quote:Op maandag 26 augustus 2013 04:39 schreef Mortaxx het volgende:
Anders moet Yolanthe Raf eens verwennen
Dat zal Yo niet gauw doen, Yo is dikke vriendinnen met Sab.quote:Op maandag 26 augustus 2013 04:39 schreef Mortaxx het volgende:
Anders moet Yolanthe Raf eens verwennen
Tuurlijk gaan we hier niet te veel op in want tuurlijk is dit de foto niet. Als dat DE foto was, dan was het hier al eerder voorbij gekomen en breeduit in de media.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Ho, wacht, stop! Gaan we nu gewoon over de foto van DE klap heen, jongens?Waar komt die foto vandaan? Wie heeft hem gemaakt? Komt haar kleding overeen met wat ze aanhad die avond? Is dat het gastendoekje dat door Yolanthe werd meegenomen uit het huis van Jan Smit? Kom op met die antwoorden!!!!
Datum 24 maart 2012quote:Ongeluk Sylvie van der Vaart
Syvlie van der Vaart heeft zich vandaag lelijk geblesseerd tijdens een potje stoeien met haar zoontje Damian. De twee stootten met hun hoofden tegen elkaar.
"Heb zojuist een klein ongelukje gehad. Ik was met Damian aan het springen op de trampoline en we botsten met onze hoofden tegen elkaar", twitterde Sylvie. "Heb nu een bloedende lip, ouch!"
Sylvie heeft met een stolling niet kunnen onderdrukken door direct wat ijs tegen haar lip aan te houden. "Heeft iemand nog meer tips? Het is aan het opzwellen"
Was dat eerste niet ten tijden van Ibrahimovic?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kon mij nog vaag herinneren dat Silvy de schuld kreeg toen Raf er niet zoveel van bakte
op het voetbalveld![]()
http://www.dejongejournalist.nl/news.php?nid=101
Het uiten van kritiek mag je doen - mits je goed presteert. Maar dat werkt bij Van der Vaart niet zo. Tegen PSV begon hij op de bank omdat hij niet helemaal fit was. Na afloop van de belangrijke 2-1 zege zei hij: "Ik ben niet blij, ook niet met deze overwinning." Wat een teamspeler! Afgelopen week kwam hij weer negatief in het nieuws na een aanval op Ronald Koeman die hij binnenkamers had moeten houden. Ook op de tribune begint men zich te storen aan zijn gedrag. "Ik word moe van dat gezeik van hem. Hij speelt als een hark, dus van mij mag 'ie op de tribune. Zo hebben we niks aan hem," zegt Ajax-supporter Freek. "Nee, sinds hij met Sylvie is speelt hij bagger," vult Denise aan. "Altijd weer die grote bek. Maar presteren ho maar," aldus voetbalvolger Bernard.
Ik ben benieuwd of Sabia nu de schuld gaat krijgen![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)Van_der_Vaart__.html
za 24 aug 2013, 20:26
Weer verlies voor Van der Vaart
Van onze Telesportredactie
Het wil nog niet echt lukken met HSV in de Bundesliga. De ploeg van Rafael van der Vaart ging zaterdagavond op bezoek bij Hertha BSC met 1-0 onderuit en staat na drie duels pas op één punt.
Het enige doelpunt van de wedstrijd kwam op naam van Adrian Ramos, aanvaller van het Herta van trainer Jos Luhukay.
Vorige week verloor Hamburg met 1-5 van Hoffenheim, waarna er de hele week een crisisfeer hing rond de club. Die zal door de nieuwe nederlaag alleen maar erger worden.
HSV vierde voor vertrek uit Hamburg nog het 50-jarige verblijf in de Bundesliga. De Noord-Duitse club is de enige die sinds de oprichting van de Bundesliga in 1963 onafgebroken op het hoogste niveau speelt.
Jupquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:01 schreef Ole het volgende:
Denk het. Toen er gezongen werd: Sylvie is de h*** van Amsterdam
Yolanthe op 3?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Uccie het volgende:
Heeft iemand destijds dat TV-show achtige programma waar Yo, Syl interviewde weleens gezien?
Dat zou ik nu nog weleens willen terugkijken, maar kan het niet vinden
Er staat dat er geen rechten zijn om het op uitzending gemist te zettenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Yolanthe op 3?
Misschien staat het hier, ik zie aflevering Sylvie er nog niet bij staan.
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/3338-yolanthe-op-3
Ivo's belachelijke productiesuccessen zijn niet terug te kijken op internet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Uccie het volgende:
Heeft iemand destijds dat TV-show achtige programma waar Yo, Syl interviewde weleens gezien?
Ja, toen was Syl net met Raf opnieuw in Vegas getrouwd, dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Uccie het volgende:
hoer bedoel jequote:Op maandag 26 augustus 2013 09:01 schreef Ole het volgende:
Denk het. Toen er gezongen werd: Sylvie is de h*** van Amsterdam
quote:
Ja, was wel nieuwsgierig naar de leegheid van zo'n twee-gesprek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, toen was Syl net met Raf opnieuw in Vegas getrouwd, dacht ik.
En bij Sylvie thuis, in Engeland.
René van der Gijp :quote:
The Rafael-Silvie-tapes. Valt er niks te wissen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, was wel nieuwsgierig naar de leegheid van zo'n twee-gesprek.
Nee Yo en Sylv, maar inderdaad dat zou weleens de reden kunnen zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Rafael-Silvie-tapes. Valt er niks te wissen.
Arme Wesquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat zal Yo niet gauw doen, Yo is dikke vriendinnen met Sab.
[ afbeelding ]
Het is maar een klein stukje heur, maar beter iets dan niets toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/yolanthe-interviewt-sylvie/
Yolanthe interviewt Sylvie
Sylvie van der Vaart vertelt zondag in het TROS-programma Yolanthe op 3 openhartig over de vernieuwing van haar trouwgeloften.
De voetbalvrouwen ontmoeten elkaar in Las Vegas, waar Sylvie op 16 juni voor de tweede keer in het huwelijksbootje stapte met Rafael.
Da's twee maanden geleden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Arme Wesloopt ie met die lelijke tatoe strakkies
![]()
Was meteen ná de DE klap![]()
Beelden bewijzen het: Nieuwe klap voor Sylvie. Sabia en Yolanthe nu dikke vriendinnen!
Het was al een enorme klap voor Sylvie van der Vaart dat haar beste vriendin Sabia Boulahrouz er vandoor ging met haar man Rafael. Nog nauwelijks bekomen van dit klap, moet Sylvie nu met lede ogen toezien hoe goed Sabia en Yolanthe het met elkaar kunnen vinden. Bekendeburen.nl heeft de hand weten te leggen op beelden waaruit dit meer dan duidelijk wordt. De twee dames waren samen met hun mannen aanwezig op het feestje van voetballer Sjaak Swart in Amsterdam. Wesley en Rafael speelden mee met de wedstrijd en de twee dames hadden plaats genomen op de tribune. Yolanthe en Sabia hadden het zo gezellig en druk met elkaar, dat ze nauwelijks aandacht hadden voor wat zich op het veld afspeelde. Natuurlijk hadden ze elkaar een hoop te vertellen en hebben op zeker een nieuwe afspraak gemaakt.
http://www.bekendeburen.n(...)nu-dikke-vriendinnen
Yo zat als een jong 'zusje' met mond open te luisteren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, was wel nieuwsgierig naar de leegheid van zo'n twee-gesprek.
Nou, technisch gezien doen de mannen dat... En als vrouw heb je er maar mee te dealen en zorg je ervoor dat je het een beetje leuk hebt met elkaar, aangezien je toch tot elkaar veroordeeld bent. Ik vind het niet zo gek eigenlijk...quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en dit was vroeger....
[ afbeelding ]
Die ruilen elkaar sneller in dan ik mijn schoenen
Ik denk dat Yo op dat moment ook wel tegen Syl opkeek. Qua carrière enzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo zat als een jong 'zusje' met mond open te luisteren.
nah... gaat wel lukkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien doen de mannen dat... En als vrouw heb je er maar mee te dealen en zorg je ervoor dat je het een beetje leuk hebt met elkaar, aangezien je toch tot elkaar veroordeeld bent. Ik vind het niet zo gek eigenlijk...
En De Cabauter en Yo lijken me ook echt gelukkig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe... toch lijkt Raf me nu wel oprecht gelukkig. En hetzelfde kan gezegd worden van kabouter Puntmuts trouwens. Leuk
Cabauter is nog leuker. Waarom kom ik daar nu niet opquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En De Cabauter en Yo lijken me ook echt gelukkig.
Dat is waar, laten we hopen dat het zo blijftquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe... toch lijkt Raf me nu wel oprecht gelukkig. En hetzelfde kan gezegd worden van kabouter Puntmuts trouwens. Leuk
Tuurlijk want het is eckte liefdequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar, laten we hopen dat het zo blijft
Ik meen gelezen te hebben dat die vrouwen onder elkaar alleen met elkaar omgaan omdat ze voetbalvrouwen zijn, maar zodra iemand buiten beeld is, het contact verwaterd, dus om nou te zeggen dat het hele hechte vriendschappen zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien doen de mannen dat... En als vrouw heb je er maar mee te dealen en zorg je ervoor dat je het een beetje leuk hebt met elkaar, aangezien je toch tot elkaar veroordeeld bent. Ik vind het niet zo gek eigenlijk...
Pisces29 heet vast rimpels in d;r voorhoofdquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cabauter is nog leuker. Waarom kom ik daar nu niet op![]()
Je wilde posten bij Sonja Silva....ja dat snap ik welquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk want het is eckte liefdeWeer de foute gate
Maar dat is toch precies wat ik zeg? Je hebt ermee te dealen, je bent tot elkaar veroordeeld, je zorgt dat je het een beetje leuk met elkaar hebt. Je gaat daar niet zitten moraliseren, in zo'n kleine club.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:28 schreef Uccie het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat die vrouwen onder elkaar alleen met elkaar omgaan omdat ze voetbalvrouwen zijn, maar zodra iemand buiten beeld is, het contact verwaterd, dus om nou te zeggen dat het hele hechte vriendschappen zijn
Dat moraliseren is ook onze taakquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat ik zeg? Je hebt ermee te dealen, je bent tot elkaar veroordeeld, je zorgt dat je het een beetje leuk met elkaar hebt. Je gaat daar niet zitten moraliseren, in zo'n kleine club.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat ik zeg? Je hebt ermee te dealen, je bent tot elkaar veroordeeld, je zorgt dat je het een beetje leuk met elkaar hebt. Je gaat daar niet zitten moraliseren, in zo'n kleine club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |