quote:Op maandag 26 augustus 2013 04:39 schreef Mortaxx het volgende:
Anders moet Yolanthe Raf eens verwennen
Dat zal Yo niet gauw doen, Yo is dikke vriendinnen met Sab.quote:Op maandag 26 augustus 2013 04:39 schreef Mortaxx het volgende:
Anders moet Yolanthe Raf eens verwennen
Tuurlijk gaan we hier niet te veel op in want tuurlijk is dit de foto niet. Als dat DE foto was, dan was het hier al eerder voorbij gekomen en breeduit in de media.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Ho, wacht, stop! Gaan we nu gewoon over de foto van DE klap heen, jongens?Waar komt die foto vandaan? Wie heeft hem gemaakt? Komt haar kleding overeen met wat ze aanhad die avond? Is dat het gastendoekje dat door Yolanthe werd meegenomen uit het huis van Jan Smit? Kom op met die antwoorden!!!!
Datum 24 maart 2012quote:Ongeluk Sylvie van der Vaart
Syvlie van der Vaart heeft zich vandaag lelijk geblesseerd tijdens een potje stoeien met haar zoontje Damian. De twee stootten met hun hoofden tegen elkaar.
"Heb zojuist een klein ongelukje gehad. Ik was met Damian aan het springen op de trampoline en we botsten met onze hoofden tegen elkaar", twitterde Sylvie. "Heb nu een bloedende lip, ouch!"
Sylvie heeft met een stolling niet kunnen onderdrukken door direct wat ijs tegen haar lip aan te houden. "Heeft iemand nog meer tips? Het is aan het opzwellen"
Was dat eerste niet ten tijden van Ibrahimovic?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kon mij nog vaag herinneren dat Silvy de schuld kreeg toen Raf er niet zoveel van bakte
op het voetbalveld![]()
http://www.dejongejournalist.nl/news.php?nid=101
Het uiten van kritiek mag je doen - mits je goed presteert. Maar dat werkt bij Van der Vaart niet zo. Tegen PSV begon hij op de bank omdat hij niet helemaal fit was. Na afloop van de belangrijke 2-1 zege zei hij: "Ik ben niet blij, ook niet met deze overwinning." Wat een teamspeler! Afgelopen week kwam hij weer negatief in het nieuws na een aanval op Ronald Koeman die hij binnenkamers had moeten houden. Ook op de tribune begint men zich te storen aan zijn gedrag. "Ik word moe van dat gezeik van hem. Hij speelt als een hark, dus van mij mag 'ie op de tribune. Zo hebben we niks aan hem," zegt Ajax-supporter Freek. "Nee, sinds hij met Sylvie is speelt hij bagger," vult Denise aan. "Altijd weer die grote bek. Maar presteren ho maar," aldus voetbalvolger Bernard.
Ik ben benieuwd of Sabia nu de schuld gaat krijgen![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)Van_der_Vaart__.html
za 24 aug 2013, 20:26
Weer verlies voor Van der Vaart
Van onze Telesportredactie
Het wil nog niet echt lukken met HSV in de Bundesliga. De ploeg van Rafael van der Vaart ging zaterdagavond op bezoek bij Hertha BSC met 1-0 onderuit en staat na drie duels pas op één punt.
Het enige doelpunt van de wedstrijd kwam op naam van Adrian Ramos, aanvaller van het Herta van trainer Jos Luhukay.
Vorige week verloor Hamburg met 1-5 van Hoffenheim, waarna er de hele week een crisisfeer hing rond de club. Die zal door de nieuwe nederlaag alleen maar erger worden.
HSV vierde voor vertrek uit Hamburg nog het 50-jarige verblijf in de Bundesliga. De Noord-Duitse club is de enige die sinds de oprichting van de Bundesliga in 1963 onafgebroken op het hoogste niveau speelt.
Jupquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:01 schreef Ole het volgende:
Denk het. Toen er gezongen werd: Sylvie is de h*** van Amsterdam
Yolanthe op 3?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Uccie het volgende:
Heeft iemand destijds dat TV-show achtige programma waar Yo, Syl interviewde weleens gezien?
Dat zou ik nu nog weleens willen terugkijken, maar kan het niet vinden
Er staat dat er geen rechten zijn om het op uitzending gemist te zettenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Yolanthe op 3?
Misschien staat het hier, ik zie aflevering Sylvie er nog niet bij staan.
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/3338-yolanthe-op-3
Ivo's belachelijke productiesuccessen zijn niet terug te kijken op internet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Uccie het volgende:
Heeft iemand destijds dat TV-show achtige programma waar Yo, Syl interviewde weleens gezien?
Ja, toen was Syl net met Raf opnieuw in Vegas getrouwd, dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Uccie het volgende:
hoer bedoel jequote:Op maandag 26 augustus 2013 09:01 schreef Ole het volgende:
Denk het. Toen er gezongen werd: Sylvie is de h*** van Amsterdam
quote:
Ja, was wel nieuwsgierig naar de leegheid van zo'n twee-gesprek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, toen was Syl net met Raf opnieuw in Vegas getrouwd, dacht ik.
En bij Sylvie thuis, in Engeland.
René van der Gijp :quote:
The Rafael-Silvie-tapes. Valt er niks te wissen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, was wel nieuwsgierig naar de leegheid van zo'n twee-gesprek.
Nee Yo en Sylv, maar inderdaad dat zou weleens de reden kunnen zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Rafael-Silvie-tapes. Valt er niks te wissen.
Arme Wesquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat zal Yo niet gauw doen, Yo is dikke vriendinnen met Sab.
[ afbeelding ]
Het is maar een klein stukje heur, maar beter iets dan niets toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/yolanthe-interviewt-sylvie/
Yolanthe interviewt Sylvie
Sylvie van der Vaart vertelt zondag in het TROS-programma Yolanthe op 3 openhartig over de vernieuwing van haar trouwgeloften.
De voetbalvrouwen ontmoeten elkaar in Las Vegas, waar Sylvie op 16 juni voor de tweede keer in het huwelijksbootje stapte met Rafael.
Da's twee maanden geleden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Arme Wesloopt ie met die lelijke tatoe strakkies
![]()
Was meteen ná de DE klap![]()
Beelden bewijzen het: Nieuwe klap voor Sylvie. Sabia en Yolanthe nu dikke vriendinnen!
Het was al een enorme klap voor Sylvie van der Vaart dat haar beste vriendin Sabia Boulahrouz er vandoor ging met haar man Rafael. Nog nauwelijks bekomen van dit klap, moet Sylvie nu met lede ogen toezien hoe goed Sabia en Yolanthe het met elkaar kunnen vinden. Bekendeburen.nl heeft de hand weten te leggen op beelden waaruit dit meer dan duidelijk wordt. De twee dames waren samen met hun mannen aanwezig op het feestje van voetballer Sjaak Swart in Amsterdam. Wesley en Rafael speelden mee met de wedstrijd en de twee dames hadden plaats genomen op de tribune. Yolanthe en Sabia hadden het zo gezellig en druk met elkaar, dat ze nauwelijks aandacht hadden voor wat zich op het veld afspeelde. Natuurlijk hadden ze elkaar een hoop te vertellen en hebben op zeker een nieuwe afspraak gemaakt.
http://www.bekendeburen.n(...)nu-dikke-vriendinnen
Yo zat als een jong 'zusje' met mond open te luisteren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, was wel nieuwsgierig naar de leegheid van zo'n twee-gesprek.
Nou, technisch gezien doen de mannen dat... En als vrouw heb je er maar mee te dealen en zorg je ervoor dat je het een beetje leuk hebt met elkaar, aangezien je toch tot elkaar veroordeeld bent. Ik vind het niet zo gek eigenlijk...quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en dit was vroeger....
[ afbeelding ]
Die ruilen elkaar sneller in dan ik mijn schoenen
Ik denk dat Yo op dat moment ook wel tegen Syl opkeek. Qua carrière enzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo zat als een jong 'zusje' met mond open te luisteren.
nah... gaat wel lukkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien doen de mannen dat... En als vrouw heb je er maar mee te dealen en zorg je ervoor dat je het een beetje leuk hebt met elkaar, aangezien je toch tot elkaar veroordeeld bent. Ik vind het niet zo gek eigenlijk...
En De Cabauter en Yo lijken me ook echt gelukkig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe... toch lijkt Raf me nu wel oprecht gelukkig. En hetzelfde kan gezegd worden van kabouter Puntmuts trouwens. Leuk
Cabauter is nog leuker. Waarom kom ik daar nu niet opquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En De Cabauter en Yo lijken me ook echt gelukkig.
Dat is waar, laten we hopen dat het zo blijftquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe... toch lijkt Raf me nu wel oprecht gelukkig. En hetzelfde kan gezegd worden van kabouter Puntmuts trouwens. Leuk
Tuurlijk want het is eckte liefdequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar, laten we hopen dat het zo blijft
Ik meen gelezen te hebben dat die vrouwen onder elkaar alleen met elkaar omgaan omdat ze voetbalvrouwen zijn, maar zodra iemand buiten beeld is, het contact verwaterd, dus om nou te zeggen dat het hele hechte vriendschappen zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien doen de mannen dat... En als vrouw heb je er maar mee te dealen en zorg je ervoor dat je het een beetje leuk hebt met elkaar, aangezien je toch tot elkaar veroordeeld bent. Ik vind het niet zo gek eigenlijk...
Pisces29 heet vast rimpels in d;r voorhoofdquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cabauter is nog leuker. Waarom kom ik daar nu niet op![]()
Je wilde posten bij Sonja Silva....ja dat snap ik welquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk want het is eckte liefdeWeer de foute gate
Maar dat is toch precies wat ik zeg? Je hebt ermee te dealen, je bent tot elkaar veroordeeld, je zorgt dat je het een beetje leuk met elkaar hebt. Je gaat daar niet zitten moraliseren, in zo'n kleine club.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:28 schreef Uccie het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat die vrouwen onder elkaar alleen met elkaar omgaan omdat ze voetbalvrouwen zijn, maar zodra iemand buiten beeld is, het contact verwaterd, dus om nou te zeggen dat het hele hechte vriendschappen zijn
Dat moraliseren is ook onze taakquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat ik zeg? Je hebt ermee te dealen, je bent tot elkaar veroordeeld, je zorgt dat je het een beetje leuk met elkaar hebt. Je gaat daar niet zitten moraliseren, in zo'n kleine club.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat ik zeg? Je hebt ermee te dealen, je bent tot elkaar veroordeeld, je zorgt dat je het een beetje leuk met elkaar hebt. Je gaat daar niet zitten moraliseren, in zo'n kleine club.
Ze gingen poseren voor wat mensen op afstand, zo leek het, 'wat een geval hè, die fotograaf, hihihihi'quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd waar dat ''gesprek'' over ging![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben in ieder geval grote schik
Over de shirtjes van Danie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gingen poseren voor wat mensen op afstand, zo leek het, 'wat een geval hè, die fotograaf, hihihihi'
Of snode plannen smeden voor een trioquote:
Goed op dreef voor een maandagochtendquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn dirty mind neemt speelt weer opexcuses
Oorcorrecties?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Na de koffie wordt ik altijd een pietsie hyperquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed op dreef voor een maandagochtend
Whehequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Na de koffie wordt ik altijd een pietsie hyper![]()
Fluitertje! Je hebt mij in een ander topic gekwootquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Samenwerking! shirtjes van Danie, sieraden van Yolanthe Cabau -YC!
Ik tap meequote:
Als die lul niet van opera houdt en miljoenen heeft zal het wel goed zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik tap mee![]()
-OT-
Kunnen we al een wedje leggen, wat voor type wordt Sylvie haar volgende vlam?
Acteur? Voetballer? Zakenman?
I hate opera!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog wel een paar ideeën qua prints voor een shirt van Danie: "I need some sleep", "I love de Wallen (onder mijn ogen)" "Ik heb chronisch honger"
Amerikaanse acteur uit het soapie segment. Geïntroduceerd door BFF Touryia?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik tap mee![]()
-OT-
Kunnen we al een wedje leggen, wat voor type wordt Sylvie haar volgende vlam?
Acteur? Voetballer? Zakenman?
Je moet het die Touriya wel nageven, die heeft zich wel min of meer opgeofferd voor de carriere van haar man... nu helpt een kast van een villa en een zwembad met altijd 30 graden wel mee natuurlijk, maar tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Amerikaanse acteur uit het soapie segment. Geïntroduceerd door BFF Touryia?
Nee, eens. Die heeft zich min of meer volledig uit de schijnwerpers gehaald en lijkt gelukkig getrouwd. Maar dat zal Sylv nooit doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het die Touriya wel nageven, die heeft zich wel min of meer opgeofferd voor de carriere van haar man... nu helpt een kast van een villa en een zwembad met altijd 30 graden wel mee natuurlijk, maar toch
volgens mij hoort olcay ook nog in dat rijtjequote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me voor echte modeontwerpers zo'n devaluatie van je vak als de Danie's en Nikki's van deze wereld zich met een paar flutteksten op een shirt ook al modeontwerpers gaan noemen
Ik heb nog wel een paar ideeën qua prints voor een shirt van Danie: "I need some sleep", "I love de Wallen (onder mijn ogen)" "Ik heb chronisch honger"
Ik dacht dat Olcay ook echt dingen ontwierpquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij hoort olcay ook nog in dat rijtje
die heeft toch ook alleen een kledingmerk overgenomen en noemt zich ontwerper
Die zoekt de mannen ook wel goed uit heurquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het die Touriya wel nageven, die heeft zich wel min of meer opgeofferd voor de carriere van haar man... nu helpt een kast van een villa en een zwembad met altijd 30 graden wel mee natuurlijk, maar toch
Ja dat het allemaal golddiggers zijn staat buiten kijf... daar hadden zij en Sylvie toch al een missie van gemaakt toen ze nog begin 20 waren... maar Touriya heeft dan in ieder geval nog de spotlights opgegeven en zorgt min of meer fulltime voor de kids...quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zoekt de mannen ook wel goed uit heur![]()
Voordat ze trouwde op 4 juni 2006 met Greg Vaughan had ze drie jaar een relatie met Martijn Lusink, zoon van kledingmagnaat Oger Lusink.
Ook niet de eerste de beste![]()
[ afbeelding ]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ts-op-de-troon-18457
ZOONS OGER LUSINK NEMEN PLAATS OP DE TROON
De modekeizer heeft nieuwe kleren. Sander en Martijn Lusink hebben het roer overgenomen bij het exclusieve maatpakkenimperium van Oger. Dat betekent dat Frans van der Kraan een stapje terug heeft moeten doen. Opvallend: de wisseling van de wacht heeft in alle stilte reeds op 1 januari plaatsgevonden.
Rijke Pa![]()
[ afbeelding ]
en die vent van d'r heeft dus nog een broerquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat het allemaal golddiggers zijn staat buiten kijf... daar hadden zij en Sylvie toch al een missie van gemaakt toen ze nog begin 20 waren... maar Touriya heeft dan in ieder geval nog de spotlights opgegeven en zorgt min of meer fulltime voor de kids...
van dr wiki:quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat Olcay ook echt dingen ontwierp
volgens mij ontwerpt ze niet zelf maar exploiteert het alleenquote:Tijdens een modeweek ontmoette zij de eigenaar van het kledingmerk Supertrash en startte een succesvolle coöperatie. In 2009 nam Gulsen het bedrijf over.[2] Het merk werd daarna uitgebreid en anno 2010 wordt de kleding wereldwijd in vierentwintig landen verkocht.
Nou, ik weet niet, een week voordat voormalig bff Syl op visite kwam verscheen ineens in de media dat LA gevaarlijk is en ze denkt over remigratie: http://www.nu.nl/achterkl(...)ijk-los-angeles.htmlquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat het allemaal golddiggers zijn staat buiten kijf... daar hadden zij en Sylvie toch al een missie van gemaakt toen ze nog begin 20 waren... maar Touriya heeft dan in ieder geval nog de spotlights opgegeven en zorgt min of meer fulltime voor de kids...
Nu snap ik pas de link tussen Danie, Syl en Touriya.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, een week voordat voormalig bff Syl op visite kwam verscheen ineens in de media dat LA gevaarlijk is en ze denkt over remigratie: http://www.nu.nl/achterkl(...)ijk-los-angeles.html
Dus het lijkt erop dat onze Tina de spotlights weer opzoekt en Syl daarvoor misbruikt; wat een mazzel dat Willem dan ook nog uit de school is geklapt en ze daar haar reactie voor kan geven
Zoals ik al eens eerder gezegd heb, die dames verdienen elkaar
Olcay vind ik toch wel echt andere koek dan de prutswerkjes van Danie en Nikkie. Olcay is een zakenvrouw die op jonge leeftijd al eigen ondernemingen runde en later idd Supertrash heeft overgenomen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
van dr wiki:
[..]
volgens mij ontwerpt ze niet zelf maar exploiteert het alleen
Ah, dat wist ik ook nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:01 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij ontwerpt ze niet zelf maar exploiteert het alleen
ja okay, maar ontwerper is ze dus ook nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Olcay vind ik toch wel echt andere koek dan de prutswerkjes van Danie en Nikkie. Olcay is een zakenvrouw die op jonge leeftijd al eigen ondernemingen runde en later idd Supertrash heeft overgenomen.
Als je de beschrijving op de website ziet, is het een beetje vaag: http://www.supertrash.com/nl/content/59/about-olcayquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja okay, maar ontwerper is ze dus ook niet
Bij de Coffee Company hebben ze shirtjes met 'Sleep is overrated'. Zal ze die ook hebben ontworpen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me voor echte modeontwerpers zo'n devaluatie van je vak als de Danie's en Nikki's van deze wereld zich met een paar flutteksten op een shirt ook al modeontwerpers gaan noemen
Had Syl zo'n goeie advocaat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens Shownieuws komt er [voorlopig] geen 2de deel van Zarka over Sil.
'Closer' schrok van alle commotie en heeft besloten het 2de deel niet te publiceren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had Syl zo'n goeie advocaat?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
'Closer' schrok van alle commotie en heeft besloten het 2de deel niet te publiceren.![]()
Althans, dat is wat ik er van begreep.
wie is closer?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
'Closer' schrok van alle commotie en heeft besloten het 2de deel niet te publiceren.![]()
Ah! oké dank, ik ben niet zo op de hoogte van al die shitquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Closer is toch dat blad waaraan Zarka zijn interview heeft gegeven..
Jammerquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Fann had een vooruitziende blikquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Anja en Jos Wit , zelfs hun reactie is weg, alles is weg.
https://twitter.com/GuillaumeZARKA
Jeminee, wat een watjes zegquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wie zijn Anja en Jos Wit?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Anja en Jos Wit , zelfs hun reactie is weg, alles is weg.
https://twitter.com/GuillaumeZARKA
quote:ANJA @AnjaenJostwit 15m
@GuillaumeZARKA This interview says more about you than over Sylvie. Money, money. Why after these months a knife in her back.
Whehehe.quote:
Nou ja, winnen.... reputatietechnisch is ook dit bal hoor. Verwende neppe Barbie moet altijd haar zin *insert pruilfoto met Karl*quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:33 schreef female81 het volgende:
Had nou verdorie dat hele interview in één keer gepubliceerd; Closer had kunnen weten dat Sylvie meteen moeilijk zou gaan doen (én altijd wint in dit soort situaties).
We hebben het over maanden, CarO. Maanden vol passie en water op een bedje van sla.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:21 schreef CarOnline het volgende:
Maar ze heeft toch maar anderhalf uur een relatie met hem gehad, ofzo?
Hoe dan een deel 2?
Deel 1 is al ruim genomen?
O. Gut.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef Noek het volgende:
[..]
We hebben het over maanden, CarO. Maanden vol passie en water op een bedje van sla.
Ik realiseerde me later dat Wit niet hun achternaam is maar dat er Twit staat. Ik ben een Twitter-noob.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef Felixa het volgende:
Die hadden dit getwitterd aan Zarka:
[..]
Hoi CarOnline.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey Fluitertje.
Nog immer actief hier
Ja precies! En zo lekker tegen sleur!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoi CarOnline.
Tis hier toch een beetje reality.
Als je zijn laatste tweet ziet, was hij ook niet blij met wat er uiteindelijk werd geschreven en getoond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:31 schreef Noek het volgende:
Ik denk echt dat Sylvie het boze brein is die de publicatie tegenhoudt. Haar hoofd is ook net te groot voor dat lijfje. Zoveel evilness gaat zich ophopen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:31 schreef Noek het volgende:
Ik denk echt dat Sylvie het boze brein is die de publicatie tegenhoudt. Haar hoofd is ook net te groot voor dat lijfje. Zoveel evilness gaat zich ophopen.
Volgens mij ging dat niet eens zozeer om wat er in Closer stond, maar vooral om waar de rest van de media mee aan de haal ging.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Als je zijn laatste tweet ziet, was hij ook niet blij met wat er uiteindelijk werd geschreven en getoond.
Dat kan toch helemaal niet meer? Hoeveel mensen al geen spijt hebben gehad van hun loslippigheid tegen de pers...quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:31 schreef Noek het volgende:
Ik zeg ook nergens dat het alleen om Closer gaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet eens zozeer om wat er in Closer stond, maar vooral om waar de rest van de media mee aan de haal ging.
Neem 3 zinnetjes, trek ze uit hun verband en je krijgt gedonder.... dat is waar de roddelindustrie op draait.
Dat zou ik eigenlijk niet weten. Kan me voorstellen dat als een blad zich niet aan afspraken houdt of een andere twist geeft aan wat er gezegd is, er wel wat tegengehouden kan worden (waarbij ik niet zeg dat dat in dit geval zo is)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet meer? Hoeveel mensen al geen spijt hebben gehad van hun loslippigheid tegen de pers...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik realiseerde me later dat Wit niet hun achternaam is maar dat er Twit staat. Ik ben een Twitter-noob.
Stiekem ben ik een beetje blij voor Sylquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]Dat had ik me ook niet gerealiseerd, ach voor mij blijven ze altijd Jos en Anja Wit, de reden dat wij de rest van het interview niet te lezen krijgen
Stiekemquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een beetje blij voor Sylik weet niet waarom, maar ik krijg altijd medelijden als
iemand zo wordt afgeslachten aan de andere kant had ik wel willen weten wat die Lul te
zeggen had.
dat dan weer wel
Nah waren speculatiesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stiekem
Je spuit het hele Forum onder met roddels
Ben weg
Nou ja blij, vind ik wel ver gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een beetje blij voor Sylik weet niet waarom, maar ik krijg altijd medelijden als
iemand zo wordt afgeslachten aan de andere kant had ik wel willen weten wat die Lul te
zeggen had.
dat dan weer wel
Nou jah.... een béétje afgeslacht danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef Uccie het volgende:
[quote]Nou ja blij, vind ik wel ver gaan
Dat is eigenlijk ook best heel triestquote:Wat ik me wel bedacht, Zarka noemt haar eenzaam o.a. maar ik denk dat ik dat ook zou zijn als je blijkaar niemand om je heen kan vertrouwen. Hij rende immers ook naar de pers.
Vind ik ook hoor, wat voor heks, kreng, leeghoofd het verder misschien is. Het lijkt wel of ze niemand in haar omgeving heeft die ze kan vertrouwen. Ja, nu Touriya, maar aangezien ze die al 6jr njet gezien heeft vraag ik me af of dat nou zo'n hechte vriendschap is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah.... een béétje afgeslacht dan
[..]
Dat is eigenlijk ook best heel triestdat bedoelde ik ook een beetje, vriendinnen? nou
lekkere vriendinnendat soort shit dus, vind ik dat weer zielig
Die vertrouw ik nu al voor geen meterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, wat voor heks, kreng, leeghoofd het verder misschien is. Het lijkt wel of ze niemand in haar omgeving heeft die ze kan vertrouwen. Ja, nu Touriya, maar aangezien ze die al 6jr njet gezien heeft vraag ik me af of dat nou zo'n hechte vriendschap is.
Ik dacht dat het iemand anders was, ik weet alleen niet meer wie ik bedoel. Kan me herinneren dat ze een hotel ging openen, maar dat was Touriya blijkbaar nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die vertrouw ik nu al voor geen meteren ik ken haar niet eens
Alleen Danie Bles.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, wat voor heks, kreng, leeghoofd het verder misschien is. Het lijkt wel of ze niemand in haar omgeving heeft die ze kan vertrouwen. Ja, nu Touriya, maar aangezien ze die al 6jr njet gezien heeft vraag ik me af of dat nou zo'n hechte vriendschap is.
Ja, maar is dat een vriendin of is dat een zakelijke relatie waarbij Danie er alleen voor mag zorgen dan Sylv er goed uit ziet.quote:
Kan toch niet anders, Zarka heeft dat interview al gegeven. Dus die journaliste kent het verhaal, dat heeft al bij tig mensen op de redactie gelegen. Iemand zal toch wel een keer iets zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef ntm het volgende:
Ik hoop echt zo dat deel 2 van het interview alsnog ergens uitlekt
Ik denk dat Danie Sylvie ook niet meer ziet staan als ze geen geld meer heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar is dat een vriendin of is dat een zakelijke relatie waarbij Danie er alleen voor mag zorgen dan Sylv er goed uit ziet.
Vind ik ook vreemd hoor, ik heb mijn beste vriendinnetje van de middelbare school nog steeds als beste vriendinnetje, we zijn samen opgegroeid en na 20jr is het nog steeds leuk samen. Hebben hele andere levens, maar die vriendschap verandert niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Danie Sylvie ook niet meer ziet staan als ze geen geld meer heeft.
Ze doen wel leuk alsof het vriendschappelijk is, maar in feite is Danie het gros van de tijd gewoon voor Sylvie aan het werk.
Je kunt je natuurlijk afvragen hoe het komt dat ze kennelijk geen echte vriendinnen (meer) heeft, en dan hoeven het er geen 10 te zijn, maar 1 of 2 vriendinnen van buiten het wereldje, die je niet in dienst hebt, lijkt me toch het minste, als die er zelfs niet zijn dan zou dat toch wel eens aan haar kunnen liggen.
Ik denk ook dat er iets smeuïgs achtergehouden wordt, maar ik verwacht wel dat het ooit nog uitlekt, Closer is onderdeel van zo'n groot bedrijf dat ze vast niet bang zijn voor een rechtszaakje links of rechts.
Aan de andere kant zie ik Syl er wel voor aan, het type te zijn dat altijd roept: ik ben hier om mijn doel te bereiken en niet om vriendschappen te sluiten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:
Dat dus, ik heb 2 vriendinnen die al meer dan 25 jaar vriendinnen zijn, ongeacht waar we wonen, hoeveel keer modaal we te besteden hebben, met wie we een relatie hebben, en of we elkaar 2 keer per jaar of 3 keer per week zien blijft dat gewoon.
Ik hoop dat het niet te lang duurtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan toch niet anders, Zarka heeft dat interview al gegeven. Dus die journaliste kent het verhaal, dat heeft al bij tig mensen op de redactie gelegen. Iemand zal toch wel een keer iets zeggen.
En door die stomme advocatenactie denk ik dat er iets smeuiigs wordt achtergehouden
Alle alarmbellen FAKE!! gaan wel af nuquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze heeft wel een nieuwe ''Best Vriendin'' blijkbaar, nooit van dat mens gehoord trouwens![]()
Betty Moghaddam
http://www.artiestennieuw(...)ieuwe-beste-vriendin
20/06/2013
SYLVIE VAN DER VAART HEEFT NIEUWE BESTE VRIENDIN
Na een nieuwe liefde, was het ook meteen tijd voor een nieuwe BFF, moet Sylvie van der Vaart gedacht hebben. De blondine zette zowel op Twitter als op Facebook een foto van haar en haar nieuwe best friend Betty Moghaddam, met daarbij de tekst “Wij hebben een geweldig avond.”
Moghaddam neemt hierbij de plek in van Sabia Boulahrouz, die al eerder Sylvie’s ex Rafael aan de haak sloeg. Maar wat opvallend: Sylvie’s nieuwe BFF lijkt door haar donkerbruine coupe wel heel veel op Sabia. In een bericht onder de foto op Facebook meldt dan ook een fan: “Weer een donkerharige vriendin? Pas maar op!” “Ik hoop dat zij een betere vriendin is dan Sabia”, zegt een ander hierop.
We zijn benieuwd hoe deze vriendschap zal verlopen. Heeft Sylvie nu een echte best friend forever of gaat deze brunette er straks ook met haar vlam vandoor?
http://www.showvandaag.nl(...)art-betty-moghaddam/
en hiero
http://www.showvandaag.nl(...)art-betty-moghaddam/
4 juli 2013
Vakantiespecial 2013: Sylvie vd Vaart & Betty Moghaddam
[ afbeelding ]
Speciaal voor de thuisblijver heeft ShowVandaag voor u de vakantiefoto’s van de BN’ers verzameld in onze VakantieSpecial. Vandaag een kijkje in de vakantie van Sylvie van der Vaart en Betty Moghaddam.
Oke eerlijk is eerlijk helemaal zeker weten wij ook niet of Sylvie met haar nieuwe beste vriendin Betty op vakantie is. Het lijkt ons alleen wel logisch want Betty is immers ‘bedacht’ door Sylvie om foto’s te lekken over haar heerlijke leventje.
Syl zelf twittert namelijk niet meer, de pagina van Betty staat daarentegen beangstigend vol met berichten over Sylvie. Sinds kort ook aangevuld met inspirerende Duitse teksten (vinden wij sowieso überhaupt altijd een beetje eng: Duitse inspirerende teksten).
Uit deze tekst hieronder blijkt in ieder geval dat Sylvie en Betty elkaar nog niet zo lang kennen.
[ afbeelding ]
Ja dat kan wel zijn, maar dan gaat dit verhaal weer niet op:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:51 schreef Uccie het volgende:
Misschien zijn die vriendinnen er wel, maar willen die zelf buiten alle publiciteit blijven.
Ik zou daar ook niet op zitten wachten, in de krant te komen als ik thee bij iemand ga drinken.
Vriendinnen die er wel zijn, maar op de achtergrond willen blijven zijn er juist omdat ze te vertrouwen zijn, en dan hoef je je verse verkering niet van allerlei sappige details over je leven te voorzien, zodat hij ze een paar maanden later tegen je kan gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tja ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar dan gaat dit verhaal weer niet op:
[..]
Vriendinnen die er wel zijn, maar op de achtergrond willen blijven zijn er juist omdat ze te vertrouwen zijn, en dan hoef je je verse verkering niet van allerlei sappige details over je leven te voorzien, zodat hij ze een paar maanden later tegen je kan gebruiken.
Het zijn allemaal opmerkingen over mensen die je wel/niet kan vertrouwenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Syl doet ook van die berichtjes terug
[ afbeelding ]
Gut, ik heb een hele nieuwe bron van vermaak aangeboord
Ja ik snap dit ook niet zo goed eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal opmerkingen over mensen die je wel/niet kan vertrouwen
Ook wel weer pubergedrag dit
Maar deze is van 6 Augustus, dus dat ging niet over die Franse Lulquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ach op Saab zijn ze ook van toepassing hoor....multifunctioneelquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar deze is van 6 Augustus, dus dat ging niet over die Franse Lul![]()
https://twitter.com/Sylvi(...)087967121409/photo/1
Of Raf, of weet ik veel wiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach op Saab zijn ze ook van toepassing hoor....multifunctioneel
Nou als dat zo is is het wel het toppunt van triestheidquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef Uccie het volgende:
Is die Betty niet haar PR dame![]()
Ik zou bijna denken dat ze betaald wordt om die tweets te doen
Nee zal wel niet. Maar die twitter gaat alleen over Sylvie. Dat mens heeft zelf geen leven????quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou als dat zo is is het wel het toppunt van triestheid
Ja, dat is ook best raar, misschien heb je wel gelijk ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee zal wel niet. Maar die twitter gaat alleen over Sylvie. Dat mens heeft zelf geen leven????
Dat komt omdat al haar 'vriendinnen' in datzelfde wereldje zitten van schone schijn... als ze gewoon eens met Truus of Ingrid van buiten het wereldje een vriendschap zou hebben die gewoon alleen maar hun werk en kids hebben zonder zonodig in de spotlights te willen zou ze dat gezeik een stuk minder hebben...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah.... een béétje afgeslacht dan
[..]
Dat is eigenlijk ook best heel triestdat bedoelde ik ook een beetje, vriendinnen? nou
lekkere vriendinnendat soort shit dus, vind ik dat weer zielig
Ja, ja zal ook wel... ik te soft voor zulke shitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt omdat al haar 'vriendinnen' in datzelfde wereldje zitten van schone schijn... als ze gewoon eens met Truus of Ingrid van buiten het wereldje een vriendschap zou hebben die gewoon alleen maar hun werk en kids hebben zonder zonodig in de spotlights te willen zou ze dat gezeik een stuk minder hebben...
Zij trekt nu eenmaal zelf naar dit soort wannabe-jetsetgrieten toe dus dan weet je dat dit kan gebeuren... zelf lekt ze ook elke gewenste scheet naar de pers
Nou ik vind het soms ook wel naar sneu neigen... maar dan bedenk ik me dat ze nu al zo'n dikke 10 jaar zelf bewust een leven in de spotlights zoekt en dan ebt dat weer snel wegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja zal ook wel... ik te soft voor zulke shit
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het soms ook wel naar sneu neigen... maar dan bedenk ik me dat ze nu al zo'n dikke 10 jaar zelf bewust een leven in de spotlights zoekt en dan ebt dat weer snel weg
Inderdaad, het jarenlang alleen maar showen hoe glam en luxe je leven is aan iedereen die er om vraagt en die er niet om vraagt, zorgt ervoor dat mensen nu geen medelijden met haar hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het soms ook wel naar sneu neigen... maar dan bedenk ik me dat ze nu al zo'n dikke 10 jaar zelf bewust een leven in de spotlights zoekt en dan ebt dat weer snel weg
Dat Sylvie news gedoe is niet een account van Sylvie zelf, gewoon een fanaccount.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
ja en die foto stond al weken geleden daarop, en nu maakt de media ervan dat ze een nieuwe beste vriendin heeftquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat Sylvie news gedoe is niet een account van Sylvie zelf, gewoon een fanaccount.
Nee hoor dat bericht is ook al oud, staat ook gewoon 20 juni bij, maar blijkbaar heeft iedereen zo'n slecht geheugen hier dat het alweer vergeten is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en die foto stond al weken geleden daarop, en nu maakt de media ervan dat ze een nieuwe beste vriendin heeft
aah oke, ja ik ben net pas ingehaakt...moet nog alles terug lezen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor dat bericht is ook al oud, staat ook gewoon 20 juni bij, maar blijkbaar heeft iedereen zo'n slecht geheugen hier dat het alweer vergeten is.
Oohhh de assistente die alles voor haar doetquote:
Toch denk ik dat dit wel Betty is,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch niet die Betty, dit is een veel oudere vrouw.
twitter:sylvievdervaart twitterde op zondag 30-09-2012 om 14:50:43Eis und Alster ❤ http://t.co/ccWRxiFc reageer retweet
Die aten hoorntjes?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef alors het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij wel eens in een interview gelezen (het beruchte interview op Ibiza) dat Sylvie geen contact meer met vriendinnen uit haar jeugd.
OH, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat Sylvie news gedoe is niet een account van Sylvie zelf, gewoon een fanaccount.
Dat staat er gewoon bij. Zou ook wel treurig zijn als iemand in de derde persoon over zichzelf zou berichten. Sylvie retweette dat account nog wel eens, het is vooral een bewonderaar dus dat zal haar wel bevallen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OH, hoe weet je dat?
God dat lijkt me doodeng zulke ''bewonderaars''quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat staat er gewoon bij. Zou ook wel treurig zijn als iemand in de derde persoon over zichzelf zou berichten. Sylvie retweette dat account nog wel eens, het is vooral een bewonderaar dus dat zal haar wel bevallen.
Dat is een goeie vraag!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wie is Betty Moghaddam?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...en zo gebruiken ze elkaar lekker weer, als dit waar is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
Nou het gerucht ging dat Touriya trug naar NL wilde en meteen is ze weer met Sylvie gespot na 6jr van weinig contact.
Het kan natuurlijk ook zijn dat Syl voet aan de grond wil krijgen bij de amerikaanse jetset.
Ze heeft toch gezegd dat ze misschien pas terug naar Nederland wil over 6 jaar omdat ze wil wachten totdat de kids de basisschool hebben afgerond??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:31 schreef female81 het volgende:
[..]
...en zo gebruiken ze elkaar lekker weer, als dit waar is.
Hardop lacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Aha!
Aber weil es ohne beste Freundin im Leben einfach schwer ist, hat sich Sylvie van der Vaart eine neue gesucht. Die heißt Betty Moghaddam und war bisher in der Öffentlichkeit völlig unbekannt. Sie kommt aus Hamburg, wohnt in Eimsbüttel und hat zwei Kinder. Und Betty Moghaddam sieht, zumindest auf den ersten Blick, so aus wie Sabia Boulharouz.
http://intouch.wunderweib(...)e-neue-Freundin.html
ghehehehe die gasten lezen mee hieroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:58 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen, nu.nl dacht, laten we een deur die open staat, nog iets verder openzetten:
http://www.nu.nl/achterkl(...)wt-niemand-meer.html
Of eigenlijk story, maar nu nam het over.
Vind ik niet zo'n rare vraag als je net uit een lange relatie komt..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef WRH het volgende:
briljant interview: “Toen ik haar vroeg of ze nog terug bij Rafael wilde komen, zei ze nee.”
wat dacht hij dan dat ze op zo'n vraag van haar nieuwe vriendje zou antwoorden...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:50 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zou sabia zo wraakzuchtig richting sylvie zijn? wat heeft ze haar in vredesnaam voor vreselijks misdaan? sterker nog waar haalt die zarka die wijsheid vandaan?
hij had voetballer moeten worden. natrappen kan hij al.
maar goed, roddels en achterklap blijven leuk om te lezen. waar of niet waar
Als het allemaal nog pril is (of misschien hadden ze toen nog geen relatie, staat er niet bij?) denk ik dat er best vrouwen zijn die wel eerlijk antwoord zouden geven.. Voordat je zo ver bent dat je al een toekomst met een ander op wilt gaan bouwen dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef WRH het volgende:
ik wel, als je dit door je nieuwe vriendje gevraagd wordt gaat zo iemand dan eerlijk antwoord geven?
geloof er niets van. geen enkele vrouw zal toch tegen haar nieuwe vriendje zeggen; 'nou schat we hebben het heel gezellig samen en ik wil dolgraag een toekomst met je opbouwen maar he, mocht mijn ex ooit weer aanbellen dan kan ik niet uitsluiten dat ik niet weer naar hem terug ga'
Nou, nou daar komt Saab niet zo goed vanafquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef She-Wolf het volgende:
Is het 2e deel van het artikel in Closer dan toch gepubliceerd?
http://www.shownieuws.tv/(...)guillaume-van-je-af/
Ja maar ... ja maar.... ze zou het wél gezegd kúnnen hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:55 schreef Uccie het volgende:
Daarbij, daar is Zarka toch zelf bij neem ik aan..je pakt nooit zo maar iemand van iemand af, daar zijn twee mensen voor nodig.
Ja dat wel...maar waarom in hemelsnaam.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar ... ja maar.... ze zou het wél gezegd kúnnen hebben
Weet ik veel!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat wel...maar waarom in hemelsnaam.
Wat heeft Sylvie dan gedaan...dat Saab haar zo vreselijk vindt.
Dat Saab zelf vreselijk kan zijn, is nu even niet leuk natuurlijk.
We moeten toch wel iets kunnen verzinnenquote:
In een soap is alles mogelijkquote:
Op woensdag 28
augustus 2013 15:55 schreef
Uccie het
volgende:
Daarbij, daar is Zarka toch zelf bij neem ik aan..je pakt nooit zo maar
iemand van iemand af, daar zijn twee mensen voor nodig.
Ja die is helemaal ongelooflijk, iedere keer als ik daar denk, nou we hebben alles wel gehad....komt er weer iets uit onverwachte hoek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In een soap is alles mogelijkDeze topicreeks en die van Badr en Estelle overtreft trouwens elke soap op tv
Ja, ja, geef het even tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
We moeten toch wel iets kunnen verzinnen
In elk geval straks even shownieuws kijken, misschien dat ze daar hernieuwde inzichten hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja, geef het even tijdmisschien komt er nog iets bovendrijven
Dat kijk ik nooit, maar misschien moet ik dat maar eens gaan doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval straks even shownieuws kijken, misschien dat ze daar hernieuwde inzichten hebben
Bron: Boulevardquote:'Voor Sylvie was het goed Sabia te lozen'
Wie denkt dat Guillaume Zarka, de ex-vriend van Sylvie van der Vaart, zijn hele verhaal over hun relatie heeft onthuld, heeft het mis.
Het interview van vorige week in het Duitse blad Closer was slechts deel één. Vandaag is deel twee aan de beurt. Dit keer doet de Fransman een boekje open over Sabia, het huwelijk van Rafael van der Vaart en Sylvie en de kleine Damián.
Guillaume schudt zijn hoofd als de interviewer van het Duitse magazine begint over Sabia, de huidige vriendin van Rafael. "Sabia was veel meer dan alleen een vriendin van Sylvie. Ze was als een zus voor haar."
'Als ik klaar ben met Rafael pak ik Guillaume'
De steenrijke zakenman blikt terug op de eerste ontmoeting met Sylvie in het Parijse restaurant. "Sylvie zat daar gezellig samen met Sabia. Vijf dagen later kwam het nieuws naar buiten dat Sabia met Rafael is. Sylvie was erg verdrietig. Elke dag doken er gekkere berichten op in de media. In de maanden dat ik met haar samen was, maakte ik een zeer trieste Sylvie mee."
De pers zat Sylvie en Guillaume continu op de hielen. Sommige foto's kwamen uit de privécollectie van de presentatrice. "Sylvie houdt ervan om foto's te maken. Ze heeft meer dan 10.000 foto's op haar telefoon. Toen ze hoorde dat Sabia met Rafael was, heeft ze Sabia uit haar mobiel verwijderd. Dat kon Sabia niets schelen. Ze opende zelfs de aanval op haar voormalige beste vriendin. "Sabia heeft tegen Sylvie gezegd: 'Als ik klaar ben met Rafael, dan pak ik Guillaume'. De Fransman noemt de Duitse manipulatief en berekenend. "Dat is ook de reden dat ze Rafael om haar vinger kon winden. Rafael is een slachtoffer in dit verhaal. Sabia heeft hem opzettelijk verleid."
Keiharde woorden
'Sylvie is leeg, eenzaam en triest.' Die keiharde woorden sprak Guillaume uit in het eerste interview. Nu lijkt de Fransman wat milder. "Sylvie heeft ontzettend veel doorstaan. Waar de meeste het al zouden hebben opgegeven, ging Sylvie door. Ze respecteert hun relatie, want ze weet dat Damián nu ook deels door Sabia wordt opgevoed."
Toch lijkt Guillaume niet altijd zeker van zijn zaak te zijn geweest. "Ik vroeg Sylvie een keer of ze nog van haar ex-man houdt. Daarop antwoordde ze: "Hij is de vader van mijn kind en dat zal hij altijd blijven. Ik ben tien jaar met hem samen geweest en we hebben samen iets opgebouwd. Als iemand aan haar zou vragen of ze ooit nog naar Rafael terug zou gaan, zou Sylvie volmondig 'nee' zeggen. Het huwelijk leek meer op een hechte vriendschap. De passie was weg."
Guillaume irriteerde zich mateloos aan de aanwezige pers en de flitsende camera's als hij ergens met Sylvie verscheen. Ook hun toekomstplannen verschilden. "Ik wil graag een gezinnetje stichten, maar Sylvie zag dat niet meer zitten. Ze is een fantastische vrouw, maar je kan niet uit medelijden bij iemand blijven. Bovendien zijn er veel meer fantastische vrouwen."
Ik ook niet, maar als ik er aan denk maak ik vanavond wel een uitzondering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit, maar misschien moet ik dat maar eens gaan doennu moet ik effe de keuken
in ik hoor mijn over piepen
quote:
Dit dus... het rammelt aan alle kantenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef Leandra het volgende:
Ze brengen het alsof hij door de reacties op deel 1 ineens een heel ander verhaal over Sylvie wil vertellen, terwijl het natuurlijk gewoon hetzelfde interview is....
Het verhaal rijmt zich niet met de beelden van de schoonheidssalon, no way dat de schoonheidsspecialiste Sabia verteld zou hebben dat Sylvie er ook was, en haar ook naar haar toe had laten gaan als de dames op voet van oorlog met elkaar leefden.
Dat risico een klant als Sylvie kwijt te raken hadden ze absoluut niet genomen, daarbij leek ze ook nog eens normaal te reageren toen Sabia binnenkwam.
Eigenlijk zou het me niet eens verbazen als Sylvie die afspraak tegelijk met een afspraak van Sabia geplant had, en de pers ook nog ingelicht had... ze staan vast niet zomaar de hele dag voor de schoonheidssalon te wachten als Sylvie daar is.
mwa, ik denk dat die beelden van de schoonheidsspecialiste gewoon "nep" zijn, in die zin dat ze niet in het openbaar zullen laten zien hoe hun echte relatie is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef Leandra het volgende:
Ze brengen het alsof hij door de reacties op deel 1 ineens een heel ander verhaal over Sylvie wil vertellen, terwijl het natuurlijk gewoon hetzelfde interview is....
Het verhaal rijmt zich niet met de beelden van de schoonheidssalon, no way dat de schoonheidsspecialiste Sabia verteld zou hebben dat Sylvie er ook was, en haar ook naar haar toe had laten gaan als de dames op voet van oorlog met elkaar leefden.
Dat risico een klant als Sylvie kwijt te raken hadden ze absoluut niet genomen, daarbij leek ze ook nog eens normaal te reageren toen Sabia binnenkwam.
Eigenlijk zou het me niet eens verbazen als Sylvie die afspraak tegelijk met een afspraak van Sabia geplant had, en de pers ook nog ingelicht had... ze staan vast niet zomaar de hele dag voor de schoonheidssalon te wachten als Sylvie daar is.
Dat is wrs iets wat we niet te horen krijgen over een half uurquote:
Op woensdag
28 augustus 2013 18:47 schreef
Soury het
volgende:
Ja maar, ja maar waar kwam die "pets" toch vandaan. Dat moet boven water
Gewoon die hele situatie rondom die scheiding...hoe lang waren ze nou al van plan uit elkaar te gaan, was dat al met het EK? En had Rad nou al eerder met Saab enz enz enz...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
Ja maar, ja maar waar kwam die "pets" toch vandaan. Dat moet boven water
Dat bevredigd niet, die slag voor haar harses. Daar wil ik meer over weten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon die hele situatie rondom die scheiding...hoe lang waren ze nou al van plan uit elkaar te gaan, was dat al met het EK? En had Rad nou al eerder met Saab enz enz enz...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bevredigd niet, die slag voor haar harses. Daar wil ik meer over weten.
Daar begon het mee jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]jij wilt gewoon horen dat Raf haar tegen de grond gehoekt heeft, liefst met bewegend beeld !!
ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat ze weerquote:Over haar gezinswens is ze duidelijk. "Hij is een geweldige vent die ik graag als vader van mijn kinderen zou willen."
Ik was eigenlijk aan het bijlezen van van de week nog n kwam via een eerder artikel op die site uiteindelijk bij dit verhaal uit...het wordt nu wel heel sappig allemaal.quote:
Ja ik wilde net zeggen dat komt mij erg bekend voor. Maar toen kwam Zarka opeens en was dat allemaal vergeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Over een piloot van de KLM heb ik inderdaad als eens iets voorbij horen komen.
het is de moeder van zijn zoon. Als hij haar "pakt", zal hij het respect van zijn zoontje verliezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een goedzak is die Raphael eigenlijk zeg.
Dus Silvie ging al jaren vreemd en dan kreeg hij toen het uitging ook nog eens de schuld door de roddel dat hij haar geslagen had....
En nog houdt hij zijn mond over alles.
Vriendinnen zijn het in elk geval niet meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oei, oei, oei!
http://www.nu.nl/achterkl(...)lvie-van-vaart.html
Nu gaat iedereen een boekje opendoen over Sylvie!
Hadden die Ajax-fans toch gelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef Jappie het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen ? Sylvie maakt haar naam als h*** meer dan waar ?
http://www.bekendeburen.n(...)r-sylvies-vreemdgaan
En wie weet snoepte Raf ook zelf wel bijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een goedzak is die Raphael eigenlijk zeg.
Dus Silvie ging al jaren vreemd en dan kreeg hij toen het uitging ook nog eens de schuld door de roddel dat hij haar geslagen had....
En nog houdt hij zijn mond over alles.
Ik neem aan dat ze dat al wel aan Rafael verteld heeft, waarschijnlijk toen ze oraal bezig was... dat dan weer wel... om het leed te verzachtenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Rafael van al deze onthullingen vindt.
Zijn nieuwe vriendin heeft zijn ex een alibi verschaft om regelmatig vreemd te gaan.
Als Sabia werkelijk met allebei bevriend was, dan heeft de vriendschap (nu liefde) met rafael toch ook wel een deukje opgelopen?
Moreel besef van Sabia komt wel erg laat, terwijl er al wat bakken stront over Sylvie zijn uitgestort.
Als Sylvie vreemd ging, dan vind ik Sabia bijna net zo fout, om als alibi op te treden voor het geval Rafael onraad rook.
Dat dus, dat verhaal van die piloot speelt al heel lang.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Over een piloot van de KLM heb ik inderdaad als eens iets voorbij horen komen.
Het lijkt me een reactie op het interview van Zarka waarin Sylvie werd neergezet als goodgirl en Sabia als ultieme feeks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef Starlie het volgende:
Zo hee wat een ontwikkeling... Dat interview van Sabia is smeuïger dan van die Fransoos... Maar kan me ook ergens weer niet voorstellen dat Sabia zo'n interview heeft gegeven... Als je al die tijd je mond erover gehouden hebt dan kun je dat nu ook nog wel doen.
Dat is best een lastige combinatie, iets vertellen terwijl je oraal bezig bent...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat al wel aan Rafael verteld heeft, waarschijnlijk toen ze oraal bezig was... dat dan weer wel... om het leed te verzachten
Tuurlijk kun je dat, maar waarom zou je, zeker als Syl en haar kringetje jou doen afschilderen als een halve hoer. Ik zou het ook wel wetenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef Starlie het volgende:
Zo hee wat een ontwikkeling... Dat interview van Sabia is smeuïger dan van die Fransoos... Maar kan me ook ergens weer niet voorstellen dat Sabia zo'n interview heeft gegeven... Als je al die tijd je mond erover gehouden hebt dan kun je dat nu ook nog wel doen.
Ja dat begrijp ik, maar dan had ze het er ook bij kunnen laten dat zij Rafael zeker niet van Sylvie heeft afgepakt en dat dit pas ontstaan is na de scheiding maar dat ze al wel goede vrienden waren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Het lijkt me een reactie op het interview van Zarka waarin Sylvie werd neergezet als goodgirl en Sabia werd als ultieme feeks.
Ja binnensmonds dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is best een lastige combinatie, iets vertellen terwijl je oraal bezig bent...
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dan had ze het er ook bij kunnen laten dat zij Rafael zeker niet van Sylvie heeft afgepakt en dat dit pas ontstaan is na de scheiding maar dat ze al wel goede vrienden waren.
Ze zorgt ook voor Damian, ze heeft nog met Sylvie te maken dus dan vind ik het persoonlijk niet zo netjes als je dit opeens de wereld in slingert. Dat ze het tegen Rafael opgebiecht heeft is logisch maar laat het daar dan bij.
Ja dat is ook zo, maar goed misschien speelt er wel meer dat wij niet weten. Het iig het sneuste voor Damian, arm kindquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dan had ze het er ook bij kunnen laten dat zij Rafael zeker niet van Sylvie heeft afgepakt en dat dit pas ontstaan is na de scheiding maar dat ze al wel goede vrienden waren.
Ze zorgt ook voor Damian, ze heeft nog met Sylvie te maken dus dan vind ik het persoonlijk niet zo netjes als je dit opeens de wereld in slingert. Dat ze het tegen Rafael opgebiecht heeft is logisch maar laat het daar dan bij.
Onhandig van Sylvie dat ze dat dan niet anders aangepakt heeft, want als Sylvie ontkend had dat Sabia dat gezegd had, dan had ze Sabia binnenboord kunnen houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Het lijkt me een reactie op het interview van Zarka waarin Sylvie werd neergezet als goodgirl en Sabia als ultieme feeks.
Misschien was dat ook wel de reden van het proberen van tegenhouden van het artikel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onhandig van Sylvie dat ze dat dan niet anders aangepakt heeft, want als Sylvie ontkend had dat Sabia dat gezegd had, dan had ze Sabia binnenboord kunnen houden.
Dan nog had ze het beter anders kunnen aanpakken, het kan natuurlijk best zijn dat Willy niet liegt, en Sylvie het idd zo aan Willy verteld heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel de reden van het proberen van tegenhouden van het artikel.
Mwah. Of die dat nog zou geloven, ze stonden al niet meer op zo'n goede voet he...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog had ze het beter anders kunnen aanpakken, het kan natuurlijk best zijn dat Willy niet liegt, en Sylvie het idd zo aan Willy verteld heeft.
In dat geval had ze beter met Sabia kunnen samenwerken en het verhaal van Willy als grove leugen bestempelen.
Pushen om met andere mannen vreemd te gaan? Vreemdgaan doe je zelf hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop dat Sylvie op het interview van Sabia gaat reageren, dan is de bitchfight compleet.
Ik denk dat we binnenkort weten hoe de relatie van Sabia met haar oudste dochter werkelijk is, hoe vaak ze vreemd ging terwijl ze met boulahrouz getrouwd was (minder smeuig) en hoe Sabia pushte om met andere mannen vreemd te gaan.
Ik denk dat Sylvie in de lastige situatie zit dat Saab niet met haar wil samenwerken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog had ze het beter anders kunnen aanpakken, het kan natuurlijk best zijn dat Willy niet liegt, en Sylvie het idd zo aan Willy verteld heeft.
In dat geval had ze beter met Sabia kunnen samenwerken en het verhaal van Willy als grove leugen bestempelen.
Dat zouden dan wel de eerste slimme voetballers zijn waarbij het niet uitkomtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Pushen om met andere mannen vreemd te gaan? Vreemdgaan doe je zelf hoor.
En schijnbaar was Sabia al een paar jaar gescheiden van Khalid maar hadden ze dat uit de media gehouden.
Het is wat iemand al zei: misschien ging Raphael ook wel vreemd en Khalid ook. Je weet wat ze zeggen van voetballers he...
van de frontpagequote:Sylvie Meis heeft Rafael van der Vaart aan de lopende band bedrogen. Dat beweert althans haar voormalige beste vriendin Sabia Boulahrouz, die inmiddels zelf een relatie heeft met Sylvies ex Rafael.
"Ik heb haar vaak een alibi verschaft, ik heb alles meegemaakt", vertelt Sabia volgens verschillende Duitse media in de boulevardkrant Bild. "De lijst van haar affaires is lang. Een piloot, een bodyguard, zelfs een danser uit het programma Let's Dance, horen bij de mannen met wie Sylvie aanpapte."
Volgens Sabia wond Sylvie de ene na de andere man om haar vinger. De ex van Boulahrouz, die werd geboren als Sabia Engizek, zegt dat Sylvie heeft geprobeerd om Rafael ook een affaire in de schoenen te schuiven, zodat mensen zouden denken dat ook haar man vreemdging. Ze zou een vrouw zelfs geld hebben geboden om met Rafael uit te gaan.
Sabia zegt dat ze bewijs heeft dat haar verhaal ondersteunt. Uit respect voor familie en vrienden heeft ze lange tijd haar mond gehouden. Maar nu schaamt ze zich dat ze een rol speelde in het verhaal.
Rafael en Sylvie maakten begin dit jaar bekend dat ze gingen scheiden. Ze gaven elkaar in 2005 het jawoord en hebben samen een zoon. Sabia spreekt tegen dat zij de reden is van de breuk, en zegt dat Rafael en zij pas na de bekendmaking van de scheiding een relatie kregen.
Dat ligt helemaal aan de taakverdeling van dat momentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is best een lastige combinatie, iets vertellen terwijl je oraal bezig bent...
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel de reden van het proberen van tegenhouden van het artikel.
Als ze verstandig is hebben ze het eerst overlegd en heeft hij zijn goedkeuring gegeven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:51 schreef Starlie het volgende:
Ik vraag me af of Rafael nu wel zo blij wordt van Sabia haar uitspattingen richting de pers!
Ik weet niet of het haar echte account is.twitter:SylvievdVNEWS twitterde op donderdag 29-08-2013 om 10:51:35... http://t.co/SuYCt3Z4Kc reageer retweet
Haar laatste tweet was toch van oud & nieuw?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:53 schreef beequeen het volgende:
Reactie van Sylvie.Ik weet niet of het haar echte account is.twitter:SylvievdVNEWS twitterde op donderdag 29-08-2013 om 10:51:35... http://t.co/SuYCt3Z4Kc reageer retweet
Is dit misschien een fanpage? Zal wel hè?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haar laatste tweet was toch van oud & nieuw?
Was een ander account.
Als het een goede BFF is zit ze Syl nu vol te proppen (onder dwang) met chocolade en haar tranen te deppen met tissues terwijl ze Bridget Jones kijken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
Heeft Betty er al iets over gezegdals nieuwe BFF moet ze toch ook een mening hebben...al dan niet voorgekauwd door La Syl.
Dat is een fan account, staat er ook gewoon bij. Sylvie twittert niet meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:53 schreef beequeen het volgende:
Reactie van Sylvie.Ik weet niet of het haar echte account is.twitter:SylvievdVNEWS twitterde op donderdag 29-08-2013 om 10:51:35... http://t.co/SuYCt3Z4Kc reageer retweet
Nu verwar je een echte oprechte vriendschap die mensen zoals wij hebben met iets kunstmatigs voor de bühnequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als het een goede BFF is zit ze Syl nu vol te proppen (onder dwang) met chocolade en haar tranen te deppen met tissues terwijl ze Bridget Jones kijken!
Oeps... my bad!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu verwar je een echte oprechte vriendschap die mensen zoals wij hebben met iets kunstmatigs voor de bühne
Betty? Waar blijft Touriya zal je bedoelen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
Heeft Betty er al iets over gezegdals nieuwe BFF moet ze toch ook een mening hebben...al dan niet voorgekauwd door La Syl.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betty? Waar blijft Touriya zal je bedoelen!
zegt kim hollandquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Zo dan; eindelijk alle details waarop 'heel' NL heeft gewacht![]()
en het verbaast me niks -maar dan ook helemaal niks- dat flirtzieke Sil haar benen gespreid heeft voor andere kerels. De manier waarop ze zich altijd proflileert als verleidelijke 'vamp' op een foto naast wie dan ook zegt genoeg. *kijk mij mooi en sexy zijn, en ik zal het je ook bewijzen hoe sexy ik kan zijn!*![]()
Bah! Vies kind!![]()
Zoals een oud gezegde luidt; al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!
Pinokkio kan er zelfs nog een puntje aan zuigen.
Wat een giller, wat een liegenbeest.
Vooral blijven volhouden dat je leventje zo perfect isDaaag Sil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |