Emmer Compascuumquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:13 schreef snellejelle het volgende:
Emmer Compas, daar zou ik ook weg willen
Goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe is het met de hondencamping?
Wel als manager...hij zou dit ook wel moeten kunnen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Hij heeft ervaring in de hotelbusiness, oh nee toch niet
Als het eenmaal loopt wel misschien, maar eerst nog maar zien dat het zo ver komt. Aardig wat te doen daar als je het voorstukje zag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel als manager...hij zou dit ook wel moeten kunnen.
goed ideequote:Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef vuvuzela het volgende:
met de brommert door het krugerpark [ afbeelding ]
Ja, ik lees nog te weinig onkunde en klunzigheid van ze af.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
Ik erger me nog niet aan deze mensen. Dat is altijd een beetje tegenvallend.
Nu is er nog geen tegenslag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
Ik erger me nog niet aan deze mensen. Dat is altijd een beetje tegenvallend.
Hoop dat er nog veel komen straksquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Nu is er nog geen tegenslag.
ik dacht dat ze er al 'ns waren geweest? Toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Iets kopen van foto's en internet... het is geen usb-stick of zo.
Hij dus blijkbaar wel, zij niet. Ik dacht allebei niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht dat ze er al 'ns waren geweest? Toch?
Volgens mij is dat vrij goedkoop daar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden aardige zak met geld, anders kun je zoiets niet kopen.
bij belangrijke beslissingen is de man alleen voldoende.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij dus blijkbaar wel, zij niet. Ik dacht allebei niet.
En kan ze hem de schuld geven als het allemaal kut is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij belangrijke beslissingen is de man alleen voldoende.
Blijkbaar.
Ja dat vind ik ook altijd maar een eng idee hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
3 jaar huren maar wel investeren en opknappen, risico lijkt mij
En de hond zal wel gegrepen worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Wacht maar. Er komen nog lekkende daken en zo.
Was al eerder in een aflevering, begrijp ik ook niet. Heb je het helemaal naar je zin en dan mag je vertrekken...quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
jups, investeren in het eigendom van een anderquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je maar een beetje tussen andere blanken kan wonen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Wel echt prachtig daar hoor, zou ik denk ik wel kunnen aarden.
Racist.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je maar een beetje tussen andere blanken kan wonen.
Kan ook ouderdom/gezondheid zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik vraag me dan af waarom de oude eigenaar ermee gestopt is
Dat was een vreselijk stel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:28 schreef marcodej het volgende:
Hij doet het beter dan die vorige Zuid-Afrikaanse Ik Vertrekkers.
Ja idd en ze lachten mensen uit die achterin een pick up truck zaten. En op het eind van de aflevering moesten ze het zelf ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Hebben we niet eerder een aflevering gehad in zuid Afrika, toen hadden de eigenaren het volgens mij over zwartjes
Karinaquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
neem een blondje met tieten, dat trekt klanten
Ik zat wel te denken, moeten de kinderen niet naar school en zo ja: die school is vast ver weg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef alors het volgende:
Mooi dat die jongen het zo naar zijn zin lijkt te hebben vooralsnog, dat zie je wel eens anders.
ik zie dat je klanten moet trekken, dat moet lukken toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gehehe ik ben alleen niet zo handig in koken, serveren en zo
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zie dat je klanten moet trekken, dat moet lukken toch?
daarom moet ie ook een brommer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken, moeten de kinderen niet naar school en zo ja: die school is vast ver weg.
De taal is in elk geval makkelijker dan Frans.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken, moeten de kinderen niet naar school en zo ja: die school is vast ver weg.
Gewoon achterop bij zon tijger.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daarom moet ie ook een brommer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |