Bedankt, dan kun je hem bestellen zonder kortingsbon via de easy order kiosk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:40 schreef portie het volgende:
[..]
310522. Weet niet wat je er mee wilt doen maar goed
Er verdwijnen er een paar telkens. Word een verassing als je voor de mac staatquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:46 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het McDonald's topic! Dit is voor bijna alles wat over McDonald's gaat.
Hou het netjes, geen gezeik. Wel zo gezellig voor iedereen!
Websites:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie
De laatste kortingsbonnen
Was van de week ook in Duitsland, burger menu gehad (2 burgers plus drinken voor 9 euro, McRibquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef MCH het volgende:
In Duitsland hebben ze nu weer de Chicken Mythic. Volgens mijn vriendin zou die heel lekker moeten zijn maar daar doen ze er blijkbaar andere saus op dus hij viel helaas tegen. Heb hem ook nog eens met bacon gehad. Ze hebben daar nu wel allemaal lekkere grote wraps (Marokkaans vegetarisch, kip/mozza/italiaans en curry chicken).
Duurder weet ik niet. Ze hebben daar sowieso betere specials en al het kleine meuk is continue scherp geprijsd. Dat wil zeggen 1/1,30 voor HB's/Cheeseburgers. Bovendien gratis saus nee mij zie je niet bij die afzetters in Nederland tenzij kortingsbon.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Was van de week ook in Duitsland, burger menu gehad (2 burgers plus drinken voor 9 euro, McRib). Viel me op dat de McDonalds daar duurder en echt heel smerig was (niet het eten maar het restaurant) Overal smerigheid en vliegjes en de bediening was echt ontzettend traag. Is het in Nederland toch zo slecht nog niet
Hier heb je ook euroknallers en saus kostte in het in filiaal waar ik was ook gewoon 50 cent. Specials zijn inderdaad uitgebreider, maar alles is daar wel 0,50 - 1 euro duurder, dus als ze in Nederland al afzetters zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Duurder weet ik niet. Ze hebben daar sowieso betere specials en al het kleine meuk is continue scherp geprijsd. Dat wil zeggen 1/1,30 voor HB's/Cheeseburgers. Bovendien gratis saus nee mij zie je niet bij die afzetters in Nederland tenzij kortingsbon.
Welke saus bedoel je? Mayo en Ketchup zijn altijd gratis. Prijs verschilt trouwens ook per filiaal, je hebt er een aantal tussen zitten die wat duurder zijn. Euroknallers in Nederland zijn overigens altijd tijdelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hier heb je ook euroknallers en saus kostte in het in filiaal waar ik was ook gewoon 50 cent. Specials zijn inderdaad uitgebreider, maar alles is daar wel 0,50 - 1 euro duurder, dus als ze in Nederland al afzetters zijn
Mayo. Misschien komt het omdat het een snelweg filiaal was...quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Welke saus bedoel je? Mayo en Ketchup zijn altijd gratis. Prijs verschilt trouwens ook per filiaal, je hebt er een aantal tussen zitten die wat duurder zijn. Euroknallers in Nederland zijn overigens altijd tijdelijk.
Je bent genaaid. Echt nog nooit gehad, ook niet bij snelwegtoko's.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mayo. Misschien komt het omdat het een snelweg filiaal was...
In Nederlandse McDonalds zijn mayo en ketchup nooit gratis helaasquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Welke saus bedoel je? Mayo en Ketchup zijn altijd gratis. Prijs verschilt trouwens ook per filiaal, je hebt er een aantal tussen zitten die wat duurder zijn. Euroknallers in Nederland zijn overigens altijd tijdelijk.
Gewoon eigen saus meenemenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:37 schreef MCH het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze voor die schamele bakjes saus in Nederland 1 euro gaan vragen. 2015 of 2016?
ohhhh de chicken mythicquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef MCH het volgende:
In Duitsland hebben ze nu weer de Chicken Mythic. Volgens mijn vriendin zou die heel lekker moeten zijn maar daar doen ze er blijkbaar andere saus op dus hij viel helaas tegen. Heb hem ook nog eens met bacon gehad. Ze hebben daar nu wel allemaal lekkere grote wraps (Marokkaans vegetarisch, kip/mozza/italiaans en curry chicken).
Nou, nee. Niks heeft eigenlijk echt gesmaakt naar wat de naam zegt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Smaakt die Beef Teriyaki echt als beef teriyaki?
Bedankt, wilde bijna die burger verkiezen boven de Beef Teriykaki AH maaltijdsalade (die echt naar teriyaki smaaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, nee. Niks heeft eigenlijk echt gesmaakt naar wat de naam zegt.
GRATISquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:53 schreef wtk_NL het volgende:
Zat er bij die hamburger geen code na activeren? Dan kan je die ook blijven gebruiken bij de easy order
Wat? :/ Dat zag ik staan bij een screenshot die iemand anders er van gemaakt had. Of kan dat niet?quote:
Code is altijd 6 cijfers... Maaarrrr, misschien bij hamburger idd GRATIS nu ik het bedenk, anders zou iedereen gratis hamburgers kunnen blijven bestellen. Excuse moi!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat? :/ Dat zag ik staan bij een screenshot die iemand anders er van gemaakt had. Of kan dat niet?
Netjes hoor, welke Mac was dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag eten gehaald voor paar collega's. Kom ik op werk terug, zijn ze een burger vergeten. Ik eerst bellen en toen terug. Kreeg ik een burger en chicken wings voor collega (omdat dat zijn bestelling was) en mijn mcchicken overnieuw omdat die koud zou worden. En 6 sundaes voor mijn collega's en mij.
Top service voor 1 burger vergeten
quote:AMSTERDAM - McDonald’s Nederland introduceert informatieve verpakkingen die voorzien zijn van QR-codes. Deze verpakkingen geven gasten nog sneller en gemakkelijker toegang tot informatie over voedingswaarden en allergenen.
Verder zijn de nieuwe verpakkingen voorzien van weetjes, zoals historische feiten over McDonald’s en haar producten. McDonald’s wil met de introductie van QR-codes op bekers en draagzakken onverminderd inzetten op transparante communicatie over producten en ingrediënten, aldus Jo Sempels, algemeen directeur McDonald’s Nederland: “Naast de placemat , de website en de McDonald’s App, is een verpakking een belangrijk middel om meer te vertellen over ons eten aan de drie miljoen gasten die we wekelijks in onze restaurants ontvangen. Met deze nieuwe Bags en Cups voorzien van QR-codes geven wij hier een eigentijdse invulling aan, door aan te sluiten op een wereldwijde roll out van nieuwe verpakkingen met toegang tot informatie over voedingswaarden”.
Verbetermogelijkheden
McDonald’s zegt verder continu op zoek te zijn naar verbetermogelijkheden. Door onder meer de verpakkingen steeds aantrekkelijker te maken wil het haar gasten attenderen op de informatie die het op de verpakkingen aanbieden. Voor de nieuwe small, medium, large en extra large Bags en de 0,25-, 0,40- en 0,50 liter Cups kiest McDonald’s daarom voor aansprekende thema’s als Family, Together, Love, Welcome en Enjoy. Om verspilling van bestaand verpakkingsmateriaal te voorkomen, worden de nieuwe verpakkingen geleidelijk door heel Nederland ingevoerd.
Ik heb ook al twee keer een gratis burger gekregen en kan er nog zeker 1x één halenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn gratis hamburger-bon is voor de tweede keer niet gescanned![]()
Volgens de website alleen in Leiderdorpquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Waterdrinker het volgende:
Iemand een idee of bij de mac in Bodegraven, Alphen aan den Rijn (die met de drive langs de N11) of Leiderdorp (bij de A4/pannenkoekenboerderij) van die bestelzuilen staan?
Zag het ook ja, thanks anyway.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Volgens de website alleen in Leiderdorp
quote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef kawotski het volgende:
Was even een kip 9 wezen halen maar dat was blijkbaar duurder dan 2x kip 6 dus dan dat maar. Heerlijk zo'n plofkip (WakkerDier Tm). Ook maar even een flurry bounty maar dat viel zwaar tegen, kokos van de bounty is virtueel niet bestaand, afrader dus.
Ik had hoge verwachtingen van die baguettes, maar nu ik deze plaatjes zie.... die eerste heb ik in Belgie op en die was me een partij droogquote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Die bovenste is niet die morgen hier komt, de onderdste lijkt er wel op en dan nog 1 met kip.quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van die baguettes, maar nu ik deze plaatjes zie.... die eerste heb ik in Belgie op en die was me een partij droog
Smoskequote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef xminator het volgende:
Dan heb ik liever dit:
[ afbeelding ]
Niet te vreten lijkt me.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ShinobizWinter het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
McBAGUETTE HAM KAAS TOMAAT
Knapperig McBaguette brood belegd met ham, jonge kaas, tomaat, Batavia sla en een frisse sandwich saus.
McBAGUETTE CHICKEN CLUB MET BACON
Knapperig McBaguette brood belegd met kipfilet met een krokant laagje, kaas, bacon, tomaat, Batavia sla en Club Sandwich saus.
Die 2e lijkt me wel lekker, maar voor die prijs mocht er ook wel patat bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ShinobizWinter het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Knapperig McBaguette brood belegd met ham, jonge kaas, tomaat, Batavia sla en een frisse sandwich saus.
Knapperig McBaguette brood belegd met kipfilet met een krokant laagje, kaas, bacon, tomaat, Batavia sla en Club Sandwich saus.
Klinkt lekker, maar wat een achterlijke prijs..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ShinobizWinter het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |