Alstuquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:03 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me serieus niks walgelijkers voorstellen aan het vrouwelijk lichaam dan een paar van die vreselijk opgeblazen prammen.
Uit de privecollectie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
Ik vond toch een partij lelijke grote tetten, maar die kan ik hier niet posten natuurlijk
Uit de googlecollectie, geen privecollectie: ik val niet op vrouwen. En als ik een man was, dan was ik denk ik een 'billenman' geweest.quote:
Twee mannen die de lengte van hun penis vergelijken.quote:
Tuurlijk, en vettige vrouwen zouden zeker nooit een dun lichaam willen en zijn trots op hun eigen lichaam.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
Ook erg goed voor je rug van die dikke tetten.
Erg lelijk ook vind ik, maar ja, smaken verschillen blijkbaar. Ik zie mezelf echt niet lopen met van die enorme dingen
Ik vond toch een partij lelijke grote tetten, maar die kan ik hier niet posten natuurlijk
Ja je hebt gelijk, ik ben plat en ben heel jaloers op vrouwen met dikke memmen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef PizzaMizza het volgende:
Tuurlijk, en vettige vrouwen zouden zeker nooit een dun lichaam willen en zijn trots op hun eigen lichaam.
Iets met minderwaardigheidscomplex en napoleon-syndroom.
Weet niet waar ze die cijfers vandaan getoverd hebben maar ik heb er nogal grote vraagtekens bij.quote:
Hoe groot ze zijn maakt ze eigenlijk nog niet lelijk of mooi naar mijn mening, er hangen wat meerdere variabelen aan waaronder gewoon ook de vorm die erg belangrijk is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
Ook erg goed voor je rug van die dikke tetten.
Erg lelijk ook vind ik, maar ja, smaken verschillen blijkbaar. Ik zie mezelf echt niet lopen met van die enorme dingen
Het woord 'extreem' zegt al voldoende denk ik. dat zal dus wel groter zijn dan G.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja okey, al ga je over de G cup heen wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.
B - F = 4 cupmatenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het woord 'extreem' zegt al voldoende denk ik. dat zal dus wel groter zijn dan G.
Het artikel zal ook extreem overdreven zijn gok ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
B - F = 4 cupmaten
Naja ach, ik ben hier weer weg, heb grote twijfels bij deze cijfers en het zal mij verder een worst wezen eigenlijk. Kusjes.
Heb er 13 GB aan foto en video van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even wat galleries van haar zoeken.
Nou ja ik word van geen van die borsten vrolijk natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
Van kleine witte dingen wordt ook niemand vrolijk.
quote:
Er is een verschil tussen fetish en daadwerkelijk (en voor wat langere tijd) 2 goodyear balonnen leuk vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:29 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Heb er 13 GB aan foto en video van.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Het beste nieuws van de dag komt vandaag uit Engeland
Inderdaad, dan kun je net zo goed een plastic voetbal knuffelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 04:06 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat soort kunstmatigheid 99 van de 100 keer totaal niet mooi.
Alsof Nederlandse vrouwen zoveel beter zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Engelse vrouwen.![]()
Dat zijn sowieso doorgaans van die ordinaire dellen.
Die zijn niet zo vaak onder getattoeeerd en vol piercings nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:09 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse vrouwen zoveel beter zijn
Dit niet classy vindenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Engelse vrouwen.![]()
Dat zijn sowieso doorgaans van die ordinaire dellen.
Ik denk niet dat je dat in het rijtje fetish moet plaatsen, je kunt gewoon iets mooi vinden en dat hoeft niet direct met allerlei perverse extremiteiten vergeleken te worden. Een JJ cup is misschien wat over de top maar kan het zeker wel waarderen. De ideale cupmaat vind ik G en er bestaan maar genoeg vrouwen (in Nederland niet echt heb ik het idee, genen) die dit van nature hebben waarbij het er niet buitenproportioneel uitziet maar juist zeer aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 03:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen fetish en daadwerkelijk (en voor wat langere tijd) 2 goodyear balonnen leuk vinden.
Voluptious.com (fun)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |