Of een stel dat gaat scheiden tijdens de opnamesquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef arjan1212 het volgende:
ik hoop dat ze weer eens een paar tieners die naar Kreta gaan of wat mensen die een strandtent in Japan beginnen in de uitzending hebben.
Waarom moet je het belachelijk maken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Souvernierzaakje in Tibet enzo?
paardenfokkerij op Antartica
Je hebt gelijk, dat kan Edwin Diergaarde veel beterquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom moet je het belachelijk maken?
Ik denk dat de gemiddelde geaccepteerde aanmeldingsmail er zo uitziet:quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef SunChaser het volgende:
Maar mensen worden gecast op slechte businessplannen ofzo?
quote:Beste redactie,
Via deze mail willen wij ons graag aanmelden als deelnemers aan het programma "Ik Vertrek".
Wij staan op het punt om te emigreren naar Zuid-Frankrijk, waar wij een stuk grasveld hebben gekocht met daarop een krakkemikkige schuur die op instorten staat. Deze schuur gaan wij in 3 weken verbouwen tot een villa met 15 kamers en een camping met 70 plekken, 3 zwembaden, 2 douchegebouwen, een sauna, een midgetgolfbaan en 3 bowlingbanen. Naast deze schuur staat een prefab tuinhuisje waarin wij zullen wonen tot de camping af is.
Over onze achtergrond: Wij zijn beide kantoorslaven die fulltime werken. We hebben geen enkele ervaring met verbouwen, ondernemen en het werken in de horeca. Onze belangrijkste reden om te emigreren is dat we minder willen werken en meer willen genieten. Het draaiende houden van een camping kost immers weinig tijd. Wij verwachten dat we met de overwaarde van ons huis de camping en het leven in Frankrijk kunnen bekostigen voor de periode van 3 weken, vandaar ook onze drang om alles snel af te hebben. Wij hebben het volste vertrouwen dat dit gaat lukken! Om 'break-even' te draaien in het eerste jaar hebben we een bezettingsgraad nodig van slechts 95%. Er is dus geen enkele reden voor een van ons beide om er een baan naast te nemen, aangezien wij deze bezettingsgraad makkelijk gaan halen met alle ouders, broers, zussen, opa's, oma's, kennissen en oud-collega's die ons komen helpen klussen.
Een andere reden om te emigreren is dat we het spuugzat zijn om ons aan allerlei regels te houden. Nederland kent gewoonweg teveel wetten en regelgeving! Zoals jullie weten is dit in Frankrijk absoluut niet het geval en kun je daar altijd goed afspraken maken met de locale bevolking en laten vergunningen nooit op zich wachten. Wat betreft de taal: We hebben allebei een 5,5 gehaald voor Frans op ons havo examen 20 jaar geleden, dus we verwachten in dat opzicht geen problemen. Onze kinderen, Charisma van 12 en Vlinder van 7 willen eigenlijk helemaal niet meeverhuizen, zij blijven liever in Nederland. Maar goed, wij zijn de baas in huis en het gaat natuurlijk om ons, dus hebben ze weinig te kiezen en verhuizen ze gewoon mee. Ze wennen vast snel aan de Franse kinderen waar ze mee kunnen spelen.
Het lijkt ons leuk om jullie te laten filmen hoe wij onze succesvolle onderneming in 3 weken uit de grond stampen.
Wij zijn benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Henk en Ingrid
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde geaccepteerde aanmeldingsmail er zo uitziet:
[..]
Hehe geweldig!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
![]()
je zit er volgens mij niet eens ver naast
Kun je nagaan wat ze afwijzenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
![]()
je zit er volgens mij niet eens ver naast
Weer terug naar de zaterdagavond dus? Deze aflevering klinkt veelbelovend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Er zijn weinig mensen ter wereld zo gek op dieren als Monique van der Have (49). In Nederland runt ze haar eigen hondenschool, maar haar grote droom is het beginnen van een vakantiepark voor hondenliefhebbers. Ook haar man (51) heeft ze enthousiast gemaakt voor deze plannen en dus emigreren de twee samen met hun vijf honden, zes katten en twee konijnen naar Oost-Duitsland om van een vervallen vakantiepark een hondenparadijs te maken.
Monique werkt in Nederland nog even door, terwijl Kees aan de grote klus begint. Monique is optimistisch gestemd en neemt alvast een eerste boeking aan. Helaas blijkt niet alleen de waterleiding, maar ook het gas en de elektriciteit in verouderde staat. Alles moet worden vervangen, hun spaargeld raakt op en het is nog maar de vraag of ze tenminste één van de vijftien huisjes die op het park staan op tijd afkrijgen.
Je zal ze de kost moeten geven, de hondenliefhebbers die hun honden meer als kinderen dan als dieren behandelen en vertroetelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef snellejelle het volgende:
Vakantiepark voor hondenliefhebbers, hoe verzin je het
quote:Alles moet worden vervangen, hun spaargeld raakt op en het is nog maar de vraag of ze tenminste één van de vijftien huisjes die op het park staan op tijd afkrijgen.
nou ja, laat ze dan ook maar lekker bijelkaar in duitsland zitten ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zal ze de kost moeten geven, de hondenliefhebbers die hun honden meer als kinderen dan als dieren behandelen en vertroetelen.
Jep, vanaf vanavond dus!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:28 schreef QBay het volgende:
Zijn er eindelijk weer nieuwe afleveringen? Dat vakantiepark voor hondenliefhebbers zegt mij namelijk niks.
Hier geen vrij voor nemenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet thuis vanavondMorgen even terugkijken dan maar. Ziet er wel veelbelovend uit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja stom he? Ga ik naar een stomme meet, hoe verzin je het.
Ik schaam me diep. Maar ik ga morgen wel even teruglezen wat jullie commentaar is op deze aflevering.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Menselijk contact prefereren boven de nieuwe afleveringen van ik vertrek.
Marktonderzoek op een bierviltjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Jester65 het volgende:
Wij denken dat daar een markt voor is...
Nieuw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Disana het volgende:
Zijn dit nou eigenlijk herhalingen of nieuwe uitzendingen? Ik ken deze namelijk nog niet.
Nieuwe afleveringen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Disana het volgende:
Zijn dit nou eigenlijk herhalingen of nieuwe uitzendingen? Ik ken deze namelijk nog niet.
lekker overdacht welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Jester65 het volgende:
Wij denken dat daar een markt voor is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |