Is dit jaar gewoon ook all-round de beste auto.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal was dit toch altijd de slechtste race van de Red Bull?
Ik heb Hamilton expres in de manager. Doet hij het goed, scoor ik punten, doet hij het zoals nu. ben ik helemaal tevredenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton verziekt mijn F1 manager.
Had ik maar Hamilton gewisseld voor Vettel.
Ze hebben idd goede topspeed nu.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dit jaar gewoon ook all-round de beste auto.
Jammer dat ze in de race vaak redelijk ruk zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed dat ik STR heb gehouden in de manager.
Vorige keer 10e en 12e, beter dan FI en Sauber.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jammer dat ze in de race vaak redelijk ruk zijn.
China 2007 was toch wel het mooiste moment ooit in Grand Prix racing.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij al jaren, is niets meer geworden met hem na China 2007.
Wat gebeurde er toen ook alweer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
China 2007 was toch wel het mooiste moment ooit in Grand Prix racing.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen ook alweer?
Hamilton was fluitend op weg naar de wereldtitel vanaf pole...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje aan het racen tegen Alonso en toen won Kimi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Hamilton was fluitend op weg naar de wereldtitel vanaf pole...![]()
Dat in Brazilie was ook leuk, toen ie dacht dat z'n auto kapot was maar gewoon de limiter in had geduwdquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beetje aan het racen tegen Alonso en toen won Kimi.
Mooie emotioneel moment was datquote:
Oh ja, dat. Ach, als rookie kon ik hem dat wel vergeven.quote:
Joh. Door geen nummer 1 aan te wijzen. Zonder Alonso had Hamilton gewonnen dat jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja, dat. Ach, als rookie kon ik hem dat wel vergeven.
McLaren had dat jaar trouwens duidelijk de beste auto, ze vergooiden het kampioenschap echt toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |