoals de fysieke belasting. Zijn optreden in die werkgroep werd door aanwezigen als imponerend omschreven, weet Ajax Life.
Dat hij als boegbeeld van Ajax een prominente rol op gebied van jeugdvoetbal zou kunnen spelen, is een voor de hand liggende optie. Fontein vervulde die rol tot op heden. Omdat AZ geen kandidaten meer mag voordragen, heeft Fontein vanaf 10 september geen officiële rol meer binnen het ECA-bestuur.
Algemene gedachte: voor de continuïteit zou het goed zijn als Van der Sar zijn zetel overneemt. De steun van PSV en FC Twente is alvast binnen. Naar verluidt moet Van der Sar met vijf tot zes personen concurreren om drie beschikbare zetels.
Van Ginkel wilde zelf het liefste naar Ajax.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, moeten ze maar gewoon eens nadenken voor ze happen op het gewauwel van de zaakwaarnemer.
Hij had niet perse naar Chelsea gehoeven hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:39 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Van Ginkel wilde zelf het liefste naar Ajax.
Die krijgen het voorlopig even lastig verwacht ik. De beste spelers en de gekochte jongens doen allemaal om verschillende redenen niet mee met de B1. Zitten er ook nog 3 jongens bij die een jaar vervroegd zijn doorgeschoven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Ajax B1 weer eens met 3-0 verloren van Feyenoord B1 las ik. Daar is in ieder geval nog geen verandering in gekomen.
Zolang het de individuele ontwikkeling niet in de weg staat, lijkt het me mooi dat jeugdteams is een keer een pak slaag krijgen, of een slechte serie hebben. Zo leren ze met teleurstellingen omgaan, en werken ze wellicht harder voor een overwinning. Als alles steeds maar weer gewonnen wordt, raken ze eraan gewend zoals dat in het eerste ook gebeurt. Natuurlijk moet er ook wel gewonnen worden en moeten de jeugdteams meedoen om de titel, om alvast met de druk om te leren gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Ajax B1 weer eens met 3-0 verloren van Feyenoord B1 las ik. Daar is in ieder geval nog geen verandering in gekomen.
Jaja, dat riedeltje horen we al een tijdje. Op zich ben ik het met je eens dat het winnen geen hoofdzaak is maar als je genoeg kwaliteit hebt dan win je sowieso de meeste wedstrijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang het de individuele ontwikkeling niet in de weg staat, lijkt het me mooi dat jeugdteams is een keer een pak slaag krijgen, of een slechte serie hebben. Zo leren ze met teleurstellingen omgaan, en werken ze wellicht harder voor een overwinning. Als alles steeds maar weer gewonnen wordt, raken ze eraan gewend zoals dat in het eerste ook gebeurt. Natuurlijk moet er ook wel gewonnen worden en moeten de jeugdteams meedoen om de titel, om alvast met de druk om te leren gaan.
Logisch dat er de laatste jaar geen aanvallende speler is doorgebroken, die waren nog van de JOR generatie. Je gaat niet instant de vruchten van een nieuw beleid plukken, dat snap je hopelijk zelf ook wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jaja, dat riedeltje horen we al een tijdje. Op zich ben ik het met je eens dat het winnen geen hoofdzaak is maar als je genoeg kwaliteit hebt dan win je sowieso de meeste wedstrijden.
Het B1 van vorig jaar was de enige lichting die vrij talentvol was en werden dan ook kampioen.
Voorlopig is er nog geen enkel bewijs geleverd dat deze aanpak werkt want er is nog geen aanvallende speler doorgebroken de laatste 3 jaar.
toevallig ken ik directe familie van m.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook van het Cruijff kamp hoor, het voetbal moet voorop staan en dat staat het gelukkig weer de laatste jaren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Logisch dat er de laatste jaar geen aanvallende speler is doorgebroken, die waren nog van de JOR generatie. Je gaat niet instant de vruchten van een nieuw beleid plukken, dat snap je hopelijk zelf ook wel.
B1 de enige lichting van de jeugdopleiding die vrij talentvol was? Ben je alle ranglijsten nagegaan of hoe kom je hierop?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jaja, dat riedeltje horen we al een tijdje. Op zich ben ik het met je eens dat het winnen geen hoofdzaak is maar als je genoeg kwaliteit hebt dan win je sowieso de meeste wedstrijden.
Het B1 van vorig jaar was de enige lichting die vrij talentvol was en werden dan ook kampioen.
Voorlopig is er nog geen enkel bewijs geleverd dat deze aanpak werkt want er is nog geen aanvallende speler doorgebroken de laatste 3 jaar.
Oké, wat is je punt nou?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook van het Cruijff kamp hoor, het voetbal moet voorop staan en dat staat het gelukkig weer de laatste jaren.
Alleen moet ik het nog zien of we binnen nu en pakweg 3 jaar veel (of tenminste enkele) aanvallend ingestelde spelers in de basiself hebben rondlopen. Van een matige speler maak je geen topmateriaal dmv individuele training, het talent zal altijd de doorslag geven.
Ik geloof wel dat er enkele spelers zeker de potentie hebben om door te breken (Bazour,hopelijk Nouri, die Tsjechische jongen waarvan ik de naam even kwijt ben). Maar die zouden ook wel doorgebroken zijn met de oude methode.
Mijn punt is dat ik het nog moet zien of er de komende jaren weer eens aanvallend ingestelde spelers bij Ajax gaan doorbreken (wat al een jaar of 10 niet meer het geval is). En of dat dan wel komt door de 'individuele aanpak' of dat het gewoon grote talenten zijn (zie de 3 eerder genoemde spelers).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
B1 de enige lichting van de jeugdopleiding die vrij talentvol was? Ben je alle ranglijsten nagegaan of hoe kom je hierop?![]()
3 jaar is wat overdreven, ze kunnen eigenlijk pas sinds 1,5 jaar normaal werken.
[..]
Oké, wat is je punt nou?
Er wordt dus voortaan gescout op voetballend vermogen en niet op leeftijd en fysiek. Dan lijkt het mij logischer dat er betere voetballers door gaan komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik het nog moet zien of er de komende jaren weer eens aanvallend ingestelde spelers bij Ajax gaan doorbreken (wat al een jaar of 10 niet meer het geval is). En of dat dan wel komt door de 'individuele aanpak' of dat het gewoon grote talenten zijn (zie de 3 eerder genoemde spelers).
En ik heb idd wat minder kijk van wat er onder de B1 zit aan te komen, jij schijnbaar wel. Prima, hopelijk komen daar ook grote talenten uit voort.
Dat is sowieso een goede zaak. Wat dat betreft zeker een vooruitgang.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Er wordt dus voortaan gescout op voetballend vermogen en niet op leeftijd en fysiek. Dan lijkt het mij logischer dat er betere voetballers door gaan komen.
De individuele aanpak zal voor de laatste paar % extra zorgen, daar creëren ze het talent natuurlijk niet mee. Dat moet je eerst scouten en vooralsnog lijkt dat een stuk beter te gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik het nog moet zien of er de komende jaren weer eens aanvallend ingestelde spelers bij Ajax gaan doorbreken (wat al een jaar of 10 niet meer het geval is). En of dat dan wel komt door de 'individuele aanpak' of dat het gewoon grote talenten zijn (zie de 3 eerder genoemde spelers).
En ik heb idd wat minder kijk van wat er onder de B1 zit aan te komen, jij schijnbaar wel. Prima, hopelijk komen daar ook grote talenten uit voort.
Het is niet alleen de individuele aanpak, het is het totaal pakket.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goede zaak. Wat dat betreft zeker een vooruitgang.
Ik vraag me alleen af of die zgn. individuele aanpak nou echt het verschil gaat maken. Maar hopelijk zien we dat binnen nu en 3 jaar wel terug op het veld.
Is dat wel zo? V/d Hoorn vind ik vooral gekocht op basis van zijn lengte, niet om zijn voetballende vermogen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Er wordt dus voortaan gescout op voetballend vermogen en niet op leeftijd en fysiek. Dan lijkt het mij logischer dat er betere voetballers door gaan komen.
twitter:BoKrkic twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:11:51Dinner with teammates preparing for my birthday!!!waiting 1 hour....🎉🎉 http://t.co/zej9IARN3S reageer retweet
Ik heb het over spelers die in de jeugd instromen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat wel zo? V/d Hoorn vind ik vooral gekocht op basis van zijn lengte, niet om zijn voetballende vermogen.
Persoonlijkheid speelt ook een grote rol bij aankopen/doorstromingen. Vind Frank erg belangrijk.
fischer baasquote:
Als er maar eerst een dopingtest komt voor die kale Roemeen op links. Wat een gek was dat zeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Steaua boekarest naar de groepsfase. Als we die loten mooie kans op sportieve revanche
grommen en wijzenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Goed voor de sfeer maar hoe zal zo'n jongen communiceren of kan die wel Engels?
volgens mij op links, maar inderdaad, die vent bleef gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er maar eerst een dopingtest komt voor die kale Roemeen op links. Wat een gek was dat zeg.
Niet ver genoeg terug gelezen, sorry!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb het over spelers die in de jeugd instromen.
Mooie wedstrijd, en Ajax hoeft zich geen zorgen meer te maken dat Vertonghen bukt bij voorzetten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een beetje pech loot je nog Juventus.
Vast wel een beetje en de teammanager zit achter Fischer, die spreekt vloeiend Spaans.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Goed voor de sfeer maar hoe zal zo'n jongen communiceren of kan die wel Engels?
Amauri is wel vervangen door beest Llorente.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd, en Ajax hoeft zich geen zorgen meer te maken dat Vertonghen bukt bij voorzetten.
Dit klopt inderdaad. En ze komen er zeer waarschijnlijk wel uit. Reken dus maar niet meer op Eriksen dit seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:14 schreef BobW het volgende:
Volgens de Telegraaf zijn de onderhandelingen met Spurs over Eriksen begonnen.
Ben benieuwd of de Spurs die 15 miljoen euro gaan betalen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad. En ze komen er zeer waarschijnlijk wel uit. Reken dus maar niet meer op Eriksen dit seizoen.
Waarschijnlijk gaat Ajax toch de prijs een stuk laten zakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Spurs die 15 miljoen euro gaan betalen.
Die zullen er wel uit komen, jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Ajax toch de prijs een stuk laten zakken.
Omdat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Ajax toch de prijs een stuk laten zakken.
Lijkt me ook. Als Tottenham serieus interesse heeft dan is ie weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat normaal is in onderhandelingen, 12 is denk ik wel het maximale
Daarom en het kapitaal moet op het veld staan, wordt het toch nog een spannend seizoenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Als Tottenham serieus interesse heeft dan is ie weg.
Jammer dat het maar een éénjarig contract is anders vang je er het dubbele voor. Toby ook al een éénjarig contract en volgend seizoen Siem ook. Jammer dat je er dan wel een stuk minder voor krijgt,
Anderszijds zijn ze natuurlijk wel van grote waarde geweest bij de laatste kampioenschappen.
Die is gewoon weg hoor, 1 jarig contract. Denk max 12 miljoen. Duarte komt ook niet, 2,5M lijkt me meer dan zat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:20 schreef J2T het volgende:
Teringgg. Eriksen MOET blijven.
Lol @ Levy, Bale voor 100 willen verkopen en Eriksen voor 8 willen binnenhalen. Zo werkt het niet.
Dit wist je toch eigenlijk van te voren? Het is zo jammer dat Ajax tegen Heerenveen gelijk speelde, zo onnodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:27 schreef J2T het volgende:
Ja toch. Heel keurig. Siem in de lappenmand voor de komende 6 weken en Eriksen die pleite gaat. Top dit.
Dan maar eigen jeugd erin.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:27 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die is gewoon weg hoor, 1 jarig contract. Denk max 12 miljoen. Duarte komt ook niet, 2,5M lijkt me meer dan zat.
Ja dit was natuurlijk te voorspellen. Helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit wist je toch eigenlijk van te voren? Het is zo jammer dat Ajax tegen Heerenveen gelijk speelde, zo onnodig.
Je denkt toch niet dat kampioen worden zonder Eriksen en de Jong is nog een tijdje weg. Lang leven Schone / Poulsen / Serero.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en het kapitaal moet op het veld staan, wordt het toch nog een spannend seizoen
Mooi CL spelen? Op de PS3 zeker? Spurs gaat de EL in.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
Dat is fijn wakker worden zeg![]()
Spurs en Ajax zullen er wel uit komen. Prijs indd rond een miljoentje of 12 en dan kan Eriksen mooi CL spelen. Enige probleem dan is dat Ajax weer eens geen fatsoenlijke vervanger kan halen.
Da's nog pending.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:39 schreef Tarado het volgende:
Heeft Spurs Lamela nu al of is dat ook nog pending?
Het mag volgens mij zelfs nog tot maandag 23.45.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Altijd hetzelfde liedje, nu onderhandelen, zondag om 23:45 rondmaken.
Succes Amsterdamse sukkels, so long and thanks for all the fish!.
je bent altijd zo de lul op die kut transfermarkt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:14 schreef BobW het volgende:
Volgens de Telegraaf zijn de onderhandelingen met Spurs over Eriksen begonnen.
Omdat die William naar Chrlsea gaat. Wederom 2e keus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof de Spurs zich niet zou meldenDit zie je toch van 100 meter afstand aankomen.
En Tim, de Spurs spelen geen CL. Wel op de weg blijven.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:57 schreef Nashje het volgende:
Overwintering in CL kunnen we zo wel weer uit ons hoofdje zetten. Laat staan die 4e titel op rij... Zo zonde, want je had de concurrentie ver weg kunnen zetten imo.
Sorry het was nog vroeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof de Spurs zich niet zou meldenDit zie je toch van 100 meter afstand aankomen.
En Tim, de Spurs spelen geen CL. Wel op de weg blijven.
Als je Serero opstelt is er niks aan het handje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:27 schreef J2T het volgende:
Ja toch. Heel keurig. Siem in de lappenmand voor de komende 6 weken en Eriksen die pleite gaat. Top dit.
Sereroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je Serero opstelt is er niks aan het handje.
Of Duarte. Die wordt namelijk onderschat door velen hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je Serero opstelt is er niks aan het handje.
Niet zo jaloers doen. PSV heeft zelfs te weinig gekregen voor Strootgod.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En PSV ontvangt de meest debiele bedragen voor hun kutspelers.
Zou ook 25M vragen ja. Zeker omdat Eriksen anders toch bijtekent. Maar dat gaat Tottenham nooit betalen en we moeten wel een beetje loyaal aan Eriksen zijn imo. Dus begrijp het wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom vragen we niet gewoon 25 miljoen zoals die Portugezen doen met die Brazilianen of de Engelse clubs doen met hun eigen Engelse spelers? Je weet als Ajax zijnde dat er 100 miljoen ligt bij Tottenham dus je kan wel wat vragen.
Neuh Duarte is een leuke speler voor Heracles.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Duarte. Die wordt namelijk onderschat door velen hier.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2dFUesenjquote:Ajax heeft opnieuw naast Lerin Duarte gevist. De regerend landskampioen deed volgens De Telegraaf een bod van 2,5 miljoen euro op de middenvelder van Heracles Almelo. Voorzitter Jan Smit veegde dit bod van tafel. Eerder deed de preses dit al in mei bij een bod van één miljoen.
Het geboden bedrag zou door bonussen nog op kunnen lopen tot 3,5 miljoen euro. Ajax ziet in Duarte een belangrijke gegadigde mocht Christian Eriksen worden verkocht. De Nederlands jeugdinternational heeft bij Heracles nog een contract tot medio 2014, met een optie voor nog een seizoen.
Eriksen heeft in Amsterdam nog een éénjarige verbintenis, waardoor een vertrek voor het sluiten van de transfermarkt niet te voorkomen lijkt. Inmiddels heeft Tottenham Hotspur de beste papieren om de Deense middenvelder over te nemen. Door de aanstaande verkoop van Gareth Bale aan Real Madrid hebben The Spurs miljoenen te besteden.
Jan Smit is een debiel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:03 schreef handboek het volgende:
[..]
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2dFUesenj
Wat is deze....
Je moet uiteraard ook niet moeilijk doen, want Eriksen heeft veel voor je betekend en dat kan je hem niet aan doen. Maar op die manier kun je wel uitkomen op 15-20 miljoen ipv 12 of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou ook 25M vragen ja. Zeker omdat Eriksen anders toch bijtekent. Maar dat gaat Tottenham nooit betalen en we moeten wel een beetje loyaal aan Eriksen zijn imo. Dus begrijp het wel.
Jan Smit weet dat als Eriksen weg is, Ajax nog wanhopiger Duarte wil hebben en kan dan op 4/5 miljoen uitkomen.quote:
Wanhopig? Nee joh. Ajax kan het heus nog intern oplossen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jan Smit weet dat als Eriksen weg is, Ajax nog wanhopiger Duarte wil hebben en kan dan op 4/5 miljoen uitkomen.
Dat zou je denken inderdaad, maar het blijft de voetballerij...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanhopig? Nee joh. Ajax kan het heus nog intern oplossen.
Groot verschil is dat die clubs het vaak wel lukt om langdurige contractverlengingen af te sluiten, en ajax vrijwel nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom vragen we niet gewoon 25 miljoen zoals die Portugezen doen met die Brazilianen of de Engelse clubs doen met hun eigen Engelse spelers? Je weet als Ajax zijnde dat er 100 miljoen ligt bij Tottenham dus je kan wel wat vragen.
Iets wat we toch eens moeten gaan proberen. Je weet nu al hoe het met Fischer zal gaan. Die jongen debuteerde op zijn 18e en is dus gewoon op zijn 21e weg wss. Zulke jongens moeten we gewoon tot 23/24 houden met een langlopend contract.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Groot verschil is dat die clubs het vaak wel lukt om langdurige contractverlengingen af te sluiten, en ajax vrijwel nooit.
Net zo als de afgelopen 3 jaar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:26 schreef 16meter het volgende:
niet doen die duarte voor meer dan 2,5 miljoen
dan maar een tussenjaartje
Precies... alleen hoor je in n tussenjaar normaal natuurlijk wel te overwinteren in de CLquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net zo als de afgelopen 3 jaar?
Ja laten we 2 van onze grootste talenten verhuren voor Duarte.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:26 schreef Catch22- het volgende:
Misschien Andersen of Meleg in ruil er bij verhuren...
beter bij heracles een jaar dan jupiler leaguequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja laten we 2 van onze grootste talenten verhuren voor Duarte.
Voorlopig staan ze nog heel ver achter op Ajax qua transferopbrengstenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En PSV ontvangt de meest debiele bedragen voor hun kutspelers.
Al is het natuurlijk wel zo dat Ajax niet veel hoeft te verkopen. PSV kan er nog veel meer bij krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze nog heel ver achter op Ajax qua transferopbrengsten
Gewoon weer Realquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een beetje pech loot je nog Juventus.
Heb je natuurlijk 2 partijen voor nodig, voor die jongens is Ajax gewoon een stap in hun carrièreplanning, dus die gaan er vanuit dat ze met 21-22 weg zijn en zullen geen langdurige contracten tekenen als ze tegen die leeftijd aanlopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Iets wat we toch eens moeten gaan proberen. Je weet nu al hoe het met Fischer zal gaan. Die jongen debuteerde op zijn 18e en is dus gewoon op zijn 21e weg wss. Zulke jongens moeten we gewoon tot 23/24 houden met een langlopend contract.
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 28-08-2013 om 10:32:06Hoor net vanuit Engeland dat Spurs vandaag nog met verhoogd bod op #Eriksen wil komen in poging gat vraag/aanbod te dichten #Ajax reageer retweet
ja of na zondag, dan kan hij nog een wedstrijd mee spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Als het moet, doe het vandaag, dan heb je iig nog wat tijd voor een aankoop.
We. Are. Fucked.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 28-08-2013 om 10:32:06Hoor net vanuit Engeland dat Spurs vandaag nog met verhoogd bod op #Eriksen wil komen in poging gat vraag/aanbod te dichten #Ajax reageer retweet
Voor Duarte hoef je je niet te haasten, werd gisteren al gemeld maar de enige interessante is Tadic, wie weet kan Van Ginkel voor een jaar komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Als het moet, doe het vandaag, dan heb je iig nog wat tijd voor een aankoop.
Van Ginkel zie ik nou niet als de tijdelijke vervanger van Eriksen, meer voor die van Siem.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor Duarte hoef je je niet te haasten, werd gisteren al gemeld maar de enige interessante is Tadic, wie weet kan Van Ginkel voor een jaar komen.
Ik hoop toch echt dat hij blijft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Probleem is natuurlijk dat Eriksen nog maar een contract heeft voor dit seizoen, dat scheelt in de prijs.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Tadic zou je 10/12 miljoen neer moeten leggen.
Kun je beter met Jan Smit moeten onderhandelen dan met Joop...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ben ik wel met je eens maar lijkt me beter dan wat er in de huidige selectie zitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Ginkel zie ik nou niet als de tijdelijke vervanger van Eriksen, meer voor die van Siem.
nu.nlquote:terwijl de Amsterdammers ook moeten vrezen voor een vertrek van Toby Alderweireld.
Tsja, we hadden Marco al vast kunnen hebben liggen. Alleen heeft die Mourinho wat tegen ons, lijkt het. Van Ginkel moest per se naar Chelsea en als Willian niet naar Chelsea was gegaan, dan naar Tottenhamp en hadden zij Eriksen niet nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar lijkt me beter dan wat er in de huidige selectie zit
Nee, voor geen enkele speler zouden we weer 10/12 miljoen moeten neerleggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, dat zeg ik ook niet. Meer in de zin van wanneer Ajax gaat informeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, voor geen enkele speler zouden we weer 10/12 miljoen moeten neerleggen.
Gewoon een doodnormale tekst hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
nu.nl
Waarom zouden we moeten vrezen als je weet dat hij weg wil, je Van der Hoorn al hebt gehaald en het prima op te vangen is?NL media
Het is inderdaad eerder hopen op. Ik betwijfel of Alderweireld nog zou willen bijtekenen en dan kun je er nu nog een leuk bedrag voor vangen. Zeker aangezien er genoeg opties ter vervanging zijn en Alderweireld nou niet echt denderend is dit seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
nu.nl
Waarom zouden we moeten vrezen als je weet dat hij weg wil, je Van der Hoorn al hebt gehaald en het prima op te vangen is?NL media
Omdat je toch enigszins kwaliteit zal inleveren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
nu.nl
Ja, dat is inderdaad de drijfveer van Mourinho: Op alle mogelijke manieren Ajax dwarszitten...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, we hadden Marco al vast kunnen hebben liggen. Alleen heeft die Mourinho wat tegen ons, lijkt het. Van Ginkel moest per se naar Chelsea en als Willian niet naar Chelsea was gegaan, dan naar Tottenhamp en hadden zij Eriksen niet nodig.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, we hadden Marco al vast kunnen hebben liggen. Alleen heeft die Mourinho wat tegen ons, lijkt het. Van Ginkel moest per se naar Chelsea en als Willian niet naar Chelsea was gegaan, dan naar Tottenhamp en hadden zij Eriksen niet nodig.
Destijds hadden jullie toch ook interesse in Joris?...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Met Van Der Hoorn en Duarte of Eriksen en Alderwereld. Dat ljikt me aan het eind van de rit toch een verschil van 5/6/7 punten.
De concurrentie is natuurlijk ook niet moordend te noemen in de Eredivisie, zonder Eriksen en Alderweireld doen we echt gewoon mee voor het kampioenschap en nog steeds als grootste kanshebber.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat je toch enigszins kwaliteit zal inleveren.
Dat we nog steeds meedoen het kampioenschap lijkt iedereen te vergeten inderdaad. Overdreven grote paniek weer na de eerste Eredivisiemaand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
De concurrentie is natuurlijk ook niet moordend te noemen in de Eredivisie, zonder Eriksen en Alderweireld doen we echt gewoon mee voor het kampioenschap en nog steeds als grootste kanshebber.
Aardige resultaten in de CL kunnen we wel vergeten
Wat dat betreft had het toepasselijker geweest als Bojan voor Feyenoord had gekozen. Die bakt er namelijk ook niks van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Destijds hadden jullie toch ook interesse in Joris?...
Die zullen zich ook wel een ongeluk geschrokken zijntwitter:GFN_France twitterde op woensdag 28-08-2013 om 10:47:14Confirmed: PSG had scouts present to watch promising right back Ricardo van Rhijn last weekend. #PSG reageer retweet
De kans dat Bojan nog gaat presteren is aanzienlijk groter dan dat Joris dat nog gaat doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat dat betreft had het toepasselijker geweest als Bojan voor Feyenoord had gekozen. Die bakt er namelijk ook niks van.
Tuurlijk, Eriksen is zo loyaal, trouw en vol clubliefde. Die zou nooit voor 4 keer het salaris kiezenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Heeinz het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Eriksen zich eraan houdt dat hij alleen naar een club wil die CL speelt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen is zo loyaal, trouw en vol clubliefde. Die zou nooit voor 4 keer het salaris kiezen.
Leuk voor gregquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Heeinz het volgende:
Die zullen zich ook wel een ongeluk geschrokken zijntwitter:GFN_France twitterde op woensdag 28-08-2013 om 10:47:14Confirmed: PSG had scouts present to watch promising right back Ricardo van Rhijn last weekend. #PSG reageer retweet
Ik weet niet wat die Greg allemaal verkeerd doet maar dat is in potentie toch de beste rechtsback van het landquote:
Hij kan niet verdedigen. Toby kan dat nog 20x beter, kun je je voorstellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die Greg allemaal verkeerd doet maar dat is in potentie toch de beste rechtsback van het land
Mwoah, ik denk nog niet eens zo zeer dat dit te maken heeft met loyaliteit en dergelijke, maar meer met sportieve ambitie. Natuurlijk kun je tegenwoordig met gemak flink cashen in Rusland, het Midden-Oosten enzovoort, maar sportief is dat niet echt interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen is zo loyaal, trouw en vol clubliefde. Die zou nooit voor 4 keer het salaris kiezen.
Ja, raar dus dat ze dan nu voor van rhijn op de bank zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die Greg allemaal verkeerd doet maar dat is in potentie toch de beste rechtsback van het land
Ben ik niet met je eens, al is Toby verdedigend wel beterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan niet verdedigen. Toby kan dat nog 20x beter, kun je je voorstellen.
Dan moet ie gewoon blijven, CL spelen en daarna weggaan naar een club die volgend jaar CL speelt lijkt me.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk nog niet eens zo zeer dat dit te maken heeft met loyaliteit en dergelijke, maar meer met sportieve ambitie. Natuurlijk kun je tegenwoordig met gemak flink cashen in Rusland, het Midden-Oosten enzovoort, maar sportief is dat niet echt interessant.
Dat is 1 optie, met Tottenham proberen de CL te halen en je in de kijker te spelen van de clubs waar hij echt heen wil is een 2e.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon blijven, CL spelen en daarna weggaan naar een club die volgend jaar CL speelt lijkt me.
Ik snap specifiek de CL eis ook niet zo. Je kunt beter bij de Spurs spelen dan bij een Franse club die CL speelt m.i. aangezien de Premier League veel sterker is en je ook wekelijks een stuk meer in de spotlight staat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is 1 optie, met Tottenham proberen de CL te halen en je in de kijker te spelen van de clubs waar hij echt heen wil is een 2e.
Daarom kan ik zijn interesse in dit geval wel begrijpenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap specifiek de CL eis ook niet zo. Je kunt beter bij de Spurs spelen dan bij een Franse club die CL speelt m.i. aangezien de Premier League veel sterker is en je ook wekelijks een stuk meer in de spotlight staat.
omdat Ajax geen 12 miljoen meer voor een transfer gaat uitgeven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom niet gewoon wat knaken neer leggen voor Tadic want intern valt Eriksen de aankomende seizoenen toch niet op te vangen
Je ziet het niet zitten in Andersen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom niet gewoon wat knaken neer leggen voor Tadic want intern valt Eriksen de aankomende seizoenen toch niet op te vangen
Jawel maar de aankomende jaren nog nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je ziet het niet zitten in Andersen?
Als een speler 12 miljoen waard is en je kan die aankoop doen zonder financieel in de shit te raken dan kan dat toch gewoonquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
omdat Ajax geen 12 miljoen meer voor een transfer gaat uitgeven.
Ajax heeft vaak onnodige verliespartijen, waar de koppies dan zakken en ze de wind van voren krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
De concurrentie is natuurlijk ook niet moordend te noemen in de Eredivisie, zonder Eriksen en Alderweireld doen we echt gewoon mee voor het kampioenschap en nog steeds als grootste kanshebber.
Aardige resultaten in de CL kunnen we wel vergeten
Alderweireld trekt Ajax vaker naar beneden als het niet loopt dan omhoog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ajax heeft vaak onnodige verliespartijen, waar de koppies dan zakken en ze de wind van voren krijgen.
Eriksen en Alderweireld kon Ajax dan nog wel eens over een dood punt halen. Een Duarte en Van Der Hoorn hebben die kwaliteit niet.
Tadic is ronduit een van de beste spelers van de Eredivisie plus dat zo'n speler gemakkelijk voor dat bedrag ook nog wel weg kan na een aantal goede jaren bij Ajax.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
omdat Ajax geen 12 miljoen meer voor een transfer gaat uitgeven.
Dan kan dat idd, ik zie Ajax het alleen niet doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar de aankomende jaren nog niet
[..]
Als een speler 12 miljoen waard is en je kan die aankoop doen zonder financieel in de shit te raken dan kan dat toch gewoon
Wel zondequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan kan dat idd, ik zie Ajax het alleen niet doen.
Maher laat het anders ook totaal niet zien bij PSV.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef J2T het volgende:
Gelukkig hebben we Maher niet gehaald. Je zou maar een vervanger hebben voor je sleutelspeler waarvan je 100% weet dat ie deze zomer vertrekt.
Maher vervanger voor Eriksen? Hahahahahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef J2T het volgende:
Gelukkig hebben we Maher niet gehaald. Je zou maar een vervanger hebben voor je sleutelspeler waarvan je 100% weet dat ie deze zomer vertrekt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Pot 1 coef. Pot 2 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Bayern München (TH) Ger 146.922 Atlético Madrid Esp 99.605 FC Barcelona Esp 157.605 Olympique Lyon *3 Fra 95.800 Chelsea Eng 137.592 Shakhtar Donetsk Ukr 94.951 Real Madrid Esp 136.605 AC Milan *4 Ita 93.829 Manchester United Eng 130.592 Schalke 04 *4 Ger 84.922 Arsenal *4 Eng 113.592 Olympique Marseille Fra 78.800 FC Porto Por 104.833 CSKA Moscow Rus 77.766 Benfica Por 102.833 Paris Saint-Germain Fra 71.800 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Juventus Ita 70.829 Bayer Leverkusen Ger 53.922 Zenit St. Petersburg *3 Rus 70.766 FC København Den 47.140 Manchester City Eng 70.592 Napoli Ita 46.829 Ajax Ned 64.945 Anderlecht Bel 44.880 Borussia Dortmund Ger 61.922 Celtic ** Sco 37.538 FC Basel *3 Sui 59.785 Steaua Bucuresti ** Rom 35.604 Olympiakos Piraeus Gre 57.800 Viktoria Plzen ** Cze 28.745 Galatasaray Tur 54.400 Austria Wien *3 Aut 16.575 |
Benficaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
Dus wat willen we loten Ajacieden?
Benfica
OL
Ajax
Celtic
zoiets?
Noem eens een andere speler dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Eriksen is dus weg. Tottenham is echt geen club om nee tegen te zeggen. Hopelijk krijgen ze 15 mil cash en doen ze er nog wat leuks mee. Duarte halen is niet echt een optie lijkt mij, ze mogen wel wat in de buidel gaan tasten
Arsenal/Benficaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Pedroso het volgende:
Barcelona
AC Milan
Ajax
Anderlecht
Lijkt me een prima poule. Uit pot 1 komt sowieso een zware tegenstander, doe dan maar de leukste.
Tegen AC Milan kun je gewoon minimaal 3 punten pakken, zeker in de groepsfase. Moeten ze zich wel eerst plaatsen tegen PSV, moet ik ook nog zien.
Anderlecht is lekker dichtbij en haalbaar.
Zal je zien dat Derk ons in de laatste minuut bij Celtic - Ajax uit de CL schopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Doe maar Man United, Schalke en Celtic.
haha doe normaal joh.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever geen Celtic, gegarandeerd verliespartijtje in Glasgow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |