De PO is ook wel altijd van het leedvermaak geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een typisch SBS programma.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Theorie en praktijk in 1x gehaald. Daarna voor bijbaantje in veel verschillende auto's gereden op veel drukke punten. Kan daardoor nu wel redelijk goed rijden.
Ja nu kunnen we eindelijk serieus over de uitzending praten, wat een verademing.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Nu we een aantal vaste waarden in dit topic missen, is er ook een stuk minder bagger moet ik zeggen.
Praktijk is pure loterij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Theorie en praktijk in 1x gehaald. Daarna voor bijbaantje in veel verschillende auto's gereden op veel drukke punten. Kan daardoor nu wel redelijk goed rijden.
Ja best wel jammerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Nu we een aantal vaste waarden in dit topic missen, is er ook een stuk minder bagger moet ik zeggen.
Altijd gevaarlijk...mensen die dat van zichzelf zeggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heb een keer auto gehuurd in Argentinie. 6 baans, of 8 als dat pastte.quote:
Redelijk goed he, goed goed durf ik het niet te noemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk...mensen die dat van zichzelf zeggen
Ik hoop het niet, lekker rellen de komende week.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:45 schreef Uccie het volgende:
Mag dat, die twitters van een 17-jarige zonder toestemming van de ouders publiceren?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Als hier die miljoenen kunstsubsidie heen gaan, dan ben ik het er mee eens dat die subsidiekraan wordt dichtgedraaid.
Die was heel zenuwachtig en heeft een hoop kalmeringstabletten genomenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
Pffff het lijkt wel een plaat die te langzaam wordt afgespeeld.
Nee, vind het ook best hoogquote:
Ja, lekker twitter plagiëren om je boek vol mee te krijgen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Ze heeft geen fantasie en heeft dus maar wat tweets overgenomen.
Nou die is in elk geval wel vlot.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
We hebben een nieuwe Tinkerbell gevonden.
Dark-Tinkerbell.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
We hebben een nieuwe Tinkerbell gevonden.
Ik vind het ook wat dubieus. Maar ik neem aan dat de uitgeverij dat eerst wel heeft uitgezocht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij klopt hier juridisch geen kut van maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Joyce is het zusje van Michael van Gerwen.
Kale kop alles.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Joyce is het zusje van Michael van Gerwen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
De twitternaam van Rogier is niet rullevant.
Eens
oneens
Wat een gek mens
marcodej
Jeetje je gaat Johannes achternaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja was in een diep gesprek terecht gekomen dat vervelende echte leven soms
Ja dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden. Moet je praten en zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt maar het voelt raar om in de menselijke samenleving te komen.
Mensen aankijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden. Moet je praten en zo.
Hoe gaat dat dan.... daar buiten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt maar het voelt raar om in de menselijke samenleving te komen.
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Brrrr nog enger en soms zelfs aanraken
Ik was ook buiten vandaag en toen gingen de buren tegen me praten. Ik schrok me kapot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je gebruikt je benen en je ziet en mens die gaat je zomaar opeens groeten en zo heel raar.
Mijn buren heb ik allang neergeknald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook buiten vandaag en toen gingen de buren tegen me praten. Ik schrok me kapot.
Oe ben ik effe blij dat je mijn buurman niet bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mijn buren heb ik allang neergeknald.
Dan hadden jullie elkaar nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ben ik effe blij dat je mijn buurman niet bent.
Ik moest welquote:
Die paint je niet zelf in elkaar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest welPasfoto's laten maken en mijn paspoort aangevraagd, was al sinds februari verlopen.
Nee maar heb ik nodig als legitimatie he? Niet overal mag het met je rijbewijs. Als ik mijn WW ga aan vragen bijvoorbeeldquote:
Volgens mij volstaat een username en een UI... toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die paint je niet zelf in elkaar?
Precies. En als ze meer willen weten kijken ze maar in mijn posthistoryquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij volstaat een username en een UI... toch?
Watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Specularium het volgende:
Mijn id kaart is sinds 2010 verlopen, wat een Topshow.
Met stemmen mag ie 5 jaar verlopen zijn.
Beetje paint en een 3d printer. Maak je je eigen ID kaart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
Ja kut heb ik voor niks geld uitgegeven.
Gezelligquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
Ik ben er morgen niet. Ik ga uit eten en biertjes drinken. Dan weten jullie dat.
Ja daar moest ik ook weer met iemand praten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje paint en een 3d printer. Maak je je eigen ID kaart.
Anders moet je nog naar een loket ook.
Horen we eens hoe het in de buitenwereld isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Housop, je moet dat niet stimuleren. Een leven...
Straks verdwalen ze, en dan wordt het hier nog rustiger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Horen we eens hoe het in de buitenwereld is
Nah ze nemen hun smartphone mee en komen hier de weg vragen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Straks verdwalen ze, en dan wordt het hier nog rustiger.
En zeker nog betalen ook?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook weer met iemand praten.
Iets met Timmerfrans die de grote landen napraat... niks bijzonders dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ga voor de herhaling, begin weer gemist.
Ja en een hoop ook, afzetters.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En zeker nog betalen ook?
Omgekeerde wereld, je zou geld moeten krijgen omdat er mensen tegen je praten.
Hete herenliefde moet er ook zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ga pitten dames morgen weer een vroegere vriend opzoeken ik weet dat het als verraad voelt maarja #Yolo.
En dan straks weer verbaasd zijn als ze toch zonder de VN aanvallen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Iets met Timmerfrans die de grote landen napraat... niks bijzonders dus.
Heb je wel om hun legitimatie gevraagd?quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je wel om hun legitimatie gevraagd?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar heb ik nodig als legitimatie he? Niet overal mag het met je rijbewijs. Als ik mijn WW ga aan vragen bijvoorbeeld
Kan je geen geld krijgen bij de Foks?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou Traveltje. Beetje mededogen mag wel hoor voor een arme zielige werkloze vrouw
Ik bedoelde niet arm qua geld, maar gewoon 'arme ziel', beetje meelijden opwekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kan je geen geld krijgen bij de Foks?
't Komt wel goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet arm qua geld, maar gewoon 'arme ziel', beetje meelijden opwekken![]()
Eigenlijk is het nu nog wel lekker zo, heerlijk weertje.
Open deuren, nog meer open deuren en iemand die achter het aanrecht hoort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef tralalala het volgende:
Els Lokker
Vorig jaar werd de Haagse juwelier Ruud Stratmann in zijn winkel overvallen en doodgeschoten. Zijn vrouw Els Lokker moest verder met hun 3-jarig dochtertje. Hoe is het nu met haar?
Alexander Pechtold
De VVD en de PvdA zijn het eens over de nieuwe begroting die gepresenteerd wordt met Prinsjesdag. Heeft het kabinet de oppositie niet meer nodig?
Lilian Janse
Vlissingen heeft een unicum. Voor het eerst in 95 jaar zal een vrouw de SGP-lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen trekken.
Dat is tegelijk met de Mr. Frank Visser-show.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:05 schreef tralalala het volgende:
Kawa Rashid over Syrië/ Frits Wester over de bezuinigingen/ Frans Bauer over vive le Frans/ C. Henny 28 jarige onderwijsondernemer
Gasten in Humberto's showtje
O ja, ook maar ff een blik op werpen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is tegelijk met de Mr. Frank Visser-show.
Klopt ja, nu al een legendarische uitzending.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je nou kunt kiezen: Frans of Frank, dan kies je toch voor Frank?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat doet ieder weldenkend mens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou kunt kiezen: Frans of Frank, dan kies je toch voor Frank?
Kijken dus!quote:Arnold Karkens versus Iba Abdo
Moet het Westen ingrijpen in Syrië?
Bow chicka wow wowquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
Iba Abdo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist ik veel dat iedereen bij de rijdende rechter stagneerde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is ook geen plek voor mensen met een leven
Koekoek!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
Iba Abdo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt nu toch vakantie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nu even regeldingen en stress, daarna beetje vakantie en dan wat zoeken.
Hoe combineer je het modschap met je werk ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu had ik inderdaad mijn vakantie geplandDus ik doe net alsof.
Is dit humor?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe combineer je het modschap met je werk ?
Nou dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe combineer je het modschap met je werk ?
Hangt er vanaf wat voor werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo moeilijk hoorHuishouden en modschap is lastiger.
Is dit humor?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de deurknop, die geeft iedereen een hand.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu had ik inderdaad mijn vakantie geplandDus ik doe net alsof.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de deurknop, die geeft iedereen een hand.
Vrouwenhumor. Krijg je dit.quote:
Je hebt geen werk ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK. Al kan het tegenwoordig mobiel natuurlijk (niet dat ik een smartphone heb.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf altijd in geloven, dat weet je het
Je hebt geen hond ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige thuis, dus dat is niet zo moeilijk.
Mooi...stil...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf altijd in geloven, dat weet je het
Die kutcrisis ook gelukkig ben je fulltime mod.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben 2 weken terug ontslagen en zit nu dus thuis.
Alleen Danny loopt binnen van FOK!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die kutcrisis ook gelukkig ben je fulltime mod.
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen Danny loopt binnen van FOK!
Ik vermaak me wel hoor. Zometeen iboodhuntquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die kutcrisis ook gelukkig ben je fulltime mod.
Er zijn mensen die het Ted-verhaal gelovenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen Danny loopt binnen van FOK!
Denk jij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jaen de mods maar het gratis laten doen.
Zeeuwse schone.quote:
Het is warm zat hoor. Kan best uit.,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
Ik had mijn broek uit maar ik ga hem weer aan doen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
Lul, maar heeft soms wel een punt.quote:
om te sjorren?quote:
Ga eens weg met je slechte kritiek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Mooi meisje, maar iets minder met haar hoofd knikken de hele tijd.
Is een handige tikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
ik zou haar zeker doen :pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Ja ja..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
Iba moet niet nadenken of praten, die moet aangeduwd worden.
Tegen de brillenglazen aan schieten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
Iba moet niet nadenken of praten, die moet aangeduwd worden.
Bloedmooie vrouwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Sjezus jongens, lekker subtiel weer allemaal
Jeetje heb ik het weer gedaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga eens weg met je slechte kritiek.
Jij zou haar ook willen scharen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Corrie gaat op Karskens zijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zou haar zeker doen :p
en jij ook
Die met het gele jasje aan is wel oke. 5.7/10quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
Mannelijke subtiliteit is dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
ook niet een hiel lief klein onschuldig tongzoentje?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek. Zelfs de mooiste vrouw van de wereld hoef ik niet te scharen.
Geloel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt niet? Heel eerlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dat wijf moet stil zijn en geneukt worden niet gaan kletsen.
Nou heeeeeel klein misschien wel maar meer niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ook niet een hiel lief klein onschuldig tongzoentje?
Vrij naar Latert.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
koken kan ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
waarom negeer je mijquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik zou het downloaden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
Misschien gaat het beter met een klabanus in haar mond.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een naïeve doos. Internationale politiek is wat anders dan 100.000 doden. Er speelt veel meer, maar he, dat is niet verschillig.
meer hoef je als vrouw ook niet te doen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vrouwen die goed kunnen koken en neuken zijn de beste vrouwen ter wereld.
Mag ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
Misschien gaat het beter met een klabanus in haar mond.
Bier halen tijdens voetbalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
meer hoef je als vrouw ook niet te doen!
koken en klaarliggen is het motto
Haha daar doelde ik niet op, maar scherp.quote:
Ze mag wel aan mijn nummertje trekken ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |