Volgens de website alleen in Leiderdorpquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Waterdrinker het volgende:
Iemand een idee of bij de mac in Bodegraven, Alphen aan den Rijn (die met de drive langs de N11) of Leiderdorp (bij de A4/pannenkoekenboerderij) van die bestelzuilen staan?
Zag het ook ja, thanks anyway.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Volgens de website alleen in Leiderdorp
quote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef kawotski het volgende:
Was even een kip 9 wezen halen maar dat was blijkbaar duurder dan 2x kip 6 dus dan dat maar. Heerlijk zo'n plofkip (WakkerDier Tm). Ook maar even een flurry bounty maar dat viel zwaar tegen, kokos van de bounty is virtueel niet bestaand, afrader dus.
Ik had hoge verwachtingen van die baguettes, maar nu ik deze plaatjes zie.... die eerste heb ik in Belgie op en die was me een partij droogquote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Die bovenste is niet die morgen hier komt, de onderdste lijkt er wel op en dan nog 1 met kip.quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van die baguettes, maar nu ik deze plaatjes zie.... die eerste heb ik in Belgie op en die was me een partij droog
Smoskequote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef xminator het volgende:
Dan heb ik liever dit:
[ afbeelding ]
Niet te vreten lijkt me.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ShinobizWinter het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
McBAGUETTE HAM KAAS TOMAAT
Knapperig McBaguette brood belegd met ham, jonge kaas, tomaat, Batavia sla en een frisse sandwich saus.
McBAGUETTE CHICKEN CLUB MET BACON
Knapperig McBaguette brood belegd met kipfilet met een krokant laagje, kaas, bacon, tomaat, Batavia sla en Club Sandwich saus.
Die 2e lijkt me wel lekker, maar voor die prijs mocht er ook wel patat bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ShinobizWinter het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Knapperig McBaguette brood belegd met ham, jonge kaas, tomaat, Batavia sla en een frisse sandwich saus.
Knapperig McBaguette brood belegd met kipfilet met een krokant laagje, kaas, bacon, tomaat, Batavia sla en Club Sandwich saus.
Klinkt lekker, maar wat een achterlijke prijs..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ShinobizWinter het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |