Is dit jaar gewoon ook all-round de beste auto.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal was dit toch altijd de slechtste race van de Red Bull?
Ik heb Hamilton expres in de manager. Doet hij het goed, scoor ik punten, doet hij het zoals nu. ben ik helemaal tevredenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton verziekt mijn F1 manager.
Had ik maar Hamilton gewisseld voor Vettel.
Ze hebben idd goede topspeed nu.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dit jaar gewoon ook all-round de beste auto.
Jammer dat ze in de race vaak redelijk ruk zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed dat ik STR heb gehouden in de manager.
Vorige keer 10e en 12e, beter dan FI en Sauber.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jammer dat ze in de race vaak redelijk ruk zijn.
China 2007 was toch wel het mooiste moment ooit in Grand Prix racing.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij al jaren, is niets meer geworden met hem na China 2007.
Wat gebeurde er toen ook alweer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
China 2007 was toch wel het mooiste moment ooit in Grand Prix racing.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen ook alweer?
Hamilton was fluitend op weg naar de wereldtitel vanaf pole...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje aan het racen tegen Alonso en toen won Kimi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Hamilton was fluitend op weg naar de wereldtitel vanaf pole...![]()
Dat in Brazilie was ook leuk, toen ie dacht dat z'n auto kapot was maar gewoon de limiter in had geduwdquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beetje aan het racen tegen Alonso en toen won Kimi.
Mooie emotioneel moment was datquote:
Oh ja, dat. Ach, als rookie kon ik hem dat wel vergeven.quote:
Joh. Door geen nummer 1 aan te wijzen. Zonder Alonso had Hamilton gewonnen dat jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja, dat. Ach, als rookie kon ik hem dat wel vergeven.
McLaren had dat jaar trouwens duidelijk de beste auto, ze vergooiden het kampioenschap echt toen.
Als je een rookie verkiest boven de op dat moment regerend tweevoudig wereldkampioen dan verdien je de titel ook niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh. Door geen nummer 1 aan te wijzen. Zonder Alonso had Hamilton gewonnen dat jaar.
Als Vettel nou eens terug ging vallen, we weten nu al wie er morgen wint, dezelfde als in België.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hulkenberg gaat terug vallen in de race, net zoals Bottas in Montreal. Perez en Button btw met een high downforce set-up.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet toch wel het meest legendarische moment ooit zijn
vergeet niet dit is een snelle baan ala silverstone ....quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Vettel nou eens terug ging vallen, we weten nu al wie er morgen wint, dezelfde als in België.
Zonder Hamilton had Alonso dat kampioenschap verloren van Raikkonen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je een rookie verkiest boven de op dat moment regerend tweevoudig wereldkampioen dan verdien je de titel ook niet.
Ze gaan een 1 stopper doen, Pirelli had de options moeten gebruiken samen met de mediums.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
vergeet niet dit is een snelle baan ala silverstone ....bandjes
McLaren coureurs laten het weer eens liggen de kwalificatie. Hulk laat weer eens zien waarom hij bij een topteam hoort.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hulkenberg gaat terug vallen in de race, net zoals Bottas in Montreal. Perez en Button btw met een high downforce set-up.
Ik ben er vrij zeker van dat ze altijd de options bij zich hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gaan een 1 stopper doen, Pirelli had de options moeten gebruiken samen met de mediums.
plekje van Alonso in nemen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:08 schreef Columbiafan het volgende:
Hulkenberg mag toch echt wel eens naar een beter team hoor, Guttierez nu al voor de 12e keer op rij trager in de kwalificaties
Speedtrap van McLaren was 331. Vind je het gek dat ze niet meekonden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
McLaren coureurs laten het weer eens liggen de kwalificatie. Hulk laat weer eens zien waarom hij bij een topteam hoort.
Softs dan, die gele... hopelijk klopt het niet dat ze 1 stoppers gaan doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze altijd de options bij zich hebben.
Lotus ipv Grosjean? Moet haast wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:08 schreef Columbiafan het volgende:
Hulkenberg mag toch echt wel eens naar een beter team hoor, Guttierez nu al voor de 12e keer op rij trager in de kwalificaties
Ferrari zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Lotus ipv Grosjean? Moet haast wel.
Vettel en Webber zijn ook niet de snelste bij de speedtraps, hoogste topsnelheid wil niet veel zeggen, je moet een compromis vinden. Perez en Button zijn gewoon te langzaam over 1 rondje, zijn prima bandjes spaarders maar niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Speedtrap van McLaren was 331. Vind je het gek dat ze niet meekonden.
Massa zit daar al 8 jaar dus die zal wel blijven aangezien hij al die jaren een uitstekend 2de coureur is gebleken.quote:
Hoop toch op Ferrari. Lotus heeft geen geld, laat Kimi daar maar lekker blijven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Lotus ipv Grosjean? Moet haast wel.
De speedtrap van McLaren was 5 kmp langzamer dan de anderen. Ze hadden een high downforce set-up. Als ze een low hadden, hadden ze ook gewoon mee gedaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel en Webber zijn ook niet de snelste bij de speedtraps, hoogste topsnelheid wil niet veel zeggen, je moet een compromis vinden. Perez en Button zijn gewoon te langzaam over 1 rondje, zijn prima bandjes spaarders maar niet snel genoeg.
Alonso was toen geen regerend tweevoudig wereldkampioen. Hij was gewoon tweevoudig wereldkampioen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je een rookie verkiest boven de op dat moment regerend tweevoudig wereldkampioen dan verdien je de titel ook niet.
Tweevoudig en regerend wereldkampioen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alonso was toen geen regerend tweevoudig wereldkampioen. Hij was gewoon tweevoudig wereldkampioen.
Hulk staat 16e bij de speedtrap, dat zegt helemaal niks. Je kunt voor een kortere versnellingsbakverhouding kiezen dan heb je meer acceleratie en ben je in rondetijd sneller. RBR zit bijv al heel snel in de rev limiter, ze lever in op topsnelheid maar zijn qua rondetijd daardoor wel sneller.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
De speedtrap van McLaren was 5 kmp langzamer dan de anderen. Ze hadden een high downforce set-up. Als ze een low hadden, hadden ze ook gewoon mee gedaan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |