Alstuquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:03 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me serieus niks walgelijkers voorstellen aan het vrouwelijk lichaam dan een paar van die vreselijk opgeblazen prammen.
Uit de privecollectie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
Ik vond toch een partij lelijke grote tetten, maar die kan ik hier niet posten natuurlijk
Uit de googlecollectie, geen privecollectie: ik val niet op vrouwen. En als ik een man was, dan was ik denk ik een 'billenman' geweest.quote:
Twee mannen die de lengte van hun penis vergelijken.quote:
Tuurlijk, en vettige vrouwen zouden zeker nooit een dun lichaam willen en zijn trots op hun eigen lichaam.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
Ook erg goed voor je rug van die dikke tetten.
Erg lelijk ook vind ik, maar ja, smaken verschillen blijkbaar. Ik zie mezelf echt niet lopen met van die enorme dingen
Ik vond toch een partij lelijke grote tetten, maar die kan ik hier niet posten natuurlijk
Ja je hebt gelijk, ik ben plat en ben heel jaloers op vrouwen met dikke memmen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef PizzaMizza het volgende:
Tuurlijk, en vettige vrouwen zouden zeker nooit een dun lichaam willen en zijn trots op hun eigen lichaam.
Iets met minderwaardigheidscomplex en napoleon-syndroom.
Weet niet waar ze die cijfers vandaan getoverd hebben maar ik heb er nogal grote vraagtekens bij.quote:
Hoe groot ze zijn maakt ze eigenlijk nog niet lelijk of mooi naar mijn mening, er hangen wat meerdere variabelen aan waaronder gewoon ook de vorm die erg belangrijk is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
Ook erg goed voor je rug van die dikke tetten.
Erg lelijk ook vind ik, maar ja, smaken verschillen blijkbaar. Ik zie mezelf echt niet lopen met van die enorme dingen
Het woord 'extreem' zegt al voldoende denk ik. dat zal dus wel groter zijn dan G.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja okey, al ga je over de G cup heen wordt het wel een ander verhaal natuurlijk.
B - F = 4 cupmatenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het woord 'extreem' zegt al voldoende denk ik. dat zal dus wel groter zijn dan G.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |