goed ideequote:Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef vuvuzela het volgende:
met de brommert door het krugerpark [ afbeelding ]
Ja, ik lees nog te weinig onkunde en klunzigheid van ze af.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
Ik erger me nog niet aan deze mensen. Dat is altijd een beetje tegenvallend.
Nu is er nog geen tegenslag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
Ik erger me nog niet aan deze mensen. Dat is altijd een beetje tegenvallend.
Hoop dat er nog veel komen straksquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Nu is er nog geen tegenslag.
ik dacht dat ze er al 'ns waren geweest? Toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Iets kopen van foto's en internet... het is geen usb-stick of zo.
Hij dus blijkbaar wel, zij niet. Ik dacht allebei niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht dat ze er al 'ns waren geweest? Toch?
Volgens mij is dat vrij goedkoop daar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden aardige zak met geld, anders kun je zoiets niet kopen.
bij belangrijke beslissingen is de man alleen voldoende.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij dus blijkbaar wel, zij niet. Ik dacht allebei niet.
En kan ze hem de schuld geven als het allemaal kut is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij belangrijke beslissingen is de man alleen voldoende.
Blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |