Ze hebben idd goede topspeed nu.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dit jaar gewoon ook all-round de beste auto.
Jammer dat ze in de race vaak redelijk ruk zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed dat ik STR heb gehouden in de manager.
Vorige keer 10e en 12e, beter dan FI en Sauber.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jammer dat ze in de race vaak redelijk ruk zijn.
China 2007 was toch wel het mooiste moment ooit in Grand Prix racing.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet hij al jaren, is niets meer geworden met hem na China 2007.
Wat gebeurde er toen ook alweer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
China 2007 was toch wel het mooiste moment ooit in Grand Prix racing.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen ook alweer?
Hamilton was fluitend op weg naar de wereldtitel vanaf pole...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje aan het racen tegen Alonso en toen won Kimi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Hamilton was fluitend op weg naar de wereldtitel vanaf pole...![]()
Dat in Brazilie was ook leuk, toen ie dacht dat z'n auto kapot was maar gewoon de limiter in had geduwdquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beetje aan het racen tegen Alonso en toen won Kimi.
Mooie emotioneel moment was datquote:
Oh ja, dat. Ach, als rookie kon ik hem dat wel vergeven.quote:
Joh. Door geen nummer 1 aan te wijzen. Zonder Alonso had Hamilton gewonnen dat jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja, dat. Ach, als rookie kon ik hem dat wel vergeven.
McLaren had dat jaar trouwens duidelijk de beste auto, ze vergooiden het kampioenschap echt toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |