Wel vreemd dan dat ze mogelijk vertrekken, juist nu? (je eerste bron)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Ik kan nog steeds geen duidelijkheid vinden of er nu wel of geen Russische vloot ligt in Syrie. De ene bron zegt van wel en dat ze mogelijk vertrekken, de andere bron zegt dat ze al vertrokken waren sinds de interne crisis daar escaleerde.
Volgens wikipedia zijn de Russen hem niet gesmeerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Ik kan nog steeds geen duidelijkheid vinden of er nu wel of geen Russische vloot ligt in Syrie. De ene bron zegt van wel en dat ze mogelijk vertrekken, de andere bron zegt dat ze al vertrokken waren sinds de interne crisis daar escaleerde.
Ja en dan klapt de Russische regering door een gebrek aan inkomsten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef SteveBudin het volgende:
Ik zou het stiekem wel grappig vinden als de Rus de gaskraan dichtdraait, dan heeft de EU een klein probleem.
De EU kan wel heel stoer tegen de VS aanschurken maar uiteindelijk zijn we gewoon een bitch van opperbaas Putin.
Gewoon geld lenen van China, doet de VS ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Ja en dan klapt de Russische regering door een gebrek aan inkomsten.
Goed plan.
De VS is Zimbabwe 2.0quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:18 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Gewoon geld lenen van China, doet de VS ook
Dan mag iedereen tegen woekerprijzen bij ons inkopen, ik zeg doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef SteveBudin het volgende:
Ik zou het stiekem wel grappig vinden als de Rus de gaskraan dichtdraait, dan heeft de EU een klein probleem.
De EU kan wel heel stoer tegen de VS aanschurken maar uiteindelijk zijn we gewoon een bitch van opperbaas Putin.
Krijgen ze niet met hun waardeloze kredietwaardering, zwakke valuta, corruptie en andere ellende die vrij normaal is voor de Russen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:18 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Gewoon geld lenen van China, doet de VS ook
Ik snap je niet. Als Assad afgezet is, komt er een islamistische regering te zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:11 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom Assad nu een pak slaag krijgt.
Ja, want Zimbabwe heeft ook de belangrijkste munt, grootste economie en het sterkste leger ter wereld.quote:
Helaas, het nederlandse gas wordt al verkocht tegen bodemprijzen (contractuele afsprakenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan mag iedereen tegen woekerprijzen bij ons inkopen, ik zeg doen
Die honger zal nooit weggaan met het huidige systeem. Ookal blijven er 2 mensen over, dan nog zal er 1 honger lijden. Zo zit het systeem in elkaar. Qua eten is er genoeg voor meer mensen zelfs op dit moment alleen is het niet overal gelijk verdeeld. Als er een miljard mensen minder zijn komen er ergens anders weer mensen bij die honger lijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Als Assad afgezet is, komt er een islamistische regering te zitten.
Denk je nou echt dat Israel daar op zit te wachten? Voor Israel is dat het worst-case scenario.
Als de VS dan toch Syrie kapot maakt en het toelaat dat er een islamistische regering komt, dan moet Israel zo veel mogelijk tijd zien te rekken. Het hele leger van Syrie moet dus kapot, want dat mag simpelweg NIET in handen van die Islamisten vallen.
Dus Israel zal alle smerige dingen proberen die ze kunnen bedenken. Stel je voor dat ze denken: "Als de VS de rebellen het volk kan laten vergiftigen en de schuld op Assad kan leggen, dan kunnen wij misschien ook wel een atoombommetje gooien en de schuld op Iran leggen."
De mensen die dit allemaal aan het orkestreren zijn denken niet zoals jij en ik. Voor hen is maar 1 leven echt belangrijk, namelijk het hunne. De overige 6 miljard levens zijn niet zo erg nodig. En gezien de honger in de wereld zou het zelfs beter zijn als er een miljard of wat minder mensen op aarde zouden leven.
Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk was dat ik er 'May you go with God' achteraan bedoelde.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef SteveBudin het volgende:
Was maar 'n grapjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef RetepV het volgende:
Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk was dat ik er 'May you go with God' achteraan bedoelde.
De enige Moslimstaat met een kernbom is Pakistan. De rest zijn Christenen, Hindoes en Shintoisten. Voornamelijk Christenen.
Check dit ook eens:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad, het is ook maar een klein aspectje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die honger zal nooit weggaan met het huidige systeem. Ookal blijven er 2 mensen over, dan nog zal er 1 honger lijden. Zo zit het systeem in elkaar. Qua eten is er genoeg voor meer mensen zelfs op dit moment alleen is het niet overal gelijk verdeeld. Als er een miljard mensen minder zijn komen er ergens anders weer mensen bij die honger lijden.
En nog een bewijs dat deze oorlog vooral om olie en pijpleidingen gaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Check dit ook eens:
http://www.telegraph.co.u(...)-it-drops-Syria.html
Saudis offer Russia secret oil deal if it drops Syria
Saudi Arabia has secretly offered Russia a sweeping deal to control the global oil market and safeguard Russias gas contracts, if the Kremlin backs away from the Assad regime in Syria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |