Aah oké!quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, bij de vorige Hamsterweken zaten ze er niet bij.
Spa & Fruit Appel![]()
Controleert jullie TL dan niet het een en ander. Zelfs de SM komt regelmatig kijken of alles nog netjes op datum staat en gespiegeld isquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
In principe is het bij ons ook een OW. Maar als er geen uren zijn voor het fatsoenlijk vullen en al helemaal geen uren voor het controleren, dan wordt het zo goed als niet gedaan. Mensen die codeboek lopen moeten ook fatsoenlijk hun werk doen(werkt dus niet met AGF, maar wel op andere afdelingen)
Ja, wat doet die teamleider dan? Ik hoop niet dat hij staat te vullen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:43 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
Controleert jullie TL dan niet het een en ander. Zelfs de SM komt regelmatig kijken of alles nog netjes op datum staat en gespiegeld is
Nee, kijkt zo nu en dan even snel in het vak om te controleren of alles nog FIFO staat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, wat doet die teamleider dan? Ik hoop niet dat hij staat te vullen...
Of AGF FIFO gevuld is kun je pas paar dagen later controleren, als je rotte appels onder het kartonnetje ziet liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:43 schreef 88Koentje88 het volgende:
Controleert jullie TL dan niet het een en ander. Zelfs de SM komt regelmatig kijken of alles nog netjes op datum staat en gespiegeld is
Als die geen uren voor het controleren krijgt, dan zal die dat ook niet doen. Dat doen de mensen van het codeboeken wel. Als zij bedenken dat HB opeens met 55CPU erin moet om de uren te halen, dan krijg je dit soort taferelen....quote:Ja, wat doet die teamleider dan? Ik hoop niet dat hij staat te vullen...
Uiteraard kun je bij AGF wel gewoon FiFo controleren bij de verpakte groente en fruit. Die hebben of een datum of een gesloten code. Maar dan moet je daar als TL wel de uren voor krijgen, en daar ontbreekt het tegenwoordig aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Of AGF FIFO gevuld is kun je pas paar dagen later controleren, als je rotte appels onder het kartonnetje ziet liggen.
[..]
Als die geen uren voor het controleren krijgt, dan zal die dat ook niet doen. Dat doen de mensen van het codeboeken wel. Als zij bedenken dat HB opeens met 55CPU erin moet om de uren te halen, dan krijg je dit soort taferelen....
Geen uren? Zijn kerntaak is het begeleiden en controleren van de medewerkers. .quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Of AGF FIFO gevuld is kun je pas paar dagen later controleren, als je rotte appels onder het kartonnetje ziet liggen.
[..]
Als die geen uren voor het controleren krijgt, dan zal die dat ook niet doen. Dat doen de mensen van het codeboeken wel. Als zij bedenken dat HB opeens met 55CPU erin moet om de uren te halen, dan krijg je dit soort taferelen....
Precies, valt gewoon onder de taak. Is ook prima te doen als de restanten worden geteld. Bovendien haalt over het algemeen iedereen redelijk makkelijk zijn norm met fatsoenlijk vullen, tenzij wij een uitzondering zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen uren? Zijn kerntaak is het begeleiden en controleren van de medewerkers. .
Tenzij je de normen gaat opschroeven of van die mensen gaat aannemen die kakkerig zijn. Bovendien heeft TL niet altijd tijd voor het controleren van FIFO, doordat die bijvoorbeeld sollicitaties moet doen, kassa moet draaien of met andere dingen bezig is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:56 schreef 88Koentje88 het volgende:
Precies, valt gewoon onder de taak. Is ook prima te doen als de restanten worden geteld. Bovendien haalt over het algemeen iedereen redelijk makkelijk zijn norm met fatsoenlijk vullen, tenzij wij een uitzondering zijn.
En toch zou het in de ideale wereld. In de gemiddelde winkel van Albert Heijn allemaal goed moeten gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Tenzij je de normen gaat opschroeven of van die mensen gaat aannemen die kakkerig zijn. Bovendien heeft TL niet altijd tijd voor het controleren van FIFO, doordat die bijvoorbeeld sollicitaties moet doen, kassa moet draaien of met andere dingen bezig is.
Je hebt altijd de wat 'betere' en wat 'mindere' appies. Maar met bovenstaande gedachte sluit ook ik mijn oogjes toe. Truste allenquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
En toch zou het in de ideale wereld. In de gemiddelde winkel van Albert Heijn allemaal goed moeten gaan.
Oeh! Dat klinkt niet best! Hopelijk "valt het mee"... In ieder geval sterkte!quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:17 schreef einschtein het volgende:
Telefoontje van het UMCG, ziekenhuis. CT scan moet met spoed en zo snel mogelijk: morgenvroeg it is.
Hehe ik begin deze week op zn vroegst om 6 uur savonds. Mijn fontys avontuur begint pas vrijdag:) ik heb maar 1 dag in de week les:Dquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:16 schreef Hallyu het volgende:
Ik ben nu alweer te vinden op de fontys.![]()
Nu school weer begint ben ik toch best blij dat ik bijna nooit doordeweeks 's avonds hoef te werken heur.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:21 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
Hehe ik begin deze week op zn vroegst om 6 uur savonds. Mijn fontys avontuur begint pas vrijdag:) ik heb maar 1 dag in de week les:D
http://www.iphoneclub.nl/(...)termijn-mobiele-app/quote:Albert Heijn is van plan om de bonuskaart al op korte termijn aan te bieden via een app. Dit vertelde bestuursvoorzitter Dick Boer aan De Financiële Telegraaf (via Emerce). Daarnaast zal de plastic bonuskaart ook blijven werken. Boer vertelde in een interview in juli al dat de mobiele bonuskaart er aan zat te komen, maar toen bleef nog in het midden wanneer Ahold dit van plan was en hoe serieus de plannen waren. De nieuwe uitspraken wijzen er op dat we de app binnenkort vermoedelijk kunnen verwachten.
De Nederlandse privacywetgeving zorgde voor problemen toen Albert Heijn een Bonuskaart-app testte in 2011 en 2012. Of de mobiele bonuskaart een nieuwe app wordt of dat de functie in de Appie-app wordt geïntegreerd is nog niet duidelijk. Appie biedt sinds 2011 al een lijst van bonusaanbiedingen.
Bij het verschijnen van iOS 6 kwam Apple ook met Passbook, een speciale iOS-app voor bonuskaarten, voordeelbonnen en andere reclame en loyaliteitskaarten. Een woordvoerder van Albert Heijn vertelde toen aan iCulture hier op korte termijn geen plannen mee te hebben, maar er werd wel gekeken naar vergelijkbare mogelijkheden. Mogelijk werd daarmee de app bedoeld.
Je kan nu al zien wat we volgende week in de bonus is, in momo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoop dat de Spa & Fruit week 36 in de Hamsteraanbieding gaat.
Heb een keer een klant gehad die gewoon zijn mobiel gaf ipv de bonuskaart. Scande prima.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:10 schreef Schuimpjes het volgende:
Leuk artikel, maar het technisch onmogelijk wordt er altijd vanuit Zaandam gezegd. Kassa's kunnen geen streepjescodes vanaf een scherm scannen.
Ik zal vanavond eens kijken. Maar volgens mij staat initiële actie er pas op dinsdag in bij ons, omdat we dat op woensdag binnen krijgen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:48 schreef SausDip het volgende:
[..]
Je kan nu al zien wat we volgende week in de bonus is, in momo.
Oké, dat wist ik niet. Baseerde mijn uitspraak ook op een reactie vanuit HK op het Innovatiecafé waar iemand al een keer had voorgesteld om de Bonuskaart via Passbook toe te voegen. Daarnaast staat in dit artikel dat het niet heel soepel werkt in ieder gevalquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Heb een keer een klant gehad die gewoon zijn mobiel gaf ipv de bonuskaart. Scande prima.
quote:"(...) Maar voorlopig kijkt de caissière nog vreemd op als je met een gefotografeerde bonuskaart bij de winkel komt. Een ander praktisch probleem is dat mensen liever niet hun iPhone afgeven aan de caissière, die het toestel onhandig over een scanner heen zwiept, waardoor krassen kunnen ontstaan. Tenslotte is er nog het probleem dat AH de EAN-13 barcode gebruikt, die nog niet wordt ondersteund. Aflezen van een barcode vanaf een smartphonescherm gaat bovendien moeizaam en vergt soms meerdere pogingen – en dat is niet wat je wilt als er een lange rij bij de kassa staat. Wie ermee wil experimenteren kan beter eerst naar een zelfscankassa gaan."
Als je gewoon bij raadplegen, initiele actie selecteert en de betreffende levering kan je het al zien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens kijken. Maar volgens mij staat initiële actie er pas op dinsdag in bij ons, omdat we dat op woensdag binnen krijgen.
Oké, wist ik niet. Weer wat geleerdquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Als je gewoon bij raadplegen, initiele actie selecteert en de betreffende levering kan je het al zien.
Crisis, dat is leuk om bij te vullenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:54 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik zit nu trouwens in de AH XL Limburglaan te eindhoven. Voor iemand die in een gemiddelde ah werkt vind ik het toch altijd geweldig om te zien3x2 meter appelsap en sinasappelsap:O
Haha ja t is echt n andere wereld qua hoeveelheden bij een XL:P 2 weken geleden met die serverstoring kregen we op een donderdag avond houdbaar+initiele actie 84 containers. Daar kreeg ik het toen al spaansbenouwd van, in zo'n XL lijkt me dat doodnormaal:Pquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
Crisis, dat is leuk om bij te vullenBij ons hebben we nog niet eens een meter aan sap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MehMeeeh op 26-08-2013 13:08:19 ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:03 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
Haha ja t is echt n andere wereld qua hoeveelheden bij een XL:P 2 weken geleden met die serverstoring kregen we op een donderdag avond houdbaar+initiele actie 84 containers. Daar kreeg ik het toen al spaansbenouwd van, in zo'n XL lijkt me dat doodnormaal:P84?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel vol staan bij ons dan. Zou niet eens passen denk ik.
Wij zijn tweede in de regio met de klantenwaardering zag ik net bij de appie![]()
We hadden dan ook flinke ruimte besparing gedaan dmv al dat page-schijtlint bovenop de andere containers te stapelenquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:06 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
84?!Dat zou wel vol staan bij ons dan. Zou niet eens passen denk ik.
Wij zijn tweede in de regio met de klantenwaardering zag ik net bij de appie
Die page dingen zijn sowieso lomp. Die containers zitten zo vol.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:10 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
We hadden dan ook flinke ruimte besparing gedaan dmv al dat page-schijtlint bovenop de andere containers te stapelenhet zat nog net onder de sneeuwgrens
Doen wij ook hahahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:10 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
We hadden dan ook flinke ruimte besparing gedaan dmv al dat page-schijtlint bovenop de andere containers te stapelenhet zat nog net onder de sneeuwgrens
eigen verzoek of vanuit management?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:42 schreef Questionmarks het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook naar een ander filiaal, leuke ervaring!
Beide, ik ga studeren in Leeuwarden en wil doorgroeien. Hier erg ruime bezetting in TL nu. Zit nog in wel in de kinderschoenen maar weet bijna zeker dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:42 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
eigen verzoek of vanuit management?
Da's dan weer t voordeel van zo'n groot bedrijfquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:44 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Beide, ik ga studeren in Leeuwarden en wil doorgroeien. Hier erg ruime bezetting in TL nu. Zit nog in wel in de kinderschoenen maar weet bijna zeker dat het gaat gebeuren.
Jep hier ook! Zou in mn oude filiaal er ook aankomen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:44 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Beide, ik ga studeren in Leeuwarden en wil doorgroeien. Hier erg ruime bezetting in TL nu. Zit nog in wel in de kinderschoenen maar weet bijna zeker dat het gaat gebeuren.
Daar moet ik ze wel gelijk in geven - een mobiel kun je niet lekker vastpakken, snel door de scanner halen en makkelijk teruggeven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Oké, dat wist ik niet. Baseerde mijn uitspraak ook op een reactie vanuit HK op het Innovatiecafé waar iemand al een keer had voorgesteld om de Bonuskaart via Passbook toe te voegen. Daarnaast staat in dit artikel dat het niet heel soepel werkt in ieder geval
Nieuwe AH's hebben ook meer meters voor sappen en fris ingetekend staan, zodat de vakken minder snel leeg raken. Maar een nadeel aan veel meters, is dat de vakken zo eruit gaan zien:quote:Ik zit nu trouwens in de AH XL Limburglaan te eindhoven. Voor iemand die in een gemiddelde ah werkt vind ik het toch altijd geweldig om te zien3x2 meter appelsap en sinasappelsap:O
Halen jullie wel de OPWU?quote:Wij zijn tweede in de regio met de klantenwaardering zag ik net bij de appie
bij ons ook al in de chips gang, lets gooooooo aldi!quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nieuwe AH's hebben ook meer meters voor sappen en fris ingetekend staan, zodat de vakken minder snel leeg raken. Maar een nadeel aan veel meters, is dat de vakken zo eruit gaan zien:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb de foto's vandaag genomen, volgens mij wordt er pas 's avonds weer een beetje bijgevuld(los van de actie), dus het winkelbeeld zal in de loop van de dag alleen maar verslechteren.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |