Open dan een topic, joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
tijdens Holland Sport liet hij eens merken dat hij het meeste had met Feyenoord, zal rond 2005 zijn geweest.
Zo, hier ook zeg. Gewoon spelen met dezelfde opstelling en BMI op die Baldé zetten.quote:
Inderdaad. Je kunt er nu al vanuit gaan dat Kuban een doelpunt maakt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Sphinxxx het volgende:
Als Feijenoord net zo speelt als vandaag gaan ze nog 0-3 ten onder denk. NAC was echt heel zwak en Feijenoord was voetballend nou ook niet echt goed. Het is wel grappig om te zien dat Janmaat zo'n drive heeft dat Schaken ook ruimte krijgt, die die nodig heeft..
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
tijdens Holland Sport liet hij eens merken dat hij het meeste had met Feyenoord, zal rond 2005 zijn geweest.
Ongeveer 4 miljoen euroquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:21 schreef Morendo het volgende:
Hoeveel geld maakt hoofdsponsor Opel jaarlijks eigenlijk over?
quote:Technisch directeur Martin van Gaal van Feyenoord praat maandag met de zaakwaarnemer van Terence Kongolo over een mogelijke transfer op huurbasis van zijn cliënt. Zondag bekeek de verdediger het duel met NAC Breda vanaf de tribune. (AD)
quote:
Zolang BMI niet vertrekt en het pure huur is, weinig. Bij een optie tot koop of een voortijdig vertrek van BMI (kan ook in de winterstop zijn) ben je weer je toekomst kwijt.quote:
Zal niet zonder reden dat zijn dat Van Geel hier pas in de laatste week werk van maakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Zolang BMI niet vertrekt en het pure huur is, weinig. Bij een optie tot koop of een voortijdig vertrek van BMI (kan ook in de winterstop zijn) ben je weer je toekomst kwijt.
Er staat Martin van Gaal.quote:
Optie tot koopquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Zolang BMI niet vertrekt en het pure huur is, weinig. Bij een optie tot koop of een voortijdig vertrek van BMI (kan ook in de winterstop zijn) ben je weer je toekomst kwijt.
Bij Achahbar had ie er geen probleem mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Optie tot koopEn van Geel is knettergek inderdaad, die doet dat vast wel.
Denk je dat Achabar gaat overtuigen in Duitsland dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Bij Achahbar had ie er geen probleem mee.
Achahbar heeft het ook zo goed gedaan de afgelopen drie jaar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Bij Achahbar had ie er geen probleem mee.
Nee, maar dat is dus het makke aan een optie. Wel de lasten, niet de lusten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk je dat Achabar gaat overtuigen in Duitsland dan?
Andersom bedoel je volgens mijquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dus het makke aan een optie. Wel de lasten, niet de lusten.
Kongolo wel dan. Er moet ook iets in zitten voor de huurder hè, die gaan niet zijn salaris ophoesten om opleidingsinstituut te spelen en hem de deur uit te zien lopen als hij slaagt. We zijn geen Chelsea.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Achahbar heeft het ook zo goed gedaan de afgelopen drie jaar.
Bielefeld zal toch echt moeten gaan betalen wat Feyenoord wil hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dus het makke aan een optie. Wel de lasten, niet de lusten.
Kongolo heeft vorig jaar een aantal goede wedstrijden gespeeld ten tijde van de blessures van Mathijsen en de Vrij. En voor de huurder zit er in dat ze een goede speler krijgen voor een jaar. Als je meer wil als club dan moet je geen spelers gaan huren, maar daar weten we bij Feyenoord alles van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Kongolo wel dan. Er moet ook iets in zitten voor de huurder hè, die gaan niet zijn salaris ophoesten om opleidingsinstituut te spelen en hem de deur uit te zien lopen als hij slaagt. We zijn geen Chelsea.
Die prijs staat dus al vast, dat is het concept van een optie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bielefeld zal toch echt moeten gaan betalen wat Feyenoord wil hebben.
Een Pool wilde een kaart kopen, NN.. ¤48,50 .. voor Feijenoord - NACquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht van 't weekend, zal ik weer 's gaan en donderdag een kaartje kopen? Nou, pleur op met die prijs zeg. 30 euro ...
Er zat dan ook geen hond bij PSV.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:40 schreef Grifte het volgende:
Op Y is vaak nog wel iets vrij, 23.50 het goedkoopst, al zal dat nu wel weg zijn. Verder zijn die prijzen echt veel te hoog, ga lekker met je gezin van 4 naar 1 losse wedstrijd op vak NN en je hebt bijna een parterre-seizoenskaart eruit.
PSV verlaagde de prijzen voor haar Europese duels, was een mooie geste.
Afgelopen twee duels bedoelde ik, dat was uitverkocht. Vorig jaar met normale prijzen zat het leeg idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er zat dan ook geen hond bij PSV.
Maar de prijzen zijn echt te idioot voor woorden ja.
De wedstrijd is voor SC houders sowieso 'gratis' toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht van 't weekend, zal ik weer 's gaan en donderdag een kaartje kopen? Nou, pleur op met die prijs zeg. 30 euro ...
quote:Ronald Giphart beschrijft het Feyenoordgevoel rondom een Klassieker voortreffelijk. “Feyenoord is het echte leven, en in het echte leven heeft iedereen zijn tegenslagen, dat hoort zo te zijn. Omdat het ons niet zoveel doet als we van Heracles verliezen, maar wél als we van Ajax verliezen, hebben we die wedstrijd nodig om ons Feyenoorder te voelen.”
twitter:fr12live twitterde op maandag 26-08-2013 om 10:32:41Scouts van Feyenoord waren afgelopen zondag bij Go Ahead Eagles - FC Groningen voor de 16-jarige Živković (Telegraaf) reageer retweet
twitter:fr12live twitterde op maandag 26-08-2013 om 10:32:41Scouts van Feyenoord waren afgelopen zondag bij Go Ahead Eagles - FC Groningen voor de 16-jarige Živković (Telegraaf) reageer retweet
twitter:fr12live twitterde op maandag 26-08-2013 om 10:33:53De aanvaller van FC Groningen is een gewild object. Talentenjagers van Arsenal, Liverpool. Manchester United, Chelsea en PSV waren er ook. reageer retweet
Heeft dit seizoen alweer 2 keer gescoord, maar verder ken ik hem niet echt eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:fr12live twitterde op maandag 26-08-2013 om 10:33:53De aanvaller van FC Groningen is een gewild object. Talentenjagers van Arsenal, Liverpool. Manchester United, Chelsea en PSV waren er ook. reageer retweet
Ik ook niet echt, zal hem eens even in de gaten houden want ik ben er wel benieuwd naar. Maar inderdaad, zal wel onbetaalbaar zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft dit seizoen alweer 2 keer gescoord, maar verder ken ik hem niet echt eerlijk gezegd.
Maar met zoveel belangstelling zal die voor Feyenoord wel onbetaalbaar zijn.
Blijkbaar geboren in Dordrecht, ken hem ook alleen als Utrechterquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:43 schreef DonRaja het volgende:
Nooit geweten dat Giphart een Feyenoorder is:
[..]
6x gescoord 5x Pelle. Toch fijn dat we een plan B hebben...quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef SjaakBauer het volgende:
De laatste jaren scoorden we praktisch nooit uit een standaardsituatie, dit seizoen al 4 keer
Baas Armenteros is ons plan B.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
6x gescoord 5x Pelle. Toch fijn dat we een plan B hebben...
Echt hequote:Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
6x gescoord 5x Pelle. Toch fijn dat we een plan B hebben...
Als je penalties meerekent hebben we echter al weer flink wat tegenkools uit standaardsituaties, gister ook weer uit een corner, enige kans van NAC ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef SjaakBauer het volgende:
De laatste jaren scoorden we praktisch nooit uit een standaardsituatie, dit seizoen al 4 keer
Dat kon hij nooit, is een speler voor ballen in de dieptequote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef Calciumdude het volgende:
schaken komt momenteel nog geen pion voorbij...
echt hopeloos om naar te blijven kijken...
Zonde van die kopkans van gisteren, had er ook wel in gemogen hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zie Armenteros ook wel scoren binnenkort hoor, heeft best een neusje voor de goal.
Hij had m' eigenlijk moeten laten lopen voor Pelle, die kon 'm zo intikken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:34 schreef Differ het volgende:
[..]
Zonde van die kopkans van gisteren, had er ook wel in gemogen hoor.
Ik las pas dat het nog wel drie weken gaat duren. En ik zou het ook niet overhaasten, voor je het weet is hij anders een Robben 2.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop op een snelle terugkeer van Boëtius.
Ja had ook nog gekund, maar die goal komt er welquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij had m' eigenlijk moeten laten lopen voor Pelle, die kon 'm zo intikken.
Goed punt. Laat hem eerst goed fit worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:41 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik las pas dat het nog wel drie weken gaat duren. En ik zou het ook niet overhaasten, voor je het weet is hij anders een Robben 2.
Dat schijnt Boetius sowieso te zijn. Op zijn jonge leeftijd schijnt hij al een stuk of 3 ernstige blessures en 2 grote operaties te hebben ondergaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:41 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik las pas dat het nog wel drie weken gaat duren. En ik zou het ook niet overhaasten, voor je het weet is hij anders een Robben 2.
Ik kan me herinneren dat hij een ene Willems helemaal dolgedraaid hadquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kon hij nooit, is een speler voor ballen in de diepte
Bron: AD Sportwereldquote:Kongolo praat over verhuur
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord praat vandaag met de zaakwaarnemer van Terence Kongolo. Dat meldt AD Sportwereld. De verdediger van Jong Oranje zat gisteren op de tribune en hoopt verhuurd te kunnen worden om ervaring op te doen. Trainer Ronald Koeman kan volop kiezen nu zijn selectie - op Jean-Paul Boëtius na - fit is. Aanvaller Elvis Manu is na gisteren schorsingvrij en John Goossens bleek na zijn eerder opgelopen knieblessure weer in staat tot een invalbeurt.
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij een ene Willems helemaal dolgedraaid had
Of nog erger: Tim Vincken 2...quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:41 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Wordt de selectie niet heel erg smal met al die verhuurde spelers op die manier?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bron: AD Sportwereld
Dit zou betekenen dat ze verwachten dat BMI blijft.
De Vrij, Van Beek, Mathijssen, BMI. Op links heb je naast Nelom nog de witte Keniaan; Woudenberg. Moet wel te doen zijn toch? Zeker als we Europa niet in gaan (en die kans is helaas behoorlijk aanwezig).quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt de selectie niet heel erg smal met al die verhuurde spelers op die manier?
Voor de CV positie hebben we dan alleen nog Van Beek en Van Deelen als vervangers?
Die arme jongen, vleugelflitsertje wat extra veel schoppen te voortduren krijgt omdat hij zo ongrijpbaar is of doet hij het steeds zelf?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat schijnt Boetius sowieso te zijn. Op zijn jonge leeftijd schijnt hij al een stuk of 3 ernstige blessures en 2 grote operaties te hebben ondergaan.
Mathijsen hebben we inderdaad nog, en ik vergat nog Ramsteijn en Van Steenvoorden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:52 schreef HansVaak het volgende:
[..]
De Vrij, Van Beek, Mathijssen, BMI. Op links heb je naast Nelom nog de witte Keniaan; Woudenberg. Moet wel te doen zijn toch? Zeker als we Europa niet in gaan (en die kans is helaas behoorlijk aanwezig).
Ik heb ook liever dat hij een jaartje veel gaat spelen en dan volgend jaar mooi Bruno/Joris komt opvolgen. Groot talent, maar heeft twee oranje klanten voor zich, dan sta je er niet zo snel in. Alhoewel Joris dat niet echt waard is, maar anders staat hij er wel in om zijn salaris.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mathijsen hebben we inderdaad nog, en ik vergat nog Ramsteijn en Van Steenvoorden.
Al heb ik liever Kongolo achter de hand.
Maar ik begrijp wel dat hij aan spelen moet toekomen.
Ramsteijn is al een aantal weken naar Sparta.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mathijsen hebben we inderdaad nog, en ik vergat nog Ramsteijn en Van Steenvoorden.
Al heb ik liever Kongolo achter de hand.
Maar ik begrijp wel dat hij aan spelen moet toekomen.
Heb jij poep in je ogen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:12 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat hij een jaartje veel gaat spelen en dan volgend jaar mooi Bruno/Joris komt opvolgen. Groot talent, maar heeft twee oranje klanten voor zich, dan sta je er niet zo snel in. Alhoewel Joris dat niet echt waard is, maar anders staat hij er wel in om zijn salaris.
Ramsteijn hoop ik dat hij een beetje op niveau kan komen, deed het niet slecht op LB voor zijn blessure. Steenvoorden nooit zien voetballen, maar dat is dan ook geen groot talent gok ik. Kan iemand me wat meer over hem vertellen?
De tweede helft van vorig seizoen, heb hem dit seizoen weinig goeds zien doen. Het hele elftal dan, maargoed, als routinier mag hij dat wel op sleeptouw nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mathijsen is met enige regelmaat de beste verdediger van Feyenoord.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef HansVaak het volgende:
[..]
De tweede helft van vorig seizoen, heb hem dit seizoen weinig goeds zien doen. Het hele elftal dan, maargoed, als routinier mag hij dat wel op sleeptouw nemen.
Alleen functioneren anderen minder als hij speeltquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mathijsen is met enige regelmaat de beste verdediger van Feyenoord.
Welles nietes heb ik niet zo'n zin in. Jij beweert dat Mathijsen er in zal staan omdat hij een hoog salaris heeft, dat is gewoon onzin.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:21 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Geen argumenten? Zwak van je, lekker niveau!
Ik zal het even doorgeven aan Joris.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef HansVaak het volgende:
[..]
De tweede helft van vorig seizoen, heb hem dit seizoen weinig goeds zien doen. Het hele elftal dan, maargoed, als routinier mag hij dat wel op sleeptouw nemen.
jonguh van geel hep em gewoon gehaalt omdat ze vriendjes zijn ! !quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welles nietes heb ik niet zo'n zin in. Jij beweert dat Mathijsen er in zal staan omdat hij een hoog salaris heeft, dat is gewoon onzin.
Dat zit er dik in ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
jonguh van geel hep em gewoon gehaalt omdat ze vriendjes zijn ! !
Deels sarcasme, deels waarheid. En hij heeft ook zo'n hoog salaris omdat er een aantal dingen van hem verwacht worden, zoals die kleuters op sleeptouw nemen en zijn bek open trekken in de kleedkamer. Nu is hij daar niet direct het type voor, maar naar iemand met zijn staat van dienst mogen al onze spelertjes wel aandachtig luisteren. En daarom staat hij er dan ook in. Bepaalde ondergrens die een stuk hoger moet liggen dan bij Bruno en Stefan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welles nietes heb ik niet zo'n zin in. Jij beweert dat Mathijsen er in zal staan omdat hij een hoog salaris heeft, dat is gewoon onzin.
Als je vooruit moet spelen lijkt het me juist niet, hij is kwetsbaar met ruimte in zijn rugquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:25 schreef macca728 het volgende:
Zal me niets verbazen als Mathijsen weer speelt donderdag.
Ik denk dat we 18e worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef Syntix het volgende:
Jullie winnen gisteren, maar toch zit er weinig voetbal in... Dat gaat toch nog heel moeilijk worden denk ik dit jaar om top 5 te halen. Wat denken jullie?
Ow en donderdag zeker uitschakeling of heeft er iemand nog een beetje hoop?
Pelle heeft er nu 5 gemaakt in 4 wedstrijden. Dat is dus 42 goals deze competitie. Makkie man.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef Syntix het volgende:
Jullie winnen gisteren, maar toch zit er weinig voetbal in... Dat gaat toch nog heel moeilijk worden denk ik dit jaar om top 5 te halen. Wat denken jullie?
Ow en donderdag zeker uitschakeling of heeft er iemand nog een beetje hoop?
Stoeltje staat al klaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pelle heeft er nu 5 gemaakt in 4 wedstrijden. Dat is dus 42 goals deze competitie. Makkie man.
Kampioenen.
Yep, maar dat ben ik al een aantal jaar niet meer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De wedstrijd is voor SC houders sowieso 'gratis' toch?
Ik was bij de 2e goal aan t pissenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:30 schreef Grifte het volgende:
Was trouwens wel een heerlijk momentje met die twee kools binnen een minuut, herinnerde me weer aan die chaos toen met Guidetti die thuis tegen Twente de tweede binnentikte terwijl iedereen nog chaotisch aan het feestvieren was. Gister ook al iemand achter me die zijn schoen kwijt was en languit lag
Fenerbahce, Celtic, Nordsjaellandquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Happel het volgende:
We komen in pot 3 mocht het lukken donderdag.
[ afbeelding ]
En Pellè
[ afbeelding ]
Pelle leest mee in de scquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Happel het volgende:
We komen in pot 3 mocht het lukken donderdag.
[ afbeelding ]
En Pellè
[ afbeelding ]
Dat zou wel de ultieme poule des doods zijn (alsof we gaan overwinterenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fenerbahce, Celtic, Nordsjaelland![]()
Al zie ik het nog somber in voor donderdag
Mwah, poule des doods zou een poule zijn met Spurs, Spartak Moskou en Odessa.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:52 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme poule des doods zijn (alsof we gaan overwinteren)! Maar wel prachtige clubs idd voor uitwedstrijden
Sterk beginnen, kans missen en daarna een counter om je oren krijgen. Moet heel raar lopen wil Feyenoord donderdag nog een kansje maken om door te gaan. Vond dat team van Krasnodar eigenlijk gewoon een paar klasses beter donderdag.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:28 schreef Vasion het volgende:
Zou zonde zijn. Tweede en derde worden en maar niet in Europa kunnen komen.
Als we er ook dit jaar de groepsfase niet bereiken, heb ik wel ff een dipje hoor.
Kan niet wachten tot donderdag, verwacht een sterk Feyenoord.
Vond het vooral schrikbarend hoe gemakkelijk de aanvallers van Kuban achter onze verdedigers vandaan liepen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterk beginnen, kans missen en daarna een counter om je oren krijgen. Moet heel raar lopen wil Feyenoord donderdag nog een kansje maken om door te gaan. Vond dat team van Krasnodar eigenlijk gewoon een paar klasses beter donderdag.
Feyenoord speelde daar duidelijk om de schade beperkt te houden, en dat hebben ze ook gedaan. Thuis meteen vol erop klappen. Een 2-0 / 3-1 zit er zeker in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterk beginnen, kans missen en daarna een counter om je oren krijgen. Moet heel raar lopen wil Feyenoord donderdag nog een kansje maken om door te gaan. Vond dat team van Krasnodar eigenlijk gewoon een paar klasses beter donderdag.
Een 2-1 is prima, dan vliegen jullie er ook uitquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord speelde daar duidelijk om de schade beperkt te houden, en dat hebben ze ook gedaan. Thuis meteen vol erop klappen. Een 2-0 / 3-1 zit er zeker in.
Haha, ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord speelde daar duidelijk om de schade beperkt te houden, en dat hebben ze ook gedaan.
Ja, omdat Mulder goed stond te keepen, het had ook zo maar 3 - 0 kunnen zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord speelde daar duidelijk om de schade beperkt te houden, en dat hebben ze ook gedaan. Thuis meteen vol erop klappen. Een 2-0 / 3-1 zit er zeker in.
Hun 2 centrale verdedigers zijn geschorst.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:11 schreef Maastoren het volgende:
Dat Krasnodar is een goede ploeg maar het is echt niet onmogelijk om 2-0 of 3-1 te winnen. Vooral niet als het donderdag een gekkenhuis wordt
Kuban mag niet klagen als het 5-0 voor Feyenoord wordt!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun 2 centrale verdedigers zijn geschorst.
Komt goed.
Elke uitslag minder dan dat zou een regelrechte blamage zijn voor Feyenoord!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kuban mag niet klagen als het 5-0 voor Feyenoord wordt!!!
Serieus?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed.
Touché.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat het veiliger is dan meegaan met jou, fijne vent.
O wee als hij weggaat. Mijn favoriete speler.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef Caland het volgende:
Juventus en Internazionale hebben zich bij Feyenoord gemeld voor Daryl Janmaat. #Feyenoord [via VI]
Hele belangrijke speler, maar voor meer dan 6 miljoen kun je hem moeilijk behouden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef Antaris het volgende:
[..]
O wee als hij weggaat. Mijn favoriete speler.
Misschien Lopes Cabral uit de A1 proberen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hele belangrijke speler, maar voor meer dan 6 miljoen kun je hem moeilijk behouden.
Hopenlijk heeft MvG een lijstje klaar want v Beek en v Deelen is een hele achteruitgang.
Eigenlijk de enige speler waarvan ik overtuigd ben dat hij een hoger niveau aan kan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef Antaris het volgende:
[..]
O wee als hij weggaat. Mijn favoriete speler.
Daar ben ik mee eens, hij moet uiteindelijk wel die stap maken want ik denk dat hij niet veel meer kan groeien in Nederland. Hij is echt een persoon die werkt voor zijn geld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige speler waarvan ik overtuigd ben dat hij een hoger niveau aan kan.
Hij is nu al wel verreweg de beste rechtsback in Nederland. Al is dat nou ook weer niet een hele prestatie eigenlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:53 schreef Antaris het volgende:
[..]
Daar ben ik mee eens, hij moet uiteindelijk wel die stap maken want ik denk dat hij niet veel meer kan groeien in Nederland. Hij is echt een persoon die werkt voor zijn geld.
Charisteas.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Antaris het volgende:
Als Janmaat weggaat, wie wordt dan ons nieuwe aanwinst?
Philipe Leonard.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Antaris het volgende:
van der wielquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Antaris het volgende:
Ostlund.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Antaris het volgende:
Dan halen we Ulrich van Gobbel terug.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Antaris het volgende:
Wandersonquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Antaris het volgende:
Wie zijn dat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, lolzquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Marlon Slabbekoorn die berichten retweet.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, we zullen zien deze donderdag. Ik gok 3-1 Feyenoord. Heksenketeltje. Pelle, 1-0 voor, daarna 1-1. 10 minuten voor tijd 2-1 door Pelle en dan in de laatste minuut Pelle 3-1.
bron ad.nlquote:Kongolo blijft in De Kuip
ROTTERDAM - Feyenoord heeft zijn grote talent uit de eigen opleiding, Oranje onder 19-international Terence Kongolo, verteld dat hij onder geen beding wordt verhuurd. Technisch directeur Martin van Geel vindt de centrale verdediger al te dicht bij het eerste elftal aan zitten.
"Dat hebben we ook de speler en zijn zaakwaarnemer verteld. Hij is te belangrijk voor Feyenoord om nu te worden verhuurd. We willen hier aan zijn ontwikkeling werken”, aldus Van Geel.
Bruno Martins Indi
Bij een eventueel vertrek van Bruno Martins Indi voor het sluiten van de transfermarkt komt Kongolo (19) direct in aanmerking voor een plek in het eerste elftal. Maar ook als Martins Indi blijft, heeft de technische leiding plannen met Kongolo.
Jordy van Deelen
De verdedigers Matthew Steenvoorden en Jordy van Deelen (allebei 20 jaar) is wel verteld dat ze kunnen worden verhuurd. Dat duo had eveneens een gesprek met de clubleiding. Het hangt van de interesse van de eredivisieclubs af of de spelers daarvan gebruik maken.
Maar Jordy van Deelen is toch de tweede rechtsback, als we hem verhuren heb je alleen Janmaat nog. Waarvan we ook niet 100% zeker van zijn dat hij blijft. Van Beek deed het leuk, maar brengt aanvallend niks en is toch gewoon een centrale verdediger. Gaat toch een beetje krap worden dan... Of heeft van Geel nog een leuk plannetje waar ik niks van weet?quote:
Ik weet niet of ik dat overleefquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, we zullen zien deze donderdag. Ik gok 3-1 Feyenoord. Heksenketeltje. Pelle, 1-0 voor, daarna 1-1. 10 minuten voor tijd 2-1 door Pelle en dan in de laatste minuut Pelle 3-1.
Een scenario waarbij het 0-1 uit een counter wordt, waarna Feyenoord niets anders kan dan voluit aanvallen met een levensgrote kans op nog meer tegendoelpunten, is (veel) waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:25 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat overleef
Ik acht het ook niet onrealistisch dat grazia 2 keer scoort. De boel achterin dichtgezet wordt en Kuban vanuit een corner in de 90e minuut de 2-1 maakt. Feyenoord kennendequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Een scenario waarbij het 0-1 uit een counter wordt, waarna Feyenoord niets anders kan dan voluit aanvallen met een levensgrote kans op nog meer tegendoelpunten, is (veel) waarschijnlijker.
Dat scenario had ik nog niet bedacht, dat het penalties wordt en Immers dan moet aantredenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga voor 1-0. 0-0 in de verlenging en dan moet Immers de beslissende penalty nemen.
Vul de rest zelf maar in.
3 doden op de tribune achter de goal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga voor 1-0. 0-0 in de verlenging en dan moet Immers de beslissende penalty nemen.
Vul de rest zelf maar in.
ben het helaas met je eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Beetje opportunistisch dat wij nu allemaal hoop hebben gekregen na de redelijke wedstrijd tegen NAC.
Eerlijk gezegd hadden wij geen schijn van kans in Rusland. Natuurlijk kunnen er soms gekke dingen gebeuren in ons stadion, zoals tegen Juventus ooit en Olympique Marseille, maar dat was ook een heel ander elftal.
Ik ga er wel vanuit dat we donderdag meer kansen weten te creeëren dan in de heenwedstrijd, wellicht levert dat een doelpunt op, 2 als ik heel optimistisch ben, maar die Russen gaan ons ongetwijfeld op de counter ongelooflijk pijn doen, en 1 keer scoren voor die Russen is in feite voldoende. Ik zie ons niet zomaar 3 keer scoren tegen dat fysiek sterke Krasnodar.
Als ik nu een voorspelling zou moeten wagen zou ik het houden op een optimistische 2-1 of 1-1, maar dus helaas onvoldoende om ons te plaatsen voor de groepsfase.
De twee vervangers kunnen er geen kut van heb ik gehoord.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed.
En een stuk of 40-45 thuis voor de tv.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
3 doden op de tribune achter de goal.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En een stuk of 40-45 thuis voor de tv.
Ga je nou echt weer serieus in op een paar niet serieuze berichten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Beetje opportunistisch dat wij nu allemaal hoop hebben gekregen na de redelijke wedstrijd tegen NAC.
Eerlijk gezegd hadden wij geen schijn van kans in Rusland. Natuurlijk kunnen er soms gekke dingen gebeuren in ons stadion, zoals tegen Juventus ooit en Olympique Marseille, maar dat was ook een heel ander elftal.
Ik ga er wel vanuit dat we donderdag meer kansen weten te creeëren dan in de heenwedstrijd, wellicht levert dat een doelpunt op, 2 als ik heel optimistisch ben, maar die Russen gaan ons ongetwijfeld op de counter ongelooflijk pijn doen, en 1 keer scoren voor die Russen is in feite voldoende. Ik zie ons niet zomaar 3 keer scoren tegen dat fysiek sterke Krasnodar.
Als ik nu een voorspelling zou moeten wagen zou ik het houden op een optimistische 2-1 of 1-1, maar dus helaas onvoldoende om ons te plaatsen voor de groepsfase.
God, daar hebben we azijnzeiker ook weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou echt weer serieus in op een paar niet serieuze berichten?
*vrijdag, je hebt 't gemist. Hatrick van een fantastisch spelende Immers en Pelle heet zijn been in de blessuretijd gebroken. Hij kwam ongelukkig in botsing toen Lexje er te hard enthousiast in vloog. Beetje jammer dus.quote:
Alleen hierom was het mij te doen, bedankt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
God, daar hebben we azijnzeiker ook weer.
Niet alle voorspellingen hier zijn totaal ridicuul en schertsend bedoeld hoor.
Overigens zijn er meerdere users die hier hun serieuze mening omtrent de verwachtingen rond deze wedstrijd hebben gepost, waaronder Caland. Waarom jij je pijlen dan weer op mij moet richten met je kenmerkende dedain is mij een raadsel.
Kan er niet heel rouwig om zijn.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 15:25:21Na Mounir el Hamdaoui (Málaga) grijpt #Feyenoord ook naast Oussama Assaidi. De aanvaller wordt verhuurd aan Stoke City. reageer retweet
Gaat Feyenoord nog de markt op dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:37 schreef Merkie het volgende:
Kan er niet heel rouwig om zijn.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 15:25:21Na Mounir el Hamdaoui (Málaga) grijpt #Feyenoord ook naast Oussama Assaidi. De aanvaller wordt verhuurd aan Stoke City. reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord nog de markt op dan?
Nee maar BMI en Janmaat zullen wel vertrekken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee maar BMI en Janmaat zullen wel vertrekken.
Koslov en Dealbert wel geel, weet verder niet waar ik kan zien of ze geschorst zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:42 schreef Scrummie het volgende:
Maar hoe kan het dat die gasten nu ineens geschorst zijn dan? Waren ze vorige keer toch ook niet, en geen geel gepakt toch?
We gaan dit seizoen met het huidige selectie doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Lexie ga maar bankentwitter:fr12live twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:34:19Slabbekoorn zet Feyenoord met zijn tweede doelpunt van de wedstrijd op een 3-0 voorsprong! reageer retweet
Lex gaat nooooooooit meer banken. Als dat zelfs afgelopen zondag niet is gedaan, gaat het niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Grifte het volgende:
Lexie ga maar bankentwitter:fr12live twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 17:34:19Slabbekoorn zet Feyenoord met zijn tweede doelpunt van de wedstrijd op een 3-0 voorsprong! reageer retweet
Ongelooflijk inderdaad. Moest wel lachen dat Pelle hem belachelijk maakte met dat balletje in zijn kruis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lex gaat nooooooooit meer banken. Als dat zelfs afgelopen zondag niet is gedaan, gaat het niet meer gebeuren.
Ja, ik zag dat gifje hier. Maar die spelers van Nac lijken daarvoor al te lachen, heeft ie het 2x gedaan ofzo...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ongelooflijk inderdaad. Moest wel lachen dat Pelle hem belachelijk maakte met dat balletje in zijn kruis.
Stakker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen hierom was het mij te doen, bedankt.
Allebei er niet bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Koslov en Dealbert wel geel, weet verder niet waar ik kan zien of ze geschorst zijn.
In dat geval 7-0quote:
Dat ik het met je eens ben?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stakker.
Neemt niet weg dat ik gewoon een punt had. Nog wat inhoudelijks toe te voegen?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:26 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord B1 - Ajax B1 2-0 tussenstand (nog 12 mins to go)
Schuurman + Slabbekoorn.
High Lights? Als dat uit Feyenoord zelf is, is dat best wel aardig foutje.. Mooie doelpunten, aardige wedstrijd ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hier de samenvatting, wedstrijd ging gelijk op, Feyenoord koelbloediger.
Nee, later pas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kom net deze toevallig weer tegen, weet iemand al wanneer de release is? Dit zou toch ergens eind augustus zijn?
Weet iemand hoe lang Immers onder contract staat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lex gaat nooooooooit meer banken. Als dat zelfs afgelopen zondag niet is gedaan, gaat het niet meer gebeuren.
Kijk eens boven in bij de eerste post.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Weet iemand hoe lang Immers onder contract staat?
Kan je lang wachten............quote:
Slaat inderdaad HE-LE-MAAL nergens op! Bestuur tege de muur!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:44 schreef AlfredMehran het volgende:
Tijdens die Europese wedstrijden baal ik van het tijdsverschil. Wedstrijd van donderdag begint hier dan om 02.00 uur.
Zolang ze Immers dan maar niet laten schieten, anders is het helemaal voor niks geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Slaat inderdaad HE-LE-MAAL nergens op! Bestuur tege de muur!!!
Dan stort het DWAASGEBOUW in en zijn ze er alsnog geweestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Zolang ze Immers dan maar niet laten schieten, anders is het helemaal voor niks geweest.
Prima goal, denk dat hij nog steeds niet weet hoe hij dat heeft gedaan. Bracht me wel op het idee om op youtube te zoeken op 'best of lex immers', en het eerste resultaat.quote:
Nou, dat wordt een overwinning voor Feyenoord. Kan niet anders, die gast zal geïntimideerd zijnquote:28-jarige (!) Engelse scheidsrechter leidt Feyenoord - Kuban Krasnodar
Feyenoord - Kuban Krasnodar zal geleid worden door de 28-jarige Engelse scheidsrechter Michael Oliver. De jonge scheidsrechter maakte op zijn 25ste zijn debuut in de Premier League en is daarmee de jongste scheidsrechter ooit op het hoogste niveau in Engeland.
Zal vanuit de PL toch wel het één en ander gewend zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een overwinning voor Feyenoord. Kan niet anders, die gast zal geïntimideerd zijn
Heeft Liverpool-Everton (of andersom, maar dat is om het even) gefloten, dus die zal wel wat gewend zijn jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal vanuit de PL toch wel het één en ander gewend zijn?
Onzin. Ik dacht vorige week dat we genaaid zouden worden door die scheids uit Nancy, maar zelden zo'n goede scheids gezien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een overwinning voor Feyenoord. Kan niet anders, die gast zal geïntimideerd zijn
Die komt helemaal niet uit Nancy.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onzin. Ik dacht vorige week dat we genaaid zouden worden door die scheids uit Nancy, maar zelden zo'n goede scheids gezien.
Oh, dat werd beweerd hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die komt helemaal niet uit Nancy.
Ja, weet ik, maar ik kan er geen bron van vinden. Volgens de Franse Wikipedia kwam hij heel ergens anders vandaan.quote:
Zegt niks, dat soort gasten zijn vaak wel wat gewend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal z'n geboorteplaats wel zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik kan er geen bron van vinden. Volgens de Franse Wikipedia kwam hij heel ergens anders vandaan.
Alsof Feyenoord na morgen nog Europees gaat spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef ursel het volgende:
Zal Dirkie nu toch nog naar Feyenoord verkassen?
(Of mag die niet europees uitkomen omdat die wel voorronde heeft gespeeld?)
Fenerbahçe uitgesloten van Europees voetbal
Bron: ad.nlquote:Feyenoord moet heel goed zijn om zich donderdag ten koste van Koeban Krasnodar te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. Dat zei trainer Ronald Koeman in aanloop naar het duel. 'Vergeleken met het eerste duel moet bij ons heel veel anders', zei de coach, terugblikkend op de eerdere nederlaag (1-0) in Rusland.
Dat is geen gemakkelijke opgave, bedoelde hij. 'Inmiddels heeft iedereen wel door hoeveel kwaliteit onze tegenstander heeft. Wij wisten dat bij voorbaat al. Ze kunnen goed voetballen en zijn fysiek sterk. Gelukkig groeien onze spelers na een moeizaam begin weer naar hun gebruikelijke niveau.'
Desondanks moet bij Feyenoord het rendement omhoog. Koeman: 'Het is duidelijk dat we tegen Koeban niet zes of zeven uitgespeelde kansen krijgen. Die paar die we wel krijgen, moeten er daarom in. Alleen maar hopen op Graziano Pellè is daarbij niet reëel. De Russen hebben twee boomlange verdedigers staan. Pellè zal anders worden verdedigd dan afgelopen weekeinde tegen NAC.'
Meer spelers moeten daarom gaan scoren, vindt Koeman. Vanuit het middenveld is Lex Immers daarvoor een aangewezen persoon. 'Dat het bij hem nog niet lukt tot nu toe, heeft met omstandigheden te maken. Toch komt hij wel in de juiste positie. Ik denk dat het vooral ook te maken heeft met de mensen om hem heen. Daar moeten we met z'n allen hard aan werken. In elk geval moeten we tegen Koeban de juiste balans vinden. Een tegentreffer kan fataal zijn.'
Dat iedereen zo negatief is over hem omdat hij fucking slecht is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bron: ad.nl
Wat bedoelt Koeman met omstandigheden en de mensen om hem heen?
Schandalig hoeveel tijd hij kreeg tegen Kuban om hem vervolgens 100 meter over te schieten. Zoiets zou toch reden voor ontslag moeten zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:57 schreef elCholo het volgende:
Ik snap ook niet hoe de mensen om hem heen er voor zorgen dat hij ballen niet goed aanneemt en kansen verprutst.
Nee, steniging. Ontslag had hij moeten krijgen na de penalty tegen Ajax.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Schandalig hoeveel tijd hij kreeg tegen Kuban om hem vervolgens 100 meter over te schieten. Zoiets zou toch reden voor ontslag moeten zijn.
Als zijn aankoop vrees ik dit ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef Differ het volgende:
Koeman zal Immers altijd blijven "beschermen" ben ik bang
Wie garandeert er dan dat Feyenoord Europees gaat spelen dit seizoen? Hoef Dirk Kuyt persoonlijk niet meer bij Feyenoord te zien, vond hem ook tegenvallen in de 2 CL wedstrijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef TLC het volgende:
Nu Fener Europees weg is, gaat Kuyt nu eindelijk weer naar Feyenoord of was dat allemaal maar PR gelul ?
Als Fener eerder was uitgesloten hadden wij Krasnodar niet kunnen loten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef TLC het volgende:
Nu Fener Europees weg is, gaat Kuyt nu eindelijk weer naar Feyenoord of was dat allemaal maar PR gelul ?
Dat staat nergens, maar dat is gewoon zo. Schijnbaar kunnen de 2 vervangers er geen kut van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef yvette1982 het volgende:
Dirk heeft vorig jaar de kans gehad terug te komen, als het aan mij ligt komt hij nooit meer bij Feyenoord.
Waar staat trouwens dat die centrale verdedigers van de Russen geschorst zijn?
En wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat staat nergens, maar dat is gewoon zo. Schijnbaar kunnen de 2 vervangers er geen kut van.
te positief in mijn ogenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
En wie zegt dat dan?
Het klinkt wel positief.
Vergelijk Kuban met AZ. En stel dat daar Wuytens en Gouweleeuw geschorst zijn.... Dan krijg je niveau van Reijnen e.d.. Feyenoord gaat dus gewoon door gr. gr. !!! KAMPIOENEN OLE OLE!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
En wie zegt dat dan?
Het klinkt wel positief.
dit!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Vergelijk Kuban met AZ. En stel dat daar Wuytens en Gouweleeuw geschorst zijn.... Dan krijg je niveau van Reijnen e.d.. Feyenoord gaat dus gewoon door gr. gr. !!! KAMPIOENEN OLE OLE!!
Ik vermoed ook dat het onzin is. Zeker als ik de rest van die onzin van hem lees.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:18 schreef Akilla het volgende:
[..]
te positief in mijn ogen
Op basis waarvan zouden de 2 verdedigers ineens geschorst zijn??
Volgens mij gewoon onzin die iemand hier heeft lopen verkondigen
Staan ze er dan niet gewoon nog in? Ze hebben pas twee gele kaarten.quote:before the group stage, a player is suspended for the next competition
match after three cautions in three different matches, as well as after the
fifth caution;
Klopt, wie heeft dit dan in godsnaam de wereld in geholpen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staan ze er dan niet gewoon nog in? Ze hebben pas twee gele kaarten.
http://www.uefa.com/Multi(...)1800631_DOWNLOAD.pdf
pagina 34, Artikel 22.02 a.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Klopt, wie heeft dit dan in godsnaam de wereld in geholpen?
Hufter!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed.
Europese regels, twee gele kaarten = schorsing. Kuban heeft ook al tegen Motherwell gespeeld he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:28 schreef satecl het volgende:
Dealbert en Koslov hebben allebei al 2 gele kaarten gepakt. Maar volgens mij ben je daardoor niet geschorst?
in de regelgeving las ik iets van 3...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Europese regels, twee gele kaarten = schorsing. Kuban heeft ook al tegen Motherwell gespeeld he.
Edit: In die regelgeving staat van niet, maar er staat me toch iets van bij dat je na twee gele kaarten geschorst bent...
We zullen het wel zien.
Leo Driessen deed commentaar, die noemde Schaken nog een aantal keer Martins Indi...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef Fuszy het volgende:
Als ze echt geschorst waren dan had je dat toch direct na de wedstrijd wel gehoord of zelfs tijdens. Vaak weet een commentator dat wel.
We zullen zien inderdaad. Het gaat hoe dan ook een helse klus worden.
Voor de thuisblijvers: 21:00 op FOX ipv RTL 7
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leo Driessen deed commentaar, die noemde Schaken nog een aantal keer Martins Indi...
Hij had ook nog een domme opmerking over het uitvak waar volgens hem Feyenoordsupporters zaten als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef satecl het volgende:
Dieptepunt vond ik tegen ajax.. Toen vak 410 een doek had gemaakt over 'de overleden klassieker' ivm uitsupporters.
Commentator: En de supporters van ajax herdenken hier een supporter van ajax
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef satecl het volgende:
Dieptepunt vond ik tegen ajax.. Toen vak 410 een doek had gemaakt over 'de overleden klassieker' ivm uitsupporters.
Commentator: En de supporters van ajax herdenken hier een supporter van ajax
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij had ook nog een domme opmerking over het uitvak waar volgens hem Feyenoordsupporters zaten als ik het me goed herinner.
Fox open net of Fox betaalzender?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef Fuszy het volgende:
Als ze echt geschorst waren dan had je dat toch direct na de wedstrijd wel gehoord of zelfs tijdens. Vaak weet een commentator dat wel.
Ja, ik zag het ook staan. Heeft die gast meegedaan dan vorige week?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was ff aan het zoeken op de uefa site of die 2 inderdaad geshorst zijn, zie ik dat Te Vrede blijkbaar onze "Key-Player" is. Goede statistieken in ieder geval
[ afbeelding ]
Dat zag ik daarnet ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was ff aan het zoeken op de uefa site of die 2 inderdaad geshorst zijn, zie ik dat Te Vrede blijkbaar onze "Key-Player" is. Goede statistieken in ieder geval
[ afbeelding ]
Fox 1 is denk ik de betaalzender.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Fox open net of Fox betaalzender?
Maar, hoezo heeft hun keeper 8 saves moeten verrichten? Was het niet eigenlijk 88-0 ipv 8-8...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat zag ik daarnet ook. Ik was hetzelfde aan het doen en toen kwam ik op de regels uit.
[..]
Fox 1 is denk ik de betaalzender.
Kan me niet herinneren dat Feyenoord zoveel doelpogingen heeft gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, hoezo heeft hun keeper 8 saves moeten verrichten? Was het niet eigenlijk 88-0 ipv 8-8...
In ieder geval niet 8 keer on target.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat Feyenoord zoveel doelpogingen heeft gehad.
Ik keek er net naar en begon even aan mezelf te twijfelen...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef CasselerRIP het volgende:
Gaat denk ik ook om de vorige wedstrijden, zie Popovs twee goals.
Klopt ook niet, die bal van Pelle op de paal was wel degelijk on goal. De keeper raakte hem nog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]\
volgens flashscore is het dit
Hmm.. Kutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat zag ik daarnet ook. Ik was hetzelfde aan het doen en toen kwam ik op de regels uit.
[..]
Fox 1 is denk ik de betaalzender.
Gewoon gaan, meest belangrijke wedstrijd van het seizoen op de Klassieker naquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Kut
Twijfel nog of dat ik ga, beetje een vreemde week achter de rug..
Klopt, maar tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon gaan, meest belangrijke wedstrijd van het seizoen op de Klassieker na
10 bier op Varkenoord, 2 lijntjes en je bent de hele week vergeten ja toch!? Feyenoord till I die!quote:
Jezus christus, wordt het gvd weer op een betaalzender uitgezonden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon gaan. Lekker oorlog op de tribunequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef Keltie het volgende:
Twijfel nog of dat ik ga, beetje een vreemde week achter de rug..
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Klopt, wie heeft dit dan in godsnaam de wereld in geholpen?
Ik denk dat jullie mij een excuus schuldig zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was ff aan het zoeken op de uefa site of die 2 inderdaad geshorst zijn,
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zie er geen los topic van, daarom vraag ik het hier
heeft feijenoord mogelijk voordeel van de uitsluiting van fenerbahce?
Groetjes
afhaalchinees
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef arjan1212 het volgende:
Komt die wedstrijd echt niet op rtl7 ?
Ik wil echt weer eens naar de kuip. Helaas financieel even niet mogelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft iemand gezegd van wel dan? Kom gewoon naar de Kuip anders.
Niet huilen. Radio Rijnmond luisteren en je vingers stuk voor stuk opknagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik wil echt weer eens naar de kuip. Helaas financieel even niet mogelijk.
Ik denk dat morgen zielig in een hoekje ga huilen.
Bedankt pikinhand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef pikinhand het volgende:
Gijp en Derksen hebben het soms wel eens neerbuigend over spelers bij de wat mindere clubs in Nederland die nog niet eens een pass over 10 meter kunnen geven, maar dat zag ik bij Feyenoord ook genoeg. Beschamend, dat balletje in de voeten van de Russen tikken elke minuut.
Het is dat ze niet kunnen afmaken, anders was het 5-0 geweest.
Feyenoord gaat compleet vernederd worden morgen.
Kans niet erg groot nee, maar er zijn genoeg magische avonden in De Kuip geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
Toch wel weer zin in morgen. Tegen beter weten in zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:45 schreef Grifte het volgende:
Wijjjjjjj gaaaaan winnneennnnn, alleeeen met hoeveel is de vraaaag
In dat geval gaan we zeker winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook weer eens naar de Kuip morgen, tijd geleden
We zullen ze làààtuh beeevuh!!! Ze zùùùllluh wat belevuuuh!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:45 schreef Grifte het volgende:
Wijjjjjjj gaaaaan winnneennnnn, alleeeen met hoeveel is de vraaaag
FEEEEEYEEEENOOOORD FEEEEYEEEENOOORD FEEEEYEEEENOOOORD OLEEEEEEEEEquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
We zullen ze làààtuh beeevuh!!! Ze zùùùllluh wat belevuuuh!!
Deze thuisblijvert heb gewoon een Fox abbo. Wel zo handig om toch alles te kunnen volgen als je niet thuis bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:57 schreef ace_eleven het volgende:
O, en trouwens wel triest voor de thuisblijvers dat net Feyenoord weer op de betaalzender moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |