Grappig, juist met clientside heb ik meer irritatie dan wanneer alles serverside gaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.
En ja, ik met mijn adsl weet alles van laggen. Want ik ben meestal degene die zo lagt
Niet te vergelijken eerlijk gezegd. Er gaat nu veel meer over de lijn dan wat er destijds ging en dat heeft gevolgen voor de hit detection. Verder wil DICE Battlefield leuk maken voor iedereen, dus voor mensen met een hoge ping e.d. heb je lag compensatie. Dat soort zaken had je toen allemaal niet in de huidige vorm. Als je verbinding ruk was dan had je pech. Het is allemaal een stuk complexer geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Toch frappant dat games als UT, Q3 en dergelijke daar allemaal veel minder gezeik mee hadden.
Lekker volwassen joh... ga dan naar een andere server.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Tevens, ik heb een hekel aan servers die alles vlakgooien met regels. Ga dan gewoon een ander spel spelen. In cod2 had ik ook altijd schijt aan de rifle only servers. Gewoon met mp44 rondwandelen en gaan
ja, rond de 200 worden die afgekapt, ja. Maar mijn ping zit vaak rond de 15 en ik heb het al met mensen die een ping van 50+ hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
En nu hebben mensen met een degelijke verbinding 'pech', als ze drie meter om de hoek nog geraakt worden.
Gelukkig zijn er servers met een ping limiet
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan te bedenken dat het met 1 begon
Innovatie, bah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Conquest WAS Battlefield.quote:
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Conquest WAS Battlefield.
Rush vind ik op zijn tijd wel tof, maar dingen als TDM enzo, please
Gunmaster is aardig voor tussendoor, maar verder mis ik soms het diverse wel.
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doen
domination vind ik wel geinig op zijn tijd ja, maar defuse kijk ik wel naar uit. No respawn in battlefield , dat zorgt ervoor dat iedereen veel meer als in arma gaat spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.
Jij snapt het helemaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Och, effe een aantal sessies tdm om wat up te levellenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doen
Lijkt op een dam rechtsquote:Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/08/new-battlefield-4-map-teased/
Plaatje van nieuwe map vanuit commander mode.
Nooit gespeeldquote:Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Pure rip-off natuurlijk van C&C generals.
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwoodquote:
Oow lolquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwood
Daar is echt geen zak aan, je kan beter RA2 spelen, de versies daarna lijken er qua gameplay echt niet meer op ..quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow lol![]()
Nog nooit C&C gespeeld, misschien die ene van de Humble Bundle maar eens proberen binnenkort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |