abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130479512
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Daar moet ik ze wel gelijk in geven - een mobiel kun je niet lekker vastpakken, snel door de scanner halen en makkelijk teruggeven.

[..]

Nieuwe AH's hebben ook meer meters voor sappen en fris ingetekend staan, zodat de vakken minder snel leeg raken. Maar een nadeel aan veel meters, is dat de vakken zo eruit gaan zien:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Heb de foto's vandaag genomen, volgens mij wordt er pas 's avonds weer een beetje bijgevuld(los van de actie), dus het winkelbeeld zal in de loop van de dag alleen maar verslechteren.

[..]
eze foto's laten zien dat we winkelverzorging niet belangrijk vinden. Gisteren trof ik in een grote zondagswinkel dus ook al dergelijk sappen/fris tavrelen aan. Maar ook in kleine winkels gebeurt het.

Winkelverzorging versus uren. een spagaat.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_130479836
Bij ons waren inderdaad ook al vandaag een paar klanten die het erg jammer vonden dat wij vanuit dozen vulde. Persoonlijk vind ik het zelf ook wel erg lelijk. Als iemand van HR mee leest..
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:04:45 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_130482105
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje: (nog een XL doen dan maar)

Dn de vorige:

Omdat deze kennelijk echt onvindbaar is: Dit is de AH in Doorn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_130482355
Woensel XL volgens mij
pi_130482828
Goedenmiddag, ben weer terug van het ambacht vervullen (oftewel vakkenvullen :+ )
115 colli op kaas, vleeswaren en salade's ;(
pi_130482903
Klacht Albert Heijn: 3uur vertraging

quote:
Mijn man en ik zijn met de trein naar Berlijn geweest heen weg ging prima. De terug reis hadden we 3 uur vertraging nu is ons verteld dat we 40% van het betaalde bedrag terug kunnen vorderen.Dat wil ik hierbij doen

Gewenste oplossing
Dat ik zoals gezegt 40 % van de treintickers vergoed krijgen.
(http://www.klacht.nl/albert-heijn/klacht/3uur-vertraging/)
Volgens mij.. heel misschien.. snappen.. die mensen gewoon dat AH geen vervoersbedrijf is maar alleen soms kaartjes van NS verkoopt. Lachen trouwens joh als je leest met wat voor onzinnige dingen de AH webcare team op facebook wordt lastig gevallen.
pi_130482940
Dag collega's

Ik werk sinds kort bij de Albert Heijn als vulploegmedewerker.
Kan een van jullie me uitleggen hoe dat zit met die extra toeslagen ('s ochtends - zondags)
Ik werk minder dan 12 uur per week, in mijn contract staat dat ik 3,78 verdien maar dit is een feite dus meer?
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:35:04 #108
346939 Janneke141
pi_130482964
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:34 schreef JessedeK het volgende:
Dag collega's

Kan een van jullie me uitleggen hoe dat zit met die extra toeslagen ('s ochtends - zondags)
Ik werk minder dan 12 uur per week, in mijn contract staat dat ik 3,78 verdien maar dit is een feite dus meer?
Als je minder dan 12 uur werkt in een week heb je geen recht op toeslagen behalve als je werkt op zondag. Dan krijg je een toeslag van 100%. De rest staat in de OP.
pi_130483015
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als je minder dan 12 uur werkt in een week heb je geen recht op toeslagen behalve als je werkt op zondag. Dan krijg je een toeslag van 100%. De rest staat in de OP.
Dus ook niet 's ochtends (7-9) ?
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:36:59 #110
346939 Janneke141
pi_130483030
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef JessedeK het volgende:

[..]

Was het zo ingewikkeld wat ik opschreef?
pi_130483037
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef JessedeK het volgende:

[..]

Dan heeft niemand recht op toeslagen dus jij ook niet :)
pi_130483047
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Was het zo ingewikkeld wat ik opschreef?
Blijkbaar
pi_130483097
quote:
Dag collega's

Dit is niet het all-innloon. Dus dat krijg je er nog bij + eventueel een zondagtoeslag (zie openingspost zoals Janneke al zei)
pi_130484320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:12 schreef SausDip het volgende:
Woensel XL volgens mij
Retailpark in Roermond :Y
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:24:53 #115
346939 Janneke141
pi_130484450
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

Retailpark in Roermond :Y
^O^
pi_130484451
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:39 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

eze foto's laten zien dat we winkelverzorging niet belangrijk vinden. Gisteren trof ik in een grote zondagswinkel dus ook al dergelijk sappen/fris tavrelen aan. Maar ook in kleine winkels gebeurt het.

Winkelverzorging versus uren. een spagaat.
Bier/fris wordt al snel een zooitje. Bij een nieuwe worp oid staat het een dag netjes maar daarna gaat het al weer snel bergafwaarts. Het zijn gewoon hardlopende producten en tenzij je meerdere vulmomenten hebt, valt er weinig aan te doen behalve spiegelen, maar dat doet WWM niet meer :)
pi_130484507
quote:
Dag collega's

Welkom collega medewerker verkoopklaar ;)
pi_130485993
Is het officiële beleid nu dat er helemaal niet meer gespiegeld wordt? Bij ons (WWM) filiaal doen we nog 1 of 2 gangen per avond gelukkig.
pi_130486045
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:19 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Is het officiële beleid nu dat er helemaal niet meer gespiegeld wordt? Bij ons (WWM) filiaal doen we nog 1 of 2 gangen per avond gelukkig.
Bij ons is het beleid dat je jouw eigen pad spiegelt zodra je erop staat (zowel vers als houdbaar).
pi_130486307
quote:
Ik ben voor!

Je bespaard er zo veel uren mee en voor de klant maakt het geen verschil. Tot 10 u 's morgens ziet het er netjes uit en daarna is het weer net zo als het was. Wij spiegelen alleen nog de grote gaten (producten die niet meer in het zicht van de klant liggen).
  maandag 26 augustus 2013 @ 19:30:17 #121
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130486360
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:21 schreef 88Koentje88 het volgende:

[..]

Bij ons is het beleid dat je jouw eigen pad spiegelt zodra je erop staat (zowel vers als houdbaar).

Dit is ook het beleid bij de ah waar ik heb gewerkt. Het gaat dan bij ons wel over hb.
Hop, hop, even gauw boven en onder.
Niet spiegelen ziet er echt niet uit, maarja die uren he...
pi_130486436
Je vult, en dan links/rechts even mee spiegelen. Je kan het niet doen, maar dan mag je overwerken :')
pi_130487066
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef JesseW het volgende:

[..]

Ik ben voor!

Je bespaard er zo veel uren mee en voor de klant maakt het geen verschil. Tot 10 u 's morgens ziet het er netjes uit en daarna is het weer net zo als het was. Wij spiegelen alleen nog de grote gaten (producten die niet meer in het zicht van de klant liggen).
Ik vind eerlijk gezegd het winkelbeeld niet heel erg veranderd sinds het stoppen met spiegelen en het invoeren van SRP. Ik vind het wel vreemd dat vkk nog steeds geen realistische normen heeft.
pi_130487173
quote:
Het officiele beleid is dat er niet gespiegeld word, ook geen broertje zusje. Doe je het als winkel wel moeten de uren ergens vandaan komen.. Niks dus.
Alleen bodembakken en bovenste plank willen we dan nog wel wat extra aandacht geven want dat is voor de klant anders wel erg lastig.
  maandag 26 augustus 2013 @ 19:51:50 #125
346939 Janneke141
pi_130487260
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:47 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd het winkelbeeld niet heel erg veranderd sinds het stoppen met spiegelen en het invoeren van SRP.
Dan vraag ik mij serieus af hoe je winkel er 'vroeger' uitzag. Kan nooit veel geweest zijn.
pi_130487286
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:47 schreef Tuinstoel2 het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd het winkelbeeld niet heel erg veranderd sinds het stoppen met spiegelen en het invoeren van SRP. Ik vind het wel vreemd dat vkk nog steeds geen realistische normen heeft.
SRP vind ik echt minder in de winkel. Sorry, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat ik hele dagen als ASM bezig ben lege dozen uit het vak te halen.....

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Bier/fris wordt al snel een zooitje. Bij een nieuwe worp oid staat het een dag netjes maar daarna gaat het al weer snel bergafwaarts. Het zijn gewoon hardlopende producten en tenzij je meerdere vulmomenten hebt, valt er weinig aan te doen behalve spiegelen, maar dat doet WWM niet meer :)
Mee eens alleen er staan daar gewoon dingen gevuld die niet in collo gevuld horen te worden. Dan word het natuurlijk sowieso een benden. Ik kijk echt wel door het niet spiegelen heen. Maar niet door de verkeerd gevulde dingen.
pi_130487952
bij
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij serieus af hoe je winkel er 'vroeger' uitzag. Kan nooit veel geweest zijn.
Bij ons is er erg weinig SRP, klein filiaal met weinig ruimte. Sommige spullen staan zelfs volledig achter een paal(je kan ze alleen vanaf de zijkant zien), dit soort vakken kunnen niet eens SRP gevuld worden.
pi_130488101
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Dit is ook het beleid bij de ah waar ik heb gewerkt. Het gaat dan bij ons wel over hb.
Hop, hop, even gauw boven en onder.
Niet spiegelen ziet er echt niet uit, maarja die uren he...

Als je de winkel wel gaat spiegelen ziet dat er 's avonds als je de winkel afsluit heel netjes uit en ook 's morgens als je binnen komt. Rond een uurtje of 10 's morgens ziet de winkel er vervolgens weer het zelfde uit als voor het spiegelen. Weggegooide uren.

Bovendien letten klanten er helemaal niet op. Klanten vinden het veel belangrijker dat er voldoende mensen overdag op de winkelvloer zijn zodat ze vragen kunnen stellen. Kun je die uren daar beter aan besteden.
pi_130488626
Lees net dat mijn SM in België gaat werken voor AH, lijkt me een leuke uitdaging voor hem. Wel jammer, was een erg leuke kerel waar iedereen het wel mee kon vinden. Ben benieuwd naar zijn vervanger.
Flesje bier
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:41:55 #130
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_130489499
dinsdag, woensdag, donderdag 7-11 werken en vrijdag 7-5. Om het af te maken zaterdag ook nog eens 12-5. Ellende :'(
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:48:36 #131
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130489791
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:13 schreef JesseW het volgende:

[..]

Als je de winkel wel gaat spiegelen ziet dat er 's avonds als je de winkel afsluit heel netjes uit en ook 's morgens als je binnen komt. Rond een uurtje of 10 's morgens ziet de winkel er vervolgens weer het zelfde uit als voor het spiegelen. Weggegooide uren.

Bovendien letten klanten er helemaal niet op. Klanten vinden het veel belangrijker dat er voldoende mensen overdag op de winkelvloer zijn zodat ze vragen kunnen stellen. Kun je die uren daar beter aan besteden.
Zoals gezegd, alleen boven en onder even snel nadat je klaar bent met je gang. Dat heeft de klant zeker wat aan, imho. En de winkel ook.
pi_130491390
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef LDS het volgende:
dinsdag, woensdag, donderdag 7-11 werken en vrijdag 7-5. Om het af te maken zaterdag ook nog eens 12-5. Ellende :'(
Herkenbaar. Veel mensen willen per sé een baantje hebben, maar als ze dan daadwerkelijk een keer moeten werken dan lopen ze te huilen :')
pi_130495123
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:03 schreef MehMeeeh het volgende:
Haha ja t is echt n andere wereld qua hoeveelheden bij een XL:P 2 weken geleden met die serverstoring kregen we op een donderdag avond houdbaar+initiele actie 84 containers. Daar kreeg ik het toen al spaansbenouwd van, in zo'n XL lijkt me dat doodnormaal:P
84 is hier, inclusief initieel, normaal. Dat komt bij ons al op woensdagavond trouwens.

Vers op vrijdag bijvoorbeeld om zes uur vijftig rolly's, om half tien twintig en om half twaalf weer veertig. Dan om half vier meestal zo'n 20, maar die maak ik meestal niet meer mee. Op zaterdag hetzelfde maar dan zit tegenwoordig de laatste vracht bij de derde in. Maandagochtend weer 60-80 karren in de eerste levering, om elf uur nog eens 25. Wij zijn een echte weekendwinkel, met de helft van de omzet op vrijdag en zaterdag.
pi_130495366
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:49 schreef ikbenschipper het volgende:
Het officiele beleid is dat er niet gespiegeld word, ook geen broertje zusje. Doe je het als winkel wel moeten de uren ergens vandaan komen.. Niks dus.
Alleen bodembakken en bovenste plank willen we dan nog wel wat extra aandacht geven want dat is voor de klant anders wel erg lastig.
Wij spiegelen elke avond de hele toko, management wil ook absoluut niet anders.
pi_130495654
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Wij spiegelen elke avond de hele toko, management wil ook absoluut niet anders.
Dan zullen de uren ruimschoots niet gehaald worden gok ik zomaar.
pi_130495856
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Dan zullen de uren ruimschoots niet gehaald worden gok ik zomaar.
Dat valt reuze mee gelukkig!
pi_130495939
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

meevallen en halen is een verschil :) XL winkel?
pi_130495951
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Hoeveel uur kost het om de winkel te spiegelen dan? Waar komen die uren vandaan?
pi_130495967
Spiegelen gebeurt bij ons alleen nog op het wijnpad, gewoonweg omdat het er dan echt mooi bijstaat en maximaal n halfuurtje werk per dag is.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:39:44 #140
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_130496093
Wij moeten bij ons per se het "broertje en zusje" spiegelen. Heb je niet goed spiegelend gevuld, krijg je op je donder. Bij ons word de gang waarop uitgekeken wordt vanuit de ingang helemaal gespiegeld en is zo'n 20min voor gerekend altijd. Bovenste en bodemplank hebben we een tijdlang moeten spiegelen, maar doen we tegenwoordig niet meer. Aan het einde van de avond worden we vaak opgedragen om wat te spiegelen in random gangen - wat ik onzin vind, want is vaak al in de tijd dat je aan het overwerken bent. :/
pi_130496456
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hoeveel uur kost het om de winkel te spiegelen dan? Waar komen die uren vandaan?
Als het een XL een hoop. Reken al gauw 10 uur per dag.

Als het inderdaad een XL is heb ik wel wat potjes waar ze die waarschijnlijk uit halen.
*Indirecte Uren Grill en Steak
*Indirecte Uren Box
pi_130496673
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

meevallen en halen is een verschil :) XL winkel?
XL idd.

Qua normering kunnen wij de uren, over het hele jaar gezien, prima halen. Met name rondom feestdagen kun je vaak redelijk makkelijk onder de norm blijven.
pi_130496780
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

XL idd.

Qua normering kunnen wij de uren, over het hele jaar gezien, prima halen. Met name rondom feestdagen kun je vaak redelijk makkelijk onder de norm blijven.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]
Met name rondom feestdagen kun je vaak redelijk makkelijk onder de norm blijven.
Op de feestdagen gesloten? Anders zie ik de kansen helaas niet, in de kleine winkels zijn de feestdagen altijd een kriem om de uren te halen... We bufferen ons suf om wat te hebben voor bijvoorbeeld kerst.
pi_130496784
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Als het een XL een hoop. Reken al gauw 10 uur per dag.

Als het inderdaad een XL is heb ik wel wat potjes waar ze die waarschijnlijk uit halen.
*Indirecte Uren Grill en Steak
*Indirecte Uren Box
Wij zitten misschien aan de 1-2 uur per dag voor vers en 5-6 uur voor houdbaar en dan zijn we nog niets een zo'n grote winkel.

Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd, voor na je vakantie :)
pi_130496917
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef ikbenschipper het volgende:
Op de feestdagen gesloten? Anders zie ik de kansen helaas niet, in de kleine winkels zijn de feestdagen altijd een kriem om de uren te halen... We bufferen ons suf om wat te hebben voor bijvoorbeeld kerst.
Op de meeste feestdagen inderdaad nog gesloten, en veel 's nachts vullen met een paar man. Dat gaat zo veel sneller dan in een winkel vol met klanten.
pi_130496968
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:54 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik zit nu trouwens in de AH XL Limburglaan te eindhoven. Voor iemand die in een gemiddelde ah werkt vind ik het toch altijd geweldig om te zien :P 3x2 meter appelsap en sinasappelsap:O
Ik ken dat van vakantie. Lijkt me erg vermoeiend voor elke dag.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Daar moet ik ze wel gelijk in geven - een mobiel kun je niet lekker vastpakken, snel door de scanner halen en makkelijk teruggeven.

[..]

Nieuwe AH's hebben ook meer meters voor sappen en fris ingetekend staan, zodat de vakken minder snel leeg raken. Maar een nadeel aan veel meters, is dat de vakken zo eruit gaan zien:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Heb de foto's vandaag genomen, volgens mij wordt er pas 's avonds weer een beetje bijgevuld(los van de actie), dus het winkelbeeld zal in de loop van de dag alleen maar verslechteren.

[..]
Dat is slordig en niet hoe ik het me herinner van de megasupermarkten in het buitenland.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef JesseW het volgende:

[..]

Ik ben voor!

De klant gaat zich bij een uitdragerij afvragen of hij niet net zo goed naar Aldi/Lidl kan gaan.
pi_130497362
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef Teslynd het volgende:
Ik ken dat van vakantie. Lijkt me erg vermoeiend voor elke dag.
Alles went, ik zou niet zo snel in een kleinere winkel kunnen wennen denk ik.

:)
pi_130497404
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:59 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Mja, ik heb altijd het gevoel dat in een grote winkel je elkaar nauwelijks kent en spreekt.
pi_130497427
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:59 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat is soms wel tandenknarsen, ja. Vooral als ze alle voorraden midden in het gangpad zetten en er ook nog uitgebreid bij gaan staan kletsen.
pi_130497431
Hier in het filiaal houden wij het bij broertje zusje mee spiegelen. Wij draaien gewoon momo lijstjes uit met wat binnen gekomen is, en controleren we 2 paden op het links rechts spiegelen en evt. fifo. Komt ook in dossieropbouw. Gaat perfect.

Wij doen heel veel tellingen bij de neeverkoop ronde, ook producten met voorraad 1,2 of 3 in vak even kijken + her en der hand er doorheen en rechttrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')